Sssssttt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
La havle... Derdin ne senin? Waarom vraag je aan mij of je MT terug moet roepen?
Enkelvoud valt te veel op, daarom gebruiken mensen geen enkelvoud wanneer ze proberen te steken. Net zoals jij dat niet deed. Maar het gaat dus niet over mij, maar over anderen in dit topic terwijl ik de enige was die zo'n opmerking maakte. Please. Wees eens een keer niet zo'n smiecht.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Was geen verwijzing naar jou.. Anders was het wel enkelvoud geweest.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini + Borte, jullie gaan zo verliefd worden he. Ik voel het aan mijn wateren.
Ik val alleen op mannen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini + Borte, jullie gaan zo verliefd worden he. Ik voel het aan mijn wateren.
Behalve Julis, die is altijd goedgemutst.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shit. Iedereen heeft hier weekend nodig.
Ja bizar hoe ze dat doet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Behalve Julis, die is altijd goedgemutst.
Naptin be X....quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef xminator het volgende:
Ik meng mij niet in deze discussie. Mijn reactie van 22.40 staat er.
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef Julis het volgende:
Oh, gewoon, mezelf afzonderen van de wereld.
Jouw reactie komt later, verborgen in een andere reactie. Sneaky, sluw en smiechterig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef xminator het volgende:
Share die popcorn, vrek.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
Extra popcorn en slush puppy's. Blijkbaar is het filmmarathon
Borte, mag ik wat zeggen.. Ama alinma.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw reactie komt later, verborgen in een andere reactie. Sneaky, sluw en smiechterig.
Mixed popcorn in laagjes, verhouding: zout 60% en zoet 40%quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
Extra popcorn en slush puppy's. Blijkbaar is het filmmarathon
Aait xminator speelt het diplomatischquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef xminator het volgende:
Wat wil je nog meer zeggen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte, mag ik wat zeggen.. Ama alinma.
She maddddddddd. Nvm liefje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer zeggen?Go ahead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |