Ja, dat snap ik, maar hoe? Er zou een groot gat in dat lichaam moeten zijn en dat was er blijkbaar niet zo. Die vogel moest helemaal uitgegraven worden met behulp van een zaag voor het borstbeen enzovoort.quote:Op zondag 20 april 2014 09:02 schreef FoXje het volgende:
Die autist had die vogel daar ingestopt. Wat ik ook mooi vond was die gezichtsuitdrukking van Hannibal toen die vent uit dat paard kwam kruipen, fantastisch acteur
Ha ja, dat viel me ook op: hoe hij daar bleef staan met zijn handen in zijn zakken, tamelijk geniale scene.quote:Wat ik ook mooi vond was die gezichtsuitdrukking van Hannibal toen die vent uit dat paard kwam kruipen, fantastisch acteur
Yeah. Het idee van een vogeltje als kloppend hart komt ook voor in het boek Birdman van Mo Hayder (aanrader trouwens), maar daar is wel een incisie. En zo'n beest gaat ook redelijk snel dood, vond het een beetje te vergezocht voor het schokeffect deze keer. Jammer.quote:Op zondag 20 april 2014 17:20 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar hoe? Er zou een groot gat in dat lichaam moeten zijn en dat was er blijkbaar niet zo. Die vogel moest helemaal uitgegraven worden met behulp van een zaag voor het borstbeen enzovoort.
Had ik ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:42 schreef FoXje het volgende:
Net begonnen met True Detective, maar dat lijk deed me wel aan Hannibal denken, ook zo'n kunstwerk met een gewei.
Maar ze hoeven zich toch niet aan die verhaallijn te houden an SOTL, ze hebben de rechten van dat boek toch nietquote:Op zondag 27 april 2014 08:28 schreef FoXje het volgende:
In SOTL leeft Jack nog, en zit Lecter in de bak. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Dat klopt denk ik, is wel raar, gebaseerd op Red Dragon.quote:Op zondag 27 april 2014 11:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar ze hoeven zich toch niet aan die verhaallijn te houden an SOTL, ze hebben de rechten van dat boek toch niet
Het was wel mensen vlees, maar had hij niet vlees van randall in die vriezer liggen? Misschien heeft ie dat met Hannibal gegeten dan.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:22 schreef Forbry het volgende:
We zien niet daadwerkelijk dat Will Freddie vermoord, toch? Zou het geen trucje zijn om Hannibal te kunnen naaien?
Mocht Will nu écht een tweede Hannibal zijn geworden, dan twee dingen:
1) Wow, dat heb ik echt nooit zien aankomen (ik ken de boeken niet, weet ook niet in hoeverre de serie daar op gebaseerd is, maar ben benieuwd of dat daarin dan ook zo is... (voorlopig) nog maar geen antwoord daarop geven, though![]()
2) Ik zal wel één van de weinigen zijn hier, wellicht zelfs de enige, maar in dat geval vind ik er eigenlijk geen ene reet meer aan.Will was de enige met wie ik écht meeleefde (met Jack en Alana toch een stuk minder) en tja, als dat wegvalt... (ik dacht juist dat Will weer in therapie ging als onderdeel van een groter plan om Hannibal te pakken, ik hoop nu maar dat dit uiteindelijk tóch blijkt te kloppen
).
Maar Randall was toch niet "frightened"?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Het was wel mensen vlees, maar had hij niet vlees van randall in die vriezer liggen? Misschien heeft ie dat met Hannibal gegeten dan.
Mnee dat nie, maar hij zal toch wel met enige spanning gestorven zijn denk ik, weet niet of hannibal dat verschil zou kunnen proeven.quote:
Het was aan mij voorbij gegaan tijdens het kijken, maar heb wat artikelen over de laatste aflevering gelezen en blijkbaar zegt Hannibal op een gegeven moment: "you can slice the ginger". M.a.w. Hannibal was iig in de veronderstelling dat ze Freddie gingen opeten. Zal in werkelijkheid inderdaad wel vlees van Randall zijn geweest neem ik aan, want als het helemaal geen mensenvlees zou zijn had Hannibal dat vast wel gemerkt (er even van uitgaande dus dat Freddie helemaal niet vermoord is).quote:Op zondag 4 mei 2014 20:53 schreef opreis het volgende:
[..]
Het was wel mensen vlees, maar had hij niet vlees van randall in die vriezer liggen? Misschien heeft ie dat met Hannibal gegeten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |