SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch einde. Ik stond met verbazing te kijken...
[ Bericht 8% gewijzigd door Nezhi op 25-05-2014 20:01:28 ]
Dit. Absoluut dit.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
Tering, de laatste 20 minuten waren echt fantastisch. Al tijden niet zo lang met een open mond een serie of film zitten kijken.
In een boek, weet ff niet welke, valt Hannibal Wil aan met een linoleummes, net zoals in de serie. Wil overleeft het wel, hoofdrolspeler je weetz. Jack ook. Alana weet ik niet ... In een film, nadat Hannibal naar Italie ontsnapt is, vangt Verger Hannibal om hem aan de varkens te voeren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef Cockwhale het volgende:
Will is niet dood, daar ben ik vrij zeker van. De rest weet ik niet. Ik denk overigens dat Verger ook weer zal terugkeren in seizoen 3 om zijn wraak te nemen op Hannibal. Volgens mij wordt seizoen 3 gedeeltelijk zoals het boek/film van Hannibal en gedeeltelijk het boek/film Hannibal Rising als flashbacks.
Fringe niet eens gezien?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef ufopiloot het volgende:
De eerste serie die ik weer kijk sinds het Prison Break/Lost/Heroes tijdperk
Eerste 2 seizonen goed daarna wordt t minder en minder, laatste seizoen, n half seizoen, niet eens meer gekekenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef ufopiloot het volgende:
Nope. De moeite? Hoeveel seizoenen? Zoek na het kijken van Hannibal iets nieuws. Maar geen serie die al 3-4+ seizoenen bezig is, dat is teveel om terug te kijken
een serie die al afgelopen is en de moeite waard is is toch fijner dan iets waar je na een poosje weer een jaar ofwat moet wachten op nieuw materiaalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef ufopiloot het volgende:
Nope. De moeite? Hoeveel seizoenen? Zoek na het kijken van Hannibal iets nieuws. Maar geen serie die al 3-4+ seizoenen bezig is, dat is teveel om terug te kijken
Hoezo, jij juicht niet voor Hannibal?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Forbry het volgende:
Zojuist eindelijk de laatste twee afleveringen gezien... een wel hele dikke vette "tief-op-met-die happy-endings" van de makers... wow...
Nog geen seconde aan gedacht dat dat natuurlijk ook tot de mogelijkheden behoortquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:20 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hoezo, jij juicht niet voor Hannibal?
Dan stuur je t toch terug?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:10 schreef DrLegato het volgende:
Weet iemand wanneer seizoen 2 uitkomt op bluray/dvd in Nederland? Ik had een pre-order geplaatst bij bol.com (volgens hun was de releasedatum 22 september) maar ze hebben me ongevraagd met een import afgescheept, nu heb ik opzich niets tegen Engelse ondertitels, maar ik bestel bij bol.com om 2 redenen; NL ondertitels en snelle levering, ik had ze uit engeland voor de helft van de prijs zelf ook wel kunnen importeren.
Waar koop je tegenwoordig nog films naast bol.com eigenlijk?
Haha echt dat gevoel had ik ook wtf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Forbry het volgende:
Zojuist eindelijk de laatste twee afleveringen gezien... een wel hele dikke vette "tief-op-met-die happy-endings" van de makers... wow...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |