Sorry, niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:26 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Graag.
Excuses voor mijn reactie, maar vond t nogal een erge spoiler. Ik heb de speelfilms gezien de enige connectie tussen de films en serie die ik me kan herinneren is hannibal zelf dus voor mijn idee is alles en iedereen nieuw in de serie vandaar..
ok ok die was al ff op dvd, maar blijft vervelend om te kijken als je weet dat hijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoelang na t uitbrengen in de bios was dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.
Maar de andere voorbeelden zijn beter (daar was beeld nog niet uitgekomen)"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:11 schreef SunChaser het volgende:
Het was mij te pretentieus gezever geworden die eerste Ep. En je weet al dat de hoofdpersonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:43 schreef wonderer het volgende:
[..]Op imdb-fora denken ze van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo zet je dat trouwens in een spoiler?
Voor de mensen die de laatste aflevering nog niet gezien hebben. Maar die zullen hier wel niet komen, dus eigenlijk was het overbodigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op imdb-fora denken ze van wel
Hoezo zet je dat trouwens in een spoiler?
Hij zat Freddie op te wachten ?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:29 schreef Forbry het volgende:
We zagen trouwens eerst nog een shot van Hannibal in dat plastic pak, toch.. wat had dat te betekenen?
Volgens mij ook. Ben wel benieuwd wat hij voor haar in gedachten had..quote:
In ieder geval de suggestie werd gewekt dat het Freddie zou zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie zijn Will en Hanni nou aan het eten op het laatst?
Ja snap ik maar dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
In ieder geval de suggestie werd gewekt dat het Freddie zou zijn.
Ik denk (en hoop) juist dat Will wist wat Hannibal van plan was en daar een stokje voor heeft gestoken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:52 schreef Nezhi het volgende:
Het was Freddie's kamer zoals je ergens in het begin ziet van de aflevering, maar Freddie kwam nooit (Want, Will) dus waarschijnlijk was die scene met Hannibal een soort van hint dat Will en Hannibal hetzelfde dachten en uiteindelijk steeds meer op elkaar gaan lijken.
Zou Lecter niet proeven dat het bevroren is geweest? En Randall was niet bang dus die zou niet bitter smaken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat het vlees van Randall afkomstig is.
Aan dat eerste (bevroren staat) niet gedacht en dat tweede vond ik ook al raar:quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou Lecter niet proeven dat het bevroren is geweest? En Randall was niet bang dus die zou niet bitter smaken.
quote:
Haha, dat denk ik inderdaad ook.. maar de serie probeert ons denk ik op het verkeerde been te zetten door de gelijkenissen tussen die twee te benadrukkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) juist dat Will wist wat Hannibal van plan was en daar een stokje voor heeft gestoken.
quote:Hannibal' Renewed by NBC for Third Season
Ik hoop wel dat Will geen tweede Hannibal geworden, maar anders en sowieso voor een "bevredigend einde" (wat ik dit seizoen niet meer zie gebeuren):quote:
Zelfdequote:Op zondag 11 mei 2014 19:23 schreef Pek het volgende:
"Bones and all?" met die vogeltjes deed me kokhalzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |