Precies zoals in het boek Hannibal dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Forbry het volgende:
Zojuist eindelijk de laatste twee afleveringen gezien... een wel hele dikke vette "tief-op-met-die happy-endings" van de makers... wow...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I wanna feel the sunshine lift my head-
quote:Op zondag 7 december 2014 10:30 schreef redcable het volgende:
Net finale gezien whoaa wat een badass die hannibal, en die eind scene met scully
Ik denk dat ze verliefd is, t eindigt ook happy in het boek HannibalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dit veel te simpel gesteld is. Juist deze serie gaat over verschillende intermenselijke relaties en de myriade gevoelens die mensen voor elkaar kunnen hebben. Simpel stellen "ze is verliefd" doet de personages, de serie en de makers tekort.quote:Op zondag 7 december 2014 11:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik denk dat ze verliefd is, t eindigt ook happy in het boek Hannibal
Je maakt er veel mee van dan de serie isquote:Op zondag 7 december 2014 12:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit veel te simpel gesteld is. Juist deze serie gaat over verschillende intermenselijke relaties en de myriade gevoelens die mensen voor elkaar kunnen hebben. Simpel stellen "ze is verliefd" doet de personages, de serie en de makers tekort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I wanna feel the sunshine lift my head-
Hebben ze hem daarna zeker weer opgelapt, met z'n masker in bedquote:
Hij is verlamd vanaf zijn nek, inderdaad. Niet dood.quote:
Het keerpunt zat bij episode 6 (Baltimore State Hospital / Chesapeake Ripper verhaal).quote:Op maandag 26 januari 2015 18:01 schreef ems. het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 10 van seizoen 1 en kan er nauwelijks doorheen komen. Gaat het nog spannend worden in de laatste paar afleveringen of blijft het zoals de eerste 10 afleveringen?
Hoor zoveel mensen er enthousiast over zijn maar voor mijn gevoel zit de serie barstensvol met "gelukkige toevalligheden", clichés en een standaard wonderboy-formaat dat ook weer lekker makkelijk is.
Welk keerpunt?quote:Op maandag 26 januari 2015 18:18 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Het keerpunt zat bij episode 6 (Baltimore State Hospital / Chesapeake Ripper verhaal).
Ik snap het inderdaad niet, daarom dus de vraag of ik misschien iets over het hoofd zie of dat het niveau nog omhoog gaat.quote:En je snapt het niet.
Nee. Zo te lezen is het gewoon niet voor jou, helaas.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Welk keerpunt?
[..]
Ik snap het inderdaad niet, daarom dus de vraag of ik misschien iets over het hoofd zie of dat het niveau nog omhoog gaat.
Zal de komende maand toch nog even proberen seizoen 1 af te krijgen. Wie weet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 02:03 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Nee. Zo te lezen is het gewoon niet voor jou, helaas.
wat mij betreft ging het in seizoen twee omlaag, seizoen 1 vond ik briljant maar seizoen twee vond ik over the top en ben er snel mee gestoptquote:Op maandag 26 januari 2015 18:01 schreef ems. het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 10 van seizoen 1 en kan er nauwelijks doorheen komen. Gaat het nog spannend worden in de laatste paar afleveringen of blijft het zoals de eerste 10 afleveringen?
Hoor zoveel mensen er enthousiast over zijn maar voor mijn gevoel zit de serie barstensvol met "gelukkige toevalligheden", clichés en een standaard wonderboy-formaat dat ook weer lekker makkelijk is.
dit, seizoen 2 is ballin', meer the bigger picture ipv csi crime of the week iddquote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:03 schreef planethugo het volgende:
vond seizoen 2 juist beter omdat het minder case of the week was. En de fenomenale finale natuurlijk
Yep, S1 was echt een stuk minder.quote:Op woensdag 28 januari 2015 00:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dit, seizoen 2 is ballin', meer the bigger picture ipv csi crime of the week idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |