Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ken er hier nog een paar die labiel zijn.
Die mensen weten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
Dat geldt toch voor alle vrouwen? Labiele vrouwen zijn niet speciaal ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ken er hier nog een paar die labiel zijn.
Wie wie wie? Merak ettim.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
Nee, jij bent niet labiel, jij bent net een wijf. Ik doelde dus niet op jou, grappig dat jij dat wel dacht.
Ik haal meestal die chocochipsquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil je zoete of zoute popcorn?
caramelquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil je zoete of zoute popcorn?
quote:
waarom denken jullie dat jullie zoveel keus hebben? Ik zei alleen zoet of zout .quote:
Che kennende zal hij dat niet zeggen. Maar ik weet wat men hier denkt. Van meerderen. So no worries.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:34 schreef Arcadia het volgende:
Er was niemand die me huichelaar noemde, Che_ noemde me als grap munafiq. Alhoewel je beter iemand als grap een kafir kan noemen, aangezien munafiqeen op het allerlaagste van hellevuur staan. Als hij dat meent mag hij dat nu nog een keer zeggen, dan weet ik of hij dat meent of niet
quote:
Terwijl die dan wel gezellig en leuk zijn (soms)quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:35 schreef Che_ het volgende:
Dat er nog zoveel meets zijn met al die ruzies
Als iemand mij een huichelaar vindt mag hij/zij dat gerust zeggen. Er is hier niemand in dit topic waar ik persoonlijk slechte bedenkingen over heb, jij inclusief.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che kennende zal hij dat niet zeggen. Maar ik weet wat men hier denkt. Van meerderen. So no worries.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als iemand mij een huichelaar vindt mag hij/zij dat gerust zeggen. Er is hier niemand in dit topic waar ik persoonlijk slechte bedenkingen over heb, jij inclusief.
niks nieuws tochquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
Maar laat zitten. Anders ben ik weer degene die altijd ruzie maakt.
Je deelt je goede daden uit door mij zo publiekelijk te lasteren btw, ga vooral door.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Bullshit. Huichelaarij ten top dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |