Assaïdi & Narsingh als flankspelers, ho ho ho genotquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Opgegroeid in oost, dus iedereen uit oost is wereldtop
Ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Zag nog net de 2-0.
Weggespeeld ?
En een centrale neger dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de achterste vier spelers négers moeten zijn. In het middenrif duw ik Nigel de Jong, Strootguy en Sneijder.
Ja.²
Blind staat op het WK gewoon linksback.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef Confetti het volgende:
Nja goed, dit is wel einde verhaal voor Blind.
Beter nu dan op het WK.
Moeten eens leren ballen af te pakken en balbezit te houden. Verdomme.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef Confetti het volgende:
Nja goed, dit is wel einde verhaal voor Blind.
Beter nu dan op het WK.
Vanwaar negers? Omdat ze groot en sterk zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de achterste vier spelers négers moeten zijn. In het middenrif duw ik Nigel de Jong, Strootguy en Sneijder.
Ja.²
Pffff ik schrok al manquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee joh geintje, ik bedoelde natuurlijk Concert Rowwen Hèze Live
Niet echt. Frankrijk is wel beter, maar we zijn niet weggespeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis. Zag nog net de 2-0.
Weggespeeld ?
Ziet er niet uit inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sakkerju wat heeft Belgie trouwens een totodivisie tenue.
Negers zijn romig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanwaar negers? Omdat ze groot en sterk zijn?
Random Persoon: René van der Gijp²
Ja inderdaad, en dan ook nog mensen voorbij en scoren en goed keepen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moeten eens leren ballen af te pakken en balbezit te houden. Verdomme.
Waarom speelt ie niet voor Marokko danquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen ziet dat die Kishna een supertalent is. Voetbalt ontzettend Marokkaans, erg creatief en ontzettend veel lef. En dan die balbehandeling.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |