Heb je hun werkelijk dit horen zeggen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ochtenddiensten verpesten echt je hele dag.
[..]
Ik ben helemaal niet uit op discussie. Je gaf aan dat je niet wist waar ze voor staan en ik vertel je wat hun voornaamste bestaansrecht is.
Join the club.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ook tijdens de late heb ik er last van. Ben echt chronisch moe.
Moet nog gaan...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Join the club.
De vitamine d-waarde is nog steeds te laag. Onlangs een extra kuurtje erbij gekregen...
Serieus?quote:
Ze spreken al jaren van demokratik özerklik, een soort Belgisch model. De volgende stap moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je hun werkelijk dit horen zeggen?
Ah wwell... bijna zomer :pquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieus?
Ik krijg nu 50.000IU per maand voorgeschreven (nu tijdelijk 50.000IU per week gedurende twee weken). Ik denk dat ik de dosis zelf ga verhogen naar 5.000IU per dag.
http://www.bodyenfitshop.(...)s/vitamin-d-5000-iu/
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d3-5000iu/
Die pillen kosten geen drol en je moet heel veel van die pillen op een dag innemen wil het gevaarlijk worden...
trollquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, Putin genomineerd voor Nobelprijs voor Vrede...
Ja maar ik slaap normaal 8 uur en dan geeuw ik nog de hele dag door. Vreemdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:31 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi toch? Een collega van me slaapt 3-4 uur per nacht. Lijkt me ideaal, veel meer tijd voor andere dingen
altijd makkelijk wanneer je vader huisarts isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb zonet maar wat supplementen besteld, onder andere vitamine D. Ik ben het beu om bij de huisarts steeds te moeten zeuren om een hogere dosis.
Hij verkoopt vast geen recepten hè?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd makkelijk wanneer je vader huisarts is
Elk uur is zeker spreekuur bij jullie.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd makkelijk wanneer je vader huisarts is
Zou het niet ook aan andere dingen kunnen liggen? Misschien is het je voeding? Of is er iets meer aan de hand, pfeiffer of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb zonet maar wat supplementen besteld, onder andere vitamine D. Ik ben het beu om bij de huisarts steeds te moeten zeuren om een hogere dosis.
Nee maar hij is wel makkelijk daarmee met zn patiëntenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij verkoopt vast geen recepten hè?
hhhhquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elk uur is zeker spreekuur bij jullie.
Ik focus me nu nogal op een vitamine D-deficientie, dat komt doordat dat er als enige uitspringt in de labuitslagen... Toen mijn vorige huisarts een veel hogere dosis had voorgeschreven en de vitamine d-waarde lekker piekte had ik nergens last van.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou het niet ook aan andere dingen kunnen liggen? Misschien is het je voeding? Of is er iets meer aan de hand, pfeiffer of iets dergelijks?
Cool. Wanneer kan ik bij hem terecht?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel makkelijk daarmee met zn patiënten
"Ga bloedprikken" zegt ze.quote:Ligt trouwens niet alleen aan vitD, krijg zelf capsules die ik een keer in de week moet nemen. Kan ook aan je vitb(12) liggen. Enz
Ga bloedprikken
Dude... kom eens op voor jezelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 08:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmmkey maar ik zou gezondere voeding proberen als ik jou was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik focus me nu nogal op een vitamine D-deficientie, dat komt doordat dat er als enige uitspringt in de labuitslagen... Toen mijn vorige huisarts een veel hogere dosis had voorgeschreven en de vitamine d-waarde lekker piekte had ik nergens last van.Voor mij is dit dus 1+1=2.
Doe ik ook. Ze is gewoon niet bekend met de combinatie vitamine d & allochtonen.quote:
Uiteraard. Ik probeer al zo gezond mogelijk te eten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmmkey maar ik zou gezondere voeding proberen als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soya yoghurt of lactosevrij yoghurt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:27 schreef Bortecinem het volgende:
Syl jij hipster haha.
Ik denk trouwens dat ik echt lactose intolerant ben. Wat moet ik nu doen, nu ik niet meer kan ontbijten met mijn geliefde yoghurt en muesli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |