Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jij kan zo bij de dailymail werken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde waren we vijf jaar ons land kwijt..
Nee, maar ze maken er wel kans tegen. Nederland moet met al die eredivisie spelers oppassen voor 5-0 uitslagen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frankrijk is niks in vergelijking met Spanje, Duitsland, Brazilië.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef muzas het volgende:
sjonge jonge baan kwijt vriendin weg... WERKEN VOOR JE GELD
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde waren we vijf jaar ons land kwijt..
Linkshalfquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar speelt die Franse keeper ookalweer?
Spursquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kan zo bij de dailymail werken.
tottenhamquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Over welke jaartallen hebben we het danquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
1940 tot en met 1945quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Over welke jaartallen hebben we het dan
Die is zo oudquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwa, denk niet dat Robben en Van Persie al zo ver zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie in Kishna, Robben en Van Persie onze hoop in bange dagen.²
Kishnaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe zie je het middenrif en de achterhoede van NLquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Oud of niet, genoeg mensen die het interessant genoeg vinden om te quoten.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, denk niet dat Robben en Van Persie al zo ver zijn.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oud of niet, genoeg mensen die het interessant genoeg vinden om te quoten.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef TLC het volgende:
Hoe komen mensen ineens bij Kishna ? wat heeft die allemaal nog gepresteerd dan op het hoogste niveau ?
Kishna ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Maher - Ziyechquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zie je het middenrif en de achterhoede van NL?
²
Kishna kan ons tegen Jong Israël niet eens reddenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Met pindarotjes uiteraard.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
²
Met een fatsoenlijke linksback stond het nog 0-0.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef TAV74 het volgende:
Tja, als je gewoon kijkt naar de ploeg die Nederland in het veld heeft staan is het ook niet vreemd dat ze kansloos zijn. Je moet het geluk hebben dat iedereen fit is en in bloedvorm, anders is Nederland gewoon middelmaat momenteel.
In de eerste helft van je post lijk je afgunstig, en daarna niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
Kenden jullie die grap van Mexicano niet?
Nu lijkt het net alsof hij grappig is
Eigenlijk gun ik het hem wel
Ik kende hem ook al. Maar ik gun het hem ook wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef habitue het volgende:
Ik ga "Dit is mijn lijf" maar verder kijken. Dit is niks.
Ik heb hier geen comeback op.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
Frankrijk heeft nog niet met 10 man gestaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Muto het volgende:
Te weinig Feyenoorders. Dan was je tenminste op voorsprong gekomen. Om het vervolgens uit handen te geven
En keeper.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke linksback stond het nog 0-0.
playoffs?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]Dat meen je niet. Ik ga even playoffs kijken en paaseitjes eten.
Dit Nederlands elftal mist een Pelle.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Muto het volgende:
Te weinig Feyenoorders. Dan was je tenminste op voorsprong gekomen. Om het vervolgens uit handen te geven
Die is niet in Vorm.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Ik snap het niet. Wat is er mis met Krul, die het elke week in de premier league laat zien?
Profielschetsquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Ik snap het niet. Wat is er mis met Krul, die het elke week in de premier league laat zien?
Elke week een blunder ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Oh want ik kende die grap al dus ik ben vet stoer en dat moet ik iedereen even 2 keer laten weten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben van mening dat de achterste vier spelers négers moeten zijn. In het middenrif duw ik Nigel de Jong, Strootguy en Sneijder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
²
Dan komt ie jou wel een keer tegen in dat programmaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]Dat meen je niet. Ik ga even playoffs kijken en paaseitjes eten
Nee joh geintje, ik bedoelde natuurlijk Concert Rowwen Hèze Livequote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]Dat meen je niet. Ik ga even playoffs kijken en paaseitjes eten.
Martins-Indi verdedigde inderdaad weergaloos bij de 1-0quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Muto het volgende:
Opgegroeid in oost, dus iedereen uit oost is wereldtopquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Alle spelers die hij kent, moet Ajax halen.
Jij kijkt duidelijk niet elke week naar Krul....quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Daar moest Koppers spelenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering, Blind is nog trager dan Fischer. En die wordt er zelfs uitgesprint door Johnny van Beukering.
Krul vind ik overschat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Sowieso niet zo'n trage slak.quote:
Assaïdi & Narsingh als flankspelers, ho ho ho genotquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Opgegroeid in oost, dus iedereen uit oost is wereldtop
Ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Zag nog net de 2-0.
Weggespeeld ?
En een centrale neger dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de achterste vier spelers négers moeten zijn. In het middenrif duw ik Nigel de Jong, Strootguy en Sneijder.
Ja.²
Blind staat op het WK gewoon linksback.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef Confetti het volgende:
Nja goed, dit is wel einde verhaal voor Blind.
Beter nu dan op het WK.
Moeten eens leren ballen af te pakken en balbezit te houden. Verdomme.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef Confetti het volgende:
Nja goed, dit is wel einde verhaal voor Blind.
Beter nu dan op het WK.
Vanwaar negers? Omdat ze groot en sterk zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de achterste vier spelers négers moeten zijn. In het middenrif duw ik Nigel de Jong, Strootguy en Sneijder.
Ja.²
Pffff ik schrok al manquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee joh geintje, ik bedoelde natuurlijk Concert Rowwen Hèze Live
Niet echt. Frankrijk is wel beter, maar we zijn niet weggespeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Zag nog net de 2-0.
Weggespeeld ?
Ziet er niet uit inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sakkerju wat heeft Belgie trouwens een totodivisie tenue.
Negers zijn romig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanwaar negers? Omdat ze groot en sterk zijn?
Random Persoon: René van der Gijp²
Ja inderdaad, en dan ook nog mensen voorbij en scoren en goed keepen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moeten eens leren ballen af te pakken en balbezit te houden. Verdomme.
Waarom speelt ie niet voor Marokko danquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen ziet dat die Kishna een supertalent is. Voetbalt ontzettend Marokkaans, erg creatief en ontzettend veel lef. En dan die balbehandeling.²
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering, Blind is nog trager dan Fischer. En die wordt er zelfs uitgesprint door Johnny van Beukering.
Het is geen Marokkaan, helder licht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom speelt ie niet voor Marokko dan
Fysiek lachen ze elke blanke uit. Dat ze meestal groter geschapen zie ik juist als een pré.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanwaar negers? Omdat ze groot en sterk zijn?
Chili gaat ons simpel pakkie geven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Chili is goed, te goed voor Nederland.
Eerste kwartier speelde Chili prima.quote:
Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Martins-Indi verdedigde inderdaad weergaloos bij de 1-0
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Frankrijk vergelijken met Duitsland. Duitsland is zeker minstens 10 x beter, zelfs op elke positie hebben ze een betere speler.
Gewoon voor Duitsland zijn tijdens het WK want balbezit houden kunnen ze niet in dit elftal.
Tuurlijk. Zij hebben immers Gutierrez. Wij moeten het met dikke tokkies a la Clasie doen op het middenveld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chili gaat ons simpel pakkie geven.
Dat gaat een pittig duel worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marokkaans? dus je wilt zeggen dat hij maar een straatvoetballertje is? wat een belediging zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen ziet dat die Kishna een supertalent is. Voetbalt ontzettend Marokkaans, erg creatief en ontzettend veel lef. En dan die balbehandeling.²
Huppers op de flankquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Middenveld compleet overlopen.
Vleugels nauwelijks gevaarlijk, zetten ook geen druk.
Sneijder wordt nauwelijks aangespeeld.
Clasie is fysiek een junior.
Blind is een gelegenheidsback.
Bmi is vaak te laat en dekt lucht.
Schaars is er voor de middencirkel.
Ron beton valt niet tegen.
Vd wiel aanvallend ok.
Van gaal denkt in 11 positieomschrijvingen ipv een team.
Onzinnig dat de jong, de guzman en urby er niet bij zijn. Zijn beter dan blind, clasie en schaars.
Ergo: het is kut. De berucht Salzburg/Parijs-as stort het Nederlandse voetbal in een crisis.
Jij kijkt welke week naar Chili?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met honingquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef alors het volgende:
Ik zie net dat Philadelphia ook romig is.²
Als je gewoon kijkt kan je precies begrijpen wat ik bedoel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En wat houdt 10 x beter precies in? Waarom niet 5 x?
Pak je rustquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Oh want ik kende die grap al dus ik ben vet stoer en dat moet ik iedereen even 2 keer laten weten.
Net 40 minuten redelijk gespeeld man.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marokkaans? dus je wilt zeggen dat hij maar een straatvoetballertje is? wat een belediging zeg.
Kishna is gewoon een buitencategorie. Kan prima later op de plek van Robben spelen ipv Promes or Narsingh of iemand anders.
Houden zich prima staande tegen Duitsland.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik heb Sneijder behalve bij de corners ook helemaal niet gezienquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef speknek het volgende:
Sneijder en Van Persie is wel weer een gouden duo heh.
Maar zij zijn 100 x beter jonguuh!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je gewoon kijkt kan je precies begrijpen wat ik bedoel.
Elke linksback valt in dit elftal door de mand. Elftal klopt van geen kant. Waar is het middenveld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Blind is Van Gaals enige LB en valt nu al door de mand
BMI moet van ome Louis in het centrum en faalt ook wel
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb Sneijder behalve bij de corners ook helemaal niet gezienVergane glorie, al 3 jaar.
Nee, ontzettend technisch en creatief. En voetbalt met bravoure. Houd ik wel van. Het kan bijna niet misgaan met die jongen, hij heeft alles.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marokkaans? dus je wilt zeggen dat hij maar een straatvoetballertje is? wat een belediging zeg.
Rennen ja. Sprinten kan hij niet zo te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Moet je die Blind erachteraan zien rennenNet zo gênant als Schaars afgelopen zaterdag
Wel waarheid dit ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb Sneijder behalve bij de corners ook helemaal niet gezienVergane glorie, al 3 jaar.
staat mee te verdedigenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke linksback valt in dit elftal door de mand. Elftal klopt van geen kant. Waar is het middenveld?
Ja klopt, maar ik blijf een beetje terughoudend al weet ik natuurlijk dat het een superploeg is, dat Duitsland.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Maar zij zijn 100 x beter jonguuh!!
Hij heeft wel weer haar. Misschien hoopt ie dat hij er jeugdiger van gaat spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Barcelona - Bayern.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland kan goed rondtikken zonder enige effectiviteit/diepgang/creatieve oplossingen. Frankrijk slaat gewoon toe wanneer ze er zin in hebben.
Siem en de nieuwe Bergkamp maar brengen dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke linksback valt in dit elftal door de mand. Elftal klopt van geen kant. Waar is het middenveld?
Ook, maar het is net zo goed de fout van BMI.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk.
Die liet Cillessen gewoon door z'n klauwen glippen.
Ajax - RBS deja vu.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland kan goed rondtikken zonder enige effectiviteit/diepgang/creatieve oplossingen. Frankrijk slaat gewoon toe wanneer ze er zin in hebben.
Er was een open doel en Benteke en toen schoot hij over.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou je het kunnen beschrijven Johannes?
is jouw naam Willem van Hanegem ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ontzettend technisch en creatief. En voetbal met bravoure. Houd ik wel van. Het kan bijna niet misgaan met die jongen, hij heeft alles.
Echt lang geleden dat ik zo gecharmeerd was van een jong talent.²
Probleem is dat we geen vleugels hebben, tenminste geen gerespecteerde spelers die de tegenstander angst inboezemen.. waardoor ze er overheen durven te gaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Middenveld compleet overlopen.
Vleugels nauwelijks gevaarlijk, zetten ook geen druk.
Sneijder wordt nauwelijks aangespeeld.
Clasie is fysiek een junior.
Blind is een gelegenheidsback.
Bmi is vaak te laat en dekt lucht.
Schaars is er voor de middencirkel.
Ron beton valt niet tegen.
Vd wiel aanvallend ok.
Van gaal denkt in 11 positieomschrijvingen ipv een team.
Onzinnig dat de jong, de guzman en urby er niet bij zijn. Zijn beter dan blind, clasie en schaars.
Ergo: het is kut. De berucht Salzburg/Parijs-as stort het Nederlandse voetbal in een crisis.
Heel erg bedankt!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was een open doel en Benteke en toen schoot hij over.
Isla, Vidal, Sanchez, Vargas, Silva, Fernandezquote:
Heeft hij hetzelfde gezegd?quote:
Middenveld is het grootste probleem, veel te weinig klasse, creativiteit etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Probleem is dat we geen vleugels hebben, tenminste geen gerespecteerde spelers die de tegenstander angst inboezemen.. waardoor ze er overheen durven te gaan
Doe ik hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou graag gedaan he en als je nog wat wil horen hoor ik het wel.
fixedquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Probleem is dat we geen vleugels hebben, tenminste geen gerespecteerde spelers die de tegenstander angst inboezemen.. waardoor ze er overheen durven te gaan ons halve elftal bestaat uit eredivisiespelers.
Ik zal jouw kwoot maar voor 30 tellen, want jij hebt alle andere mensen afgeschrikt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap gaat ook 30 keer gequote worden. Ik begin vast.
Vidal en Isla kunnen er helemaal niks van.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Isla, Vidal, Sanchez, Vargas, Silva, Fernandez
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Het is gewoon de fout van de verdediging, in een korte tijd komen ze allemaal naar voren.
Ik snap wat je bedoelt maar het zijn een beetje krachttermen waar je niets mee kanquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik blijf een beetje terughoudend al weet ik natuurlijk dat het een superploeg is, dat Duitsland.
quote:
Sorry hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zal jouw kwoot maar voor 30 tellen, want jij hebt alle andere mensen afgeschrikt.
Anders passen ze niet samen in beeld. Ook zo lullig om Ronald op een kratje te laten staan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Stond JanJoost nou wijdbeens zodat Ronald groter lijkt?
Douglas vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Castaignos voor RVP
Ebecilio voor Clasie
Marsman voor Cillessen.
Het kan nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Basisspeler. Doet het wel goed dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vlaar is denk ik de enige zekerheid voor het WK in de verdediging. Gewoon van Dijk ernaast zetten denk ik. Hoe doet Douglas het in Rusland?
Je kan maar 3 keer wisselen.quote:
Vidal is soms een frustie, maar wel serieus een goeie speler. Isla vind ik geen topverdediger, maar zou elke verdediger van ons uit de basis houden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vidal en Isla kunnen er helemaal niks van.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Castaignos voor RVP
Ebecilio voor Clasie
Marsman voor Cillessen.
Het kan nog.
Niet. NL is gewoon erg matig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maarreh, wat zijn dan nu realistische opties, als dit het niet is? Voor zover ik weet zitten er niet nog talentjes op de bank/buiten de selectie
Nee zo heeft hij meer balans, anders valt hij voorover met die neus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dan zou ik denk ik gaan voor Vlaar en Douglas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Basisspeler. Doet het wel goed dus.
Tevens Koppers voor Blind.quote:
Wie? Jan Jood bedoel je?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Fernandez das toch niet die kerel van Napoli? Die kan er namelijk niets van. Vargas ook mislukt bij Napoli en weer uitgeleend. Silva ken ik niet en die andere 3 zijn wel goed ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Isla, Vidal, Sanchez, Vargas, Silva, Fernandez
Ohja, ik heb ook sport 1!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef tralalala het volgende:
Sierd bij Spanje-Italie, nu weet ik niet wat te kiezen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vidal is soms een frustie, maar wel serieus een goeie speler. Isla vind ik geen topverdediger, maar zou elke verdediger van ons uit de basis houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die wissels die ik opnoem zijn verbeteringen.quote:
Nou, de rechtsbackpositie blijft een beetje zorgelijk, maar we hebben wel wat meer gelauwerde spelers dan Boetius en Promes, en Sneijder hoeft misschien toch ook niet meer terug.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maarreh, wat zijn dan nu realistische opties, als dit het niet is? Voor zover ik weet zitten er niet nog talentjes op de bank/buiten de selectie
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Wiel is nog net iets te licht. Oké, hij heeft het hoofdje van een Ashley Cole, maar goed. Je moet Boel de Roes inzetten om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode ofwel: de school van Maslov. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is écht mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ofschoon ik me dus ernstig zorgen maak.
Brazilië speelt momenteel hetzelfde als Nederland, maar ogen achterin nog degelijker. Ze hebben daar ook meer négers staan. Dat betekent verdedigend gezien altijd iets extra's.²
Picassoquote:
Els Borst.quote:
Vargas is geen van Persie inderdaad, ik denk dat wij aanvallend iets sterker zijn. Fernandez speelt bij Fiorentina, is geen topper. Allebei teams met 3 echt goede spelers, waarbij bij NL de toppers iets beter zijn maar bij Chili de backfill een stuk beter is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fernandez das toch niet die kerel van Napoli? Die kan er namelijk niets van. Vargas ook mislukt bij Napoli en weer uitgeleend. Silva ken ik niet en die andere 3 zijn wel goed ja.
Boetius is zo slecht nog nieteens...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, de rechtsbackpositie blijft een beetje zorgelijk, maar we hebben wel wat meer gelauwerde spelers dan Boetius en Promes, en Sneijder hoeft misschien toch ook niet meer terug.
Mensen die Nicki Minaj lekker vinden ook niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar 'Andy & Melissa' kijken verdienen het leven niet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Zoiets vermoedde ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Treurig dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mensen die Nicki Minaj lekker vinden ook niet.
RB zorgelijk? Van der Wiel speelt nog redelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, de rechtsbackpositie blijft een beetje zorgelijk, maar we hebben wel wat meer gelauwerde spelers dan Boetius en Promes, en Sneijder hoeft misschien toch ook niet meer terug.
Eens, maar dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Boetius is zo slecht nog nieteens...
Wel weinig tettenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jongens even een vraag.
Is Rekik het mooiste meisje in de selectie?
[ afbeelding ]
Klopt. Nja eigenlijk boeit het hele WK me vrij weinigquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Eens, maar dat zeg ik ook niet. Hij forceert vooralsnog niks.
Wat een heldquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft commentaar bij de wedstrijd.
Niet over, maar bij.
Van der Wiel wordt ook voortdurend overlopen, of staat verkeerd zoals bij het tweede doelpunt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
RB zorgelijk? Van der Wiel speelt nog redelijk.
Blind daarentegen....
Mee eens, ik zet al mijn (weinige) geld op Kishna. Maar met 1 man win je deze wederzijdse oorlog niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Pedroso het volgende:
We zullen ermee moeten leven dat we de komende jaren op het 3e plan meedoen in de wereld. Komen voorlopig geen topspelers aan, bijna allemaal 12 in een dozijn voetballers.
Die van Fiorentina is wel redelijk. Zou bij NL wel basis staan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vargas is geen van Persie inderdaad, ik denk dat wij aanvallend iets sterker zijn. Fernandez speelt bij Fiorentina, is geen topper. Allebei teams met 3 echt goede spelers, waarbij bij NL de toppers iets beter zijn maar bij Chili de backfill een stuk beter is.
Dit ontken ik in alle toonaarden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een held
Jammer dat er vandaag geen Europa League is, daar vind jij hem ook erg leuk bij.
Niet zo haten joh, dit is toch sexy?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nicki Minaj![]()
Ga je schamen René, dat kan echt gewoon niet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jongens even een vraag.
Is Rekik het mooiste meisje in de selectie?
[ afbeelding ]
Overrated, iedereen geilt op hem net als met Fisher bijv. (nee geen NLer, maar zelfde idee)quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens, ik zet al mijn (weinige) geld op Kishna. Maar met 1 man win je deze wederzijdse oorlog niet.²
Ik heb anders de post om het tegendeel te bewijzen. Maar ik mats je.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ontken ik in alle toonaarden.
Random gebak: Appelgebak
Heerlijk die negativiteitquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Pedroso het volgende:
We zullen ermee moeten leven dat we de komende jaren op het 3e plan meedoen in de wereld. Komen voorlopig geen topspelers aan, bijna allemaal 12 in een dozijn voetballers.
Bedankt johannes_vermee2rquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anders de post om het tegendeel te bewijzen. Maar ik mats je.
Hoezo? Met Promes, Marsman en Castaignos heb je in ieder geval 3 toppers in huis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Pedroso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |