Sorry, maar dan kijk je gewoon niet. Kijk die eerste helft tegen slowakije nog maar een keer, in die helft zeker 5/6x als het niet meer is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef mediaconsument het volgende:
Hij heeft het gehele toernooi nu 1 of 2x balverlies geleden, tegen Slowakije herstelde hij dit dan ook direct.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kijk je gewoon niet. Kijk die eerste helft tegen slowakije nog maar een keer, in die helft zeker 5/6x als het niet meer is.
Zeker. Ik denk dat we met Van Bommel in het team wel van Rusland gewonnen haddenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Hij wist precies waar de grens lag bij deze scheidsrechter, briljant weer.
Hij weet hoe het hedendaagse voetbal is, hij weet hoe je wereldkampioen moet worden.
Gewoon een klopje op het achterhoofd geven van scheids met charmante grijns, wat een Duitserquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:00 schreef Fir3fly het volgende:
Hij wist precies waar de grens lag bij deze scheidsrechter, briljant weer.
Hij weet hoe het hedendaagse voetbal is, hij weet hoe je wereldkampioen moet worden.
Hebben we ooit al zo'n doortrapte speler gehad in het NL-elftal? Meestal lieten ze zich toch juist provoceren door tegenstanders.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon een klopje op het achterhoofd geven van scheids met charmante grijns, wat een Duitser![]()
Ook die vorige wedstrijd waar hij op de grond lag en zijn uitstak naar de scheids die 5 meter verderop stond en hem nog optrok ook
4 jaar topvoetbal in Bundesliga is toch een dosis ervaring die handig is dit WKquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hebben we ooit al zo'n doortrapte speler gehad in het NL-elftal? Meestal lieten ze zich toch juist provoceren door tegenstanders.
Nieuwe aanvoerderquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:18 schreef Hankster het volgende:
Oh, maar van zich laten provoceren had Van BOmmel ook wel een tijdje last hoor. Maar zijn jaren in Duitsland hebben hem erg goed gedaan. Echt onmisbaar geworden met zijn mentaliteit en inzicht.
Zou hij dat nu niet zijn omdat het de schoonzoon van Bert is? Alle respect voor Gio maar dat is geen leider.quote:
Hahaha van Bommel is een klasse beter als de Jong. En dan wil je hem eruitquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef Pedroso het volgende:
Hij doet het niet verkeerd maar toch zie ik veel liever van der Vaart op die plek.
Van der Vaart heeft veel meer aanvallende inbreng en is voetballend gewoon stukken beter. De Jong erbij als breker en het middenveld is 50% beter dan wat het nu is.
Ik ben zo benieuwd wat 'ie daar zei he.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:38 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
De Jong is ook een killer, helaas niet in de halve finale
Dat was het klopje op het achterhoofd van de scheids wat ie gaf ergens halverwege 1e helftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Vandaag vond ik hem voor het 1 middelmatig spelen, en volgens mij had hij ook een dealtje gesloten met de scheidsrechter. Want dat hij geen kaart heeft gekregen snap ik nu nog steeds niet.
Op z'n Duitsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat was het klopje op het achterhoofd van de scheids wat ie gaf ergens halverwege 1e helft
Weer bewijst hij onomstotelijk dat hij de baas, held, aanvoerder etc. etc. is van Oranje.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat was het klopje op het achterhoofd van de scheids wat ie gaf ergens halverwege 1e helft
Ze hebben allebei bij manchester city gespeeld. Daarom die reactie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:40 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat 'ie daar zei he.Prachtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |