Behalve Julis, die is altijd goedgemutst.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shit. Iedereen heeft hier weekend nodig.
Ja bizar hoe ze dat doet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Behalve Julis, die is altijd goedgemutst.
Naptin be X....quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef xminator het volgende:
Ik meng mij niet in deze discussie. Mijn reactie van 22.40 staat er.
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef Julis het volgende:
Oh, gewoon, mezelf afzonderen van de wereld.
Jouw reactie komt later, verborgen in een andere reactie. Sneaky, sluw en smiechterig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef xminator het volgende:
Share die popcorn, vrek.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
Extra popcorn en slush puppy's. Blijkbaar is het filmmarathon
Borte, mag ik wat zeggen.. Ama alinma.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw reactie komt later, verborgen in een andere reactie. Sneaky, sluw en smiechterig.
Mixed popcorn in laagjes, verhouding: zout 60% en zoet 40%quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
Extra popcorn en slush puppy's. Blijkbaar is het filmmarathon
Aait xminator speelt het diplomatischquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:58 schreef xminator het volgende:
Wat wil je nog meer zeggen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte, mag ik wat zeggen.. Ama alinma.
She maddddddddd. Nvm liefje.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer zeggen?Go ahead
En achter mensen om praten? Is echt standaard Turkentopic acties.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zullen we nu weer lief zijn voor elkaar?
Op wie doel je? Ik ben klaar nml.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:03 schreef Julis het volgende:
Yahu, wat wil je nog meer zeggen over anderen?
Günaydin @ Willemsweg. Tegenover deze winkel is er Meltem Market waar ik ook weleens wat heb gekocht, maar ik mag de eigenaar niet echt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Julis het volgende:
Sylvester waar koop jij je sucuk in Nijmegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |