Doe ik hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou graag gedaan he en als je nog wat wil horen hoor ik het wel.
fixedquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Probleem is dat we geen vleugels hebben, tenminste geen gerespecteerde spelers die de tegenstander angst inboezemen.. waardoor ze er overheen durven te gaan ons halve elftal bestaat uit eredivisiespelers.
Ik zal jouw kwoot maar voor 30 tellen, want jij hebt alle andere mensen afgeschrikt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze grap gaat ook 30 keer gequote worden. Ik begin vast.
Vidal en Isla kunnen er helemaal niks van.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Isla, Vidal, Sanchez, Vargas, Silva, Fernandez
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Het is gewoon de fout van de verdediging, in een korte tijd komen ze allemaal naar voren.
Ik snap wat je bedoelt maar het zijn een beetje krachttermen waar je niets mee kanquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik blijf een beetje terughoudend al weet ik natuurlijk dat het een superploeg is, dat Duitsland.
quote:
Sorry hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zal jouw kwoot maar voor 30 tellen, want jij hebt alle andere mensen afgeschrikt.
Anders passen ze niet samen in beeld. Ook zo lullig om Ronald op een kratje te laten staan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Stond JanJoost nou wijdbeens zodat Ronald groter lijkt?
Douglas vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Castaignos voor RVP
Ebecilio voor Clasie
Marsman voor Cillessen.
Het kan nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Basisspeler. Doet het wel goed dus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Vlaar is denk ik de enige zekerheid voor het WK in de verdediging. Gewoon van Dijk ernaast zetten denk ik. Hoe doet Douglas het in Rusland?
Je kan maar 3 keer wisselen.quote:
Vidal is soms een frustie, maar wel serieus een goeie speler. Isla vind ik geen topverdediger, maar zou elke verdediger van ons uit de basis houden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vidal en Isla kunnen er helemaal niks van.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Castaignos voor RVP
Ebecilio voor Clasie
Marsman voor Cillessen.
Het kan nog.
Niet. NL is gewoon erg matig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maarreh, wat zijn dan nu realistische opties, als dit het niet is? Voor zover ik weet zitten er niet nog talentjes op de bank/buiten de selectie
Nee zo heeft hij meer balans, anders valt hij voorover met die neus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dan zou ik denk ik gaan voor Vlaar en Douglas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Basisspeler. Doet het wel goed dus.
Tevens Koppers voor Blind.quote:
Wie? Jan Jood bedoel je?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Fernandez das toch niet die kerel van Napoli? Die kan er namelijk niets van. Vargas ook mislukt bij Napoli en weer uitgeleend. Silva ken ik niet en die andere 3 zijn wel goed ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Isla, Vidal, Sanchez, Vargas, Silva, Fernandez
Ohja, ik heb ook sport 1!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef tralalala het volgende:
Sierd bij Spanje-Italie, nu weet ik niet wat te kiezen.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vidal is soms een frustie, maar wel serieus een goeie speler. Isla vind ik geen topverdediger, maar zou elke verdediger van ons uit de basis houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die wissels die ik opnoem zijn verbeteringen.quote:
Nou, de rechtsbackpositie blijft een beetje zorgelijk, maar we hebben wel wat meer gelauwerde spelers dan Boetius en Promes, en Sneijder hoeft misschien toch ook niet meer terug.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maarreh, wat zijn dan nu realistische opties, als dit het niet is? Voor zover ik weet zitten er niet nog talentjes op de bank/buiten de selectie
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Wiel is nog net iets te licht. Oké, hij heeft het hoofdje van een Ashley Cole, maar goed. Je moet Boel de Roes inzetten om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode ofwel: de school van Maslov. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is écht mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ofschoon ik me dus ernstig zorgen maak.
Brazilië speelt momenteel hetzelfde als Nederland, maar ogen achterin nog degelijker. Ze hebben daar ook meer négers staan. Dat betekent verdedigend gezien altijd iets extra's.²
Picassoquote:
Els Borst.quote:
Vargas is geen van Persie inderdaad, ik denk dat wij aanvallend iets sterker zijn. Fernandez speelt bij Fiorentina, is geen topper. Allebei teams met 3 echt goede spelers, waarbij bij NL de toppers iets beter zijn maar bij Chili de backfill een stuk beter is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fernandez das toch niet die kerel van Napoli? Die kan er namelijk niets van. Vargas ook mislukt bij Napoli en weer uitgeleend. Silva ken ik niet en die andere 3 zijn wel goed ja.
Boetius is zo slecht nog nieteens...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, de rechtsbackpositie blijft een beetje zorgelijk, maar we hebben wel wat meer gelauwerde spelers dan Boetius en Promes, en Sneijder hoeft misschien toch ook niet meer terug.
Mensen die Nicki Minaj lekker vinden ook niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar 'Andy & Melissa' kijken verdienen het leven niet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Zoiets vermoedde ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Treurig dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mensen die Nicki Minaj lekker vinden ook niet.
RB zorgelijk? Van der Wiel speelt nog redelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou, de rechtsbackpositie blijft een beetje zorgelijk, maar we hebben wel wat meer gelauwerde spelers dan Boetius en Promes, en Sneijder hoeft misschien toch ook niet meer terug.
Eens, maar dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Boetius is zo slecht nog nieteens...
Wel weinig tettenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jongens even een vraag.
Is Rekik het mooiste meisje in de selectie?
[ afbeelding ]
Klopt. Nja eigenlijk boeit het hele WK me vrij weinigquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Eens, maar dat zeg ik ook niet. Hij forceert vooralsnog niks.
Wat een heldquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft commentaar bij de wedstrijd.
Niet over, maar bij.
Van der Wiel wordt ook voortdurend overlopen, of staat verkeerd zoals bij het tweede doelpunt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
RB zorgelijk? Van der Wiel speelt nog redelijk.
Blind daarentegen....
Mee eens, ik zet al mijn (weinige) geld op Kishna. Maar met 1 man win je deze wederzijdse oorlog niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Pedroso het volgende:
We zullen ermee moeten leven dat we de komende jaren op het 3e plan meedoen in de wereld. Komen voorlopig geen topspelers aan, bijna allemaal 12 in een dozijn voetballers.
Die van Fiorentina is wel redelijk. Zou bij NL wel basis staan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vargas is geen van Persie inderdaad, ik denk dat wij aanvallend iets sterker zijn. Fernandez speelt bij Fiorentina, is geen topper. Allebei teams met 3 echt goede spelers, waarbij bij NL de toppers iets beter zijn maar bij Chili de backfill een stuk beter is.
Dit ontken ik in alle toonaarden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een held
Jammer dat er vandaag geen Europa League is, daar vind jij hem ook erg leuk bij.
Niet zo haten joh, dit is toch sexy?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nicki Minaj![]()
Ga je schamen René, dat kan echt gewoon niet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jongens even een vraag.
Is Rekik het mooiste meisje in de selectie?
[ afbeelding ]
Overrated, iedereen geilt op hem net als met Fisher bijv. (nee geen NLer, maar zelfde idee)quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens, ik zet al mijn (weinige) geld op Kishna. Maar met 1 man win je deze wederzijdse oorlog niet.²
Ik heb anders de post om het tegendeel te bewijzen. Maar ik mats je.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ontken ik in alle toonaarden.
Random gebak: Appelgebak
Heerlijk die negativiteitquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Pedroso het volgende:
We zullen ermee moeten leven dat we de komende jaren op het 3e plan meedoen in de wereld. Komen voorlopig geen topspelers aan, bijna allemaal 12 in een dozijn voetballers.
Bedankt johannes_vermee2rquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anders de post om het tegendeel te bewijzen. Maar ik mats je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |