Datquote:Op maandag 28 juni 2010 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bullshit. Van Bommel stond verdedigend gewoon goed. Aanvallend weleens wat fouten, maar verder gewoon goed. Die vrije trap die uitging was een misverstand met van Bronckhorst.
Waarom is die de beste? Altijd als ik hem zie spelen vallen (en niet alleen dit wk) dan vind ik hem niet zo goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:03 schreef marcodej het volgende:
Ach, de beste man van Oranje mag ook weleens een mindere wedstrijd hebben. Vergeet ook de momenten niet waarin hij wel uitstekend zijn controlerende functie uitvoerde. Die momenten zijn talrijker dan die paar foutjes.
Jep.quote:Op maandag 28 juni 2010 @ 20:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bullshit. Van Bommel stond verdedigend gewoon goed. Aanvallend weleens wat fouten, maar verder gewoon goed. Die vrije trap die uitging was een misverstand met van Bronckhorst.
Omdat hij enorm veel vuil werk opknapt en nauwelijks balverlies heeft. Tegen Denemarken en Japan veroverde hij zoveel ballen en verloor hij er geen.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Waarom is die de beste? Altijd als ik hem zie spelen vallen (en niet alleen dit wk) dan vind ik hem niet zo goed.
hij kan dan beter bij zijn leest blijvenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:28 schreef Mistbank het volgende:
Van Bommel op zijn aanvallende acties beoordelen.
Nauwelijks balverlies? Kijk de eerste helft nog eens! En het type spelverdeler zou dus wel op moeten vallen als ze dat niet doen spelen ze niet goed. Maar hij viel mij genoeg op, in negatieve zin.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat hij enorm veel vuil werk opknapt en nauwelijks balverlies heeft. Tegen Denemarken en Japan veroverde hij zoveel ballen en verloor hij er geen.
Meestal spelen de aanvallers zich in de kijker bij de gemiddelde voetbalkijker, maar dit soort types vallen nauwelijks op. Dat blijkt maar weer.
Kijk mijn eerste post nog eens. Ik zeg toch dat hij vandaag niet zijn beste wedstrijd speelde? Maar nog steeds niet zo slecht als hij beweert. Die eerste helft leed hij een paar keer balverlies ja, maar veroverde hij ook weer een veelvoud aan ballen...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:24 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nauwelijks balverlies? Kijk de eerste helft nog eens! En het type spelverdeler zou dus wel op moeten vallen als ze dat niet doen spelen ze niet goed. Maar hij viel mij genoeg op, in negatieve zin.
80% van de fokkertjes zijn teveel bezig met grappig uit de hoek te komen ofwel mensen belachelijk te maken zodat ze goed voor de dag komen tegenover hun medefokkertjes. Daarnaast zoeken ze ook de gelegenheden om de overusedquote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef ukga het volgende:
ik vraag me alleen af waar mark DEZE wedstrijd mee bezig was, gelijk 30 fokkertjes beweren dat ik hem en kut speler vind___!
Laat boela maar in de basis staan ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Kerol het volgende:
De enige die écht slecht was vandaag was VDWiel, die lijer had het echt voor ons kunnen verpesten vandaag.
Hij heeft echt wel ballen verloren hoor tegen Dm en Jp. En het is wel makkelijk om iedereen die minder positief denkt over Mark weg te zetten als "gemiddelde voetbalkijker".quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat hij enorm veel vuil werk opknapt en nauwelijks balverlies heeft. Tegen Denemarken en Japan veroverde hij zoveel ballen en verloor hij er geen.
Meestal spelen de aanvallers zich in de kijker bij de gemiddelde voetbalkijker, maar dit soort types vallen nauwelijks op. Dat blijkt maar weer.
Precies! Vooral die knipoog naar de grensrechter!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Kadafi het volgende:
van Bommel die in duel bij de cornervlag overduidelijk de bal zelf over de achterlijn aan Slowaakse zijde speelde en toch een corner kreeg op appel. En hij vervolgens lachen naar de grensrechter. Komisch moment. Later in de wedstrijd liet hij zich omhoog trekken door de scheidsrechter. Wat 'n vent toch ook die Mark van Bommel
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 05:12 schreef Sieb87 het volgende:
Niet zijn beste pot, maar oh oh wat speelt hij het handig. Op het moment dat hij zich omhoog liet trekken door de scheidsrechter en nog even een leuke glimlach uitwisselt weet je al gewoon dat de arbiter minder snel een kaart zal trekken in het verloop van de wedstrijd. En die dingetjes zijn oh zo belangrijk bij het NL elftal want dat kunnen er niet veel. Volleerd Duitser.
Inderdaad.. liever gister wat minder dan aanstaande vrijdag wat minderquote:Op dinsdag 29 juni 2010 03:23 schreef tjoptjop het volgende:
Slechte generale (Slowakije) is een goede uitvoering (Brazilie)
Die knipoog ook echt naar de grensrechter toequote:Op dinsdag 29 juni 2010 05:12 schreef Sieb87 het volgende:
Niet zijn beste pot, maar oh oh wat speelt hij het handig. Op het moment dat hij zich omhoog liet trekken door de scheidsrechter en nog even een leuke glimlach uitwisselt weet je al gewoon dat de arbiter minder snel een kaart zal trekken in het verloop van de wedstrijd. En die dingetjes zijn oh zo belangrijk bij het NL elftal want dat kunnen er niet veel. Volleerd Duitser.
ja hele leuke analyse enzo, maar het ging hier over vanm Bommelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Wiel is nog net iets te licht. Oké, hij heeft het hoofdje van een Ashley Cole, maar goed. Je moet Boel de Roes inzetten om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode ofwel: de school van Maslov. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is écht mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ofschoon ik me dus ernstig zorgen maak.
Brazilië speelt momenteel hetzelfde als Nederland, maar ogen achterin nog degelijker. Ze hebben daar ook meer négers staan. Dat betekent verdedigend gezien altijd iets extra's.²
Van Bommel is baas, hij zal het nooit laten afweten. Hoe kan een van Basten hem hebben laten vallen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef ukga het volgende:
[..]
ja hele leuke analyse enzo, maar het ging hier over vanm Bommel
Haha, ja. Echt een baas gewoonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 05:12 schreef Sieb87 het volgende:
Ieder keer als hij valt, laat hij zich omhoog trekken door een tegenstander.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Bommel, je ziet bij hem duidelijk dat hij de "piramide van Maslow" in heel zijn hebben en doen gebruikt. Dat is meer dan alleen een truukje, dat is een visie die ook écht werkt.²
Hij heeft het gehele toernooi nu 1 of 2x balverlies geleden, tegen Slowakije herstelde hij dit dan ook direct.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:02 schreef ukga het volgende:
Jemineetje wat was die slecht. Constant bal verlies, een vrije trap schopt ie uit____!
waar was deze krullebol meebezig deze wedstrijd?
Allemaal politiek, echte visie. Direct geïnspireerd door de KGB van de jaren '70.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Wing het volgende:
Ieder keer als hij valt, laat hij zich omhoog trekken door een tegenstander.
Of door de scheids.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Wing het volgende:
[..]
Ieder keer als hij valt, laat hij zich omhoog trekken door een tegenstander.
Nog even een QFT.quote:
Sorry, maar dan kijk je gewoon niet. Kijk die eerste helft tegen slowakije nog maar een keer, in die helft zeker 5/6x als het niet meer is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef mediaconsument het volgende:
Hij heeft het gehele toernooi nu 1 of 2x balverlies geleden, tegen Slowakije herstelde hij dit dan ook direct.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kijk je gewoon niet. Kijk die eerste helft tegen slowakije nog maar een keer, in die helft zeker 5/6x als het niet meer is.
Zeker. Ik denk dat we met Van Bommel in het team wel van Rusland gewonnen haddenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Hij wist precies waar de grens lag bij deze scheidsrechter, briljant weer.
Hij weet hoe het hedendaagse voetbal is, hij weet hoe je wereldkampioen moet worden.
Gewoon een klopje op het achterhoofd geven van scheids met charmante grijns, wat een Duitserquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Hij wist precies waar de grens lag bij deze scheidsrechter, briljant weer.
Hij weet hoe het hedendaagse voetbal is, hij weet hoe je wereldkampioen moet worden.
Hebben we ooit al zo'n doortrapte speler gehad in het NL-elftal? Meestal lieten ze zich toch juist provoceren door tegenstanders.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon een klopje op het achterhoofd geven van scheids met charmante grijns, wat een Duitser![]()
Ook die vorige wedstrijd waar hij op de grond lag en zijn uitstak naar de scheids die 5 meter verderop stond en hem nog optrok ook
4 jaar topvoetbal in Bundesliga is toch een dosis ervaring die handig is dit WKquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hebben we ooit al zo'n doortrapte speler gehad in het NL-elftal? Meestal lieten ze zich toch juist provoceren door tegenstanders.
Nieuwe aanvoerderquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:18 schreef Hankster het volgende:
Oh, maar van zich laten provoceren had Van BOmmel ook wel een tijdje last hoor. Maar zijn jaren in Duitsland hebben hem erg goed gedaan. Echt onmisbaar geworden met zijn mentaliteit en inzicht.
Zou hij dat nu niet zijn omdat het de schoonzoon van Bert is? Alle respect voor Gio maar dat is geen leider.quote:
Hahaha van Bommel is een klasse beter als de Jong. En dan wil je hem eruitquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Hij doet het niet verkeerd maar toch zie ik veel liever van der Vaart op die plek.
Van der Vaart heeft veel meer aanvallende inbreng en is voetballend gewoon stukken beter. De Jong erbij als breker en het middenveld is 50% beter dan wat het nu is.
Ik ben zo benieuwd wat 'ie daar zei he.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:38 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
De Jong is ook een killer, helaas niet in de halve finale
Dat was het klopje op het achterhoofd van de scheids wat ie gaf ergens halverwege 1e helftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Vandaag vond ik hem voor het 1 middelmatig spelen, en volgens mij had hij ook een dealtje gesloten met de scheidsrechter. Want dat hij geen kaart heeft gekregen snap ik nu nog steeds niet.
Op z'n Duitsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat was het klopje op het achterhoofd van de scheids wat ie gaf ergens halverwege 1e helft
Weer bewijst hij onomstotelijk dat hij de baas, held, aanvoerder etc. etc. is van Oranje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat was het klopje op het achterhoofd van de scheids wat ie gaf ergens halverwege 1e helft
Ze hebben allebei bij manchester city gespeeld. Daarom die reactie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:40 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat 'ie daar zei he.Prachtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |