Neem het niet zo serieus. Of zal ik MT vragen terug te komen?quote:
Ja dit hoor ik ook al eeuwenquote:
Met chips kom ik tot de einde van de trailersquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
<33 tr00 lobiiiii 4eva
[..]
vaak zo'n grote bak met popcorn, zout. Soms chips maar dat is zo op en met popcorn kom ik tot 2/3 van de film
Soms ook ijsje, maar dat is echt heeeeel zelden.
im seriousquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus. Of zal ik MT vragen terug te komen?
[..]
Ja dit hoor ik ook al eeuwen
Doe maarquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik was de enige die hier een opmerking maakte over mensen (Arcadia) die steeds over facebook begonnen, precies zoals Arcadia zei. Denken dat het over mij gaat is een kwestie van logisch nadenken, en al helemaal als je xminator en mijn 'voorgeschiedenis' kent.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn...dit is wel heel arrogant om te denken dat het gelijk over jou gaat.
Wat kan mij dat schelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[..]
biosstruggles, daarom altijd hele voorraad meenemen ib je tasquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Met chips kom ik tot de einde van de trailershou me altijd in.
Ze checken tegenwoordig bij Pathe!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
biosstruggles, daarom altijd hele voorraad meenemen ib je tas
Hahaha komt door je extra kilootjes, daarom verdenken zij je eerstquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze checken tegenwoordig bij Pathe!!!![]()
![]()
nieet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze checken tegenwoordig bij Pathe!!!![]()
![]()
Deze vind ik heel goed bedacht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahaha komt door je extra kilootjes, daarom verdenken zij je eerst
Sssssttt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
La havle... Derdin ne senin? Waarom vraag je aan mij of je MT terug moet roepen?
Enkelvoud valt te veel op, daarom gebruiken mensen geen enkelvoud wanneer ze proberen te steken. Net zoals jij dat niet deed. Maar het gaat dus niet over mij, maar over anderen in dit topic terwijl ik de enige was die zo'n opmerking maakte. Please. Wees eens een keer niet zo'n smiecht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Was geen verwijzing naar jou.. Anders was het wel enkelvoud geweest.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini + Borte, jullie gaan zo verliefd worden he. Ik voel het aan mijn wateren.
Ik val alleen op mannen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini + Borte, jullie gaan zo verliefd worden he. Ik voel het aan mijn wateren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |