Datquote:Op maandag 28 juni 2010 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bullshit. Van Bommel stond verdedigend gewoon goed. Aanvallend weleens wat fouten, maar verder gewoon goed. Die vrije trap die uitging was een misverstand met van Bronckhorst.
Waarom is die de beste? Altijd als ik hem zie spelen vallen (en niet alleen dit wk) dan vind ik hem niet zo goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:03 schreef marcodej het volgende:
Ach, de beste man van Oranje mag ook weleens een mindere wedstrijd hebben. Vergeet ook de momenten niet waarin hij wel uitstekend zijn controlerende functie uitvoerde. Die momenten zijn talrijker dan die paar foutjes.
Jep.quote:Op maandag 28 juni 2010 @ 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bullshit. Van Bommel stond verdedigend gewoon goed. Aanvallend weleens wat fouten, maar verder gewoon goed. Die vrije trap die uitging was een misverstand met van Bronckhorst.
Omdat hij enorm veel vuil werk opknapt en nauwelijks balverlies heeft. Tegen Denemarken en Japan veroverde hij zoveel ballen en verloor hij er geen.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Waarom is die de beste? Altijd als ik hem zie spelen vallen (en niet alleen dit wk) dan vind ik hem niet zo goed.
hij kan dan beter bij zijn leest blijvenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:28 schreef Mistbank het volgende:
Van Bommel op zijn aanvallende acties beoordelen.
Nauwelijks balverlies? Kijk de eerste helft nog eens! En het type spelverdeler zou dus wel op moeten vallen als ze dat niet doen spelen ze niet goed. Maar hij viel mij genoeg op, in negatieve zin.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat hij enorm veel vuil werk opknapt en nauwelijks balverlies heeft. Tegen Denemarken en Japan veroverde hij zoveel ballen en verloor hij er geen.
Meestal spelen de aanvallers zich in de kijker bij de gemiddelde voetbalkijker, maar dit soort types vallen nauwelijks op. Dat blijkt maar weer.
Kijk mijn eerste post nog eens. Ik zeg toch dat hij vandaag niet zijn beste wedstrijd speelde? Maar nog steeds niet zo slecht als hij beweert. Die eerste helft leed hij een paar keer balverlies ja, maar veroverde hij ook weer een veelvoud aan ballen...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nauwelijks balverlies? Kijk de eerste helft nog eens! En het type spelverdeler zou dus wel op moeten vallen als ze dat niet doen spelen ze niet goed. Maar hij viel mij genoeg op, in negatieve zin.
80% van de fokkertjes zijn teveel bezig met grappig uit de hoek te komen ofwel mensen belachelijk te maken zodat ze goed voor de dag komen tegenover hun medefokkertjes. Daarnaast zoeken ze ook de gelegenheden om de overusedquote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef ukga het volgende:
ik vraag me alleen af waar mark DEZE wedstrijd mee bezig was, gelijk 30 fokkertjes beweren dat ik hem en kut speler vind___!
Laat boela maar in de basis staan ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Kerol het volgende:
De enige die écht slecht was vandaag was VDWiel, die lijer had het echt voor ons kunnen verpesten vandaag.
Hij heeft echt wel ballen verloren hoor tegen Dm en Jp. En het is wel makkelijk om iedereen die minder positief denkt over Mark weg te zetten als "gemiddelde voetbalkijker".quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat hij enorm veel vuil werk opknapt en nauwelijks balverlies heeft. Tegen Denemarken en Japan veroverde hij zoveel ballen en verloor hij er geen.
Meestal spelen de aanvallers zich in de kijker bij de gemiddelde voetbalkijker, maar dit soort types vallen nauwelijks op. Dat blijkt maar weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |