quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:43 schreef wonderer het volgende:
[..]Op imdb-fora denken ze van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo zet je dat trouwens in een spoiler?
Voor de mensen die de laatste aflevering nog niet gezien hebben. Maar die zullen hier wel niet komen, dus eigenlijk was het overbodigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op imdb-fora denken ze van wel
Hoezo zet je dat trouwens in een spoiler?
Hij zat Freddie op te wachten ?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:29 schreef Forbry het volgende:
We zagen trouwens eerst nog een shot van Hannibal in dat plastic pak, toch.. wat had dat te betekenen?
Volgens mij ook. Ben wel benieuwd wat hij voor haar in gedachten had..quote:
In ieder geval de suggestie werd gewekt dat het Freddie zou zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zijn Will en Hanni nou aan het eten op het laatst?
Ja snap ik maar dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
In ieder geval de suggestie werd gewekt dat het Freddie zou zijn.
Ik denk (en hoop) juist dat Will wist wat Hannibal van plan was en daar een stokje voor heeft gestoken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:52 schreef Nezhi het volgende:
Het was Freddie's kamer zoals je ergens in het begin ziet van de aflevering, maar Freddie kwam nooit (Want, Will) dus waarschijnlijk was die scene met Hannibal een soort van hint dat Will en Hannibal hetzelfde dachten en uiteindelijk steeds meer op elkaar gaan lijken.
Zou Lecter niet proeven dat het bevroren is geweest? En Randall was niet bang dus die zou niet bitter smaken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat het vlees van Randall afkomstig is.
Aan dat eerste (bevroren staat) niet gedacht en dat tweede vond ik ook al raar:quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou Lecter niet proeven dat het bevroren is geweest? En Randall was niet bang dus die zou niet bitter smaken.
quote:
Haha, dat denk ik inderdaad ook.. maar de serie probeert ons denk ik op het verkeerde been te zetten door de gelijkenissen tussen die twee te benadrukkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) juist dat Will wist wat Hannibal van plan was en daar een stokje voor heeft gestoken.
quote:Hannibal' Renewed by NBC for Third Season
Ik hoop wel dat Will geen tweede Hannibal geworden, maar anders en sowieso voor een "bevredigend einde" (wat ik dit seizoen niet meer zie gebeuren):quote:
Zelfdequote:Op zondag 11 mei 2014 19:23 schreef Pek het volgende:
"Bones and all?" met die vogeltjes deed me kokhalzen
Daar lijkt het wel op. Dan refereer ik ook naar de intro van dit seizoenquote:Op maandag 12 mei 2014 08:48 schreef FoXje het volgende:
Dus Will en Jack spelen een spelletje om Hannibal uit zijn tent te lokken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt een moment dat alle puzzelstukjes op de juiste plek vallen voor sommige personages en dat ze zien wie waar verantwoordelijk voor is.De klaagbaak is een machine.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:41 schreef wonderer het volgende:
Ik vraag me ook af hoe interessant de serie nog is voor de huidige kijkers als Lecter eenmaal achter tralies zit. We (de kijkers) willen toch meer weten dan de personages, we willen hem zien eten en weten dat het een mens was, en de personages weten dat niet. Dan blijft het toch bij diepe dialogen en moet de spanning van de andere verhaallijnen (The Tooth Fairy, Buffalo Bill) komen. Zit ik persoonlijk niet mee, maar als je een show "Hannibal" noemt...
Ik vind dat juist zeer grote voordelen. Het is gewoon niet realistisch dat Lecter nog 4 seizoenen lang op vrije voeten blijft, ik vind het ook helemaal niet leuk als dat zolang gerekt wordt. komende week seizoensfinale, laten ze hem dan maar inrekenen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:31 schreef wonderer het volgende:
Heb heel vroeger eens een griezelverhaal gelezen dat "langvarken" heette, daardoor wist ik het
Overigens wijkt dit allemaal enorm van de boeken af (die varkens die mensen eten komen pas in het boek Hannibal, dat zich jaaaaren na Red Dragon afspeelt). Ben wel benieuwd of Mason Verger hetzelfde lot ondergaat als in de boeken
Ja, van mij mag het ook, hoor, ik probeerde me in te leven in andere standpunten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat juist zeer grote voordelen. Het is gewoon niet realistisch dat Lecter nog 4 seizoenen lang op vrije voeten blijft, ik vind het ook helemaal niet leuk als dat zolang gerekt wordt. komende week seizoensfinale, laten ze hem dan maar inrekenen.
En het blijft leuk als ze naar de boeken gaan, want het wijkt enorm af
winwinwin. Ik vind het tweede seizoen vele malen beter. Ik heb al lang die gekke eland niet gezien. winwinwin
Eens. Die eland meuk was voor mij bijna reden om in seizoen 1 af te haken. Gelukkig niet gedaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat juist zeer grote voordelen. Het is gewoon niet realistisch dat Lecter nog 4 seizoenen lang op vrije voeten blijft, ik vind het ook helemaal niet leuk als dat zolang gerekt wordt. komende week seizoensfinale, laten ze hem dan maar inrekenen.
winwinwin. Ik vind het tweede seizoen vele malen beter. Ik heb al lang die gekke eland niet gezien. winwinwin
Ik vind de gekke eland wel leuk. Dat terzijde, mijn ideale scenario: Jack gaat volgende week dood. Volgend seizoen een jacht op Hannibal terwijl hij af en toe iemand doodmaakt en er een kookscène volgt. Dan een paar afleveringen met Hannibal in de gevangenis terwijl hij zijn inzichten met de FBI deelt. Einde serie. Dat kan allemaal gebeuren in één geweldig derde seizoen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
In red dragon was Freddy ook een man, Philip Seymour Hoffmanquote:Op maandag 19 mei 2014 13:36 schreef NoCigar het volgende:
Laatst trouwens Manhunter weer eens bekeken na heel lang. Wel grappig om daar ook een roodharige Freddie Lounds tegen te komen, toen ze nog man was.
[ afbeelding ]
Ik heb daardoor daadwerkelijk S2 overgeslagen , wel ff fragmenten gekeken van de seizoensfinale, dat was wel erg bloederig. En de scene in t vliegtuig lijkt een mix van Hannibal de film en Hannibal het boekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Eens. Die eland meuk was voor mij bijna reden om in seizoen 1 af te haken. Gelukkig niet gedaan.
Clarice...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb daardoor daadwerkelijk S2 overgeslagen , wel ff fragmenten gekeken van de seizoensfinale, dat was wel erg bloederig. En de scene in t vliegtuig lijkt een mix van Hannibal de film en Hannibal het boek
Film: eindigt hij met 1 hand in t vliegtuig
Boek: daar wordt Carice zijn moordende sidekick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fantastisch einde. Ik stond met verbazing te kijken...
[ Bericht 8% gewijzigd door Nezhi op 25-05-2014 20:01:28 ]
Dit. Absoluut dit.quote:Op maandag 26 mei 2014 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
Tering, de laatste 20 minuten waren echt fantastisch. Al tijden niet zo lang met een open mond een serie of film zitten kijken.
In een boek, weet ff niet welke, valt Hannibal Wil aan met een linoleummes, net zoals in de serie. Wil overleeft het wel, hoofdrolspeler je weetz. Jack ook. Alana weet ik niet ... In een film, nadat Hannibal naar Italie ontsnapt is, vangt Verger Hannibal om hem aan de varkens te voeren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:13 schreef Cockwhale het volgende:
Will is niet dood, daar ben ik vrij zeker van. De rest weet ik niet. Ik denk overigens dat Verger ook weer zal terugkeren in seizoen 3 om zijn wraak te nemen op Hannibal. Volgens mij wordt seizoen 3 gedeeltelijk zoals het boek/film van Hannibal en gedeeltelijk het boek/film Hannibal Rising als flashbacks.
Fringe niet eens gezien?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:50 schreef ufopiloot het volgende:
De eerste serie die ik weer kijk sinds het Prison Break/Lost/Heroes tijdperk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |