abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2010 @ 20:02:06 #1
97111 ukga
Siewosie baas
pi_83413310
Jemineetje wat was die slecht. Constant bal verlies, een vrije trap schopt ie uit ____!
waar was deze krullebol meebezig deze wedstrijd?
pi_83413375
Deze wedstrijd wederom goed... imo
pi_83413389
Ach, de beste man van Oranje mag ook weleens een mindere wedstrijd hebben. Vergeet ook de momenten niet waarin hij wel uitstekend zijn controlerende functie uitvoerde. Die momenten zijn talrijker dan die paar foutjes.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 28 juni 2010 @ 20:03:45 #4
97111 ukga
Siewosie baas
pi_83413404
Ja op van Bommel na. hij verkrachte echt de wedstrijd in z'n eentje
pi_83413459
Bullshit. Van Bommel stond verdedigend gewoon goed. Aanvallend weleens wat fouten, maar verder gewoon goed. Die vrije trap die uitging was een misverstand met van Bronckhorst.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_83413488
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bullshit. Van Bommel stond verdedigend gewoon goed. Aanvallend weleens wat fouten, maar verder gewoon goed. Die vrije trap die uitging was een misverstand met van Bronckhorst.
Dat
pi_83413603
Ik vond van Bommel ook een drama. Hij heeft de vrije rol, wordt nauwelijks gedekt omdat die allemaal op sneijder letten en creëert dan niks. Dan moet de man die omringt wordt 3 tegenstanders nog de mogelijkheden creëren.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_83413621
Ukga is zo'n gast die na 5minuten roept 'Van Bommel speelt echt slecht, wissel hem maar!'
pi_83414695
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:03 schreef marcodej het volgende:
Ach, de beste man van Oranje mag ook weleens een mindere wedstrijd hebben. Vergeet ook de momenten niet waarin hij wel uitstekend zijn controlerende functie uitvoerde. Die momenten zijn talrijker dan die paar foutjes.
Waarom is die de beste? Altijd als ik hem zie spelen vallen (en niet alleen dit wk) dan vind ik hem niet zo goed.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:26:48 #10
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83414778
quote:
Op maandag 28 juni 2010 @ 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jep.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_83414810
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Waarom is die de beste? Altijd als ik hem zie spelen vallen (en niet alleen dit wk) dan vind ik hem niet zo goed.
Omdat hij enorm veel vuil werk opknapt en nauwelijks balverlies heeft. Tegen Denemarken en Japan veroverde hij zoveel ballen en verloor hij er geen.

Meestal spelen de aanvallers zich in de kijker bij de gemiddelde voetbalkijker, maar dit soort types vallen nauwelijks op. Dat blijkt maar weer.
pi_83414866
Van Bommel op zijn aanvallende acties beoordelen.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:24:32 #13
97111 ukga
Siewosie baas
pi_83418039
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:28 schreef Mistbank het volgende:
Van Bommel op zijn aanvallende acties beoordelen.
hij kan dan beter bij zijn leest blijven
pi_83418058
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

Omdat hij enorm veel vuil werk opknapt en nauwelijks balverlies heeft. Tegen Denemarken en Japan veroverde hij zoveel ballen en verloor hij er geen.

Meestal spelen de aanvallers zich in de kijker bij de gemiddelde voetbalkijker, maar dit soort types vallen nauwelijks op. Dat blijkt maar weer.
Nauwelijks balverlies? Kijk de eerste helft nog eens! En het type spelverdeler zou dus wel op moeten vallen als ze dat niet doen spelen ze niet goed. Maar hij viel mij genoeg op, in negatieve zin.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 28 juni 2010 @ 21:28:29 #15
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_83418262
VDV moet op de plek van de Jong spelen. En Elia voor Kuyt.
pi_83418774
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nauwelijks balverlies? Kijk de eerste helft nog eens! En het type spelverdeler zou dus wel op moeten vallen als ze dat niet doen spelen ze niet goed. Maar hij viel mij genoeg op, in negatieve zin.
Kijk mijn eerste post nog eens. Ik zeg toch dat hij vandaag niet zijn beste wedstrijd speelde? Maar nog steeds niet zo slecht als hij beweert. Die eerste helft leed hij een paar keer balverlies ja, maar veroverde hij ook weer een veelvoud aan ballen...

En Bommel is geen spelverdeler, dat is Sneijder. Bommel is in eerste instantie controleur.
pi_83419017
Laat van Bommel drie wedstrijden zien waarom hij de aanstaande aanvoerder is en Marco van Basten het fout heeft gehad en komt een FOKkertje ff na een mindere wedstrijd hem op zijn plaats zetten
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_83419098
De enige die écht slecht was vandaag was VDWiel, die lijer had het echt voor ons kunnen verpesten vandaag.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  maandag 28 juni 2010 @ 21:52:37 #19
97111 ukga
Siewosie baas
pi_83419758
ik vraag me alleen af waar mark DEZE wedstrijd mee bezig was, gelijk 30 fokkertjes beweren dat ik hem en kut speler vind ___!
  maandag 28 juni 2010 @ 21:58:36 #20
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_83420097
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef ukga het volgende:
ik vraag me alleen af waar mark DEZE wedstrijd mee bezig was, gelijk 30 fokkertjes beweren dat ik hem en kut speler vind ___!
80% van de fokkertjes zijn teveel bezig met grappig uit de hoek te komen ofwel mensen belachelijk te maken zodat ze goed voor de dag komen tegenover hun medefokkertjes. Daarnaast zoeken ze ook de gelegenheden om de overused smiley te kunnen gebruiken om daarbij vooral niet hun gevoel van superioriteit te onderdrukken.
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
pi_83420141
Laten we hem wisselen voor Elia
  maandag 28 juni 2010 @ 21:59:48 #22
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_83420149
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Kerol het volgende:
De enige die écht slecht was vandaag was VDWiel, die lijer had het echt voor ons kunnen verpesten vandaag.
Laat boela maar in de basis staan ja.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 juni 2010 @ 22:02:09 #23
862 Arcee
Look closer
pi_83420297

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_83420524
Van Bommel is een dienende speler die dat dit jaar eindelijk zelf ook inziet, waardoor hij een goed seizoen meemaakt.
Met de Jong aan zijn zijde speelt hij verdienstelijk tot nu toe. Heeft alleen aanvallend nog weinig tot niets gedaan, terwijl hij wel wordt vrijgelaten door de tegenstanders.
Zie persoonlijk liever van de Vaart op die positie met de Jong als stofzuiger naast hem.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_83420907
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

Hij heeft echt wel ballen verloren hoor tegen Dm en Jp. En het is wel makkelijk om iedereen die minder positief denkt over Mark weg te zetten als "gemiddelde voetbalkijker".
pi_83426240
van Bommel die in duel bij de cornervlag overduidelijk de bal zelf over de achterlijn aan Slowaakse zijde speelde en toch een corner kreeg op appel. En hij vervolgens lachen naar de grensrechter. Komisch moment. Later in de wedstrijd liet hij zich omhoog trekken door de scheidsrechter. Wat 'n vent toch ook die Mark van Bommel
The distance between insanity and genius is measured only by success.
pi_83426547
Het was inderdaad duidelijk een mindere wedstrijd voor van Bommel, maar hij was nog steeds beter dan vd Wiel en van Persie. Die twee waren echt de zwakste schakels. En als van Persie tegen Brazilie weer totaal niet uit de verf komt dan hoop ik dat van Marwijk dan wel eerder Huntelaar erin laat komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xanne op 29-06-2010 02:53:25 ]
pi_83428883
Haha! Eindelijk een topic dat m'n negativiteit omtrent de wk selectie van deze gozer bevestigd!

Hij vertraagt het spel dat Oranje speelt , hij kan niet voetballend de bal in het team houden , hij is zelf een smerige voetballer maar valt wel als een 8 jarig meisje telkens ie licht geraakt wordt door een speler vd tegenstander en ga zo maar door.

Opzouten met deze boerenkinkel en zet gewoon iemand anders op deze positie.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 03:07:09 #29
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_83428978
Goede en belangrijke voetballer, maar vandaag gewoon slecht
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_83428986
Vandaag deed hij me weer wat denken aan de onbenul die hij ooit was bij Psv.
pi_83429007
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Kadafi het volgende:
van Bommel die in duel bij de cornervlag overduidelijk de bal zelf over de achterlijn aan Slowaakse zijde speelde en toch een corner kreeg op appel. En hij vervolgens lachen naar de grensrechter. Komisch moment. Later in de wedstrijd liet hij zich omhoog trekken door de scheidsrechter. Wat 'n vent toch ook die Mark van Bommel
Precies! Vooral die knipoog naar de grensrechter!

Hij zorgt in elk geval voor wat entertainment.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 03:19:09 #32
207149 Bo.
Fuck Shin Chan
pi_83429025
we hebbe 'm nodig
pi_83429039
Slechte generale (Slowakije) is een goede uitvoering (Brazilie)
pi_83429179
Niet zijn beste pot, maar oh oh wat speelt hij het handig. Op het moment dat hij zich omhoog liet trekken door de scheidsrechter en nog even een leuke glimlach uitwisselt weet je al gewoon dat de arbiter minder snel een kaart zal trekken in het verloop van de wedstrijd. En die dingetjes zijn oh zo belangrijk bij het NL elftal want dat kunnen er niet veel. Volleerd Duitser.
pi_83429942
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 05:12 schreef Sieb87 het volgende:
Niet zijn beste pot, maar oh oh wat speelt hij het handig. Op het moment dat hij zich omhoog liet trekken door de scheidsrechter en nog even een leuke glimlach uitwisselt weet je al gewoon dat de arbiter minder snel een kaart zal trekken in het verloop van de wedstrijd. En die dingetjes zijn oh zo belangrijk bij het NL elftal want dat kunnen er niet veel. Volleerd Duitser.
My thoughts exactly
pi_83431749
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 03:23 schreef tjoptjop het volgende:
Slechte generale (Slowakije) is een goede uitvoering (Brazilie)
Inderdaad.. liever gister wat minder dan aanstaande vrijdag wat minder
pi_83433572
Mark van Bommel, held van beroep.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_83443642
quote:
Die knipoog ook echt naar de grensrechter toe
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:51:39 #39
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83443733
Van der Wiel is nog net iets te licht. Oké, hij heeft het hoofdje van een Ashley Cole, maar goed. Je moet Boel de Roes inzetten om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode ofwel: de school van Maslov. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is écht mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ofschoon ik me dus ernstig zorgen maak.

Brazilië speelt momenteel hetzelfde als Nederland, maar ogen achterin nog degelijker. Ze hebben daar ook meer négers staan. Dat betekent verdedigend gezien altijd iets extra's.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:53:52 #40
97111 ukga
Siewosie baas
pi_83443827
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Wiel is nog net iets te licht. Oké, hij heeft het hoofdje van een Ashley Cole, maar goed. Je moet Boel de Roes inzetten om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode ofwel: de school van Maslov. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is écht mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ofschoon ik me dus ernstig zorgen maak.

Brazilië speelt momenteel hetzelfde als Nederland, maar ogen achterin nog degelijker. Ze hebben daar ook meer négers staan. Dat betekent verdedigend gezien altijd iets extra's.

²
ja hele leuke analyse enzo, maar het ging hier over vanm Bommel
  dinsdag 29 juni 2010 @ 14:57:07 #41
13462 BansheeBoy
pi_83443967
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef ukga het volgende:

[..]

ja hele leuke analyse enzo, maar het ging hier over vanm Bommel
Van Bommel is baas, hij zal het nooit laten afweten. Hoe kan een van Basten hem hebben laten vallen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_83444122
quote:
Haha, ja. Echt een baas gewoon
life goes by...
pi_83444979

Van Bommel: "Zo, die geeft geen kaart meer."

dinsdag 29 juni 2010 @ 15:22:21 #44
13462 BansheeBoy
pi_83445160
Van Bommel, je ziet bij hem duidelijk dat hij de "piramide van Maslow" in heel zijn hebben en doen gebruikt. Dat is meer dan alleen een truukje, dat is een visie die ook écht werkt.

²
pi_83449633
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Bommel, je ziet bij hem duidelijk dat hij de "piramide van Maslow" in heel zijn hebben en doen gebruikt. Dat is meer dan alleen een truukje, dat is een visie die ook écht werkt.

²
Ieder keer als hij valt, laat hij zich omhoog trekken door een tegenstander.
life goes by...
pi_83450283
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:02 schreef ukga het volgende:
Jemineetje wat was die slecht. Constant bal verlies, een vrije trap schopt ie uit ____!
waar was deze krullebol meebezig deze wedstrijd?
Hij heeft het gehele toernooi nu 1 of 2x balverlies geleden, tegen Slowakije herstelde hij dit dan ook direct.

Wat is het doel van dit topic eigenlijk?

Die gast verdient namelijk een standbeeld! Mijns inziens heeft hij dit jaar ook recht op de trofee van wereldvoetballer van het jaar!

As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 17:07:05 #47
13462 BansheeBoy
pi_83450295
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Wing het volgende:
Allemaal politiek, echte visie. Direct geïnspireerd door de KGB van de jaren '70.

²
pi_83450313
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Wing het volgende:

[..]

Of door de scheids.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_83450329
Der Bommel!!!!
pi_83450391
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef LudoSanders het volgende:
Mark van Bommel, held van beroep.
Nog even een QFT.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')