Ja klopt, maar ik blijf een beetje terughoudend al weet ik natuurlijk dat het een superploeg is, dat Duitsland.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Maar zij zijn 100 x beter jonguuh!!
Hij heeft wel weer haar. Misschien hoopt ie dat hij er jeugdiger van gaat spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb Sneijder behalve bij de corners ook helemaal niet gezienVergane glorie, al 3 jaar.
Barcelona - Bayern.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland kan goed rondtikken zonder enige effectiviteit/diepgang/creatieve oplossingen. Frankrijk slaat gewoon toe wanneer ze er zin in hebben.
Siem en de nieuwe Bergkamp maar brengen dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke linksback valt in dit elftal door de mand. Elftal klopt van geen kant. Waar is het middenveld?
Ook, maar het is net zo goed de fout van BMI.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk.
Die liet Cillessen gewoon door z'n klauwen glippen.
Ajax - RBS deja vu.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland kan goed rondtikken zonder enige effectiviteit/diepgang/creatieve oplossingen. Frankrijk slaat gewoon toe wanneer ze er zin in hebben.
Er was een open doel en Benteke en toen schoot hij over.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou je het kunnen beschrijven Johannes?
is jouw naam Willem van Hanegem ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ontzettend technisch en creatief. En voetbal met bravoure. Houd ik wel van. Het kan bijna niet misgaan met die jongen, hij heeft alles.
Echt lang geleden dat ik zo gecharmeerd was van een jong talent.²
Probleem is dat we geen vleugels hebben, tenminste geen gerespecteerde spelers die de tegenstander angst inboezemen.. waardoor ze er overheen durven te gaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Middenveld compleet overlopen.
Vleugels nauwelijks gevaarlijk, zetten ook geen druk.
Sneijder wordt nauwelijks aangespeeld.
Clasie is fysiek een junior.
Blind is een gelegenheidsback.
Bmi is vaak te laat en dekt lucht.
Schaars is er voor de middencirkel.
Ron beton valt niet tegen.
Vd wiel aanvallend ok.
Van gaal denkt in 11 positieomschrijvingen ipv een team.
Onzinnig dat de jong, de guzman en urby er niet bij zijn. Zijn beter dan blind, clasie en schaars.
Ergo: het is kut. De berucht Salzburg/Parijs-as stort het Nederlandse voetbal in een crisis.
Heel erg bedankt!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was een open doel en Benteke en toen schoot hij over.
Isla, Vidal, Sanchez, Vargas, Silva, Fernandezquote:
Heeft hij hetzelfde gezegd?quote:
Middenveld is het grootste probleem, veel te weinig klasse, creativiteit etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Probleem is dat we geen vleugels hebben, tenminste geen gerespecteerde spelers die de tegenstander angst inboezemen.. waardoor ze er overheen durven te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |