SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien ik de enige ben die hier niet zo lang geleden iets over facebook heeft gezegd ga ik er maar even vanuit dat je het over mij hebt. Ik heb ten eerste nooit geklaagd, het was maar een grap. Niks serieus. En ten tweede, jij bent degene die hier tript en huilt over dat ik geen verwijzingen naar jou toe moet maken maar tegelijkertijd zelf iedere mogelijkheid aanneemt om te bitchen. Net een wijf. Eerst roddelen en leugens verspreiden en dan steeds aankomen met onderhuidse steken. Dom wicht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:19 schreef xminator het volgende:
In before autisten die gaan klagen over Facebok.
Wtf happened....quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aangezien ik de enige ben die hier niet zo lang geleden iets over facebook heeft gezegd ga ik er maar even vanuit dat je het over mij hebt. Ik heb ten eerste nooit geklaagd, het was maar een grap. Niks serieus. En ten tweede, jij bent degene die hier tript en huilt over dat ik geen verwijzingen naar jou toe moet maken maar tegelijkertijd zelf iedere mogelijkheid aanneemt om te bitchen. Net een wijf. Eerst roddelen en leugens verspreiden en dan steeds aankomen met onderhuidse steken. Dom wicht.
Deze vrouw laat niks onbestraft gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aangezien ik de enige ben die hier niet zo lang geleden iets over facebook heeft gezegd ga ik er maar even vanuit dat je het over mij hebt. Ik heb ten eerste nooit geklaagd, het was maar een grap. Niks serieus. En ten tweede, jij bent degene die hier tript en huilt over dat ik geen verwijzingen naar jou toe moet maken maar tegelijkertijd zelf iedere mogelijkheid aanneemt om te bitchen. Net een wijf. Eerst roddelen en leugens verspreiden en dan steeds aankomen met onderhuidse steken. Dom wicht.
Damn...dit is wel heel arrogant om te denken dat het gelijk over jou gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze was de enige die er iets over zei.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn...dit is wel heel arrogant om te denken dat het gelijk over jou gaat.
Dacht dat het over mij gingquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wow serieus arcadia, ironisch dat je dit zegt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze was de enige die er iets over zei.Ik heb ook al 2 keer dezelfde steek naar haar gedaan, maar ik mag dat.
Raar he zijn sommigen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wow serieus arcadia, ironisch dat je dit zegt.![]()
dus zonder zeker te weten of die haar bedoelt, is het normaal om zo te reageren?
Jij
Als xmin het niet over haar had moet ze spijt betuigen, simpel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wow serieus arcadia, ironisch dat je dit zegt.![]()
dus zonder zeker te weten of die haar bedoelt, is het normaal om zo te reageren?
Jij meet met verschillende maten
Oke, maar je ontwijkt wat ik net zei.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als xmin het niet over haar had moet ze spijt betuigen, simpel.
Nee hoor, zonder zekerheid zo reageren is niet normaal. Maar ik wacht het even af. Kijken hoe het uitpakt. Ten eerste omdat het al wat langer speelt dan dit, ten tweede omdat zij het wel kunnen uitpraten zonder het een hele flamewar te maken (niet zoals anderen hier) ten derde omdat er een grote kans bestaat dat het daar wel over ging.quote:
Eerst had ik een opgewekte fallus, toen zag ik een gorilla en las dit stukje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ahhw, jammer voor je vriendin.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eerst had ik een opgewekte fallus, toen zag ik een gorilla en las dit stukje.
Nu dus weer pompen
Wat van jou kwam was geen steek. Dat was gewoon een grapje. Xminator daarentegen is gewoon aan het bitchen. Wat erg storend is aangezien hij niet zo lang terug nog een meltdown had en mij toen verzocht geen verwijzingen over/naar hem te maken, maar zelf ondertussen dus wel doorgaat met bitchen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze was de enige die er iets over zei.Ik heb ook al 2 keer dezelfde steek naar haar gedaan, maar ik mag dat.
Wat fijn dat ik niet de enige ben die labiel isquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat van jou kwam was geen steek. Dat was gewoon een grapje. Xminator daarentegen is gewoon aan het bitchen. Wat erg storend is aangezien hij niet zo lang terug nog een meltdown had en mij toen verzocht geen verwijzingen over/naar hem te maken, maar zelf ondertussen dus wel doorgaat met bitchen.
Wie noem je labiel? xmini of Borte?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik niet de enige ben die labiel is
I know.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat van jou kwam was geen steek. Dat was gewoon een grapje. Xminator daarentegen is gewoon aan het bitchen. Wat erg storend is aangezien hij niet zo lang terug nog een meltdown had en mij toen verzocht geen verwijzingen over/naar hem te maken, maar zelf ondertussen dus wel doorgaat met bitchen.
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ken er hier nog een paar die labiel zijn.
Die mensen weten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
Dat geldt toch voor alle vrouwen? Labiele vrouwen zijn niet speciaal ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Wie wie wie? Merak ettim.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
Nee, jij bent niet labiel, jij bent net een wijf. Ik doelde dus niet op jou, grappig dat jij dat wel dacht.
Ik haal meestal die chocochipsquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil je zoete of zoute popcorn?
caramelquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil je zoete of zoute popcorn?
quote:
waarom denken jullie dat jullie zoveel keus hebben? Ik zei alleen zoet of zout .quote:
Che kennende zal hij dat niet zeggen. Maar ik weet wat men hier denkt. Van meerderen. So no worries.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:34 schreef Arcadia het volgende:
Er was niemand die me huichelaar noemde, Che_ noemde me als grap munafiq. Alhoewel je beter iemand als grap een kafir kan noemen, aangezien munafiqeen op het allerlaagste van hellevuur staan. Als hij dat meent mag hij dat nu nog een keer zeggen, dan weet ik of hij dat meent of niet
quote:
Terwijl die dan wel gezellig en leuk zijn (soms)quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:35 schreef Che_ het volgende:
Dat er nog zoveel meets zijn met al die ruzies
Als iemand mij een huichelaar vindt mag hij/zij dat gerust zeggen. Er is hier niemand in dit topic waar ik persoonlijk slechte bedenkingen over heb, jij inclusief.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che kennende zal hij dat niet zeggen. Maar ik weet wat men hier denkt. Van meerderen. So no worries.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als iemand mij een huichelaar vindt mag hij/zij dat gerust zeggen. Er is hier niemand in dit topic waar ik persoonlijk slechte bedenkingen over heb, jij inclusief.
niks nieuws tochquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
Maar laat zitten. Anders ben ik weer degene die altijd ruzie maakt.
Je deelt je goede daden uit door mij zo publiekelijk te lasteren btw, ga vooral door.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Bullshit. Huichelaarij ten top dit.
Waarom spreek jij zo over de islam en hou je je er niet aan? Ik vind je echt schijnheilig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je deelt je goede daden uit door mij zo publiekelijk te lasteren btw, ga vooral door.
laat me jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Was geen verwijzing naar jou.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat neem jij in de bios?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Wel een large en dan eet ik die helemaal alleen op. Thanks babe.
Tamam, als je een probleem met me hebt, spreek me maar aan per DM, dit schiet niet op zoquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom spreek jij zo over de islam en hou je je er niet aan? Ik vind je echt schijnheilig.
<33 tr00 lobiiiii 4evaquote:
vaak zo'n grote bak met popcorn, zout. Soms chips maar dat is zo op en met popcorn kom ik tot 2/3 van de filmquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat neem jij in de bios?
Ik neem Nachos
Nee. Ik mag je niet. Dat lijkt mij voldoende. Ik zeg het je duidelijk ipv steken te geven. laten we het hierbij nu.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Tamam, als je een probleem met me hebt, spreek me maar aan per DM, dit schiet niet op zo
Sorryquote:
Dat is je goed recht, maar als je telkens op deze manier gaat reageren door mij continu te betichten van huichelarij zonder ook maarmet mij in dialoog te gaan dan kunnen we het niet oplossen en is hetgene wat je zegt alleen maar storend. Hou je mond erover of laten we het uitpraten, kies maar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik mag je niet. Dat lijkt mij voldoende. Ik zeg het je duidelijk ipv steken te geven. laten we het hierbij nu.
Neem het niet zo serieus. Of zal ik MT vragen terug te komen?quote:
Ja dit hoor ik ook al eeuwenquote:
Met chips kom ik tot de einde van de trailersquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
<33 tr00 lobiiiii 4eva
[..]
vaak zo'n grote bak met popcorn, zout. Soms chips maar dat is zo op en met popcorn kom ik tot 2/3 van de film
Soms ook ijsje, maar dat is echt heeeeel zelden.
im seriousquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus. Of zal ik MT vragen terug te komen?
[..]
Ja dit hoor ik ook al eeuwen
Doe maarquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was de enige die hier een opmerking maakte over mensen (Arcadia) die steeds over facebook begonnen, precies zoals Arcadia zei. Denken dat het over mij gaat is een kwestie van logisch nadenken, en al helemaal als je xminator en mijn 'voorgeschiedenis' kent.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat kan mij dat schelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
biosstruggles, daarom altijd hele voorraad meenemen ib je tasquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Met chips kom ik tot de einde van de trailershou me altijd in.
Ze checken tegenwoordig bij Pathe!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
biosstruggles, daarom altijd hele voorraad meenemen ib je tas
Hahaha komt door je extra kilootjes, daarom verdenken zij je eerstquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze checken tegenwoordig bij Pathe!!!![]()
![]()
nieet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze checken tegenwoordig bij Pathe!!!![]()
![]()
Deze vind ik heel goed bedacht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahaha komt door je extra kilootjes, daarom verdenken zij je eerst
Sssssttt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
La havle... Derdin ne senin? Waarom vraag je aan mij of je MT terug moet roepen?
Enkelvoud valt te veel op, daarom gebruiken mensen geen enkelvoud wanneer ze proberen te steken. Net zoals jij dat niet deed. Maar het gaat dus niet over mij, maar over anderen in dit topic terwijl ik de enige was die zo'n opmerking maakte. Please. Wees eens een keer niet zo'n smiecht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Was geen verwijzing naar jou.. Anders was het wel enkelvoud geweest.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini + Borte, jullie gaan zo verliefd worden he. Ik voel het aan mijn wateren.
Ik val alleen op mannen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini + Borte, jullie gaan zo verliefd worden he. Ik voel het aan mijn wateren.
Behalve Julis, die is altijd goedgemutst.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shit. Iedereen heeft hier weekend nodig.
Ja bizar hoe ze dat doet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Behalve Julis, die is altijd goedgemutst.
Naptin be X....quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef xminator het volgende:
Ik meng mij niet in deze discussie. Mijn reactie van 22.40 staat er.
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef Julis het volgende:
Oh, gewoon, mezelf afzonderen van de wereld.
Jouw reactie komt later, verborgen in een andere reactie. Sneaky, sluw en smiechterig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef xminator het volgende:
Share die popcorn, vrek.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
Extra popcorn en slush puppy's. Blijkbaar is het filmmarathon
Borte, mag ik wat zeggen.. Ama alinma.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw reactie komt later, verborgen in een andere reactie. Sneaky, sluw en smiechterig.
Mixed popcorn in laagjes, verhouding: zout 60% en zoet 40%quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
Extra popcorn en slush puppy's. Blijkbaar is het filmmarathon
Aait xminator speelt het diplomatischquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef xminator het volgende:
Wat wil je nog meer zeggen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte, mag ik wat zeggen.. Ama alinma.
She maddddddddd. Nvm liefje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer zeggen?Go ahead
En achter mensen om praten? Is echt standaard Turkentopic acties.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zullen we nu weer lief zijn voor elkaar?
Op wie doel je? Ik ben klaar nml.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:03 schreef Julis het volgende:
Yahu, wat wil je nog meer zeggen over anderen?
Günaydin @ Willemsweg. Tegenover deze winkel is er Meltem Market waar ik ook weleens wat heb gekocht, maar ik mag de eigenaar niet echt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Julis het volgende:
Sylvester waar koop jij je sucuk in Nijmegen?
Beste, laat dit soort uitspraken dan ook gewoon achterwege...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op wie doel je? Ik ben klaar nml.
Vergeten en vergeven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En achter mensen om praten? Is echt standaard Turkentopic acties.
Eens!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini + Borte, jullie gaan zo verliefd worden he.
samenvatting?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:04 schreef Visne het volgende:
http://jaythenerdkid.word(...)icated-as-it-sounds/
Wat vinden jullie hiervan?
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
KAN NIEMAND MIJ HELPEN MET MIJN YOUTUBE PROBLEEM
PLS. LUTFEN. NE OLUR. HADI. PRETTY PLEASE
Youtube doet het soms niet. Qua beeld zeg maar. Maar soms weer wel?... Hoor wel altijd geluid.quote:
Thnx!quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Günaydin @ Willemsweg. Tegenover deze winkel is er Meltem Market waar ik ook weleens wat heb gekocht, maar ik mag de eigenaar niet echt.
Mocht je op zoek zijn naar een kapper/kapster: op de Willemsweg vind je er een stuk of vijf ofzo.quote:
Hmm, die ken ik niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laura Vitale.Zij praat altijd zo!
Oh, ik knip mijn eigen haren. Toch bedankt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mocht je op zoek zijn naar een kapper/kapster: op de Willemsweg vind je er een stuk of vijf ofzo.![]()
Awh kijk eens xmini, een steuntje in de rug van Wammes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welnee, alle aantrekkelijke vrouwen zijn enigzins bi
Valt wel mee eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
I just killed myself...
Dit accent is zo storend altijd.
Kwaliteitsuser dit, ik zie het nu al. Wil je jezelf misschien voorstellen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:17 schreef Visne het volgende:
[..]
Nou, ze lijkt alles wel heel erg te verdraaien, al is dat niets nieuws voor moslims.
Waarom, omdat ik iets negatiefs zeg over moslims?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser dit, ik zie het nu al. Wil je jezelf misschien voorstellen?
Cagirdim geldi bak!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser dit, ik zie het nu al. Wil je jezelf misschien voorstellen?
Alleen e-mailadressen, toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens ik wou vandaag datumprikker aanmaken maar er moest allemaal meer info bij, en die heb ik niet.![]()
Omdat je zomaar binnenkomt en je 1e of 2de post al meteen een bepaalde negativiteit uitstraalt. Daar deed ik maanden over.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:26 schreef Visne het volgende:
[..]
Waarom, omdat ik iets negatiefs zeg over moslims?
Ik ben Visne, las een tijdje mee, verveelde me dus een account aangemaakt.
Nee, yane, waar, hoe laat, wat gaan we doen. Hebben we allemaal nog niet besproken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen e-mailadressen, toch?
Laat ik opnieuw beginnen dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat je zomaar binnenkomt en je 1e of 2de post al meteen een bepaalde negativiteit uitstraalt. Daar deed ik maanden over.
Dat mag jij als organisator bepalen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, yane, waar, hoe laat, wat gaan we doen. Hebben we allemaal nog niet besproken.
Aman Allahim. Sevdim seni kiz/la.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:30 schreef Visne het volgende:
[..]
Laat ik opnieuw beginnen dan.
[ afbeelding ]
Tatlı yiyelim tatlı konuşalım.
je begint wel lekker idd...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:26 schreef Visne het volgende:
[..]
Ik organiseer het helemaal niet. Ik riep alleen maar een datum.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat mag jij als organisator bepalen.
Toe toe toe, te laat om nu te gaan mekkeren.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik organiseer het helemaal niet. Ik riep alleen maar een datum.
Omdat je met zo'n bekrompen, ongenuanceerde uitspraak komt binnenvallen zonder je even voor te stellen. Wat wil je er nu mee zeggen? Neyse, welkom.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:26 schreef Visne het volgende:
[..]
Misschien even wachten met invullen dan. Op zich is het niet nodig om de beschikbaarheid per dag te peilen, maar hoe laat is ook nog niet duidelijk, inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, yane, waar, hoe laat, wat gaan we doen. Hebben we allemaal nog niet besproken.
Maakt niet uit, Het is u vergeven,"quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:30 schreef Visne het volgende:
[..]
Laat ik opnieuw beginnen dan.
[ afbeelding ]
Tatlı yiyelim tatlı konuşalım.
Hij/zij lijkt mij welquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Omdat je met zo'n bekrompen, ongenuanceerde uitspraak komt binnenvallen zonder je even voor te stellen. Wat wil je er nu mee zeggen? Neyse, welkom.
[..]
Misschien even wachten met invullen dan. Op zich is het niet nodig om de beschikbaarheid per dag te peilen, maar hoe laat is ook nog niet duidelijk, inderdaad.
Ik erger mij meer aan hem dan die klapjosti's van BDP. Helemaal de weg kwijt. Hij is Turkije openlijk in een dictatuur aan het veranderen...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Facebook en YouTube na de verkiezingen mogelijk geblokkeerd in Turkije...
http://www.cnnturk.com/vi(...)ka-kapatilma-sinyali
Deze man wordt gekker en gekker.
Shadapquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Toe toe toe, te laat om nu te gaan mekkeren.
wakatta yoquote:
1) Video lekt uitquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Onder het mom van "onzedelijke content blokkeren" mag alles. Hier gebeurt dat onder het mom van kinderporno, in de VS onder het mom van terrorisme enzo...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik erger mij meer aan hem dan die klapjosti's van BDP. Helemaal de weg kwijt. Hij is Turkije openlijk in een dictatuur aan het veranderen...
Inderdaad. Ik ben echt benieuwd wat Turkije gaat stemmen de komende verkiezingen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik erger mij meer aan hem dan die klapjosti's van BDP. Helemaal de weg kwijt. Hij is Turkije openlijk in een dictatuur aan het veranderen...
En voor de mensen die zeggen dat hij het economisch zo goed heeft gedaan... http://www.forbes.com/sit(...)keys-bubble-economy/quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Akp. Let maar op.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben echt benieuwd wat Turkije gaat stemmen de komende verkiezingen.
Hangt ervanaf of er nog dingen gelekt gaan worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben echt benieuwd wat Turkije gaat stemmen de komende verkiezingen.
Weer een "politiek Turk" zo te zienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:03 schreef Visne het volgende:
[..]
En voor de mensen die zeggen dat hij het economisch zo goed heeft gedaan... http://www.forbes.com/sit(...)keys-bubble-economy/
Laten we de miljoenen die hij voor zichzelf en z'n vriendjes achter heeft gehouden ook niet vergeten.
No commentquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ey men deze vingerafdrukscannerding op mijn iphone is de beste uitvinding ooit. Hoe handig is het dat ik niet steeds een code of wachtwoord hoef in te toetsen. Apple bedankt.
AKP.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Elke Turk is vroeg of laat een 'politiek Turk'.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Weer een "politiek Turk" zo te zien
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:06 schreef expans het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of er nog dingen gelekt gaan worden.
CHP = middenklasse
MHP = mensen die bang zijn voor veiligheid
AKP = stemvee + armere Koerden
En dan heb je nog types die niet weten wat ze moeten stemmen maar genoeg hebben van Tayyip dus dan kiezen voor C of M.
Jij maakt dezelfde fout als veel mensen, iedereen onderverdelen in klasses terwijl er een heel groot gedeelte bestaat uit twijfelaars. Juist door deze mensen heeft de AKP in haar beginjaren successen geboekt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Chp is voor seculieren.
MHP nationalisten.
AKP rest
BDP Koerden
Daar hebben we t toch niet over.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:11 schreef expans het volgende:
[..]
Jij maakt dezelfde fout als veel mensen, iedereen onderverdelen in klasses terwijl er een heel groot gedeelte bestaat uit twijfelaars. Juist door deze mensen heeft de AKP in haar beginjaren successen geboekt.
Bullshit. Alle video's etc zijn nep en bedacht om onze leider in diskrediet te brengen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Voor zover ik een ordeel kan vormen over AKP: ze hebben genoeg goede dingen gedaan (en hadden wellicht wat externe factoren mee). De arrogantie van Tayyip, evenals zijn hebzucht om macht en controle, begint enge vormen aan te nemen.
Ik heb de video's niet eens gezien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bullshit. Alle video's etc zijn nep en bedacht om onze leider in diskrediet te brengen.
Krijg je met 1 koerd in deze topic.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic
Ik dacht ik lees eens een keertje mee maar het is 1 en al gebash
wat is deze
Is sinds twee jaar normale kost hier. Dag dagquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic
wat is deze
Turns out; politicians = politiciansquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb de video's niet eens gezien.
De panoramafunctie is ook leuk. Of dat de icoontjes van de homescreen 'zweven' wanneer je je telefoon kantelt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ey men deze vingerafdrukscannerding op mijn iphone is de beste uitvinding ooit. Hoe handig is het dat ik niet steeds een code of wachtwoord hoef in te toetsen. Apple bedankt.
Daarmee win je veel stemmen. Helaas.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:17 schreef expans het volgende:
[..]
Turns out; politicians = politicians
Alleen deze zegt Allah rizasi icin![]()
Moet ik nog ontdekken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De panoramafunctie is ook leuk. Of dat de icoontjes van de homescreen 'zweven' wanneer je je telefoon kantelt.
Die politieke "discussies" mis ik enorm sinds ik weg uit Nijmegen ben.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:19 schreef Bortecinem het volgende:
AKP'ciler in mijn omgeving zijn letterlijk doof en blind voor alles wat er de laatste tijd naar buiten is gekomen over Erdogan en AKP. Ze aanbidden hem. Hij is de Ataturk voor de anti-seculieren. Daarom geloof ik dat AKP gaat winnen..
Nee, mijn zusje. Ik heb nog 4; abonnement heeft nog een tijdje te gaan.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet ik nog ontdekken.
Jij ook een 5s?
Ouders & broers: MHPquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:24 schreef expans het volgende:
Mijn familie is ook AKP fanaat en ik ben een hater
Uitgemaakt voor communist, chpli, gezegd dat ik ben gebrainwasht etc (moet je horen wie het zegt).
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Jouw hele bestaan is controversieel, Syl.
Sorryquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic
wat is deze
Dat weet je toch.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Middagdutjes zijn niet goed voor m'n slaapritme.
Wil je deze discussie echt..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eerst democratische autonomie om vervolgens aanspraak te maken op afscheiding van Turkije.
Ochtenddiensten verpesten echt je hele dag.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat weet je toch.
Ik krijg op werk steeds opmerkingen naar mijn hoofd gegooid omdat ik altijd aan het gapen ben.
'Nou nou nou'
Wat ik kan er toch niks aan doen dat ik slaapproblemen heb alalaal.
Ik ben helemaal niet uit op discussie. Je gaf aan dat je niet wist waar ze voor staan en ik vertel je wat hun voornaamste bestaansrecht is.quote:
Ik weet het ja, maar ik was vanmiddag doodmoe.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat weet je toch.
Ik krijg op werk steeds opmerkingen naar mijn hoofd gegooid omdat ik altijd aan het gapen ben.
'Nou nou nou'
Wat ik kan er toch niks aan doen dat ik slaapproblemen heb alalaal.
Heb je hun werkelijk dit horen zeggen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ochtenddiensten verpesten echt je hele dag.
[..]
Ik ben helemaal niet uit op discussie. Je gaf aan dat je niet wist waar ze voor staan en ik vertel je wat hun voornaamste bestaansrecht is.
Join the club.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ook tijdens de late heb ik er last van. Ben echt chronisch moe.
Moet nog gaan...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Join the club.
De vitamine d-waarde is nog steeds te laag. Onlangs een extra kuurtje erbij gekregen...
Serieus?quote:
Ze spreken al jaren van demokratik özerklik, een soort Belgisch model. De volgende stap moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je hun werkelijk dit horen zeggen?
Ah wwell... bijna zomer :pquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieus?
Ik krijg nu 50.000IU per maand voorgeschreven (nu tijdelijk 50.000IU per week gedurende twee weken). Ik denk dat ik de dosis zelf ga verhogen naar 5.000IU per dag.
http://www.bodyenfitshop.(...)s/vitamin-d-5000-iu/
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d3-5000iu/
Die pillen kosten geen drol en je moet heel veel van die pillen op een dag innemen wil het gevaarlijk worden...
trollquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, Putin genomineerd voor Nobelprijs voor Vrede...
Ja maar ik slaap normaal 8 uur en dan geeuw ik nog de hele dag door. Vreemdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:31 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi toch? Een collega van me slaapt 3-4 uur per nacht. Lijkt me ideaal, veel meer tijd voor andere dingen
altijd makkelijk wanneer je vader huisarts isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb zonet maar wat supplementen besteld, onder andere vitamine D. Ik ben het beu om bij de huisarts steeds te moeten zeuren om een hogere dosis.
Hij verkoopt vast geen recepten hè?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd makkelijk wanneer je vader huisarts is
Elk uur is zeker spreekuur bij jullie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd makkelijk wanneer je vader huisarts is
Zou het niet ook aan andere dingen kunnen liggen? Misschien is het je voeding? Of is er iets meer aan de hand, pfeiffer of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb zonet maar wat supplementen besteld, onder andere vitamine D. Ik ben het beu om bij de huisarts steeds te moeten zeuren om een hogere dosis.
Nee maar hij is wel makkelijk daarmee met zn patiëntenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij verkoopt vast geen recepten hè?
hhhhquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elk uur is zeker spreekuur bij jullie.
Ik focus me nu nogal op een vitamine D-deficientie, dat komt doordat dat er als enige uitspringt in de labuitslagen... Toen mijn vorige huisarts een veel hogere dosis had voorgeschreven en de vitamine d-waarde lekker piekte had ik nergens last van.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou het niet ook aan andere dingen kunnen liggen? Misschien is het je voeding? Of is er iets meer aan de hand, pfeiffer of iets dergelijks?
Cool. Wanneer kan ik bij hem terecht?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel makkelijk daarmee met zn patiënten
"Ga bloedprikken" zegt ze.quote:Ligt trouwens niet alleen aan vitD, krijg zelf capsules die ik een keer in de week moet nemen. Kan ook aan je vitb(12) liggen. Enz
Ga bloedprikken
Dude... kom eens op voor jezelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmmkey maar ik zou gezondere voeding proberen als ik jou was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik focus me nu nogal op een vitamine D-deficientie, dat komt doordat dat er als enige uitspringt in de labuitslagen... Toen mijn vorige huisarts een veel hogere dosis had voorgeschreven en de vitamine d-waarde lekker piekte had ik nergens last van.Voor mij is dit dus 1+1=2.
Doe ik ook. Ze is gewoon niet bekend met de combinatie vitamine d & allochtonen.quote:
Uiteraard. Ik probeer al zo gezond mogelijk te eten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmmkey maar ik zou gezondere voeding proberen als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soya yoghurt of lactosevrij yoghurt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:27 schreef Bortecinem het volgende:
Syl jij hipster haha.
Ik denk trouwens dat ik echt lactose intolerant ben. Wat moet ik nu doen, nu ik niet meer kan ontbijten met mijn geliefde yoghurt en muesli.
https://www.disolut.comquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:27 schreef Bortecinem het volgende:
Syl jij hipster haha.
Ik denk trouwens dat ik echt lactose intolerant ben. Wat moet ik nu doen, nu ik niet meer kan ontbijten met mijn geliefde yoghurt en muesli.
Ik ben echt zoooo blij dat ik geen allergieën heb. Alleen voor alchohol en hard werk, maar verder nergens voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:27 schreef Bortecinem het volgende:
Syl jij hipster haha.
Tsja, niet onbegrijpelijk toch? Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb opeens een hekel aan kinderen gekregen.
Mijn verlof voor aanstaande maandag is ingetrokken omdat mijn enige directe collega een paar dagen thuis is omdat ie papa is geworden.
Het is niet onbegrijpelijk inderdaad, maar wel zuur. Ik had zin in een extra lang lui weekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, niet onbegrijpelijk toch? Wat voor werk doe je?
Smaakt nergens naar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
soya yoghurt of lactosevrij yoghurt.
Alcohol allergie whut. Ben jij een flusher? Echt blij dat ik dat niet heb.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben echt zoooo blij dat ik geen allergieën heb. Alleen voor alchohol en hard werk, maar verder nergens voor.
Als ik veel bier drink krijg ik hoofdpijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alcohol allergie whut. Ben jij een flusher? Echt blij dat ik dat niet heb.
Buikpijn krijg ik niet, heb last van andere problemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
https://www.disolut.com
Ik ben ook lactose intolerant, maar ik moet best veel binnenhebben voordat ik buikpijn e.d. krijg, dus dit is bijna nooit nodig voor mij.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik veel bier drink krijg ik hoofdpijn.
TMIquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Buikpijn krijg ik niet, heb last van andere problemen.
Ja en daarna nog last van diarree amirite?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Buikpijn krijg ik niet, heb last van andere problemen.
Zoiets jaquote:
Ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en daarna nog last van diarree amirite?
Ah, nee.quote:
soya yoghurt + smaakstoffen = yoghurt met een ander smaakjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan is het geen yoghurt meer, einstein.
Flatulentie is ook nog een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wut. Wat dan wel? Want dat zijn toch echt de typische kenmerken
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Flatulentie is ook nog een mogelijkheid.
Ah klopt. Dan zal het vast dit zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Flatulentie is ook nog een mogelijkheid.
Daar help je alleen jezelf mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah klopt. Dan zal het vast dit zijn.
Op de meet iedereen Borte melk en yoghurt voeren
Daar had ik ook last van toen ik net begon met whey-shakes en Brinta. Ik ging van een glas melk in een ochtend over op bijna een halve liter melk in een ochtend. Mijn lichaam moest er even aan wennen.quote:
Ach, als het geen diarree is dan is het niet zo erg. Want dat kan met lactose-intolerantie best pijnlijk zijn. Zelfs erger dan de buikpijn.quote:
Alle merken en soorten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb er bij melkproducten en ander zuivel geen last van, alleen yoghurt...
Het kan trouwens ook PSD zijn. Ik heb er niet altijd last van, alleen de laatste tijd vooral eigenlijk. Heb de laatste tijd ook heel weinig geslapen, ben erg vermoeid en stress me iets meer dan normaal. En ik weet dat die dingen geen gunstig effect hebben op PSD..quote:
Wij welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens 23andMe ben ik ook mogelijk lactose-intolerant, maar ik heb er nooit wat van gemerkt.
Huh, ik dacht altijd dat jij AKP stemde? Hoe kom ik daar bij, dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:24 schreef expans het volgende:
Mijn familie is ook AKP fanaat en ik ben een hater
Uitgemaakt voor communist, chpli, gezegd dat ik ben gebrainwasht etc (moet je horen wie het zegt).
Ik snap niet hoe Centraal-Aziaten lactose-intolerant kunnen zijn. Ze leven op zuivel..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, buiten het Westen en het noordelijke deel van Sub-Saharisch Afrika blijkt heel de wereld eigenlijk in hoge mate lactose-intolerant te zijn...
[ afbeelding ]
Is mij ook een raadsel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Centraal-Aziaten lactose-intolerant kunnen zijn. Ze leven op zuivel..
Ja, dat was kanovinnie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had ergens gelezen dat hayirla cuma zeggen niet ok was.
Je bedoelt PDS.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het kan trouwens ook PSD zijn. Ik heb er niet altijd last van, alleen de laatste tijd vooral eigenlijk. Heb de laatste tijd ook heel weinig geslapen, ben erg vermoeid en stress me iets meer dan normaal. En ik weet dat die dingen geen gunstig effect hebben op PSD..
Amin, wederzijds.quote:
Salafi's zeggen dat het een innovatie in het geloof is om elkaar te begroeten op die wijze. Degenen die dat zeggen snappen het concept van bidah niet en volgen de consensus van de geleerden niet. Sorry dat ik je quote btw, maar dat zou betekenen dat Marokkanen geen beslamaa tegen elkaar mogen zeggen en Arabieren geen Ma3a salama etc. etc., erg onzinnig dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had ergens gelezen dat hayirla cuma zeggen niet ok was.
Moet vandaag nog werken tot half 11.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan gebeuren, het is al vrijdag...
Ik pleit voor mijn onschuldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is mij ook een raadsel.
[..]
Ja, dat was kanovinnie.
Dan ben je toch al vrijquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet vandaag nog werken tot half 11.
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Centraal-Aziaten lactose-intolerant kunnen zijn. Ze leven op zuivel..
quote:Primaire lactose-intolerantie
Dit is de meest voorkomende vorm van lactose-intolerantie en ontstaat door onvoldoende productie van het enzym lactase. Lactose komt in kleine hoeveelheden voor in moedermelk. Bijna alle zuigelingen maken voldoende van het enzym lactase aan om lactose uit de moedermelk goed te kunnen verteren. Na het derde levensjaar neemt bij veel Afrikanen, Aziaten, Zuid-Amerikanen en Zuid-Europeanen de productie van lactase af. In deze landen komt lactose-intolerantie veel vaker voor. West-Europeanen en Noord-Amerikanen blijven over het algemeen voldoende lactase aanmaken. Deze vorm van lactose-intolerantie wordt ‘primaire lactose-intolerantie’ genoemd.
http://www.mlds.nl/ziekten/130/lactose-intolerantie/oorzaak/.
Ik tot half vijf, dus..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet vandaag nog werken tot half 11.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Amin, wederzijds.
[..]
Salafi's zeggen dat het een innovatie in het geloof is om elkaar te begroeten op die wijze. Degenen die dat zeggen snappen het concept van bidah niet en volgen de consensus van de geleerden niet. Sorry dat ik je quote btw, maar dat zou betekenen dat Marokkanen geen beslamaa tegen elkaar mogen zeggen en Arabieren geen Ma3a salama etc. etc., erg onzinnig dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |