Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jij kan zo bij de dailymail werken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde waren we vijf jaar ons land kwijt..
Nee, maar ze maken er wel kans tegen. Nederland moet met al die eredivisie spelers oppassen voor 5-0 uitslagen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frankrijk is niks in vergelijking met Spanje, Duitsland, Brazilië.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef muzas het volgende:
sjonge jonge baan kwijt vriendin weg... WERKEN VOOR JE GELD
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
De laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde waren we vijf jaar ons land kwijt..
Linkshalfquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar speelt die Franse keeper ookalweer?
Spursquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoezo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kan zo bij de dailymail werken.
tottenhamquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Over welke jaartallen hebben we het danquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
1940 tot en met 1945quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Over welke jaartallen hebben we het dan
Die is zo oudquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwa, denk niet dat Robben en Van Persie al zo ver zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie in Kishna, Robben en Van Persie onze hoop in bange dagen.²
Kishnaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe zie je het middenrif en de achterhoede van NLquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Oud of niet, genoeg mensen die het interessant genoeg vinden om te quoten.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, denk niet dat Robben en Van Persie al zo ver zijn.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oud of niet, genoeg mensen die het interessant genoeg vinden om te quoten.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef TLC het volgende:
Hoe komen mensen ineens bij Kishna ? wat heeft die allemaal nog gepresteerd dan op het hoogste niveau ?
Kishna ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Maher - Ziyechquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zie je het middenrif en de achterhoede van NL?
²
Kishna kan ons tegen Jong Israël niet eens reddenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Met pindarotjes uiteraard.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
²
Met een fatsoenlijke linksback stond het nog 0-0.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef TAV74 het volgende:
Tja, als je gewoon kijkt naar de ploeg die Nederland in het veld heeft staan is het ook niet vreemd dat ze kansloos zijn. Je moet het geluk hebben dat iedereen fit is en in bloedvorm, anders is Nederland gewoon middelmaat momenteel.
In de eerste helft van je post lijk je afgunstig, en daarna niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
Kenden jullie die grap van Mexicano niet?
Nu lijkt het net alsof hij grappig is
Eigenlijk gun ik het hem wel
Ik kende hem ook al. Maar ik gun het hem ook wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef habitue het volgende:
Ik ga "Dit is mijn lijf" maar verder kijken. Dit is niks.
Ik heb hier geen comeback op.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
Frankrijk heeft nog niet met 10 man gestaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Muto het volgende:
Te weinig Feyenoorders. Dan was je tenminste op voorsprong gekomen. Om het vervolgens uit handen te geven
En keeper.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke linksback stond het nog 0-0.
playoffs?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]Dat meen je niet. Ik ga even playoffs kijken en paaseitjes eten.
Dit Nederlands elftal mist een Pelle.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Muto het volgende:
Te weinig Feyenoorders. Dan was je tenminste op voorsprong gekomen. Om het vervolgens uit handen te geven
Die is niet in Vorm.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Ik snap het niet. Wat is er mis met Krul, die het elke week in de premier league laat zien?
Profielschetsquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Ik snap het niet. Wat is er mis met Krul, die het elke week in de premier league laat zien?
Elke week een blunder ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Oh want ik kende die grap al dus ik ben vet stoer en dat moet ik iedereen even 2 keer laten weten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Mansjester het volgende:
Ik ben van mening dat de achterste vier spelers négers moeten zijn. In het middenrif duw ik Nigel de Jong, Strootguy en Sneijder.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
²
Dan komt ie jou wel een keer tegen in dat programmaquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]Dat meen je niet. Ik ga even playoffs kijken en paaseitjes eten
Nee joh geintje, ik bedoelde natuurlijk Concert Rowwen Hèze Livequote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]Dat meen je niet. Ik ga even playoffs kijken en paaseitjes eten.
Martins-Indi verdedigde inderdaad weergaloos bij de 1-0quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Muto het volgende:
Opgegroeid in oost, dus iedereen uit oost is wereldtopquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Alle spelers die hij kent, moet Ajax halen.
Jij kijkt duidelijk niet elke week naar Krul....quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Daar moest Koppers spelenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering, Blind is nog trager dan Fischer. En die wordt er zelfs uitgesprint door Johnny van Beukering.
Krul vind ik overschat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:48 schreef Cara het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |