Wat een heldquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft commentaar bij de wedstrijd.
Niet over, maar bij.
Van der Wiel wordt ook voortdurend overlopen, of staat verkeerd zoals bij het tweede doelpunt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
RB zorgelijk? Van der Wiel speelt nog redelijk.
Blind daarentegen....
Mee eens, ik zet al mijn (weinige) geld op Kishna. Maar met 1 man win je deze wederzijdse oorlog niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Pedroso het volgende:
We zullen ermee moeten leven dat we de komende jaren op het 3e plan meedoen in de wereld. Komen voorlopig geen topspelers aan, bijna allemaal 12 in een dozijn voetballers.
Die van Fiorentina is wel redelijk. Zou bij NL wel basis staan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vargas is geen van Persie inderdaad, ik denk dat wij aanvallend iets sterker zijn. Fernandez speelt bij Fiorentina, is geen topper. Allebei teams met 3 echt goede spelers, waarbij bij NL de toppers iets beter zijn maar bij Chili de backfill een stuk beter is.
Dit ontken ik in alle toonaarden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een held
Jammer dat er vandaag geen Europa League is, daar vind jij hem ook erg leuk bij.
Niet zo haten joh, dit is toch sexy?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nicki Minaj![]()
Ga je schamen René, dat kan echt gewoon niet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jongens even een vraag.
Is Rekik het mooiste meisje in de selectie?
[ afbeelding ]
Overrated, iedereen geilt op hem net als met Fisher bijv. (nee geen NLer, maar zelfde idee)quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mee eens, ik zet al mijn (weinige) geld op Kishna. Maar met 1 man win je deze wederzijdse oorlog niet.²
Ik heb anders de post om het tegendeel te bewijzen. Maar ik mats je.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ontken ik in alle toonaarden.
Random gebak: Appelgebak
Heerlijk die negativiteitquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:03 schreef Pedroso het volgende:
We zullen ermee moeten leven dat we de komende jaren op het 3e plan meedoen in de wereld. Komen voorlopig geen topspelers aan, bijna allemaal 12 in een dozijn voetballers.
Bedankt johannes_vermee2rquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb anders de post om het tegendeel te bewijzen. Maar ik mats je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |