Buikpijn krijg ik niet, heb last van andere problemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
https://www.disolut.com
Ik ben ook lactose intolerant, maar ik moet best veel binnenhebben voordat ik buikpijn e.d. krijg, dus dit is bijna nooit nodig voor mij.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik veel bier drink krijg ik hoofdpijn.
TMIquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Buikpijn krijg ik niet, heb last van andere problemen.
Ja en daarna nog last van diarree amirite?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Buikpijn krijg ik niet, heb last van andere problemen.
Zoiets jaquote:
Ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en daarna nog last van diarree amirite?
Ah, nee.quote:
soya yoghurt + smaakstoffen = yoghurt met een ander smaakjequote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan is het geen yoghurt meer, einstein.
Flatulentie is ook nog een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wut. Wat dan wel? Want dat zijn toch echt de typische kenmerken
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Flatulentie is ook nog een mogelijkheid.
Ah klopt. Dan zal het vast dit zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Flatulentie is ook nog een mogelijkheid.
Daar help je alleen jezelf mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah klopt. Dan zal het vast dit zijn.
Op de meet iedereen Borte melk en yoghurt voeren
Daar had ik ook last van toen ik net begon met whey-shakes en Brinta. Ik ging van een glas melk in een ochtend over op bijna een halve liter melk in een ochtend. Mijn lichaam moest er even aan wennen.quote:
Ach, als het geen diarree is dan is het niet zo erg. Want dat kan met lactose-intolerantie best pijnlijk zijn. Zelfs erger dan de buikpijn.quote:
Alle merken en soorten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb er bij melkproducten en ander zuivel geen last van, alleen yoghurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |