Sorryquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit topic
Ik dacht ik lees eens een keertje mee maar het is 1 en al gebash
wat is deze
Dat weet je toch.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Middagdutjes zijn niet goed voor m'n slaapritme.
Wil je deze discussie echt..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eerst democratische autonomie om vervolgens aanspraak te maken op afscheiding van Turkije.
Ochtenddiensten verpesten echt je hele dag.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat weet je toch.
Ik krijg op werk steeds opmerkingen naar mijn hoofd gegooid omdat ik altijd aan het gapen ben.
'Nou nou nou'
Wat ik kan er toch niks aan doen dat ik slaapproblemen heb alalaal.
Ik ben helemaal niet uit op discussie. Je gaf aan dat je niet wist waar ze voor staan en ik vertel je wat hun voornaamste bestaansrecht is.quote:
Ik weet het ja, maar ik was vanmiddag doodmoe.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat weet je toch.
Ik krijg op werk steeds opmerkingen naar mijn hoofd gegooid omdat ik altijd aan het gapen ben.
'Nou nou nou'
Wat ik kan er toch niks aan doen dat ik slaapproblemen heb alalaal.
Heb je hun werkelijk dit horen zeggen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ochtenddiensten verpesten echt je hele dag.
[..]
Ik ben helemaal niet uit op discussie. Je gaf aan dat je niet wist waar ze voor staan en ik vertel je wat hun voornaamste bestaansrecht is.
Join the club.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ook tijdens de late heb ik er last van. Ben echt chronisch moe.
Moet nog gaan...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Join the club.
De vitamine d-waarde is nog steeds te laag. Onlangs een extra kuurtje erbij gekregen...
Serieus?quote:
Ze spreken al jaren van demokratik özerklik, een soort Belgisch model. De volgende stap moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je hun werkelijk dit horen zeggen?
Ah wwell... bijna zomer :pquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieus?
Ik krijg nu 50.000IU per maand voorgeschreven (nu tijdelijk 50.000IU per week gedurende twee weken). Ik denk dat ik de dosis zelf ga verhogen naar 5.000IU per dag.
http://www.bodyenfitshop.(...)s/vitamin-d-5000-iu/
http://www.bodyenfitshop.(...)/vitamine-d3-5000iu/
Die pillen kosten geen drol en je moet heel veel van die pillen op een dag innemen wil het gevaarlijk worden...
trollquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, Putin genomineerd voor Nobelprijs voor Vrede...
Ja maar ik slaap normaal 8 uur en dan geeuw ik nog de hele dag door. Vreemdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:31 schreef kanovinnie het volgende:
Mooi toch? Een collega van me slaapt 3-4 uur per nacht. Lijkt me ideaal, veel meer tijd voor andere dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |