Déjà vu bij deze discussiequote:Op maandag 10 maart 2014 08:47 schreef FoXje het volgende:
Old friend for dinner is uit de films. This is my design zou passender zijn.
Ja... ben benieuwd of "this is my design" ooit de TT zal halenquote:
Eens. Sowieso zijn voor mij het karakter Will en de "designs" naast Hannibal en zijn ontmaskering juist de dingen die deze serie boeiend makenquote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond het begin wel tof eigenlijk (eerste 2 eps). Die vechtscène waarmee we begonnen zal zoals gezegd wel het einde van het seizoen zijn en ik denk dat Hannibal het weleens zou kunnen overleven
Echt een hele mooie vechtscène was dat ook. Choreografie was echt geniaal gewoon
Daarna idd veel rondom Will, maar dat was in S1 ook al en vond ik zeker niet saai. Die psycho met zijn "canvas" was ook wel tof. Die scène met die kerel die zich losmaakte was echt freaky as fuck ook..
Dat is wel één van de naarste dingen die ik ooit op televisie of in een film heb gezien. Ik ben dan ook niet echt een horrorliefhebber.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Die scène met die kerel die zich losmaakte was echt freaky as fuck ook..
Ik juist wel, maar dan nog wel een van de meest smerige dingen. Bij zoiets voel je het gewoon echt als die huis zo los schiet..nastyquote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is wel één van de naarste dingen die ik ooit op televisie of in een film heb gezien. Ik ben dan ook niet echt een horrorliefhebber.
Ik ben geen "gore-horror" liefhebber (hou wel van "thriller-horror"), maar dat is niet omdat ik daar niet tegen kan, ik vind het vaak "too much" en daardoor eerder lachwekkend. Dit was inderaad best een beetje nasty, thoughquote:Op maandag 10 maart 2014 22:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat is wel één van de naarste dingen die ik ooit op televisie of in een film heb gezien. Ik ben dan ook niet echt een horrorliefhebber.
Ik weet niet waarom maar de totempaal in seizoen één vond ik een beetje te ver gaan. Waarschijlijk een esthetisch bezwaar want met het oog had ik dat niet. Toch vind ik het erg leuk dat ze in Hannibal duidelijk hun best doen met het spelletje Lol Met Lijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:12 schreef Forbry het volgende:
Ik vind de "designs" in deze serie sowieso altijd best creepy hoor, maar wel op een "leuke" (interessante/originele) manier eigenlijk...
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar de totempaal in seizoen één vond ik een beetje te ver gaan. Waarschijlijk een esthetisch bezwaar want met het oog had ik dat niet. Toch vind ik het erg leuk dat ze in Hannibal duidelijk hun best doen met het spelletje Lol Met Lijken.
Dat is sowieso een misverstand, Lecter eet iedereenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:56 schreef wonderer het volgende:
Vind het opeten van het onderbeen wel vreemd. Is Lecter afgestapt van zijn "I only eat the rude" of heb ik iets gemist?
Afgaande op welk canon?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is sowieso een misverstand, Lecter eet iedereen
Ok, dan heb ik dat dus gemist. Ik ga toch van de boeken uit (niet handig, weet ik).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
de serie
maar in de film is het ook niet zo
In het vorig seizoen at hij toch die muzikale neger bv, die was niet rudequote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik dat dus gemist. Ik ga toch van de boeken uit (niet handig, weet ik).
Heeft ie die gegeten? Die moord werd meteen aan hem gelinkt wegens zelfverdediging, kan ie toch niet even een stukje wegsnijden?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In het vorig seizoen at hij toch die muzikale neger bv, die was niet rude
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik en mijn leger van stokstaartjes.
Er zijn films met quotes, en er is een serie met quotes. Dit topic gaat over de serie. Welke quotes gebruik je dan ?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:00 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja... ben benieuwd of "this is my design" ooit de TT zal halen![]()
Who cares, het gaat om Hannibal, al gebruik je een quote uit een interview van Anthony Hopkins met Conan Obrian, de bedoeling is dat we hier praten over Hannibalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:29 schreef FoXje het volgende:
[..]
Er zijn films met quotes, en er is een serie met quotes. Dit topic gaat over de serie. Welke quotes gebruik je dan ?
Hello. I love your work.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Who cares, het gaat om Hannibal, al gebruik je een quote uit een interview van Anthony Hopkins met Conan Obrian, de bedoeling is dat we hier praten over Hannibal
Sowieso, this is my design is niet eens een quote van Hannibal
Niet mee eens. Hannibal de serie, daar praten we over.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Who cares, het gaat om Hannibal, al gebruik je een quote uit een interview van Anthony Hopkins met Conan Obrian, de bedoeling is dat we hier praten over Hannibal
JA! Ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef SunChaser het volgende:
Goed, terug naar de afleveringen
Vond t raar dat Chilton weer helemaal genezen was
Wie zegt dat het een quote van Hannibal moet zijn? Als het maar uit de serie komt...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wie zegt dat een quote uit de serie moet komen, als ie maar herkenbaar is voor mensen die weten wie Hannibal isquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:43 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een quote van Hannibal moet zijn? Als het maar uit de serie komt...
Wat jij wil... Ik vind TT's met quotes die niks met de serie te maken hebben gewoon erg stom, maar lig er heus niet wakker van verder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wie zegt dat een quote uit de serie moet komen, als ie maar herkenbaar is voor mensen die weten wie Hannibal is
Mijn man ook niet. Ik ben nu overigens bij afl. 11 van seizoen 1, maar vind het niet erg om spoilers te lezen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:56 schreef wonderer het volgende:
Door die gore willen een aantal vrienden van me het niet kijken, terwijl ik zeker weet dat ze het geweldig vinden qua karakterontwikkeling en verhaallijnen.
Ik vind haar er ook opvallend goed uitzien in vergelijking met hoe ik haar eerder/verder ken(de)...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:37 schreef FoXje het volgende:
Gillian Anderson is wel erg geil in deze serie ...
Dit is wel een psychopatic mass murderer... daar zijn ze wat voorzichtiger mee. Al snap ik ook niet waarom hij eerst in een kooi zit en daarna haar handen gewoon kan pakken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik vond het wel typisch dat het justitionele gekkenhuis erg veel plekken heeft om een praatje te maken met de cliënt/gevangene. De kooi, de cel, het terrarium. Krijgen we nog het zwembad of de slangenput of zo? Serieus, wat is er mis met een gevangenissituatie waar er een glasplaat en een telefoon tussen de mensen zit?
Dan nog vind ik het overdreven dat er drie (niet één) sfeervolle locaties zijn waar je de gevangene kunt bezoeken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is wel een psychopatic mass murderer... daar zijn ze wat voorzichtiger mee. Al snap ik ook niet waarom hij eerst in een kooi zit en daarna haar handen gewoon kan pakken.
Yep, ben ik met je eens.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het overdreven dat er drie (niet één) sfeervolle locaties zijn waar je de gevangene kunt bezoeken.
Eens. Vind die "kooien" overigens ook wel erg bizar.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het overdreven dat er drie (niet één) sfeervolle locaties zijn waar je de gevangene kunt bezoeken.
Té mooi in dit geval wmb, zag er zo vreselijk nep uit...quote:Op zondag 16 maart 2014 08:02 schreef FoXje het volgende:
Ik vind de gore (die rechter die zo mooi was gedaan) zeker niet storend. Het is niet gore om het gore, het ziet er mooi uit
Die kooien vind ik erg leuk. Geeft een duidelijk signaal af dat de persoon met wie je een praatje maakt heel naar is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Eens. Vind die "kooien" overigens ook wel erg bizar.
William Petersenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister episode 1 gezien ga zo aan twee beginnen toffe serie prima setting. Hopelijk maakt Edward Norton / Anthony Hopkins nog een cameo.
Dat zekerquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Die kooien vind ik erg leuk. Geeft een duidelijk signaal af dat de persoon met wie je een praatje maakt heel naar is.
(...)
Ik denk dat uiteindelijk blijkt dat het een ander was en dat de kijker moet denken dat het Lecter is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:53 schreef FoXje het volgende:
Beetje saaie aflevering, maar volgende week hoop ik beter
Ik dacht dat Lecter die bailif en die rechter had vermoord om zo Wil te helpen. Of is er nog een andere moordenaar ?
Vind doodschieten ook niks voor Lecter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat uiteindelijk blijkt dat het een ander was en dat de kijker moet denken dat het Lecter is.
Ik ook niet. Hooguit met een kruisboog.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:02 schreef FoXje het volgende:
[..]
Vind doodschieten ook niks voor Lecter.
Ik zat echt mee te leven (in de vorm van "stomme doos, doe nou niet!"quote:Op zondag 23 maart 2014 01:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dat einde van aflevering vier![]()
![]()
'T begint nu wel lekker op gang te komen weer
Had ik ook welquote:Op zondag 23 maart 2014 12:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat echt mee te leven (in de vorm van "stomme doos, doe nou niet!"), dat wil wel wat zeggen
![]()
Ik vind het wel jammer dat ze de manier waarop Will ontdekte dat Lecter de Chesapeake Ripper was hebben losgelaten (hoewel ze een variant gebruikte voor dat blonde meisje in seizoen 1), maar uiteindelijk is dit wel veel en veel beter natuurlijk.
Gaat sowieso dood. Kan gewoon niet anders zou je denkenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Had ik ook welWat denken jullie, zal ze het overleven of niet?
Typisch Hannibal trouwens... mensen doden, maar iemand die dood wil juist weer "tot leven wekken"![]()
Ik vond het best een leuke aflevering, maar toch... sinds Will opgesloten zit vind ik het allemaal wat vaagjes of rommelig of *geen idee hoe ik het precies moet noemen*... meer mensen last van?
Ik denk het eigenlijk ook, kan inderdaad bijna niet anders zou je zeggen...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat sowieso dood. Kan gewoon niet anders zou je denken
Het is wel een beetje rommelig idd. Vorig seizoen draaide het vaak echt om een toffe case en rondom die case had je dan het psychische spel tussen Hannibal en Will (en anderen). Nu Will vastzit is het meer de psyche van Will zelf die centraal staat en dan daarnaast het spel tussen Hannibal en de rest. De cases worden er dan een beetje bijgesleept.
Ben afgehaakt na S2e1, vaag gedoe nu en rommelig, er is zoveel te zien op tv dat ik dit oversla. Homeland s2 ook mee gestopt na t domme end van s1quote:Op zondag 23 maart 2014 21:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Had ik ook welWat denken jullie, zal ze het overleven of niet?
Typisch Hannibal trouwens... mensen doden, maar iemand die dood wil juist weer "tot leven wekken"![]()
Ik vond het best een leuke aflevering, maar toch... sinds Will opgesloten zit vind ik het allemaal wat vaagjes of rommelig of *geen idee hoe ik het precies moet noemen*... meer mensen last van?
Nog zeven afleveringenquote:Op maandag 24 maart 2014 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hannibal die overal mee wegkomt mag ook wel wat minder.
Haha je moet niet telkens afhaken op de verkeerde momenten.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ben afgehaakt na S2e1, vaag gedoe nu en rommelig, er is zoveel te zien op tv dat ik dit oversla. Homeland s2 ook mee gestopt na t domme end van s1
Dat vraag ik mij ook wel eens af jaquote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef opreis het volgende:
man man man, wat is het toch een zieke serie. Is het normaal dat ik dit wel gewoon wil blijven kijken?
Vriend! Ik vind het prachtig. Mads Mikkelsen speelt ook wel erg goed.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef opreis het volgende:
man man man, wat is het toch een zieke serie. Is het normaal dat ik dit wel gewoon wil blijven kijken?
in de nacht van zaterdag, je kan ze ook online kijken bij nbc als je een plugin hebt zoals hola/media hint.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komen er nieuwe eps uit eigenlijk Zondag?
Haha die vuilak heel slim inderdaad.quote:
Knallen!quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik twijfel of ik het ga volgen via de tv of dat ik het hele eerste seizoen morgen er doorheen knal...
Dat vroeg ik me ook af. Maar ik vertrouw er wel op dat dat goed is doordacht.quote:Op zondag 13 april 2014 19:39 schreef opreis het volgende:
Hoe heeft Hannibal het voor elkaar gekregen dat miriam chilton als ripper herkent? :S
Verder weer leuke aflevering.
Niet zo groot oa Belgi Duitsland e en Nederland hebben de serie aangekocht lijkt me niet dat ze dat doen bij een serie die .op de tocht staat.quote:Op maandag 14 april 2014 12:33 schreef Herpderphawk het volgende:
Wat denken jullie trouwens, mensen? Hoe groot is de kans dat Hannibal gecanceled wordt?
Tja, maar zo'n aankoop is wel ver van te voren natuurlijk. Kijkcijfers zijn niet denderend maar recensies zijn hoog/goed, dus..quote:Op maandag 14 april 2014 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo groot oa Belgi Duitsland e en Nederland hebben de serie aangekocht lijkt me niet dat ze dat doen bij een serie die .op de tocht staat.
Grote publiek vindt Hannibal niets denk ik. De 'select few' uiteraard welquote:Op maandag 14 april 2014 12:33 schreef Herpderphawk het volgende:
Wat denken jullie trouwens, mensen? Hoe groot is de kans dat Hannibal gecanceled wordt?
Jack zetten ze wel neer als een grote dombo inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 13:42 schreef Flugel83 het volgende:
Keek ontzettend uit naar de eerstvolgende aflevering, maar het gaat me nu toch allemaal wel wat te ver. Dan doel ik met name op Jack Crawford die echt keer op keer op het verkeerde been wordt gezet door Hannibal en waarbij hij de aantijgingen van Will, die objectief gezien echt wel interessant en geloofwaardig zijn, allemaal maar lijkt te negeren. Als dan ook Chilton nog eens kenbaar maakt dat hij Hannibal niet vertrouwd, vind ik het verre van geloofwaardig dat Jack alle signalen niet ziet of wil zien. Twee afleveringen terug was hij nog overtuigd van Wills' schuld..... nu de aanwijzingen als dader plots naar Chilton wijzen, heeft hij daar ineens geen enkele twijfel bij.
Hier was ik ook bang voor, ik vind het zelf echt een van de betere series maar het lijkt erop dat het grote publiek het nog niet gevonden heeft ofzo. Misschien is het toch iets meer niche dan GoT bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 april 2014 12:33 schreef Herpderphawk het volgende:
Ik hoop zeker niet dat ze lang doorgaan. Waar ik op hoop is dat ze na dit seizoen nog één of twee seizoenen doorgaan en dan als laatste shot Hannibal met masker achter een glazen plaat neerzetten. Het is onmogelijk om het kat-muis spel tussen Graham en Lecter veel langer te laten duren en ik heb geen zin om een manhunt-seizoen te kijken. Het leuke aan deze serie is dat ze Hannibal neerzetten als een persoon met een leven en hobby's (stukjes mens smikkelen en Graham "maken"). Dat houdt op als ze eenmaal weten dat Hannibal gemeen is (en zijn kop op elke "wanted-poster" in het land staat).quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef opreis het volgende:
Ik hoop iig dat ze lang door blijven gaan
Ik hoop het. Ik vind het echt een fantastische serie, maar het wordt naar mijn mening nu al wat te vergezocht soms.quote:Op maandag 14 april 2014 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat de seizoen finale toch wel met Hannibal achter slot en grendel is.
Want ik ben echt benieuwd hoe men nog één, of zelfs twee seizoenen gaan vullen dan zonder de kracht van deze serie te verliezen.quote:Op maandag 14 april 2014 17:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik hoop zeker niet dat ze lang doorgaan. Waar ik op hoop is dat ze na dit seizoen nog één of twee seizoenen doorgaan
Zo lang ze er geld in zien zullen ze door gaan, de boeken bieden iig de mogelijkheid tot. Maar ik denk dat het wel een stuk minder wordt als Will, Jack of Hannibal weg valt.quote:Op maandag 14 april 2014 21:41 schreef wonderer het volgende:
De focus hoeft natuurlijk niet op Hannibal Lecter te blijven liggen (hoewel, met zo'n titel...). Er zijn nog drie boeken waar ze iets mee kunnen.
Maar: SotL en Red Dragon werkten zo goed omdat we bijna niks wisten van Lecter en daarom werd hij eng. Als ze volgend seizoen Red Dragon zouden doen, zouden de meeste kijkers alleen maar balen dat ie achter slot en grendel zit. Dus ik weet niet of dat gaat werken.
Persoonlijk zou ik het erg graag zien, ik vind het prachtig wat ze met het personage gedaan hebben, maar ik zou het wel snappen als ze na dit of volgend seizoen ophouden. Liever dat, dan dat ze het wel proberen en dat NBC er halverwege de stekker uit trekt.
Als ze evenveel zorg besteden aan Francis Dolarhyde en Jame Gumb... Ik teken ervoor, hoor. Zulke gekkies zijn gewoon fascinerend, zeker als ze goed worden neergezet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Zo lang ze er geld in zien zullen ze door gaan, de boeken bieden iig de mogelijkheid tot. Maar ik denk dat het wel een stuk minder wordt als Will, Jack of Hannibal weg valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ja, dat snap ik, maar hoe? Er zou een groot gat in dat lichaam moeten zijn en dat was er blijkbaar niet zo. Die vogel moest helemaal uitgegraven worden met behulp van een zaag voor het borstbeen enzovoort.quote:Op zondag 20 april 2014 09:02 schreef FoXje het volgende:
Die autist had die vogel daar ingestopt. Wat ik ook mooi vond was die gezichtsuitdrukking van Hannibal toen die vent uit dat paard kwam kruipen, fantastisch acteur
Ha ja, dat viel me ook op: hoe hij daar bleef staan met zijn handen in zijn zakken, tamelijk geniale scene.quote:Wat ik ook mooi vond was die gezichtsuitdrukking van Hannibal toen die vent uit dat paard kwam kruipen, fantastisch acteur
Yeah. Het idee van een vogeltje als kloppend hart komt ook voor in het boek Birdman van Mo Hayder (aanrader trouwens), maar daar is wel een incisie. En zo'n beest gaat ook redelijk snel dood, vond het een beetje te vergezocht voor het schokeffect deze keer. Jammer.quote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar hoe? Er zou een groot gat in dat lichaam moeten zijn en dat was er blijkbaar niet zo. Die vogel moest helemaal uitgegraven worden met behulp van een zaag voor het borstbeen enzovoort.
Had ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:42 schreef FoXje het volgende:
Net begonnen met True Detective, maar dat lijk deed me wel aan Hannibal denken, ook zo'n kunstwerk met een gewei.
Maar ze hoeven zich toch niet aan die verhaallijn te houden an SOTL, ze hebben de rechten van dat boek toch nietquote:Op zondag 27 april 2014 08:28 schreef FoXje het volgende:
In SOTL leeft Jack nog, en zit Lecter in de bak. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Dat klopt denk ik, is wel raar, gebaseerd op Red Dragon.quote:Op zondag 27 april 2014 11:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar ze hoeven zich toch niet aan die verhaallijn te houden an SOTL, ze hebben de rechten van dat boek toch niet
Het was wel mensen vlees, maar had hij niet vlees van randall in die vriezer liggen? Misschien heeft ie dat met Hannibal gegeten dan.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:22 schreef Forbry het volgende:
We zien niet daadwerkelijk dat Will Freddie vermoord, toch? Zou het geen trucje zijn om Hannibal te kunnen naaien?
Mocht Will nu écht een tweede Hannibal zijn geworden, dan twee dingen:
1) Wow, dat heb ik echt nooit zien aankomen (ik ken de boeken niet, weet ook niet in hoeverre de serie daar op gebaseerd is, maar ben benieuwd of dat daarin dan ook zo is... (voorlopig) nog maar geen antwoord daarop geven, though![]()
2) Ik zal wel één van de weinigen zijn hier, wellicht zelfs de enige, maar in dat geval vind ik er eigenlijk geen ene reet meer aan.Will was de enige met wie ik écht meeleefde (met Jack en Alana toch een stuk minder) en tja, als dat wegvalt... (ik dacht juist dat Will weer in therapie ging als onderdeel van een groter plan om Hannibal te pakken, ik hoop nu maar dat dit uiteindelijk tóch blijkt te kloppen
).
Maar Randall was toch niet "frightened"?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Het was wel mensen vlees, maar had hij niet vlees van randall in die vriezer liggen? Misschien heeft ie dat met Hannibal gegeten dan.
Mnee dat nie, maar hij zal toch wel met enige spanning gestorven zijn denk ik, weet niet of hannibal dat verschil zou kunnen proeven.quote:
Het was aan mij voorbij gegaan tijdens het kijken, maar heb wat artikelen over de laatste aflevering gelezen en blijkbaar zegt Hannibal op een gegeven moment: "you can slice the ginger". M.a.w. Hannibal was iig in de veronderstelling dat ze Freddie gingen opeten. Zal in werkelijkheid inderdaad wel vlees van Randall zijn geweest neem ik aan, want als het helemaal geen mensenvlees zou zijn had Hannibal dat vast wel gemerkt (er even van uitgaande dus dat Freddie helemaal niet vermoord is).quote:Op zondag 4 mei 2014 20:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Het was wel mensen vlees, maar had hij niet vlees van randall in die vriezer liggen? Misschien heeft ie dat met Hannibal gegeten dan.
Ja, da's waar.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:53 schreef Tim86 het volgende:
Slice the ginger was lekker dubbelzinnig in ieder geval, maar dat kan je op 2 manieren uitleggen natuurlijk..ginger is ook gember
Het speelt zich af VOOR Red Dragon, gebaseerd op de flashbacks in dat boek. Waar Lecter dus nog vrij rondloopt en voor de FBI werkt. Ik had begrepen dat ze vanaf volgend seizoen de boeken willen gaan volgen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:36 schreef Nezhi het volgende:
Maar de serie lijkt toch ook in de verste verte niet op het boek zelf? Alleen de personages zijn er uit geleend maar ook die Red Dragon zelf niet.
Lijkt me gek om die nu te bekijken, nu Mikkelsen "jouw" Lecter is, in plaats van Hopkins/Coxquote:Op maandag 5 mei 2014 14:53 schreef Forbry het volgende:
Ik weet echt helemaal niks van de boeken en heb qua "Hannibal-films" ook maar weinig gezien. In ieder geval "The Silence of the Lambs", mogelijk (ben niet 100% zeker) ook "Hannibal"... "Red Dragon" in ieder geval niet.
Nah ja, wel als eérste TSOTL gezien hè, dus... maar desondanks is Mikkelsen op deze manier zo zachtjes aan idd wel meer "mijn" Lecter aan het worden dan Anthony Hopkins ja (de overige "Hannibals" zoals Cox, ken ik dus niet... even opgezocht, "Manhunter" niet gezien en "Hannibal rising" met blijkbaar ene Gaspard Ulliel als Hannibal ook niet).quote:Op maandag 5 mei 2014 15:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lijkt me gek om die nu te bekijken, nu Mikkelsen "jouw" Lecter is, in plaats van Hopkins/Cox
De ratings zijn niet optimaal, dus het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nah ja, wel als eérste TSOTL gezien hè, dus... maar desondanks is Mikkelsen op deze manier zo zachtjes aan idd wel meer "mijn" Lecter aan het worden dan Anthony Hopkins ja (de overige "Hannibals" zoals Cox, ken ik dus niet... even opgezocht, "Manhunter" niet gezien en "Hannibal rising" met blijkbaar ene Gaspard Ulliel als Hannibal ook niet).
Trouwens, ook gelezen tijdens het rondneuzen: het is nog niet zeker of er wel een 3e seizoen komt?
Wow dit verbaasd me zeker! Zeker het eerste deel van seizoen 2 was erg sterk. Nu will een plannetje aan het smeden is en het niet duidelijk is of hij nu wel psycho is of juist zijn plan is vind ik het persoonlijk iets minder (komt ook omdat je zo lang moet wachten op volgende afl) maar ik ga er wel vanuit dat het einde een spectaculaire wending gaat nemen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
De ratings zijn niet optimaal, dus het zou zomaar kunnen
Punt is, hoe hoger de kwaliteit, hoe minder mensen het kunnen waarderenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:53 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Wow dit verbaasd me zeker! Zeker het eerste deel van seizoen 2 was erg sterk. Nu will een plannetje aan het smeden is en het niet duidelijk is of hij nu wel psycho is of juist zijn plan is vind ik het persoonlijk iets minder (komt ook omdat je zo lang moet wachten op volgende afl) maar ik ga er wel vanuit dat het einde een spectaculaire wending gaat nemen.
Ook het cijfer op IMDB is hoog dus ging er vanuit dat de ratings ook goed zijn. Zou zonde zijn als dit gecanceled werd...
Te veel omdat hannibal zo ranzig is ja:P met vrouwelijk schoon is op zich niets mis:)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Punt is, hoe hoger de kwaliteit, hoe minder mensen het kunnen waarderenEn de gore schrikt ook mensen af. Ik heb heel wat vrienden die de show enorm leuk zouden vinden, maar ze kunnen niet tegen al dat bloed, dus gaan ze eraan voorbij
Ik zat nog te denken dat het misschien door HBO/Showtime opgepikt zou kunnen worden, maar dan moet er meer seks in en ik vind het nu al te veel
Gore schrikt me niet af en moeilijkheid ook niet. Maar vond s1 geniaal en s2 kut, ben snel gestoptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Punt is, hoe hoger de kwaliteit, hoe minder mensen het kunnen waarderenEn de gore schrikt ook mensen af. Ik heb heel wat vrienden die de show enorm leuk zouden vinden, maar ze kunnen niet tegen al dat bloed, dus gaan ze eraan voorbij
Ik zat nog te denken dat het misschien door HBO/Showtime opgepikt zou kunnen worden, maar dan moet er meer seks in en ik vind het nu al te veel
Ik kreeg zoiets mee ja. Omdat het geen procedural show meer was of zo? Of waarom ben je afgehaakt?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gore schrikt me niet af en moeilijkheid ook niet. Maar vond s1 geniaal en s2 kut, ben snel gestopt
S2 begon weer met die dromen , Heel s2e1 was weer dat psychologische geneuzel, weer dat hert. Daar had ik geen zin meer in, hoeft echt geen case of the week te zijn maar beetje vooruitgang wil ik wel. En vanwege beperkt tijd en veel series mee gestopt. Kijk ook geen walking dead en homeland meerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kreeg zoiets mee ja. Omdat het geen procedural show meer was of zo? Of waarom ben je afgehaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door SunChaser op 06-05-2014 14:24:09 ]
Hou aub gewoon je harses zeg! Hoeveel mensen lezen die boeken niet!???quote:
Er zijn ook vijf Hannibal speelfilms he.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:19 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Hou aub gewoon je harses zeg! Hoeveel mensen lezen die boeken niet!???
Graag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er zijn ook vijf Hannibal speelfilms he.
maar goed, zal t tussen spoilers zetten
Sorry, niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:26 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Graag.
Excuses voor mijn reactie, maar vond t nogal een erge spoiler. Ik heb de speelfilms gezien de enige connectie tussen de films en serie die ik me kan herinneren is hannibal zelf dus voor mijn idee is alles en iedereen nieuw in de serie vandaar..
ok ok die was al ff op dvd, maar blijft vervelend om te kijken als je weet dat hijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoelang na t uitbrengen in de bios was dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.
Maar de andere voorbeelden zijn beter (daar was beeld nog niet uitgekomen)"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:11 schreef SunChaser het volgende:
Het was mij te pretentieus gezever geworden die eerste Ep. En je weet al dat de hoofdpersonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:43 schreef wonderer het volgende:
[..]Op imdb-fora denken ze van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo zet je dat trouwens in een spoiler?
Voor de mensen die de laatste aflevering nog niet gezien hebben. Maar die zullen hier wel niet komen, dus eigenlijk was het overbodigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op imdb-fora denken ze van wel
Hoezo zet je dat trouwens in een spoiler?
Hij zat Freddie op te wachten ?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:29 schreef Forbry het volgende:
We zagen trouwens eerst nog een shot van Hannibal in dat plastic pak, toch.. wat had dat te betekenen?
Volgens mij ook. Ben wel benieuwd wat hij voor haar in gedachten had..quote:
In ieder geval de suggestie werd gewekt dat het Freddie zou zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zijn Will en Hanni nou aan het eten op het laatst?
Ja snap ik maar dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
In ieder geval de suggestie werd gewekt dat het Freddie zou zijn.
Ik denk (en hoop) juist dat Will wist wat Hannibal van plan was en daar een stokje voor heeft gestoken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:52 schreef Nezhi het volgende:
Het was Freddie's kamer zoals je ergens in het begin ziet van de aflevering, maar Freddie kwam nooit (Want, Will) dus waarschijnlijk was die scene met Hannibal een soort van hint dat Will en Hannibal hetzelfde dachten en uiteindelijk steeds meer op elkaar gaan lijken.
Zou Lecter niet proeven dat het bevroren is geweest? En Randall was niet bang dus die zou niet bitter smaken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat het vlees van Randall afkomstig is.
Aan dat eerste (bevroren staat) niet gedacht en dat tweede vond ik ook al raar:quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou Lecter niet proeven dat het bevroren is geweest? En Randall was niet bang dus die zou niet bitter smaken.
quote:
Haha, dat denk ik inderdaad ook.. maar de serie probeert ons denk ik op het verkeerde been te zetten door de gelijkenissen tussen die twee te benadrukkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) juist dat Will wist wat Hannibal van plan was en daar een stokje voor heeft gestoken.
quote:Hannibal' Renewed by NBC for Third Season
Ik hoop wel dat Will geen tweede Hannibal geworden, maar anders en sowieso voor een "bevredigend einde" (wat ik dit seizoen niet meer zie gebeuren):quote:
Zelfdequote:Op zondag 11 mei 2014 19:23 schreef Pek het volgende:
"Bones and all?" met die vogeltjes deed me kokhalzen
Daar lijkt het wel op. Dan refereer ik ook naar de intro van dit seizoenquote:Op maandag 12 mei 2014 08:48 schreef FoXje het volgende:
Dus Will en Jack spelen een spelletje om Hannibal uit zijn tent te lokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt een moment dat alle puzzelstukjes op de juiste plek vallen voor sommige personages en dat ze zien wie waar verantwoordelijk voor is.De klaagbaak is een machine.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me ook af hoe interessant de serie nog is voor de huidige kijkers als Lecter eenmaal achter tralies zit. We (de kijkers) willen toch meer weten dan de personages, we willen hem zien eten en weten dat het een mens was, en de personages weten dat niet. Dan blijft het toch bij diepe dialogen en moet de spanning van de andere verhaallijnen (The Tooth Fairy, Buffalo Bill) komen. Zit ik persoonlijk niet mee, maar als je een show "Hannibal" noemt...
Ik vind dat juist zeer grote voordelen. Het is gewoon niet realistisch dat Lecter nog 4 seizoenen lang op vrije voeten blijft, ik vind het ook helemaal niet leuk als dat zolang gerekt wordt. komende week seizoensfinale, laten ze hem dan maar inrekenen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:31 schreef wonderer het volgende:
Heb heel vroeger eens een griezelverhaal gelezen dat "langvarken" heette, daardoor wist ik het
Overigens wijkt dit allemaal enorm van de boeken af (die varkens die mensen eten komen pas in het boek Hannibal, dat zich jaaaaren na Red Dragon afspeelt). Ben wel benieuwd of Mason Verger hetzelfde lot ondergaat als in de boeken
Ja, van mij mag het ook, hoor, ik probeerde me in te leven in andere standpunten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat juist zeer grote voordelen. Het is gewoon niet realistisch dat Lecter nog 4 seizoenen lang op vrije voeten blijft, ik vind het ook helemaal niet leuk als dat zolang gerekt wordt. komende week seizoensfinale, laten ze hem dan maar inrekenen.
En het blijft leuk als ze naar de boeken gaan, want het wijkt enorm af
winwinwin. Ik vind het tweede seizoen vele malen beter. Ik heb al lang die gekke eland niet gezien. winwinwin
Eens. Die eland meuk was voor mij bijna reden om in seizoen 1 af te haken. Gelukkig niet gedaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat juist zeer grote voordelen. Het is gewoon niet realistisch dat Lecter nog 4 seizoenen lang op vrije voeten blijft, ik vind het ook helemaal niet leuk als dat zolang gerekt wordt. komende week seizoensfinale, laten ze hem dan maar inrekenen.
winwinwin. Ik vind het tweede seizoen vele malen beter. Ik heb al lang die gekke eland niet gezien. winwinwin
Ik vind de gekke eland wel leuk. Dat terzijde, mijn ideale scenario: Jack gaat volgende week dood. Volgend seizoen een jacht op Hannibal terwijl hij af en toe iemand doodmaakt en er een kookscène volgt. Dan een paar afleveringen met Hannibal in de gevangenis terwijl hij zijn inzichten met de FBI deelt. Einde serie. Dat kan allemaal gebeuren in één geweldig derde seizoen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
In red dragon was Freddy ook een man, Philip Seymour Hoffmanquote:Op maandag 19 mei 2014 13:36 schreef NoCigar het volgende:
Laatst trouwens Manhunter weer eens bekeken na heel lang. Wel grappig om daar ook een roodharige Freddie Lounds tegen te komen, toen ze nog man was.
[ afbeelding ]
Ik heb daardoor daadwerkelijk S2 overgeslagen , wel ff fragmenten gekeken van de seizoensfinale, dat was wel erg bloederig. En de scene in t vliegtuig lijkt een mix van Hannibal de film en Hannibal het boekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Eens. Die eland meuk was voor mij bijna reden om in seizoen 1 af te haken. Gelukkig niet gedaan.
Clarice...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb daardoor daadwerkelijk S2 overgeslagen , wel ff fragmenten gekeken van de seizoensfinale, dat was wel erg bloederig. En de scene in t vliegtuig lijkt een mix van Hannibal de film en Hannibal het boek
Film: eindigt hij met 1 hand in t vliegtuig
Boek: daar wordt Carice zijn moordende sidekick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch einde. Ik stond met verbazing te kijken...
[ Bericht 8% gewijzigd door Nezhi op 25-05-2014 20:01:28 ]
Dit. Absoluut dit.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
Tering, de laatste 20 minuten waren echt fantastisch. Al tijden niet zo lang met een open mond een serie of film zitten kijken.
In een boek, weet ff niet welke, valt Hannibal Wil aan met een linoleummes, net zoals in de serie. Wil overleeft het wel, hoofdrolspeler je weetz. Jack ook. Alana weet ik niet ... In een film, nadat Hannibal naar Italie ontsnapt is, vangt Verger Hannibal om hem aan de varkens te voeren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef Cockwhale het volgende:
Will is niet dood, daar ben ik vrij zeker van. De rest weet ik niet. Ik denk overigens dat Verger ook weer zal terugkeren in seizoen 3 om zijn wraak te nemen op Hannibal. Volgens mij wordt seizoen 3 gedeeltelijk zoals het boek/film van Hannibal en gedeeltelijk het boek/film Hannibal Rising als flashbacks.
Fringe niet eens gezien?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef ufopiloot het volgende:
De eerste serie die ik weer kijk sinds het Prison Break/Lost/Heroes tijdperk
Eerste 2 seizonen goed daarna wordt t minder en minder, laatste seizoen, n half seizoen, niet eens meer gekekenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef ufopiloot het volgende:
Nope. De moeite? Hoeveel seizoenen? Zoek na het kijken van Hannibal iets nieuws. Maar geen serie die al 3-4+ seizoenen bezig is, dat is teveel om terug te kijken
een serie die al afgelopen is en de moeite waard is is toch fijner dan iets waar je na een poosje weer een jaar ofwat moet wachten op nieuw materiaalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef ufopiloot het volgende:
Nope. De moeite? Hoeveel seizoenen? Zoek na het kijken van Hannibal iets nieuws. Maar geen serie die al 3-4+ seizoenen bezig is, dat is teveel om terug te kijken
Hoezo, jij juicht niet voor Hannibal?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Forbry het volgende:
Zojuist eindelijk de laatste twee afleveringen gezien... een wel hele dikke vette "tief-op-met-die happy-endings" van de makers... wow...
Nog geen seconde aan gedacht dat dat natuurlijk ook tot de mogelijkheden behoortquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:20 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hoezo, jij juicht niet voor Hannibal?
Dan stuur je t toch terug?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:10 schreef DrLegato het volgende:
Weet iemand wanneer seizoen 2 uitkomt op bluray/dvd in Nederland? Ik had een pre-order geplaatst bij bol.com (volgens hun was de releasedatum 22 september) maar ze hebben me ongevraagd met een import afgescheept, nu heb ik opzich niets tegen Engelse ondertitels, maar ik bestel bij bol.com om 2 redenen; NL ondertitels en snelle levering, ik had ze uit engeland voor de helft van de prijs zelf ook wel kunnen importeren.
Waar koop je tegenwoordig nog films naast bol.com eigenlijk?
Haha echt dat gevoel had ik ook wtf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Forbry het volgende:
Zojuist eindelijk de laatste twee afleveringen gezien... een wel hele dikke vette "tief-op-met-die happy-endings" van de makers... wow...
Precies zoals in het boek Hannibal dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Forbry het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I wanna feel the sunshine lift my head-
quote:Op zondag 7 december 2014 10:30 schreef redcable het volgende:
Net finale gezien whoaa wat een badass die hannibal, en die eind scene met scully
Ik denk dat ze verliefd is, t eindigt ook happy in het boek HannibalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dit veel te simpel gesteld is. Juist deze serie gaat over verschillende intermenselijke relaties en de myriade gevoelens die mensen voor elkaar kunnen hebben. Simpel stellen "ze is verliefd" doet de personages, de serie en de makers tekort.quote:Op zondag 7 december 2014 11:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat ze verliefd is, t eindigt ook happy in het boek Hannibal
Je maakt er veel mee van dan de serie isquote:Op zondag 7 december 2014 12:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit veel te simpel gesteld is. Juist deze serie gaat over verschillende intermenselijke relaties en de myriade gevoelens die mensen voor elkaar kunnen hebben. Simpel stellen "ze is verliefd" doet de personages, de serie en de makers tekort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I wanna feel the sunshine lift my head-
Hebben ze hem daarna zeker weer opgelapt, met z'n masker in bedquote:
Hij is verlamd vanaf zijn nek, inderdaad. Niet dood.quote:
Het keerpunt zat bij episode 6 (Baltimore State Hospital / Chesapeake Ripper verhaal).quote:Op maandag 26 januari 2015 18:01 schreef ems. het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 10 van seizoen 1 en kan er nauwelijks doorheen komen. Gaat het nog spannend worden in de laatste paar afleveringen of blijft het zoals de eerste 10 afleveringen?
Hoor zoveel mensen er enthousiast over zijn maar voor mijn gevoel zit de serie barstensvol met "gelukkige toevalligheden", clichés en een standaard wonderboy-formaat dat ook weer lekker makkelijk is.
Welk keerpunt?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:18 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Het keerpunt zat bij episode 6 (Baltimore State Hospital / Chesapeake Ripper verhaal).
Ik snap het inderdaad niet, daarom dus de vraag of ik misschien iets over het hoofd zie of dat het niveau nog omhoog gaat.quote:En je snapt het niet.
Nee. Zo te lezen is het gewoon niet voor jou, helaas.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Welk keerpunt?
[..]
Ik snap het inderdaad niet, daarom dus de vraag of ik misschien iets over het hoofd zie of dat het niveau nog omhoog gaat.
Zal de komende maand toch nog even proberen seizoen 1 af te krijgen. Wie weet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:03 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Nee. Zo te lezen is het gewoon niet voor jou, helaas.
wat mij betreft ging het in seizoen twee omlaag, seizoen 1 vond ik briljant maar seizoen twee vond ik over the top en ben er snel mee gestoptquote:Op maandag 26 januari 2015 18:01 schreef ems. het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 10 van seizoen 1 en kan er nauwelijks doorheen komen. Gaat het nog spannend worden in de laatste paar afleveringen of blijft het zoals de eerste 10 afleveringen?
Hoor zoveel mensen er enthousiast over zijn maar voor mijn gevoel zit de serie barstensvol met "gelukkige toevalligheden", clichés en een standaard wonderboy-formaat dat ook weer lekker makkelijk is.
dit, seizoen 2 is ballin', meer the bigger picture ipv csi crime of the week iddquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:03 schreef planethugo het volgende:
vond seizoen 2 juist beter omdat het minder case of the week was. En de fenomenale finale natuurlijk
Yep, S1 was echt een stuk minder.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dit, seizoen 2 is ballin', meer the bigger picture ipv csi crime of the week idd
heb ook nog even genoeg te kijken, maar ben toch wel erg benieuwd naar aflevering 1 en de nasleep van seizoen 2. Dus dat zal toch wel weer een wekelijkse kijkbeurt wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:42 schreef Anoonumos het volgende:
Opsparen en dan alles kijken in aanloop naar de season finale bevalt mij het beste voor dit soort series.
nog ff wachten dus, wat doe ik mezelf aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk uit naar Zachary Quinto! Hij stond trouwens al bij de aftiteling. En ik misWill
.
Hij was toch die ex-patiënt van Du Maurier die Hannibal haar liet aanvallen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:45 schreef Breuls het volgende:
Quinto was al dood in deze aflevering. Maar gezien het flash-forward-backward formaat weet je nooit of je 'm nog terug ziet.
Ooh, totaal niet herkend! Maar inderdaad, dat gaan we 'm nog echt zien in de flashbacks.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:45 schreef Breuls het volgende:
Quinto was al dood in deze aflevering. Maar gezien het flash-forward-backward formaat weet je nooit of je 'm nog terug ziet.
Ja, het is inderdaad wel artsy-fartsy enzo, maar wel erg warrig verderquote:Op zondag 7 juni 2015 09:07 schreef FoXje het volgende:
Het zag er allemaal mooi uit maar WTF er gebeurde niks.
Dat is het van begin af aan toch welquote:Op zondag 7 juni 2015 19:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad wel artsy-fartsy enzo, maar wel erg warrig verder
Klopt, ik kan Hannibal zonder subs niet begrijpen ...quote:Op zondag 7 juni 2015 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand waar ik er een kan vinden met nl subs?
Ik kijk op de ps3 dus kan geen losse subs downloaden en bij deze serie kan ik beter met kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |