Sorryquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic
Ik dacht ik lees eens een keertje mee maar het is 1 en al gebash
wat is deze
Dat weet je toch.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Middagdutjes zijn niet goed voor m'n slaapritme.
Wil je deze discussie echt..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eerst democratische autonomie om vervolgens aanspraak te maken op afscheiding van Turkije.
Ochtenddiensten verpesten echt je hele dag.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat weet je toch.
Ik krijg op werk steeds opmerkingen naar mijn hoofd gegooid omdat ik altijd aan het gapen ben.
'Nou nou nou'
Wat ik kan er toch niks aan doen dat ik slaapproblemen heb alalaal.
Ik ben helemaal niet uit op discussie. Je gaf aan dat je niet wist waar ze voor staan en ik vertel je wat hun voornaamste bestaansrecht is.quote:
Ik weet het ja, maar ik was vanmiddag doodmoe.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat weet je toch.
Ik krijg op werk steeds opmerkingen naar mijn hoofd gegooid omdat ik altijd aan het gapen ben.
'Nou nou nou'
Wat ik kan er toch niks aan doen dat ik slaapproblemen heb alalaal.
Heb je hun werkelijk dit horen zeggen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ochtenddiensten verpesten echt je hele dag.
[..]
Ik ben helemaal niet uit op discussie. Je gaf aan dat je niet wist waar ze voor staan en ik vertel je wat hun voornaamste bestaansrecht is.
Join the club.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ook tijdens de late heb ik er last van. Ben echt chronisch moe.
Moet nog gaan...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Join the club.
De vitamine d-waarde is nog steeds te laag. Onlangs een extra kuurtje erbij gekregen...
Serieus?quote:
Ze spreken al jaren van demokratik özerklik, een soort Belgisch model. De volgende stap moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je hun werkelijk dit horen zeggen?
Ah wwell... bijna zomer :pquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieus?
Ik krijg nu 50.000IU per maand voorgeschreven (nu tijdelijk 50.000IU per week gedurende twee weken). Ik denk dat ik de dosis zelf ga verhogen naar 5.000IU per dag.
http://www.bodyenfitshop.(...)s/vitamin-d-5000-iu/
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d3-5000iu/
Die pillen kosten geen drol en je moet heel veel van die pillen op een dag innemen wil het gevaarlijk worden...
trollquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, Putin genomineerd voor Nobelprijs voor Vrede...
Ja maar ik slaap normaal 8 uur en dan geeuw ik nog de hele dag door. Vreemdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:31 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi toch? Een collega van me slaapt 3-4 uur per nacht. Lijkt me ideaal, veel meer tijd voor andere dingen
altijd makkelijk wanneer je vader huisarts isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb zonet maar wat supplementen besteld, onder andere vitamine D. Ik ben het beu om bij de huisarts steeds te moeten zeuren om een hogere dosis.
Hij verkoopt vast geen recepten hè?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd makkelijk wanneer je vader huisarts is
Elk uur is zeker spreekuur bij jullie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd makkelijk wanneer je vader huisarts is
Zou het niet ook aan andere dingen kunnen liggen? Misschien is het je voeding? Of is er iets meer aan de hand, pfeiffer of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb zonet maar wat supplementen besteld, onder andere vitamine D. Ik ben het beu om bij de huisarts steeds te moeten zeuren om een hogere dosis.
Nee maar hij is wel makkelijk daarmee met zn patiëntenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij verkoopt vast geen recepten hè?
hhhhquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elk uur is zeker spreekuur bij jullie.
Ik focus me nu nogal op een vitamine D-deficientie, dat komt doordat dat er als enige uitspringt in de labuitslagen... Toen mijn vorige huisarts een veel hogere dosis had voorgeschreven en de vitamine d-waarde lekker piekte had ik nergens last van.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou het niet ook aan andere dingen kunnen liggen? Misschien is het je voeding? Of is er iets meer aan de hand, pfeiffer of iets dergelijks?
Cool. Wanneer kan ik bij hem terecht?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel makkelijk daarmee met zn patiënten
"Ga bloedprikken" zegt ze.quote:Ligt trouwens niet alleen aan vitD, krijg zelf capsules die ik een keer in de week moet nemen. Kan ook aan je vitb(12) liggen. Enz
Ga bloedprikken
Dude... kom eens op voor jezelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmmkey maar ik zou gezondere voeding proberen als ik jou was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik focus me nu nogal op een vitamine D-deficientie, dat komt doordat dat er als enige uitspringt in de labuitslagen... Toen mijn vorige huisarts een veel hogere dosis had voorgeschreven en de vitamine d-waarde lekker piekte had ik nergens last van.Voor mij is dit dus 1+1=2.
Doe ik ook. Ze is gewoon niet bekend met de combinatie vitamine d & allochtonen.quote:
Uiteraard. Ik probeer al zo gezond mogelijk te eten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmmkey maar ik zou gezondere voeding proberen als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soya yoghurt of lactosevrij yoghurt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:27 schreef Bortecinem het volgende:
Syl jij hipster haha.
Ik denk trouwens dat ik echt lactose intolerant ben. Wat moet ik nu doen, nu ik niet meer kan ontbijten met mijn geliefde yoghurt en muesli.
https://www.disolut.comquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:27 schreef Bortecinem het volgende:
Syl jij hipster haha.
Ik denk trouwens dat ik echt lactose intolerant ben. Wat moet ik nu doen, nu ik niet meer kan ontbijten met mijn geliefde yoghurt en muesli.
Ik ben echt zoooo blij dat ik geen allergieën heb. Alleen voor alchohol en hard werk, maar verder nergens voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:27 schreef Bortecinem het volgende:
Syl jij hipster haha.
Tsja, niet onbegrijpelijk toch? Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb opeens een hekel aan kinderen gekregen.
Mijn verlof voor aanstaande maandag is ingetrokken omdat mijn enige directe collega een paar dagen thuis is omdat ie papa is geworden.
Het is niet onbegrijpelijk inderdaad, maar wel zuur. Ik had zin in een extra lang lui weekend.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, niet onbegrijpelijk toch? Wat voor werk doe je?
Smaakt nergens naar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
soya yoghurt of lactosevrij yoghurt.
Alcohol allergie whut. Ben jij een flusher? Echt blij dat ik dat niet heb.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben echt zoooo blij dat ik geen allergieën heb. Alleen voor alchohol en hard werk, maar verder nergens voor.
Als ik veel bier drink krijg ik hoofdpijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alcohol allergie whut. Ben jij een flusher? Echt blij dat ik dat niet heb.
Buikpijn krijg ik niet, heb last van andere problemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
https://www.disolut.com
Ik ben ook lactose intolerant, maar ik moet best veel binnenhebben voordat ik buikpijn e.d. krijg, dus dit is bijna nooit nodig voor mij.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik veel bier drink krijg ik hoofdpijn.
TMIquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Buikpijn krijg ik niet, heb last van andere problemen.
Ja en daarna nog last van diarree amirite?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Buikpijn krijg ik niet, heb last van andere problemen.
Zoiets jaquote:
Ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en daarna nog last van diarree amirite?
Ah, nee.quote:
soya yoghurt + smaakstoffen = yoghurt met een ander smaakjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan is het geen yoghurt meer, einstein.
Flatulentie is ook nog een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wut. Wat dan wel? Want dat zijn toch echt de typische kenmerken
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Flatulentie is ook nog een mogelijkheid.
Ah klopt. Dan zal het vast dit zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Flatulentie is ook nog een mogelijkheid.
Daar help je alleen jezelf mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah klopt. Dan zal het vast dit zijn.
Op de meet iedereen Borte melk en yoghurt voeren
Daar had ik ook last van toen ik net begon met whey-shakes en Brinta. Ik ging van een glas melk in een ochtend over op bijna een halve liter melk in een ochtend. Mijn lichaam moest er even aan wennen.quote:
Ach, als het geen diarree is dan is het niet zo erg. Want dat kan met lactose-intolerantie best pijnlijk zijn. Zelfs erger dan de buikpijn.quote:
Alle merken en soorten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb er bij melkproducten en ander zuivel geen last van, alleen yoghurt...
Het kan trouwens ook PSD zijn. Ik heb er niet altijd last van, alleen de laatste tijd vooral eigenlijk. Heb de laatste tijd ook heel weinig geslapen, ben erg vermoeid en stress me iets meer dan normaal. En ik weet dat die dingen geen gunstig effect hebben op PSD..quote:
Wij welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens 23andMe ben ik ook mogelijk lactose-intolerant, maar ik heb er nooit wat van gemerkt.
Huh, ik dacht altijd dat jij AKP stemde? Hoe kom ik daar bij, dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:24 schreef expans het volgende:
Mijn familie is ook AKP fanaat en ik ben een hater
Uitgemaakt voor communist, chpli, gezegd dat ik ben gebrainwasht etc (moet je horen wie het zegt).
Ik snap niet hoe Centraal-Aziaten lactose-intolerant kunnen zijn. Ze leven op zuivel..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, buiten het Westen en het noordelijke deel van Sub-Saharisch Afrika blijkt heel de wereld eigenlijk in hoge mate lactose-intolerant te zijn...
[ afbeelding ]
Is mij ook een raadsel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Centraal-Aziaten lactose-intolerant kunnen zijn. Ze leven op zuivel..
Ja, dat was kanovinnie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had ergens gelezen dat hayirla cuma zeggen niet ok was.
Je bedoelt PDS.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het kan trouwens ook PSD zijn. Ik heb er niet altijd last van, alleen de laatste tijd vooral eigenlijk. Heb de laatste tijd ook heel weinig geslapen, ben erg vermoeid en stress me iets meer dan normaal. En ik weet dat die dingen geen gunstig effect hebben op PSD..
Amin, wederzijds.quote:
Salafi's zeggen dat het een innovatie in het geloof is om elkaar te begroeten op die wijze. Degenen die dat zeggen snappen het concept van bidah niet en volgen de consensus van de geleerden niet. Sorry dat ik je quote btw, maar dat zou betekenen dat Marokkanen geen beslamaa tegen elkaar mogen zeggen en Arabieren geen Ma3a salama etc. etc., erg onzinnig dus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
Ik had ergens gelezen dat hayirla cuma zeggen niet ok was.
Moet vandaag nog werken tot half 11.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kan gebeuren, het is al vrijdag...
Ik pleit voor mijn onschuldquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is mij ook een raadsel.
[..]
Ja, dat was kanovinnie.
Dan ben je toch al vrijquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet vandaag nog werken tot half 11.
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Centraal-Aziaten lactose-intolerant kunnen zijn. Ze leven op zuivel..
quote:Primaire lactose-intolerantie
Dit is de meest voorkomende vorm van lactose-intolerantie en ontstaat door onvoldoende productie van het enzym lactase. Lactose komt in kleine hoeveelheden voor in moedermelk. Bijna alle zuigelingen maken voldoende van het enzym lactase aan om lactose uit de moedermelk goed te kunnen verteren. Na het derde levensjaar neemt bij veel Afrikanen, Aziaten, Zuid-Amerikanen en Zuid-Europeanen de productie van lactase af. In deze landen komt lactose-intolerantie veel vaker voor. West-Europeanen en Noord-Amerikanen blijven over het algemeen voldoende lactase aanmaken. Deze vorm van lactose-intolerantie wordt ‘primaire lactose-intolerantie’ genoemd.
http://www.mlds.nl/ziekten/130/lactose-intolerantie/oorzaak/.
Ik tot half vijf, dus..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet vandaag nog werken tot half 11.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Amin, wederzijds.
[..]
Salafi's zeggen dat het een innovatie in het geloof is om elkaar te begroeten op die wijze. Degenen die dat zeggen snappen het concept van bidah niet en volgen de consensus van de geleerden niet. Sorry dat ik je quote btw, maar dat zou betekenen dat Marokkanen geen beslamaa tegen elkaar mogen zeggen en Arabieren geen Ma3a salama etc. etc., erg onzinnig dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |