Beste, laat dit soort uitspraken dan ook gewoon achterwege...quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op wie doel je? Ik ben klaar nml.
Vergeten en vergeven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En achter mensen om praten? Is echt standaard Turkentopic acties.
Eens!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
Xmini + Borte, jullie gaan zo verliefd worden he.
samenvatting?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:04 schreef Visne het volgende:
http://jaythenerdkid.word(...)icated-as-it-sounds/
Wat vinden jullie hiervan?
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
KAN NIEMAND MIJ HELPEN MET MIJN YOUTUBE PROBLEEM
PLS. LUTFEN. NE OLUR. HADI. PRETTY PLEASE
Youtube doet het soms niet. Qua beeld zeg maar. Maar soms weer wel?... Hoor wel altijd geluid.quote:
Thnx!quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Günaydin @ Willemsweg. Tegenover deze winkel is er Meltem Market waar ik ook weleens wat heb gekocht, maar ik mag de eigenaar niet echt.
Mocht je op zoek zijn naar een kapper/kapster: op de Willemsweg vind je er een stuk of vijf ofzo.quote:
Hmm, die ken ik niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laura Vitale.Zij praat altijd zo!
Oh, ik knip mijn eigen haren. Toch bedankt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mocht je op zoek zijn naar een kapper/kapster: op de Willemsweg vind je er een stuk of vijf ofzo.![]()
Awh kijk eens xmini, een steuntje in de rug van Wammes.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welnee, alle aantrekkelijke vrouwen zijn enigzins bi
Valt wel mee eigenlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
I just killed myself...
Dit accent is zo storend altijd.
Kwaliteitsuser dit, ik zie het nu al. Wil je jezelf misschien voorstellen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:17 schreef Visne het volgende:
[..]
Nou, ze lijkt alles wel heel erg te verdraaien, al is dat niets nieuws voor moslims.
Waarom, omdat ik iets negatiefs zeg over moslims?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser dit, ik zie het nu al. Wil je jezelf misschien voorstellen?
Cagirdim geldi bak!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser dit, ik zie het nu al. Wil je jezelf misschien voorstellen?
Alleen e-mailadressen, toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens ik wou vandaag datumprikker aanmaken maar er moest allemaal meer info bij, en die heb ik niet.![]()
Omdat je zomaar binnenkomt en je 1e of 2de post al meteen een bepaalde negativiteit uitstraalt. Daar deed ik maanden over.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:26 schreef Visne het volgende:
[..]
Waarom, omdat ik iets negatiefs zeg over moslims?
Ik ben Visne, las een tijdje mee, verveelde me dus een account aangemaakt.
Nee, yane, waar, hoe laat, wat gaan we doen. Hebben we allemaal nog niet besproken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen e-mailadressen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |