Wie noem je labiel? xmini of Borte?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik niet de enige ben die labiel is
I know.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat van jou kwam was geen steek. Dat was gewoon een grapje. Xminator daarentegen is gewoon aan het bitchen. Wat erg storend is aangezien hij niet zo lang terug nog een meltdown had en mij toen verzocht geen verwijzingen over/naar hem te maken, maar zelf ondertussen dus wel doorgaat met bitchen.
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ken er hier nog een paar die labiel zijn.
Die mensen weten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?
Dat geldt toch voor alle vrouwen? Labiele vrouwen zijn niet speciaal ofzo.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ken er hier nog een paar die labiel zijn.
Wie wie wie? Merak ettim.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
Nee, jij bent niet labiel, jij bent net een wijf. Ik doelde dus niet op jou, grappig dat jij dat wel dacht.
Ik haal meestal die chocochipsquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil je zoete of zoute popcorn?
caramelquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wil je zoete of zoute popcorn?
quote:
waarom denken jullie dat jullie zoveel keus hebben? Ik zei alleen zoet of zout .quote:
Che kennende zal hij dat niet zeggen. Maar ik weet wat men hier denkt. Van meerderen. So no worries.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:34 schreef Arcadia het volgende:
Er was niemand die me huichelaar noemde, Che_ noemde me als grap munafiq. Alhoewel je beter iemand als grap een kafir kan noemen, aangezien munafiqeen op het allerlaagste van hellevuur staan. Als hij dat meent mag hij dat nu nog een keer zeggen, dan weet ik of hij dat meent of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |