volgende keer mag jij oppassenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
[2cv] Je had die ketting ook niet los(ser) moeten laten. [/2cv]
Is goed. SD is heel goed met kindersquote:
wordt het nog ergens uitgezonden? Effe kijken of de nieuwe motoren nog een beetje willen ploffenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:00 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer zover dit weekend
Kinderen bewaar je in de kelder.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Anne het volgende:
[..]
[2cv] Je had die ketting ook niet los(ser) moeten laten. [/2cv]
en moeder de vrouw aan de kettingquote:
Kijk, jij snapt het.quote:
Net gecheckt; op BBC niks, maar op RTL idd om 07.00.. ik zet de wekker, maar ik geef geen garantie'squote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:48 schreef Paladijn het volgende:
Ik beperk me momenteel maar even tot de uitgebreide samenvatting op BBC2, de helft van de races is daar overigens wel live. Verder zit het achter de decoder... je kunt het geloof ik ook nog bij RTL+ live zien, maar die hebben we hier alleen via een stream.
Ik hep um gezienquote:Op zondag 16 maart 2014 13:00 schreef lipje het volgende:
de wekkers gingen wel op tijd af, maar eisten ook de tv op
De onze ook. En weer voorzien van zomerbanden.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef DW457 het volgende:
Pom pom pom, mijn focus is weer bijna schoon
Ah kijk, goed bezig. Ikzelf heb nu alleen de binnenkant gedaan. De buitenkant is ook erg smerig, maar t is nu niet de moeite om het te doen: werkzaamheden bij ons in de wijk, dus morgen zou hij gelijk weer smerig zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
De onze ook. En weer voorzien van zomerbanden.
De binnenkant moet nog, de buitenkant was smeriger. En de koplamp fixen was idd een eitje.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ah kijk, goed bezig. Ikzelf heb nu alleen de binnenkant gedaan. De buitenkant is ook erg smerig, maar t is nu niet de moeite om het te doen: werkzaamheden bij ons in de wijk, dus morgen zou hij gelijk weer smerig zijn.
ook goedemorgenquote:Op maandag 17 maart 2014 06:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
De binnenkant moet nog, de buitenkant was smeriger. En de koplamp fixen was idd een eitje.
Ik vond dat 18K Rpm gejank ook niet echt geweldig to be honest.. wel typisch F1, maar ik ben meer fan van een mooie diepe grom, en dan is een 6 cilinder toch wel lekkerquote:Op zondag 16 maart 2014 14:32 schreef eXplorer1 het volgende:
Net even wat gekeken, Formula V6 turbo geluid=>![]()
Amen to that. Ik hou ook veel meer van dat zware gebrom. Dan heb je echt het idee dat er wat aan komt, heerlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond dat 18K Rpm gejank ook niet echt geweldig to be honest.. wel typisch F1, maar ik ben meer fan van een mooie diepe grom, en dan is een 6 cilinder toch wel lekker
Hehe, vorig jaar op Frankorsjamps F1 wezen gluren met Anne, maar zo'n hoogtoerige jankbak hoor je óók wel aankomen hoor, en dat geluid is minstens zo indrukwekkend; godskolere wat is dat hardquote:Op maandag 17 maart 2014 12:06 schreef DW457 het volgende:
[..]
Amen to that. Ik hou ook veel meer van dat zware gebrom. Dan heb je echt het idee dat er wat aan komt, heerlijk.
Tuurlijk hoor je het allebei wel aankomen, dat zal ik nooit ontkennen. Maar nee, ik vind het niks. T is een beetje hetzelfde als een jankende baby en de diepe gromstem van Solid Snake (om er ook maar een metafoor tegenaan te gooien).quote:Op maandag 17 maart 2014 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, vorig jaar op Frankorsjamps F1 wezen gluren met Anne, maar zo'n hoogtoerige jankbak hoor je óók wel aankomen hoor, en dat geluid is minstens zo indrukwekkend; godskolere wat is dat hard![]()
Ik vind dit denk ik gewoon net een beetje mooier klinken, een beetje het verschil tussen jankende gitaren in heavy shitmetal muziek en een deftig stukkie Dire Straits.
Dire Straits, hoe oud ben je, man!quote:Op maandag 17 maart 2014 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hehe, vorig jaar op Frankorsjamps F1 wezen gluren met Anne, maar zo'n hoogtoerige jankbak hoor je óók wel aankomen hoor, en dat geluid is minstens zo indrukwekkend; godskolere wat is dat hard![]()
Ik vind dit denk ik gewoon net een beetje mooier klinken, een beetje het verschil tussen jankende gitaren in heavy shitmetal muziek en een deftig stukkie Dire Straits.
Het moet niet gekker worden! Toen ik op de middelbare school zat, vonden bijna alle docenten de Dire Straits een van de beste bands, en al die mannen zijn nu 50/60+. Dus...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Staat anders ook op mijn aaipoot, en ik ben 26!
Mijn vader (huisman) luistert heel veel muziek (lees: vroeger stond er standaard van 7 uur in de ochtend tot een uur of 6 in de middag muziek aan thuis) en die valt in je doelgroep (op het docent zijn na dan).quote:Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden! Toen ik op de middelbare school zat, vonden bijna alle docenten de Dire Straits een van de beste bands, en al die mannen zijn nu 50/60+. Dus...
Het kan nog jonger.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Staat anders ook op mijn aaipoot, en ik ben 26!
Mark Knopfler is naast Stevie Ray Vaughan dan ook nog steeds een van de best gitaristen ooit. Goede muziek is tijdloosquote:Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden! Toen ik op de middelbare school zat, vonden bijna alle docenten de Dire Straits een van de beste bands, en al die mannen zijn nu 50/60+. Dus...
Ik vind de Dire Straits niet slecht, maar er is betere muziek.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mark Knopfler is naast Stevie Ray Vaughan dan ook nog steeds een van de best gitaristen ooit. Goede muziek is tijdloos
Er is zoveel prima muziekquote:Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind de Dire Straits niet slecht, maar er is betere muziek.
quote:
Wat hij zegtquote:Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mark Knopfler is naast Stevie Ray Vaughan dan ook nog steeds een van de best gitaristen ooit. Goede muziek is tijdloos
quote:Op maandag 17 maart 2014 18:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Staat anders ook op mijn aaipoot, en ik ben 26 12 !
neem dan de echte opa's, zoals Tony Iommi, Geezer Butler of David Gilmorequote:Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind de Dire Straits niet slecht, maar er is betere muziek.
internepquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |