abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83426240
van Bommel die in duel bij de cornervlag overduidelijk de bal zelf over de achterlijn aan Slowaakse zijde speelde en toch een corner kreeg op appel. En hij vervolgens lachen naar de grensrechter. Komisch moment. Later in de wedstrijd liet hij zich omhoog trekken door de scheidsrechter. Wat 'n vent toch ook die Mark van Bommel
The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_83426547
Het was inderdaad duidelijk een mindere wedstrijd voor van Bommel, maar hij was nog steeds beter dan vd Wiel en van Persie. Die twee waren echt de zwakste schakels. En als van Persie tegen Brazilie weer totaal niet uit de verf komt dan hoop ik dat van Marwijk dan wel eerder Huntelaar erin laat komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xanne op 29-06-2010 02:53:25 ]
pi_83428883
Haha! Eindelijk een topic dat m'n negativiteit omtrent de wk selectie van deze gozer bevestigd!

Hij vertraagt het spel dat Oranje speelt , hij kan niet voetballend de bal in het team houden , hij is zelf een smerige voetballer maar valt wel als een 8 jarig meisje telkens ie licht geraakt wordt door een speler vd tegenstander en ga zo maar door.

Opzouten met deze boerenkinkel en zet gewoon iemand anders op deze positie.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 03:07:09 #29
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_83428978
Goede en belangrijke voetballer, maar vandaag gewoon slecht
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_83428986
Vandaag deed hij me weer wat denken aan de onbenul die hij ooit was bij Psv.
pi_83429007
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Kadafi het volgende:
van Bommel die in duel bij de cornervlag overduidelijk de bal zelf over de achterlijn aan Slowaakse zijde speelde en toch een corner kreeg op appel. En hij vervolgens lachen naar de grensrechter. Komisch moment. Later in de wedstrijd liet hij zich omhoog trekken door de scheidsrechter. Wat 'n vent toch ook die Mark van Bommel
Precies! Vooral die knipoog naar de grensrechter!

Hij zorgt in elk geval voor wat entertainment.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 03:19:09 #32
207149 Bo.
Fuck Shin Chan
pi_83429025
we hebbe 'm nodig
pi_83429039
Slechte generale (Slowakije) is een goede uitvoering (Brazilie)
pi_83429179
Niet zijn beste pot, maar oh oh wat speelt hij het handig. Op het moment dat hij zich omhoog liet trekken door de scheidsrechter en nog even een leuke glimlach uitwisselt weet je al gewoon dat de arbiter minder snel een kaart zal trekken in het verloop van de wedstrijd. En die dingetjes zijn oh zo belangrijk bij het NL elftal want dat kunnen er niet veel. Volleerd Duitser.
pi_83429942
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 05:12 schreef Sieb87 het volgende:
Niet zijn beste pot, maar oh oh wat speelt hij het handig. Op het moment dat hij zich omhoog liet trekken door de scheidsrechter en nog even een leuke glimlach uitwisselt weet je al gewoon dat de arbiter minder snel een kaart zal trekken in het verloop van de wedstrijd. En die dingetjes zijn oh zo belangrijk bij het NL elftal want dat kunnen er niet veel. Volleerd Duitser.
My thoughts exactly
pi_83431749
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 03:23 schreef tjoptjop het volgende:
Slechte generale (Slowakije) is een goede uitvoering (Brazilie)
Inderdaad.. liever gister wat minder dan aanstaande vrijdag wat minder
pi_83433572
Mark van Bommel, held van beroep.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_83443642
quote:
Die knipoog ook echt naar de grensrechter toe
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:51:39 #39
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83443733
Van der Wiel is nog net iets te licht. Oké, hij heeft het hoofdje van een Ashley Cole, maar goed. Je moet Boel de Roes inzetten om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode ofwel: de school van Maslov. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is écht mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ofschoon ik me dus ernstig zorgen maak.

Brazilië speelt momenteel hetzelfde als Nederland, maar ogen achterin nog degelijker. Ze hebben daar ook meer négers staan. Dat betekent verdedigend gezien altijd iets extra's.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:53:52 #40
97111 ukga
Siewosie baas
pi_83443827
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Wiel is nog net iets te licht. Oké, hij heeft het hoofdje van een Ashley Cole, maar goed. Je moet Boel de Roes inzetten om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode ofwel: de school van Maslov. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is écht mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ofschoon ik me dus ernstig zorgen maak.

Brazilië speelt momenteel hetzelfde als Nederland, maar ogen achterin nog degelijker. Ze hebben daar ook meer négers staan. Dat betekent verdedigend gezien altijd iets extra's.

²
ja hele leuke analyse enzo, maar het ging hier over vanm Bommel
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:57:07 #41
13462 BansheeBoy
pi_83443967
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef ukga het volgende:

[..]

ja hele leuke analyse enzo, maar het ging hier over vanm Bommel
Van Bommel is baas, hij zal het nooit laten afweten. Hoe kan een van Basten hem hebben laten vallen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_83444122
quote:
Haha, ja. Echt een baas gewoon
life goes by...
pi_83444979

Van Bommel: "Zo, die geeft geen kaart meer."

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:22:21 #44
13462 BansheeBoy
pi_83445160
Van Bommel, je ziet bij hem duidelijk dat hij de "piramide van Maslow" in heel zijn hebben en doen gebruikt. Dat is meer dan alleen een truukje, dat is een visie die ook écht werkt.

²
pi_83449633
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Bommel, je ziet bij hem duidelijk dat hij de "piramide van Maslow" in heel zijn hebben en doen gebruikt. Dat is meer dan alleen een truukje, dat is een visie die ook écht werkt.

²
Ieder keer als hij valt, laat hij zich omhoog trekken door een tegenstander.
life goes by...
pi_83450283
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:02 schreef ukga het volgende:
Jemineetje wat was die slecht. Constant bal verlies, een vrije trap schopt ie uit ____!
waar was deze krullebol meebezig deze wedstrijd?
Hij heeft het gehele toernooi nu 1 of 2x balverlies geleden, tegen Slowakije herstelde hij dit dan ook direct.

Wat is het doel van dit topic eigenlijk?

Die gast verdient namelijk een standbeeld! Mijns inziens heeft hij dit jaar ook recht op de trofee van wereldvoetballer van het jaar!

As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 17:07:05 #47
13462 BansheeBoy
pi_83450295
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Wing het volgende:
Allemaal politiek, echte visie. Direct geïnspireerd door de KGB van de jaren '70.

²
pi_83450313
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Wing het volgende:

[..]

Of door de scheids.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_83450329
Der Bommel!!!!
pi_83450391
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef LudoSanders het volgende:
Mark van Bommel, held van beroep.
Nog even een QFT.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')