abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137454591
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:30 schreef Doublepain het volgende:
Die Cilessen is toch overschat, het is dat ie voor Ajax speelt zodat oppperjood vader Blind/Loui hem voortrekt, maar mijn god wat was dat bagger.
Cilessen is niet overschat, alleen oranje is net te hoog gegrepen voor nu ;)
same with Boetius en Promes. Allemaal veelbelovend, maar moeten nog stapjes maken.
pi_137454729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 18:23 schreef Vasion het volgende:

[..]

Cilessen is niet overschat, alleen oranje is net te hoog gegrepen voor nu ;)
same with Boetius en Promes. Allemaal veelbelovend, maar moeten nog stapjes maken.
Anders had ik dat wel gezegd, Promes, Boetius etc KUNNEN ooit het niveau wel halen wat dicht tegen degelijk aan zit, maar Cillessen niet, talentloos, kleurloos, slecht, bagger, niks, niks, niks..
  donderdag 6 maart 2014 @ 19:29:33 #103
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_137456849
quote:
1s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:30 schreef Doublepain het volgende:
Die Cilessen is toch overschat, het is dat ie voor Ajax speelt zodat oppperjood vader Blind/Loui hem voortrekt, maar mijn god wat was dat bagger.
Haha, ga eens Ajax kijken dan. Hij houdt daar zoveel tegen en voetbalt geweldig mee.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_137577089
quote:
10s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:29 schreef gniffie het volgende:

[..]

Haha, ga eens Ajax kijken dan. Hij houdt daar zoveel tegen en voetbalt geweldig mee.
Alsof dat allemaal zoveel zegt. Laat 'm maar eens 'n jaar meedraaien in de Premier League. Dan blijkt wat 'ie wel of niet kan.
  maandag 10 maart 2014 @ 12:10:05 #105
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_137577192
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alsof dat allemaal zoveel zegt. Laat 'm maar eens 'n jaar meedraaien in de Premier League. Dan blijkt wat 'ie wel of niet kan.
Op het WK gaat geen enkel land druk zetten zoals Feyenoord, PSV en ADO dat doen tegen Ajax. Daar blijft die wel op de been. Hoe Cillessen verdedigers in de voet inspeelt én hun ook coacht op wie zij vervolgens moeten kaatsen is van een hoog niveau wat de andere Nederlandse keepers niet kunnen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_137577256
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:10 schreef gniffie het volgende:

[..]

Op het WK gaat geen enkel land druk zetten zoals Feyenoord, PSV en ADO dat doen tegen Ajax. Daar blijft die wel op de been. Hoe Cillessen verdedigers in de voet inspeelt én hun ook coacht op wie zij vervolgens moeten kaatsen is van een hoog niveau wat de andere Nederlandse keepers niet kunnen.
Op het WK speel je tegen ploegen die wel een betere ploeg op de been kunnen brengen dan Feyenoord, PSV en ADO.

Als je drie keepers hebt in de Premier League, dan zie ik niet in waarom Louis zo nodig moet gaan lopen tobben met Cillessen en Vermeer.

En hetzelfde geldt voor alle andere jongetjes van het kaliber Promes, Boetius, Rekik, etc...

In principe hebben Eredivisiespelers niets op het WK te zoeken. Je kunt er 3 of 4 meenemen voor de breedte, maar met een elftal wat grotendeels is gebouwd op Eredivisiespelers ga je niks presteren op het WK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')