Houden zich prima staande tegen Duitsland.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Chili gaat ons simpel pakkie geven.
Jaquote:
Ik heb Sneijder behalve bij de corners ook helemaal niet gezienquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef speknek het volgende:
Sneijder en Van Persie is wel weer een gouden duo heh.
Maar zij zijn 100 x beter jonguuh!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je gewoon kijkt kan je precies begrijpen wat ik bedoel.
Elke linksback valt in dit elftal door de mand. Elftal klopt van geen kant. Waar is het middenveld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Blind is Van Gaals enige LB en valt nu al door de mand
BMI moet van ome Louis in het centrum en faalt ook wel
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb Sneijder behalve bij de corners ook helemaal niet gezienVergane glorie, al 3 jaar.
Nee, ontzettend technisch en creatief. En voetbalt met bravoure. Houd ik wel van. Het kan bijna niet misgaan met die jongen, hij heeft alles.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Marokkaans? dus je wilt zeggen dat hij maar een straatvoetballertje is? wat een belediging zeg.
Rennen ja. Sprinten kan hij niet zo te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:54 schreef Cavaliers het volgende:
Moet je die Blind erachteraan zien rennenNet zo gênant als Schaars afgelopen zaterdag
Wel waarheid dit ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb Sneijder behalve bij de corners ook helemaal niet gezienVergane glorie, al 3 jaar.
staat mee te verdedigenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke linksback valt in dit elftal door de mand. Elftal klopt van geen kant. Waar is het middenveld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |