Daar lijkt het wel op. Dan refereer ik ook naar de intro van dit seizoenquote:Op maandag 12 mei 2014 08:48 schreef FoXje het volgende:
Dus Will en Jack spelen een spelletje om Hannibal uit zijn tent te lokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt een moment dat alle puzzelstukjes op de juiste plek vallen voor sommige personages en dat ze zien wie waar verantwoordelijk voor is.De klaagbaak is een machine.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me ook af hoe interessant de serie nog is voor de huidige kijkers als Lecter eenmaal achter tralies zit. We (de kijkers) willen toch meer weten dan de personages, we willen hem zien eten en weten dat het een mens was, en de personages weten dat niet. Dan blijft het toch bij diepe dialogen en moet de spanning van de andere verhaallijnen (The Tooth Fairy, Buffalo Bill) komen. Zit ik persoonlijk niet mee, maar als je een show "Hannibal" noemt...
Ik vind dat juist zeer grote voordelen. Het is gewoon niet realistisch dat Lecter nog 4 seizoenen lang op vrije voeten blijft, ik vind het ook helemaal niet leuk als dat zolang gerekt wordt. komende week seizoensfinale, laten ze hem dan maar inrekenen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:31 schreef wonderer het volgende:
Heb heel vroeger eens een griezelverhaal gelezen dat "langvarken" heette, daardoor wist ik het
Overigens wijkt dit allemaal enorm van de boeken af (die varkens die mensen eten komen pas in het boek Hannibal, dat zich jaaaaren na Red Dragon afspeelt). Ben wel benieuwd of Mason Verger hetzelfde lot ondergaat als in de boeken
Ja, van mij mag het ook, hoor, ik probeerde me in te leven in andere standpunten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat juist zeer grote voordelen. Het is gewoon niet realistisch dat Lecter nog 4 seizoenen lang op vrije voeten blijft, ik vind het ook helemaal niet leuk als dat zolang gerekt wordt. komende week seizoensfinale, laten ze hem dan maar inrekenen.
En het blijft leuk als ze naar de boeken gaan, want het wijkt enorm af
winwinwin. Ik vind het tweede seizoen vele malen beter. Ik heb al lang die gekke eland niet gezien. winwinwin
Eens. Die eland meuk was voor mij bijna reden om in seizoen 1 af te haken. Gelukkig niet gedaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat juist zeer grote voordelen. Het is gewoon niet realistisch dat Lecter nog 4 seizoenen lang op vrije voeten blijft, ik vind het ook helemaal niet leuk als dat zolang gerekt wordt. komende week seizoensfinale, laten ze hem dan maar inrekenen.
winwinwin. Ik vind het tweede seizoen vele malen beter. Ik heb al lang die gekke eland niet gezien. winwinwin
Ik vind de gekke eland wel leuk. Dat terzijde, mijn ideale scenario: Jack gaat volgende week dood. Volgend seizoen een jacht op Hannibal terwijl hij af en toe iemand doodmaakt en er een kookscène volgt. Dan een paar afleveringen met Hannibal in de gevangenis terwijl hij zijn inzichten met de FBI deelt. Einde serie. Dat kan allemaal gebeuren in één geweldig derde seizoen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
In red dragon was Freddy ook een man, Philip Seymour Hoffmanquote:Op maandag 19 mei 2014 13:36 schreef NoCigar het volgende:
Laatst trouwens Manhunter weer eens bekeken na heel lang. Wel grappig om daar ook een roodharige Freddie Lounds tegen te komen, toen ze nog man was.
[ afbeelding ]
Ik heb daardoor daadwerkelijk S2 overgeslagen , wel ff fragmenten gekeken van de seizoensfinale, dat was wel erg bloederig. En de scene in t vliegtuig lijkt een mix van Hannibal de film en Hannibal het boekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Eens. Die eland meuk was voor mij bijna reden om in seizoen 1 af te haken. Gelukkig niet gedaan.
Clarice...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb daardoor daadwerkelijk S2 overgeslagen , wel ff fragmenten gekeken van de seizoensfinale, dat was wel erg bloederig. En de scene in t vliegtuig lijkt een mix van Hannibal de film en Hannibal het boek
Film: eindigt hij met 1 hand in t vliegtuig
Boek: daar wordt Carice zijn moordende sidekick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch einde. Ik stond met verbazing te kijken...
[ Bericht 8% gewijzigd door Nezhi op 25-05-2014 20:01:28 ]
Dit. Absoluut dit.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
Tering, de laatste 20 minuten waren echt fantastisch. Al tijden niet zo lang met een open mond een serie of film zitten kijken.
In een boek, weet ff niet welke, valt Hannibal Wil aan met een linoleummes, net zoals in de serie. Wil overleeft het wel, hoofdrolspeler je weetz. Jack ook. Alana weet ik niet ... In een film, nadat Hannibal naar Italie ontsnapt is, vangt Verger Hannibal om hem aan de varkens te voeren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef Cockwhale het volgende:
Will is niet dood, daar ben ik vrij zeker van. De rest weet ik niet. Ik denk overigens dat Verger ook weer zal terugkeren in seizoen 3 om zijn wraak te nemen op Hannibal. Volgens mij wordt seizoen 3 gedeeltelijk zoals het boek/film van Hannibal en gedeeltelijk het boek/film Hannibal Rising als flashbacks.
Fringe niet eens gezien?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef ufopiloot het volgende:
De eerste serie die ik weer kijk sinds het Prison Break/Lost/Heroes tijdperk
Eerste 2 seizonen goed daarna wordt t minder en minder, laatste seizoen, n half seizoen, niet eens meer gekekenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef ufopiloot het volgende:
Nope. De moeite? Hoeveel seizoenen? Zoek na het kijken van Hannibal iets nieuws. Maar geen serie die al 3-4+ seizoenen bezig is, dat is teveel om terug te kijken
een serie die al afgelopen is en de moeite waard is is toch fijner dan iets waar je na een poosje weer een jaar ofwat moet wachten op nieuw materiaalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef ufopiloot het volgende:
Nope. De moeite? Hoeveel seizoenen? Zoek na het kijken van Hannibal iets nieuws. Maar geen serie die al 3-4+ seizoenen bezig is, dat is teveel om terug te kijken
Hoezo, jij juicht niet voor Hannibal?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Forbry het volgende:
Zojuist eindelijk de laatste twee afleveringen gezien... een wel hele dikke vette "tief-op-met-die happy-endings" van de makers... wow...
Nog geen seconde aan gedacht dat dat natuurlijk ook tot de mogelijkheden behoortquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:20 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hoezo, jij juicht niet voor Hannibal?
Dan stuur je t toch terug?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:10 schreef DrLegato het volgende:
Weet iemand wanneer seizoen 2 uitkomt op bluray/dvd in Nederland? Ik had een pre-order geplaatst bij bol.com (volgens hun was de releasedatum 22 september) maar ze hebben me ongevraagd met een import afgescheept, nu heb ik opzich niets tegen Engelse ondertitels, maar ik bestel bij bol.com om 2 redenen; NL ondertitels en snelle levering, ik had ze uit engeland voor de helft van de prijs zelf ook wel kunnen importeren.
Waar koop je tegenwoordig nog films naast bol.com eigenlijk?
Haha echt dat gevoel had ik ook wtf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Forbry het volgende:
Zojuist eindelijk de laatste twee afleveringen gezien... een wel hele dikke vette "tief-op-met-die happy-endings" van de makers... wow...
Precies zoals in het boek Hannibal dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Forbry het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I wanna feel the sunshine lift my head-
quote:Op zondag 7 december 2014 10:30 schreef redcable het volgende:
Net finale gezien whoaa wat een badass die hannibal, en die eind scene met scully
Ik denk dat ze verliefd is, t eindigt ook happy in het boek HannibalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dit veel te simpel gesteld is. Juist deze serie gaat over verschillende intermenselijke relaties en de myriade gevoelens die mensen voor elkaar kunnen hebben. Simpel stellen "ze is verliefd" doet de personages, de serie en de makers tekort.quote:Op zondag 7 december 2014 11:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat ze verliefd is, t eindigt ook happy in het boek Hannibal
Je maakt er veel mee van dan de serie isquote:Op zondag 7 december 2014 12:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit veel te simpel gesteld is. Juist deze serie gaat over verschillende intermenselijke relaties en de myriade gevoelens die mensen voor elkaar kunnen hebben. Simpel stellen "ze is verliefd" doet de personages, de serie en de makers tekort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I wanna feel the sunshine lift my head-
Hebben ze hem daarna zeker weer opgelapt, met z'n masker in bedquote:
Hij is verlamd vanaf zijn nek, inderdaad. Niet dood.quote:
Het keerpunt zat bij episode 6 (Baltimore State Hospital / Chesapeake Ripper verhaal).quote:Op maandag 26 januari 2015 18:01 schreef ems. het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 10 van seizoen 1 en kan er nauwelijks doorheen komen. Gaat het nog spannend worden in de laatste paar afleveringen of blijft het zoals de eerste 10 afleveringen?
Hoor zoveel mensen er enthousiast over zijn maar voor mijn gevoel zit de serie barstensvol met "gelukkige toevalligheden", clichés en een standaard wonderboy-formaat dat ook weer lekker makkelijk is.
Welk keerpunt?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:18 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Het keerpunt zat bij episode 6 (Baltimore State Hospital / Chesapeake Ripper verhaal).
Ik snap het inderdaad niet, daarom dus de vraag of ik misschien iets over het hoofd zie of dat het niveau nog omhoog gaat.quote:En je snapt het niet.
Nee. Zo te lezen is het gewoon niet voor jou, helaas.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Welk keerpunt?
[..]
Ik snap het inderdaad niet, daarom dus de vraag of ik misschien iets over het hoofd zie of dat het niveau nog omhoog gaat.
Zal de komende maand toch nog even proberen seizoen 1 af te krijgen. Wie weet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:03 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Nee. Zo te lezen is het gewoon niet voor jou, helaas.
wat mij betreft ging het in seizoen twee omlaag, seizoen 1 vond ik briljant maar seizoen twee vond ik over the top en ben er snel mee gestoptquote:Op maandag 26 januari 2015 18:01 schreef ems. het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 10 van seizoen 1 en kan er nauwelijks doorheen komen. Gaat het nog spannend worden in de laatste paar afleveringen of blijft het zoals de eerste 10 afleveringen?
Hoor zoveel mensen er enthousiast over zijn maar voor mijn gevoel zit de serie barstensvol met "gelukkige toevalligheden", clichés en een standaard wonderboy-formaat dat ook weer lekker makkelijk is.
dit, seizoen 2 is ballin', meer the bigger picture ipv csi crime of the week iddquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:03 schreef planethugo het volgende:
vond seizoen 2 juist beter omdat het minder case of the week was. En de fenomenale finale natuurlijk
Yep, S1 was echt een stuk minder.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dit, seizoen 2 is ballin', meer the bigger picture ipv csi crime of the week idd
heb ook nog even genoeg te kijken, maar ben toch wel erg benieuwd naar aflevering 1 en de nasleep van seizoen 2. Dus dat zal toch wel weer een wekelijkse kijkbeurt wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:42 schreef Anoonumos het volgende:
Opsparen en dan alles kijken in aanloop naar de season finale bevalt mij het beste voor dit soort series.
nog ff wachten dus, wat doe ik mezelf aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk uit naar Zachary Quinto! Hij stond trouwens al bij de aftiteling. En ik misWill
.
Hij was toch die ex-patiënt van Du Maurier die Hannibal haar liet aanvallen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:45 schreef Breuls het volgende:
Quinto was al dood in deze aflevering. Maar gezien het flash-forward-backward formaat weet je nooit of je 'm nog terug ziet.
Ooh, totaal niet herkend! Maar inderdaad, dat gaan we 'm nog echt zien in de flashbacks.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 08:45 schreef Breuls het volgende:
Quinto was al dood in deze aflevering. Maar gezien het flash-forward-backward formaat weet je nooit of je 'm nog terug ziet.
Ja, het is inderdaad wel artsy-fartsy enzo, maar wel erg warrig verderquote:Op zondag 7 juni 2015 09:07 schreef FoXje het volgende:
Het zag er allemaal mooi uit maar WTF er gebeurde niks.
Dat is het van begin af aan toch welquote:Op zondag 7 juni 2015 19:43 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad wel artsy-fartsy enzo, maar wel erg warrig verder
Klopt, ik kan Hannibal zonder subs niet begrijpen ...quote:Op zondag 7 juni 2015 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand waar ik er een kan vinden met nl subs?
Ik kijk op de ps3 dus kan geen losse subs downloaden en bij deze serie kan ik beter met kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |