abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137400584

quote:
Tijdlijn van de ontwikkelingen in Oekraïne

- 21 november 2013
President Viktor Janoekovitsj maakt bekend dat de regering niet van plan is een samenwerkingsverdrag met de Europese Unie te tekenen, maar in plaats daarvan de banden met buurland Rusland wil aanhalen. Betogers gaan de straat op.

- 30 november
Beelden van betogers die tot bloedens toe zijn geslagen door agenten met gummiknuppels duiken overal op. Steeds meer mensen sluiten zich aan bij de betogers.

- 1 december
Een demonstratie op het Onafhankelijkheidsplein in Kiev trekt driehonderdduizend betogers. Het is de grootste demonstratie sinds de Oranjerevolutie in 2004. Activisten bezetten het gemeentehuis van de hoofdstad.

- 17 december
De Russische president Vladimir Poetin maakt bekend dat Moskou voor 15 miljard aan Oekraïense staatsobligaties koopt en de gasprijs verlaagt.

- Eind december
De protesten in Kiev blijven tienduizenden mensen trekken, maar de opkomst is een stuk lager dan begin december, toen honderdduizenden mensen zich aansloten bij de protestbeweging.

- 22 januari 2014
Drie betogers komen tijdens vechtpartijen met de politie om het leven. Demonstranten richtten barricades op.

- 28 januari
De Oekraïense premier Mykola Azarov maakt het aftreden van de regering bekend. Het besluit is bedoeld als een concessie aan de protestbeweging. Strenge wetten die de protestbeweging moest beperken in haar bewegingsvrijheid worden herroepen.

- 16 februari
Oppositieleden en demonstranten maken een einde aan de bezetting van het gemeentehuis in Kiev in ruil voor de vrijlating van alle 234 betogers die waren opgepakt en vastgezet.

- 18 februari
Betogers vallen linies van de politie aan en stichten brand bij het parlementsgebouw, nadat een grondwetshervorming die de macht van de president moet inperken, was blijven steken in het parlement. De oproerpolitie reageert met geweld in een poging de betogers te verdrijven van het Onafhankelijkheidsplein. Zeker 26 mensen komen om het leven en honderden raken gewond.

- 20 februari
Enkele uren na de afkondiging van een wapenstilstand breekt opnieuw geweld uit. Scherpschutters van de regering nemen betogers vanaf daken onder vuur. Van de 82 slachtoffers die in totaal omkomen vallen de meesten op deze dag.

- 21 februari
Protestleiders en president Janoekovitsj komen na bemiddeling van de Europese Unie overeen een nieuwe regering te vormen en vervroegde verkiezingen te houden. Het parlement perkt de rechten van de president in en zijn politieke rivaal, Joelia Timosjenko, wordt vrijgelaten uit de gevangenis. Ondanks de overeenkomst blijven de betogers op het Onafhankelijkheidsplein. Janoekovitsj ontvlucht Kiev.

- 22 februari
Het parlement stemt in met de afzetting van Janoekovitsj en besluit tot nieuwe verkiezingen. Timosjenko komt vrij en spreekt tienduizenden mensen op het Onafhankelijkheidsplein toe.

- 23 februari
Het parlement van Oekraïne draagt de bevoegdheden van de president over aan voorzitter van het parlement Oleksandr Toertsjinov, een bondgenoot van Timosjenko. De nieuwe autoriteiten vragen het Westen om leningen om een naderend bankroet te voorkomen. Pro-Russische betogers op de Krim gaan de straat op om te protesteren tegen de nieuwe regering. De Krim is een schiereiland in Oekraïne met een autonome status, waar de Russische Zwarte Zeevloot is gelegerd.

- 24 februari
De interim-regering in Kiev vaardigt een arrestatiebevel uit tegen Janoekovitsj. De Russische premier Dmitri Medvedev schildert de nieuwe leiders van het land af als mensen in bivakmutsen met kalasjnikovs.

- 26 februari
Leiders van de Oekraïense protestbeweging stellen voor om Arsenij Jatsenjoek aan te wijzen als premier. In Moskou geeft president Vladimir Poetin het leger opdracht tot paraatheidsoefeningen bij de grens met Oekraïne.

- 27 februari
Gemaskerde en gewapende lieden bezetten overheidsgebouwen op de Krim. De Oekraïense regering belooft met steun van het Westen een opsplitsing van Oekraïne te voorkomen. Janoekovitsj wijkt uit naar Rusland.

- 28 februari
Volgens de Oekraïense regering hebben Russische militairen positie gekozen op strategische plekken op de Krim. Het Oekraïense parlement neemt een resolutie aan waarin van Rusland wordt geëist dat maatregelen die in strijd zijn met de soevereiniteit en territoriale integriteit van Oekraïne worden teruggedraaid. Toertsjinov maakt bekend dat hij het leger in opperste staat van paraatheid heeft gebracht vanwege de mogelijke agressie.

- 1 maart
Russische militairen nemen de Krim over zonder een schot te lossen. Poetin krijgt van de Federatieraad toestemming om het leger in te zetten in Oekraïne. De regering in Kiev en haar westerse bondgenoten staan machteloos. De Amerikaanse president Barack Obama belt Poetin en eist dat hij zijn militairen terugtrekt.

- 2 maart
Oekraïne roept de hulp van de internationale gemeenschap in uit vrees voor een Russische invasie. Aanhangers van de regering en haar tegenstanders gaan in diverse steden in Oekraïne en in Moskou de straat op. Volgens de Verenigde Staten heeft Rusland meer dan zesduizend militairen naar de Krim gestuurd. De G7, de groep zeven rijkste landen op aarde, schorten voorbereidende gesprekken voor een G8-top in Rusland op.

- 3 maart
Pro-Russische militairen bezetten een veerbootterminal in Kersj, in het oosten van de Krim. De vrees dat Rusland voorbereidingen treft om meer militairen naar de Krim te sturen neemt toe.
Live blog van FOK! met links naar vorige dagen
Live blog van het NRC
Live blog van RT
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 23:13:44 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_137400741
Om in Rusland de baas te worden moet je echt een ras poetin zijn.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_137400835
raspatat
pindazakje
pi_137400863
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:16 schreef Hyaenidae het volgende:
raspatat
nog steeds patat vs friet gevecht hebben in 2014 :')
pi_137400898
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef sp3c het volgende:
dat de term internationaal gezien weinig waarde heeft maakt het niet meer of minder van toepassing

sommige oorlogsschepen zijn foeilelijk, geen hond die het wat kan schelen maar dat maakt ze nog niet mooi

kerry is hier hypocriet, dat tast zijn geloofwaardigheid aan
Kerry is niet hypocriet want hij gelooft niet wat hij zegt. Dát is nou precies het verschil tussen hypocriet zijn en een ogenschijnlijke hypocriete opmerking de wereld in slingeren. (Ogenschijnlijk omdat het strikt genomen geen hypocrisie betreft omdat het twee specifiek verschillende daden betreft). Dat hij hierin faalt is natuurlijk duidelijk. Zoals ik al zei, Rusland zit wat dit betreft in een betere positie tov de mening vd wereldbevolking die in dit spelletje trapt.
Een meer dringende vraag is of Kerry gelijk heeft (ongeacht namens wie hij spreekt). Is Rusland werkelijk een land binnen gevallen? Is het een gevaar voor de soevereiniteit van Oekraïne? Alleen als je het zo bekijkt kan je een waardevolle mening vormen over het handelen van Rusland, dus zonder het af te spiegelen tegenover het voorgaande Amerikaanse beleid. Ga je in deze retoriek mee dan accepteer je dat Rusland het idee dat Amerika een precedent heeft geschept door Irak binnen te vallen, mag gebruiken.
pi_137400908
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

nog steeds patat vs friet gevecht hebben in 2014 :')
Nee hoor. Het is inmiddels allang bewezen dat het friet is, geen discussie meer mogelijk.
pindazakje
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 23:17:57 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137400914
haha
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_137401072
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je installeert in principe eerst een aan jou gezinde dictator (of die moet er al zitten) maar wanneer deze bijdehand gaat worden (of macht verliest) zorg je inderdaad voor (door jou gecontroleerde) chaos. Overigens is het misschien wel interessant om te vermelden dat geen één Amerikaans bedrijf een oliedeal heeft in de grootste velden van Irak. Het zijn voornamelijk Europese (GB en FR) bedrijven. En één Chinese dacht ik.
http://content.time.com/time/world/article/0,8599,1948787,00.html

Vooral China juist. En ook Rusland, GB en Frankrijk.

China en Rusland haalde na de interventie in Libië ook de grootste oliecontracten binnen.
Incelfrikandel
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 23:26:09 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137401262
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Kerry is niet hypocriet want hij gelooft niet wat hij zegt. Dát is nou precies het verschil tussen hypocriet zijn en een ogenschijnlijke hypocriete opmerking de wereld in slingeren. (Ogenschijnlijk omdat het strikt genomen geen hypocrisie betreft omdat het twee specifiek verschillende daden betreft). Dat hij hierin faalt is natuurlijk duidelijk. Zoals ik al zei, Rusland zit wat dit betreft in een betere positie tov de mening vd wereldbevolking die in dit spelletje trapt.
Een meer dringende vraag is of Kerry gelijk heeft (ongeacht namens wie hij spreekt). Is Rusland werkelijk een land binnen gevallen? Is het een gevaar voor de soevereiniteit van Oekraïne? Alleen als je het zo bekijkt kan je een waardevolle mening vormen over het handelen van Rusland, dus zonder het af te spiegelen tegenover het voorgaande Amerikaanse beleid. Ga je in deze retoriek mee dan accepteer je dat Rusland het idee dat Amerika een precedent heeft geschept door Irak binnen te vallen, mag gebruiken.
maar dat accepteer ik dan ook

ik snap prima dat rusland tegen kerry zegt 'ja dagjan als de us of a het mag en de eu het mag en frankrijk het mag dan mogen wij het ook'

hell als de belgen of de surinamers hun nederlandse minderheid gaan lopen dissendan verwacht ik van nederland op een gegeven moment ook actie

theoretisch gezien dan he, ik heb nog niet besloten voor wie ik ben hier
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 23:30:54 #10
3928 Ulx
pi_137401485
Ik heb troepen van de pro-russische regering in Kiev iets van 80 mensen zien doodschieten. Ik heb troepen van de nieuwe regering dat nog niet zien doen. Wat ik wel zie is dat de supporters van de oude regering aardig dreigend doen met soldaten en oorlogsschepen en meer van dat fraais.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 23:31:58 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137401521
anders gezegd

ik was voor de oorlog in irak en voor de afscheiding van kosovo, daarmee accepteerde ik dat daar ook nadelige gevolgen aan zouden zitten zoals nu op de krim en eerder in georgie en ik ben stomverbaasd dat de bosnische serviers nog bosniers zijn
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:36:31 #12
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137401707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

China en Rusland haalde na de interventie in Libië ook de grootste oliecontracten binnen.
Wel werd de olie gelijk na de invasie weer in dollars verhandeld in plaats van euro's, er is geen goede reden om dat te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SadPanda op 04-03-2014 23:41:41 ]
Anti-Turkije
pi_137401740
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:30 schreef Ulx het volgende:
Ik heb troepen van de pro-russische regering in Kiev iets van 80 mensen zien doodschieten. Ik heb troepen van de nieuwe regering dat nog niet zien doen. Wat ik wel zie is dat de supporters van de oude regering aardig dreigend doen met soldaten en oorlogsschepen en meer van dat fraais.
Gelukkig zijn woorden geen daden, en gaat dit uiteindelijk allemaal met een sisser aflopen.
pi_137401815
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:36 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Wel werd de olie gelijk na de invasie weer in dollars in plaat van euro's, er is geen goede reden om dat te doen.
De waarschijnlijke reden. De handel in olie via dollars is de enige reden dat de dollar nog niet geklapt is. Niet dat iemand zou moeten willen dat de dollar klapt
pi_137401852
De dollar is allang geklapt 1 dollar uit 1925 is nu nog maar 10 cent waard.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:45:48 #16
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_137402007
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
De dollar is allang geklapt 1 dollar uit 1925 is nu nog maar 10 cent waard.
So what, als je loon inmiddels vertienvoudigd is, draai je break even. Lees eens wat over inflatie.
pi_137402055
Als reacties op deze dreigingen liet het Kremlin vandaag weten zelf ook met sancties te kunnen komen. Rusland zou de dollar als reservemunt kunnen laten vallen, en stoppen met het aflossen van schulden bij Amerikaanse banken.
http://www.volkskrant.nl/(...)-Europese-Unie.dhtml
-
pi_137402093
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef sp3c het volgende:
maar dat accepteer ik dan ook
^O^
pi_137402101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:

Ow, dat is wel bijzonder interessant o.O
pi_137402102
Kerry heeft een kaarsje neergezet. *;
pi_137402243
''Als het zover komt en sancties worden opgelegd, zal dit Rusland meer pijn doen dan de EU, zegt de Duitse economisch expert Georg Zachmann vandaag in de Volkskrant. 'Want Rusland kan zijn gas nauwelijks elders kwijt, het kan hun 3 procent van hun bruto nationaal product kosten. Voor Europa zijn de gevolgen veel beperkter, zeker op korte termijn. Door de zachte winter is er voldoende gasvoorraad opgebouwd.'

Rusland ziet dat zelf niet zo. Sergej Glazyev, een adviseur van het Kremlin, zei vanochtend: 'Wij hebben uitstekende economische en handelsrelaties met onze partners in het oosten en het zuiden, en wij zullen een manier vinden om onze financiële afhankelijkheid van de VS tot niets te reduceren. We zullen uiteindelijk van de sancties profiteren.'

Een sanctie die Rusland wel pijn zal doen is het opschorten van de versoepeling van de visumplicht. Visumvrij naar de Europese Unie reizen is namelijk een langgekoesterde wens van Rusland. Er word al jaren over gesproken tussen de EU en Rusland, maar er zit geen schot in de zaak.''
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 23:54:07 #22
3928 Ulx
pi_137402298
Ow ja. Die visumplicht. Je zal maar in Kaliningrad Oblast wonen en met de trein naar St Peterburg willen of zo. Dan kom je over EU gebied.....
  Overall beste user 2022 dinsdag 4 maart 2014 @ 23:55:03 #23
3928 Ulx
pi_137402322
En omgekeerd ook natuurlijk.... Nou ja, historisch is het natuurlijk eigenlijk ook niet russisch.
pi_137402399
in 1920 was 65% van de mensen die daar wonen Duits, vandaag 0,3% ofzo
pi_137402401
Gewoon vrachtwagens vol Vodka geven aan de burgers van Rusland, en door het gehele land het lied "op de bakfiets naar Tirol van zanger Rinus" afspelen.

Wanneer vrijwel elke Rus dan dronken meezingt met dit lied, kunnen "wij" dat land kapot maken.
pi_137402464
Putin is wel chill!! :P
  Overall beste user 2022 woensdag 5 maart 2014 @ 00:06:33 #27
3928 Ulx
pi_137402652
En dat China met ze meedoet geloof ik niet. Poetin zal Port Arthur ook wel terugwillen. De schande van 1904 moet tenslotte worden uitgewist, En Port Arthur is nu van de chinezen.
pi_137402658

Alvast aan het voorbereiden voor de aankomende sancties.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 maart 2014 @ 00:07:58 #29
3928 Ulx
pi_137402694
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:06 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]

Alvast aan het voorbereiden voor de aankomende sancties.
Of voor de gay games. Flaunt your body.....
pi_137402702
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:06 schreef Ulx het volgende:
En dat China met ze meedoet geloof ik niet.
Natuurlijk niet. China bepaald over het leven en overleven van de (vs->) wereld op het moment. Zodra zij een duidelijke kant kiezen houd alles op, inclusief henzelf.
pi_137402724
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. China bepaald over het leven en overleven van de (vs->) wereld op het moment. Zodra zij een duidelijke kant kiezen houd alles op, inclusief henzelf.
Weet jij nog niet dat de schulden van China inmiddels hoger zijn dan die van de VS ?
pi_137402729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:48 schreef theunderdog het volgende:
Kerry heeft een kaarsje neergezet. *;
en hij sloeg het kruisje in hun ogen verkeerd om, of niet? Niet van rechts naar links maar van links naar rechts. Ik zag iemand gek kijken dus ik zocht net op hoe de oosters orthodoxe kerk dat doet maar heb de beelden niet paraat om te zien of hij het idd andersom deed. :)
pi_137402735
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:07 schreef Ulx het volgende:
Of voor de gay games. Flaunt your body.....
Daar is hij ook al op voorbereid

Overigens wel een dierenvriend die Putin volgens mij. Om de paar foto's staat ie op de foto met een hond of lama's of weet ik veel wat.
pi_137402783
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:09 schreef arjan1112 het volgende:
Weet jij nog niet dat de schulden van China inmiddels hoger zijn dan die van de VS ?
Dat maakt toch niets uit? Wanneer China (openlijk) met Rusland mee gaat lopen, dan betekent dat een enorm struikelblok voor het behouden van de status quo van de handelsrelatie tussen China en het Westen.
pi_137402826
Tja China, je hebt Rusland nodig voor een stevigere positie tov het Westen, maar zonder het Westen heb je helemaal géén positie. Lastig, lastig.
pi_137402896
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:14 schreef LelijKnap het volgende:
Tja China, je hebt Rusland nodig voor een stevigere positie tov het Westen, maar zonder het Westen heb je helemaal géén positie. Lastig, lastig.
Dat is helemaal niet lastig. China moet zich gewoon lekker nergens mee bemoeien.
pi_137402919
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:17 schreef theunderdog het volgende:
Dat is helemaal niet lastig. China moet zich gewoon lekker nergens mee bemoeien.
Punt is dan ook dat ze dat -anders dan door dingetje net beweerd werd- niet zullen doen.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 maart 2014 @ 00:19:14 #38
3928 Ulx
pi_137402922
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:14 schreef LelijKnap het volgende:
Dat niet alleen. Aangezien China gigantische voorraden aan T-Bills/T-Notes heeft, hebben ze weinig belang bij een waardeloze dollar.
pi_137402933
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Punt is dan ook dat ze dat -anders dan door dingetje net beweerd werd- niet zullen doen.
Uiteraard.
pi_137402935
Sowieso als het westen (incluis Japan en Z-Korea) de rest vd wereld afsluiten van de technologische en wetenschappelijke ontwikkelingen is het snel klaar met ze ^O^
pi_137402999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Daar is hij ook al op voorbereid

[ afbeelding ]

Overigens wel een dierenvriend die Putin volgens mij. Om de paar foto's staat ie op de foto met een hond of lama's of weet ik veel wat.
pi_137403069
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:19 schreef Ulx het volgende:
Dat niet alleen. Aangezien China gigantische voorraden aan T-Bills/T-Notes heeft, hebben ze weinig belang bij een waardeloze dollar.
Dat ook ja... Ze zouden echt een gigantisch meesterplan met de Russen moeten maken willen ze overleven.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 maart 2014 @ 00:37:42 #43
3928 Ulx
pi_137403217
Zou de opdeling van Acda en De Munnik ook verband houden met dit gedoe? Zo van: Oekraine uit elkaar, dan moet er in Nederland ook iets gebeuren....
pi_137403251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:37 schreef Ulx het volgende:
Zou de opdeling van Acda en De Munnik ook verband houden met dit gedoe? Zo van: Oekraine uit elkaar, dan moet er in Nederland ook iets gebeuren....
Nee.

Maar wat mij wel stoort is het gebrek aan verduidelijking over het of een mogelijk verband met Syrië.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2014 00:40:58 ]
  woensdag 5 maart 2014 @ 00:52:03 #45
380998 DarkAccountant
pi_137403388
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:23 schreef Gruisman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mooi staaltje Photoshop, er spatten zelfs al druppels op uit het water voor de beer daar geraakt is. :')
  Overall beste user 2022 woensdag 5 maart 2014 @ 00:54:20 #46
3928 Ulx
pi_137403427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:52 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Mooi staaltje Photoshop,
Joh. Iedereen weet toch dat Poetin nooit op een beer rijdt. Hij heeft een strijdwagen, getrokken door vier siberische tijgers.
pi_137403858
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:52 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Mooi staaltje Photoshop, er spatten zelfs al druppels op uit het water voor de beer daar geraakt is. :')
Dat zal wel kloppen hoor.

Dit is de originele foto:
pi_137403865
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:19 schreef LelijKnap het volgende:
Sowieso als het westen (incluis Japan en Z-Korea) de rest vd wereld afsluiten van de technologische en wetenschappelijke ontwikkelingen is het snel klaar met ze ^O^
Technologische ontwikkelingen gebaseerd op zeldzame metalen, die voor ruim 90% uit China komen, commerciele satellieten die voor meer dan de helft door Rusland worden gelanceerd.

De meeste onderzeese kabels zitten op 40 Gbps of 100 Gbps, maar de transatlantische zitten nog op 10, omdat de VS de upgrade niet door chinese firmas wil laten uitvoeren, ze moesten maar eens de aftapapparatuur van GCHQ vinden, je weet wel, de britse dienst die webcam beelden van bijna twee miljoen internet users heeft onderschept. Sexueel expliciet materiaal is altijd handig als je mensen onder druk wil zetten. Waarom denk je dat Europa zo slaafs alles toelaat? De VS en GB hebben meer dossiers dan de Stasi...

http://www.theguardian.co(...)mages-internet-yahoo
pi_137403964
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:35 schreef meth1745 het volgende:
Technologische ontwikkelingen gebaseerd op zeldzame metalen, die voor ruim 90% uit China komen, commerciele satellieten die voor meer dan de helft door Rusland worden gelanceerd.
Net opgezocht. Godver, dat is een bijzonder groot probleem dan inderdaad.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2014 01:56:10 ]
pi_137403973
---

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2014 01:56:54 ]
pi_137403974
--
pi_137404289
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 5 maart 2014 @ 04:13:25 #53
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_137404312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zal wel kloppen hoor.

Dit is de originele foto:
[ afbeelding ]
ach al dat stoere gedoe van die maf doet me aan Bush denken , die was ook zo idioot met dat stoere gejaag en gadaffi ook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 5 maart 2014 @ 06:43:27 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_137404466
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_137404493
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:13 schreef Ulx het volgende:
Om in Rusland de baas te worden moet je echt een ras poetin zijn.

Was vorige jaar in een kroeg in Riga. Toen kwam dit nummer en die hele tent finaal uit z'n dak. Wij hadden echt zoiets van: wtf...
PWBF
pi_137404522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom produceert de VS niets als ze zelf best wel een grote voorraad hebben van 13 miljoen ton? Of wachten ze totdat Rusland en China door hun voorraad heen zijn en het spul nog waardevoller is?
PWBF
  woensdag 5 maart 2014 @ 06:59:58 #57
323876 michaelmoore
pi_137404524
Ze gaan praten hoe ze al die vreemde militairen die Russisch praten kunnen aanpakken , niemand weet wie dat zijn of waar ze vandaan komen
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_voor_Poetin__.html

quote:
wo 05 mrt 2014, 06:35
Obama en Merkel werken aan plan voor Poetin
WASHINGTON - President Barack Obama werkt met bondskanselier Angela Merkel aan een plan om de crisis in Oekraïne op te lossen.

Ze zouden de Russische president Vladimir Poetin een„uitweg” uit de crisis willen bieden.

Obama en Merkel Foto: ap

De president van Amerika en de Duitse bondskanselier belden dinsdag een uur lang over een voorstel om gesprekken tussen het Kremlin en de interim-regering in Oekraïne op gang te brengen. Obama en Merkel denken dat te kunnen bereiken als Rusland zijn troepen op de Krim terugtrekt naar de eigen bases en het aantal troepen in Oekraïne terugbrengt naar 11.000. Bovendien moet het land internationale waarnemers toelaten die erop toezien dat de rechten van etnische Russen worden gerespecteerd.

Obama zei ook dat de Verenigde Staten niet zullen meedoen aan de top van de G8 in Sotsji als Poetin zijn militairen niet terughaalt naar Rusland. De president dreigde daar afgelopen weekeinde ook al mee als Rusland Oekraïne zou binnenvallen.

De Franse president François Hollande zei eerder op de dag dat Rusland een „gevaarlijke weg is ingeslagen” met zijn provocaties richting Oekraïne. Poetin heeft het risico genomen dat het zou escaleren. „Onder deze omstandigheden is het een taak van het Westen om de nodige druk uit te oefenen.”
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_137404553
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 06:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom produceert de VS niets als ze zelf best wel een grote voorraad hebben van 13 miljoen ton? Of wachten ze totdat Rusland en China door hun voorraad heen zijn en het spul nog waardevoller is?
Ah, milieugekkies dus... Maar ze gaan weer beginnen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mountain_Pass_rare_earth_mine
PWBF
pi_137404633
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 07:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De voornaamste reden is dat China haar eigen mijnen flink subsidieerde en dat spul daardoor voor de VS niet genoeg meer waard was om het te ontginnen. In Nevada zijn daardoor ook een aantal mijnen gesloten die ze nu weer aan het heropenen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2014 07:23:28 ]
pi_137404657
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 07:22 schreef J.B. het volgende:
De voornaamste reden is dat China haar eigen mijnen flink subsidieerde en dat spul daardoor voor de VS niet genoeg meer waard was om het te ontginnen. In Nevada zijn daardoor ook een aantal mijnen gesloten die ze nu weer aan het heropenen zijn.
Wat is eigenlijk de verklaring waarom er niks (of weinig) in Afrika en Europa te vinden is?
pi_137404674
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 07:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de verklaring waarom er niks (of weinig) in Afrika en Europa te vinden is?
Dat is een bijzonder goeie vraag waar ik geen antwoord op heb, een geoloog zal dat wel weten.
pi_137404725
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 07:32 schreef J.B. het volgende:
Dat is een bijzonder goeie vraag waar ik geen antwoord op heb, een geoloog zal dat wel weten.
Ja, ik weet er helaas niets van af...
  woensdag 5 maart 2014 @ 07:43:31 #63
421524 SadPanda
pi_137404760
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 08:24:41 #64
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137405061
quote:

[..]

Je bent gek als je niet wil dat radioactieve stoffen gelekt worden?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_137405298
quote:

[..]

:') Alleen droeftoeters gebruiken deze term!
Ik ben het met veel eens met wat u zegt hier, maar dit is toch weer jammer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_137405760
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 06:59 schreef michaelmoore het volgende:
Ze gaan praten hoe ze al die vreemde militairen die Russisch praten kunnen aanpakken , niemand weet wie dat zijn of waar ze vandaan komen
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_voor_Poetin__.html

[..]

Leuk geconcludeerd uit een artikel waar er niets over de onduidelijkheid van afkomst van de militairen staat :')
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 5 maart 2014 @ 09:40:52 #67
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137406295
Ik kan me een beetje ergeren aan al die deskundigen die hun verwachtingen als feit presenteren. Die mensen zijn toch intelligent genoeg om te weten dat zij en hun mede-deskundigen er wel vaker naast zitten, omdat ze nou eenmaal geen glazen bol hebben?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137406448
9.12 uur - 'Canada stopt militaire samenwerking Rusland'
Canada heeft al zijn 'geplande bilaterale activisteiten' met het Russische leger opgeschort. Dat melden verschillende Russische bronnen, waaronder de Moscow Times.
pi_137406463
8.20 uur - Krim wil niet onderhandelen met Kiev
De recent aangestelde pro-Russische minister-president van de Krim, Sergej Aksjonov, weigert te onderhandelen met de autoriteiten in Kiev.

'We zien deze regering die gesprekken voorstelt niet als legitiem, dat is de voornaamste reden', laat Aksjonov weten aan het radiostation Baltcom.
pi_137406541
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik kan me een beetje ergeren aan al die deskundigen die hun verwachtingen als feit presenteren. Die mensen zijn toch intelligent genoeg om te weten dat zij en hun mede-deskundigen er wel vaker naast zitten, omdat ze nou eenmaal geen glazen bol hebben?
Dat weten ze best, maar de interviewers verlangen doorgaans dat ze zich stellig uitdrukken. Voor nuance is niet al te veel tijd beschikbaar.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:01:21 #71
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137406715
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kom je hier nu pas achter, daar heb ik het al een jaar of 2 a 3 over :')
De mijnen staan trouwens in afrika waar vooral frankrijk aanwezig is, china en frankrijk zijn partners in crime hier wat de slavernij betreft deze metalen te delven om onze 'technologie/mind-occupation' te verzekeren. :)
Mooie wereld.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_137407310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Kom je hier nu pas achter, daar heb ik het al een jaar of 2 a 3 over :')
De mijnen staan trouwens in afrika waar vooral frankrijk aanwezig is, china en frankrijk zijn partners in crime hier wat de slavernij betreft deze metalen te delven om onze 'technologie/mind-occupation' te verzekeren. :)
Mooie wereld.
Ten eerste, ik probeer al sinds ik mij kan heugen zo min mogelijk mee te krijgen van wat jij brabbelt.
Ten tweede, Afrika lijkt helemaal niets tot een deel vd overige 20mil te hebben, volgens deze kaart.
pi_137407417
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ten eerste, ik probeer al sinds ik mij kan heugen zo min mogelijk mee te krijgen van wat jij brabbelt.
Ten tweede, Afrika lijkt helemaal niets tot een deel vd overige 20mil te hebben, volgens deze kaart.
Die kaart klopt niet/is verouderd. Zuid Afrika delft het al heel lang en in Groenland en Japan zitten ook aanzienlijke voorraden in de grond.
Beneath the gold, the bitter steel
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:36:54 #74
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137407546
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef waht het volgende:

[..]

Dat weten ze best, maar de interviewers verlangen doorgaans dat ze zich stellig uitdrukken. Voor nuance is niet al te veel tijd beschikbaar.
Oh ja, dat is ook zo. Eigenlijk erger ik mij aan artikelen waarin deskundigen lijken te etc. etc. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137407669
10.09 - 'Nieuwe belegering op de Krim'
Russische troepen hebben twee Oekraïense raketverdedigingseenheden op de Krim in beslag genomen. Dat beweert althans een militaire bron tegenover het Russische persbureau Interfax.
pi_137407678
10.02 - Regeringsgebouw Donetsk geëvacueerd
Bovenop het dak van het regionale regeringsgebouw in de oostelijke stad Donetsk wappert nu weer een Oekraïense vlag.

De Oekraïense politie zegt dat ze bezig zijn het overheidsgebouw te evacueren. Sinds zaterdag was het gebouw bezet door pro-Russische betogers die de Russische vlag hesen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:45:51 #77
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137407743
pi_137408145
quote:
Wat een homo _O-
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:07:58 #79
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_137408287
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:21:33 #80
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_137408681
The view from nowhere.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:25:26 #81
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_137408799
Stalin / Poetin stop met het deporteren van arme Russen naar de Ukraine

Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:27:33 #82
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_137408854
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:43 schreef Automatisch het volgende:
10.02 - Regeringsgebouw Donetsk geëvacueerd
Bovenop het dak van het regionale regeringsgebouw in de oostelijke stad Donetsk wappert nu weer een Oekraïense vlag.

De Oekraïense politie zegt dat ze bezig zijn het overheidsgebouw te evacueren. Sinds zaterdag was het gebouw bezet door pro-Russische betogers die de Russische vlag hesen.
:{w *O* ^O^
pi_137408877
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_137408881
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:21 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Another pussy riot.
De westerse pers heeft meer aandacht besteed aan pussy riot dan aan de honderden doden (waaronder 156 kinderen) in Beslan. Dat lijkt me tekenend voor de Westerse attitude tov Rusland.
pi_137408888
http://www.timeslive.co.z(...)ussia-ukraine-france

Nogal logisch dat Oekraïne niet wil vechten met Rusland, maar ze kunnen de Krim toch ook niet laten voor wat het is. En het gewoon overgeven aan de Russen.

Als ze dat wel zouden willen hadden ze dat allang gedaan.
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 11:31:24 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137408961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef meth1745 het volgende:

[..]

De westerse pers heeft meer aandacht besteed aan pussy riot dan aan de honderden doden (waaronder 156 kinderen) in Beslan. Dat lijkt me tekenend voor de Westerse attitude tov Rusland.
dat lijkt me nogal een sterk verhaal
pi_137409039
quote:

[..]

Dan heb je duidelijk niet de media gevolgd tijdens die aanslag.
pi_137409061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:25 schreef HD9 het volgende:
Stalin / Poetin stop met het deporteren van arme Russen naar de Ukraine

[ afbeelding ]
Een gelukje, hij deporteert nu niet de locals naar Siberië zoals z'n Sovjet-voorgangers graag deden.
pi_137409193
Ondertussen wat OT geneuzel van mij... sorry dat ik jullie slowchat onderbreek... :@

---

Dit zijn de huizen van de huidige 'oppositie' dus... de voorvechters van Jan met de pet en de Europese normen en waarden. :@

Overvloedig leven van de Oekraïense elite

Villa Joelia Timosjenko en de huizen van haar familie

Appartement Vitaly Klitschko

Cottage Arseniy Yatsenyuk

Thuis Oleh Tiahnyboka

And last but zeker not least...

Thuis Poroshenko

http://biznes.onet.pl/zasobne-zycie-ukrainskiej-elity/mdq3y

http://translate.google.n(...)lity%2Fmdq3y&act=url
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_137409236
Wat maakt dit nu weer uit....

Ze zijn rijk en hebben dus grote huizen, boeien?
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:41:46 #91
380998 DarkAccountant
pi_137409258
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:34 schreef waht het volgende:

[..]

Een gelukje, hij deporteert nu niet de locals naar Siberië zoals z'n Sovjet-voorgangers graag deden.
Die Chodorkovski is anders wel naar Siberië gedeporteerd, een van die miljardairs die een andere mening durfde te hebben dan mr. Putin.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:44:05 #92
380998 DarkAccountant
pi_137409320
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef theunderdog het volgende:
Wat maakt dit nu weer uit....

Ze zijn rijk en hebben dus grote huizen, boeien?
De meeste van die huizen zijn niet eens zo imposant. Die Klitschko woont zelfs in een vrij bescheiden huisje zo te zien. :D

edit: ah nee, dat was dus Yatseniuk, als ik het goed begrijp. :P
pi_137409325
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:39 schreef Terminator2000bc het volgende:
Ondertussen wat OT geneuzel van mij... sorry dat ik jullie slowchat onderbreek... :@

---

Dit zijn de huizen van de huidige 'oppositie' dus... de voorvechters van Jan met de pet en de Europese normen en waarden. :@

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Thuis Oleh Tiahnyboka

[ afbeelding ]

Thuis Poroshenko

Oh noes, er zijn grote huizen in Oekraïne.
pi_137409356
quote:

---

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Thuis Oleh Tiahnyboka

[ afbeelding ]

Thuis Poroshenko

Heet Klitschko dat geld over de ruggen van Oekrainse belastingbetalers verkregen?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:45:29 #95
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_137409367
quote:
10:34: in which a man in military fatigues with no insignia stands next to military trucks with Russian number plates and says he is from Russia. Asked about the video by journalists, Russian defence minister Sergei Shoigu says, "this is a provocation, of course"
quote:
10:37: Russian defence minister Sergei Shoigu also says he has "no idea" how armed men - described by the Kremlin as "self-defence forces" formed by Crimean residents -came into possession of armoured military vehicles also used by the Russian military.
Bron : BBC News

Is dit serieus hun hele PR-verhaal? "It wasn't me?"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_137409388
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:44 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

De meeste van die huizen zijn niet eens zo imposant. Die Klitschko woont zelfs in een vrij bescheiden huisje zo te zien. :D
Klichko heeft er meerdere. Volgens mij vertoeft hij het grootste deel van zijn tijd in Duitsland, de afgelopen 20 jaar. Waarom hij daardoor een goede presidentskandidaat zou zijn is een mysterie natuurlijk...
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:47:09 #97
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137409423
quote:

[..]

Verwacht je echt dat iemand dit gaat geloven? Er lopen hier teveel Fok!ers rond die dat nog gezien hebben.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:48:38 #98
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137409465
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Klichko heeft er meerdere. Volgens mij vertoeft hij het grootste deel van zijn tijd in Duitsland, de afgelopen 20 jaar. Waarom hij daardoor een goede presidentskandidaat zou zijn is een mysterie natuurlijk...
Het is natuurlijk mogelijk dat hij niet zijn campagne baseert op zijn huizen en verblijfplaatsen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:48:43 #99
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_137409467
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:45 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

[..]

Bron : BBC News

Is dit serieus hun hele PR-verhaal? "It wasn't me?"
Goed verhaal toch? Geloofwaardig, ook :)
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:51:17 #100
380998 DarkAccountant
pi_137409544
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Terminator2000bc het volgende:

[..]

Wel, naar het schijnt heeft hij naast zijn bokscarrière ook een PhD gehaald, het is dus geen dom persoon.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:53:28 #101
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_137409596
quote:
Defence Minister Shoigu says any soldiers claiming to be Russian are talking "complete nonsense"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:57:25 #102
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137409687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:53 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Any soldier? :P
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:59:13 #103
8369 speknek
Another day another slay
pi_137409727
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137409772

Vanwaar eigenlijk die hamer en sikkel?
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 12:04:52 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_137409864
staat voor arbeiders ofzoiets

fabriekswerkers en boeruh
pi_137409924
In de video-opname hadden ze het toch over "zonde dat wij broedervolkeren tegenover elkaar staan" en "je schiet toch niet op de Sovjet-vlag!?"
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 12:15:31 #107
8781 crew  Frutsel
pi_137410085
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:08 schreef Igen het volgende:
In de video-opname hadden ze het toch over "zonde dat wij broedervolkeren tegenover elkaar staan" en "je schiet toch niet op de Sovjet-vlag!?"
Voor het betere effect kan je ook beter op elkaar schieten dan op zon stomme vlag
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:19:15 #108
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137410181
pi_137410184
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:33 schreef waht het volgende:

[..]

Dan heb je duidelijk niet de media gevolgd tijdens die aanslag.
En hoe lang heeft dat geduurd? Pussy riot is een soap die al jaren aansleept, de laatste dertig dagen had m'n krant twee artikels en één opiniestuk erover.
Vergelijk de aanslag in Boston met de aanslag in Ingushetia in 2012. Weet jij nog hoeveel politieagenten gedood werden op die begrafenis?

Google Pussy riot: About 85,500,000 results (0.44 seconds)
Beslan: About 320,000 results (0.19 seconds)

Latest headline: Pussy Riot member condemns Russian military action against Ukraine
http://www.nme.com/news/pussy-riot/75846

cnn.com had in februari 2014 liefst 26 artikels die pussy riot vermelden...

[ Bericht 10% gewijzigd door meth1745 op 05-03-2014 12:28:25 ]
pi_137410522
Poroshenko is de "chocoladekoning" van Oekraïne, Klitschko een beroemde boxer, dat huis van die Tyahnybok is naar mijn mening weinig speciaals en Jatsenjoek is o.a. topman geweest van de centrale bank. Dat Timosjenko mogelijkerwijs op een dubieuze manier aan (een deel van) haar geld is gekomen zou kunnen, maar dan nog snap ik eigenlijk het probleem van die huizen niet. Aangezien de partij van Janoekovitsj ongetwijfeld financieel door Rusland gesteund wordt zal je wel een bak geld nodig hebben om überhaupt een kans te maken bij de verkiezingen.
pi_137410613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:08 schreef Igen het volgende:
ok, verwijzing naar gemeenschappelijk verleden.

Vond het vreemd om te zien dat ze het symbool van onderdrukking weer van zolder haalden. Rusland heeft toch ook het communisme vaarwel gezegd, zo'n vlag zou juist ook kwaad bloed kunnen zetten bij de tegenpartij denk ik dan.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:36:52 #112
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137410631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:19 schreef meth1745 het volgende:

[..]

En hoe lang heeft dat geduurd? Pussy riot is een soap die al jaren aansleept, de laatste dertig dagen had m'n krant twee artikels en één opiniestuk erover.
Vergelijk de aanslag in Boston met de aanslag in Ingushetia in 2012. Weet jij nog hoeveel politieagenten gedood werden op die begrafenis?

Latest headline: Pussy Riot member condemns Russian military action against Ukraine

Dat is vrij logisch, aangezien Pussy Riot nog bestaat en nog steeds de pers opzoekt, terwijl een aanslag een moment is.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:39:27 #113
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137410684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:35 schreef Chazr het volgende:

[..]

ok, verwijzing naar gemeenschappelijk verleden.

Vond het vreemd om te zien dat ze het symbool van onderdrukking weer van zolder haalden. Rusland heeft toch ook het communisme vaarwel gezegd, zo'n vlag zou juist ook kwaad bloed kunnen zetten bij de tegenpartij denk ik dan.
In Warschaupactlanden die geen onderdeel van de Sovjet-unie waren misschien wel. Daar, en in de Baltische staten, wordt het veel meer als een symbool van onderdrukking gezien. In de meeste voormalige Sovjetlanden kijkt men er een stuk positiever naar. En in Oekraïne zie je volgens mij zelfs vooral de vlag zoals die gebruikt werd tijdens de strijd tegen de nazi's.
pi_137411019
Hoor net op de radio dat Barosso 11 miljard euro heeft toegezegd.
pi_137411047
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:52 schreef Sylv3se het volgende:
Moet 'ie dat niet even eerst vragen aan de lidstaten? Vuige dictator dat het is.
pi_137411062
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:36 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat is vrij logisch, aangezien Pussy Riot nog bestaat en nog steeds de pers opzoekt, terwijl een aanslag een moment is.
Omdat de pers er aandacht aan besteed. Stel je voor dat de buitenlandse pers bij elke gebeurtenis in Nederland de mening van Kno'Ledge Cesare en de Soul Rebel movement zou vragen.
pi_137411118
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:39 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

In Warschaupactlanden die geen onderdeel van de Sovjet-unie waren misschien wel. Daar, en in de Baltische staten, wordt het veel meer als een symbool van onderdrukking gezien. In de meeste voormalige Sovjetlanden kijkt men er een stuk positiever naar. En in Oekraïne zie je volgens mij zelfs vooral de vlag zoals die gebruikt werd tijdens de strijd tegen de nazi's.
Helder. Ik realiseer me dat ik door een westerse bril kijk :7
  Forum Admin woensdag 5 maart 2014 @ 13:01:20 #118
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137411251
quote:
13s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:53 schreef waht het volgende:

[..]

Moet 'ie dat niet even eerst vragen aan de lidstaten? Vuige dictator dat het is.
Natuurlijk niet. Da's een van de grotere ratten van onze tijd samen met van Rompuy
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137411845
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:52 schreef Sylv3se het volgende:
quote:
Key elements of the package:

• ¤3 billion from the EU budget in the coming years, ¤1.6 billion in macro financial assistance loans (MFA) and an assistance package of grants of ¤1.4 billion;

• Up to ¤8 billion from the European Investment Bank and the European Bank for Reconstruction and Development;

• Potential ¤3.5 billion leveraged through the Neighbourhood Investment Facility;

• Setting up of a donor coordination platform;

• Provisional application of the Deep and Comprehensive Free Trade Area when Association Agreement is signed and, if need be, by autonomous frontloading of trade measures;

• Organisation of a High Level Investment Forum/Task Force;

• Modernisation of the Ukraine Gas Transit System and work on reverse flows, notably via Slovakia;

• Acceleration of Visa Liberalisation Action Plan within the established framework; Offer of a Mobility Partnership;

• Technical assistance on a number of areas from constitutional to judicial reform and preparation of elections.
http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-14-159_en.htm?locale=en
  Overall beste user 2022 woensdag 5 maart 2014 @ 13:26:22 #120
3928 Ulx
pi_137411958
Daar hebben ze meer aan dan aan Russische tanks
pi_137412092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:26 schreef Ulx het volgende:
Daar hebben ze meer aan dan aan Russische tanks
Zonder de tanks hadden ze dat geld niet gekregen
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:32:12 #122
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_137412190
quote:
1,4 miljard van de EU dus, de rest zijn leningen

Barosso kan het dus ook, v Rumpoy zei ook dat ie 5 miljard aan Egypte ging geven, dat was ook maar 600 miljoen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:38:42 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_137412267
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:19 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Doe je dat nou serieus zonder aanhalingstekens?

"Boston Marathon Bombing"
About 41,000,000 results

"Pussy Riot"
About 9,410,000 results

edit: sorry verkeerd gelezen, je bedoelde ingoesjetsie.

edit2: dat was natuurlijk wel in 2004, de interwebs is tegenwoordig veel groter.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137412269
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:35 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

1,4 miljard van de EU dus, de rest zijn leningen

Barosso kan het dus ook, v Rumpoy zei ook dat ie 5 miljard aan Egypte ging geven, dat was ook maar 600 miljoen.
Het aanbod van Rusland ging ook over 11 miljard euro (15 miljard dollar) aan leningen.
pi_137412568
quote:
Goed, dat zijn we dus kwijt. Zeker als Ruslandop welke manier dan ook een pro-Russische regering weet te installeren in Kiev. Dan kan je wel naar de terugbetaling fluiten...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_137412639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Doe je dat nou serieus zonder aanhalingstekens?

"Boston Marathon Bombing"
About 41,000,000 results

"Pussy Riot"
About 9,410,000 results

edit: sorry verkeerd gelezen, je bedoelde ingoesjetsie.

edit2: dat was natuurlijk wel in 2004, de interwebs is tegenwoordig veel groter.
De aanslag in Ingushetia, waar zeven politieagenten omkwamen bij een zelfmoordaanslag tijdens de begrafenis van hun collega was in 2012. Die kreeg twee kleine berichten in m'n krant, maar diezelfde krant (de standaard) heeft wel 158 artikels en opiniestukken aan pussy riot gewijd.
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:55:27 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_137412716
Ja maar een aanslag in de Kaukasus waar zeven mensen omkomen is dan ook (helaas) nauwelijks nieuws. Ik vind dat wel verdedigbaar. Niet elke raketaanval van het Russische leger in Tsjetsjenie is in het nieuws gekomen. Westerse MSM op hand van de Russen?
pi_137412736
Wat kan Rusland eigenlijk tegen het Westen doen dan wat indruk moet maken op ons?
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:56:58 #130
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_137412751
quote:

---

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Thuis Oleh Tiahnyboka

[ afbeelding ]

Thuis Poroshenko

gaa ook werken of boksen joh
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:56:59 #131
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_137412752
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
Wat kan Rusland eigenlijk tegen het Westen doen dan wat indruk moet maken op ons?
Je kan beter vragen wat ze niet kunnen doen.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_137412772
quote:
Weinig, het beste wat we kunnen doen is achterover leunen en Poetin zich in zijn sop gaar zien koken. Gas halen we wel ergens anders vandaan, misschien iets duurder, maar dan heb je ook wat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:57:52 #133
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_137412781
quote:
kernraketten afschieten
pi_137412803
Er gaat toch niets meer gebeuren, het is wel klaar daar op een beetje provocatie na!
Zonder wrijving geen glans
pi_137412870
quote:
Royal Dutch Shell het land uit gooien en de investeringen stelen
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:01:54 #136
380998 DarkAccountant
pi_137412881
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:52 schreef meth1745 het volgende:

[..]

De aanslag in Ingushetia, waar zeven politieagenten omkwamen bij een zelfmoordaanslag tijdens de begrafenis van hun collega was in 2012. Die kreeg twee kleine berichten in m'n krant, maar diezelfde krant (de standaard) heeft wel 158 artikels en opiniestukken aan pussy riot gewijd.
Daar zou Putin eigenlijk blij mee moeten zijn, want alle aandacht was dus blijkbaar gericht op een feministische punk-band terwijl er elke week nog vluchtelingen uit een kapotgeschoten Tsjetsenië naar West-Europa komen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:04:08 #137
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_137412942
Het is de pobeda vlag, de vlag die zij samen jarenlang hebben gedragen om de overwinning te vieren op de Nazi's.

Daarop schieten is heiligschennis en afroepen van jaren van ongeluk, ook voor de Russen.

[ Bericht 15% gewijzigd door ATan op 05-03-2014 14:09:26 ]
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 14:23:53 #138
8781 crew  Frutsel
pi_137413492
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:04 schreef ATan het volgende:
Het is de pobeda vlag, de vlag die zij samen jarenlang hebben gedragen om de overwinning te vieren op de Nazi's.

Daarop schieten is heiligschennis en afroepen van jaren van ongeluk, ook voor de Russen.
ah, dank. :)
pi_137413829
quote:
Die files van (veronderstelde) Anonymous Ukraine die een account van een regeringsadviseur in Litouwen hadden gehackt suggereerden toch ook al zoiets?

http://voiceofrussia.com/(...)howing-treason-3581/

bronnen zijn wel allemaal Russisch :X
pi_137413841
o, hier. Anonymous Ukraine cyberguerrilla

https://www.cyberguerrilla.org/blog/?p=17432

[ Bericht 100% gewijzigd door Chazr op 05-03-2014 14:50:22 ]
pi_137414015
Hoezo moet oekraine opgesplits worden de krim is toch gewoon van oekraine en als de russen dat inpikken mag dat toch gewoon niet.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:06:11 #143
421524 SadPanda
pi_137414612
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef wuuht het volgende:
Hoezo moet oekraine opgesplits worden de krim is toch gewoon van oekraine en als de russen dat inpikken mag dat toch gewoon niet.
Omdat de bevolking van de Krim bij Rusland wil.
Anti-Turkije
pi_137414617
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:37 schreef Chazr het volgende:

[..]

Die files van (veronderstelde) Anonymous Ukraine die een account van een regeringsadviseur in Litouwen hadden gehackt suggereerden toch ook al zoiets?

http://voiceofrussia.com/(...)howing-treason-3581/

bronnen zijn wel allemaal Russisch :X
Estland lijkt me in principe in dezelfde positie zitten als Litouwen, anti-Russisch dus, dus ik neem aan dat de Estse minister niet zomaar voor doorgeefluik van pro-Russische propaganda speelt.

Verontrustend nieuws dan trouwens wel. Snipers die zijn ingehuurd door wat nu het nieuwe regime is en die willekeurig op tegenstanders én op de eigen achterban schoten om zo de boel te laten escaleren. :{
pi_137414966
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:06 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Omdat de bevolking van de Krim bij Rusland wil.
En die Tartaren zullen dat zonder enig verzet toelaten? Denk het niet, ook steeds meer berichten dat de tartaren zich beginnen te roeren.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:24:38 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137415088
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:06 schreef Igen het volgende:

[..]

Estland lijkt me in principe in dezelfde positie zitten als Litouwen, anti-Russisch dus, dus ik neem aan dat de Estse minister niet zomaar voor doorgeefluik van pro-Russische propaganda speelt.

Verontrustend nieuws dan trouwens wel. Snipers die zijn ingehuurd door wat nu het nieuwe regime is en die willekeurig op tegenstanders én op de eigen achterban schoten om zo de boel te laten escaleren. :{
ja of aanhangers van de verdreven president die e-mails vervalsen die bla bla bla...

zolang het geen directe "fuck the EU" type bewijs is, moeten dit soort dingen met aardig wat zout worden genomen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137415154
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:20 schreef theNull het volgende:

[..]

En die Tartaren zullen dat zonder enig verzet toelaten? Denk het niet, ook steeds meer berichten dat de tartaren zich beginnen te roeren.
Als de Tartaren en alle andere mensen die niet de Krim bij Rusland willen zich met geweld gaan verzetten dan heb je simpelweg een oorlog.

Het kan in principe alle kanten op: het zou namelijk volstrekt logisch zijn als Oekraïne de Krim gewoon overgeeft aan Rusland, aangezien zij ook wel weten dat ze op militair gebied geen kans maken tegen Rusland. Maar aan de andere kant heb je als land maar weinig bestaansrecht als je je land of delen van je land niet wil of kan beschermen.

Daarbij, als Oekraïne daadwerkelijk de Krim wil opgeven, dan hadden ze dat nu al wel gedaan.
pi_137415160
quote:
Amerikaanse marine bereidt verlegging oorlogsbodem Zwart Zee voor

De Verenigde Staten bereiden de verlegging van een oorlogsbodem naar de Zwarte Zee voor. Turkije heeft namelijk groen licht gegeven voor een doortocht van de Bosporus. Dat meldt de Turkse krant Hürriyet Daily News. De VS moet elke passage bij Turkije aanmelden.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:27:43 #149
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137415178
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:54 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Omdat de pers er aandacht aan besteed. Stel je voor dat de buitenlandse pers bij elke gebeurtenis in Nederland de mening van Kno'Ledge Cesare en de Soul Rebel movement zou vragen.
Omdat de pers waar aandacht aan besteed?

Hoe erg het ook is, er is een beperkte hoeveelheid informatie die de pers over Beslan kan tonen. Als het eenmaal afgelopen is, komt er vrijwel geen nieuwe informatie meer bij.

Zie het alsof Beslan een film is zonder sequels en Pussy Riot een soap met elke dag nieuwe afleveringen. Ja, natuurlijk is de film Beslan interessanter dan de Pussy Riot soap. Maar je kunt niet vijf keer per week dezelfde film uitzenden. Beslan wordt pas weer interessant als er een nieuwe grote aanslag komt of als het een x aantal jaar geleden is en het herdacht wordt.
pi_137415213
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:27 schreef theNull het volgende:

[..]

Kijk, de VS ziet zijn kans schoon om ook lekker imperialistisch te doen.

Ondertussen gaat Israël nog wat verder met de nederzettingen en terroriseren ze Libanon. _O_ :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:32:35 #151
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137415312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als de Tartaren en alle andere mensen die niet de Krim bij Rusland willen zich met geweld gaan verzetten dan heb je simpelweg een oorlog.

Het kan in principe alle kanten op: het zou namelijk volstrekt logisch zijn als Oekraïne de Krim gewoon overgeeft aan Rusland, aangezien zij ook wel weten dat ze op militair gebied geen kans maken tegen Rusland. Maar aan de andere kant heb je als land maar weinig bestaansrecht als je je land of delen van je land niet wil of kan beschermen.

Daarbij, als Oekraïne daadwerkelijk de Krim wil opgeven, dan hadden ze dat nu al wel gedaan.
En het is nog maar de vraag wat Rusland doet als ze de Krim wel opgeven. We weten helemaal niet zeker of Rusland de Krim eigenlijk wel wil. Wellicht wil Rusland het gebruiken als troef bij onderhandelingen over iets heel anders.
pi_137415337
quote:
3s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef Re het volgende:

[..]

ja of aanhangers van de verdreven president die e-mails vervalsen die bla bla bla...

zolang het geen directe "fuck the EU" type bewijs is, moeten dit soort dingen met aardig wat zout worden genomen
En je denkt dat de Estse minister van buitenlandse zaken een of ander naïef persoon is die niet doorheeft wat jij wel doorhebt?
pi_137415357
quote:
3s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:24 schreef Re het volgende:

[..]

quote:
Baroness Ashton had no comment when approached by Bruno Waterfield, our correspondent in Brussels.
http://www.telegraph.co.u(...)sia-crisis-live.html
Als het telefoongesprek vervalst was zou ze wel anders reageren.
pi_137415400
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

En het is nog maar de vraag wat Rusland doet als ze de Krim wel opgeven. We weten helemaal niet zeker of Rusland de Krim eigenlijk wel wil. Wellicht wil Rusland het gebruiken als troef bij onderhandelingen over iets heel anders.
Er is maar een ding zeker, en dat is dat Rusland gewoon graag serieus genomen wil worden.

En dan vooral op militair/machtsgebied. Deze bezetting van de Krim is er dan ook niet om serieus de etnische Russen te beschermen, nee, het is gewoon een machtsspelletje.

Al denk ik wel dat Poetin de Krim wil hebben, en dat wanneer hij die krijgt hij niet zal proberen heel Oost Oekraïne te bezetting. Hij zal daar namelijk maar weinig mee winnen. De banden tussen Oekraïne en Rusland zijn daarvoor ook gewoon te belangrijk.

Poetin baalt er verder ook gewoon flink van dat Oekraïne steeds meer richting het westen aan het verschuiven is.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:40:13 #155
365082 IPA35
Patriarch
pi_137415501
quote:
Typische neo-nazi putsch dus.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_137415562
quote:
Relevantie?
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:42:50 #158
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_137415563
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef wuuht het volgende:
ja je mag niet vloeken ook, als Ukraine er zo vanaf komt mogen ze blij zijn en kunen een EU staat worden
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:43:54 #159
421524 SadPanda
pi_137415587
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:20 schreef theNull het volgende:

[..]

Die heeft Rusland zo in de pan gehakt.
Anti-Turkije
pi_137415798
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:43 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Die heeft Rusland zo in de pan gehakt.
Dus?
pi_137415823
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:42 schreef theunderdog het volgende:
Relevantie?
Oud trucje in het Hoe-pleeg-je-een-staatsgreep-voor-dummies-boek. Zo te zien ook toegepast in Oekraïne.
-
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:52:12 #162
365082 IPA35
Patriarch
pi_137415853
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:51 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Oud trucje in het Hoe-pleeg-je-een-staatsgreep-voor-dummies-boek. Zo te zien ook toegepast in Oekraïne.
De Amerikanen zijn wel erg voorspelbaar.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:52:25 #163
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_137415865
Het gaat er niet om wie wie in de pan hakt.
Het probleem is dat het verdrag gschonden is waarin de territoriale integriteit gegarandeerd wordt door de VS en GB, wat notabene ook ondertekend is door Rusland. Als men Rusland haar gang laat gaan hier, kan je net zo goed alle verdragen in de wereld verscheuren.
pi_137415868
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:51 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Jaja, maar in hoeverre zijn de daden van de CIA/VS of wat dan ook relevant in deze discussie over Oekraïne-Rusland?

Dat de VS ook gemeen kan zijn weet ieder zinnig mens.
pi_137415879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:52 schreef IPA35 het volgende:

[..]

De Amerikanen zijn wel erg voorspelbaar.
De Amerikanen hoeven dan ook niet onvoorspelbaar te zijn.
pi_137415886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus?

Doe je er niet veel mee tenzij je een salmonella-besmetting wilt veroorzaken
pi_137415906

[ Bericht 100% gewijzigd door ellevehC86 op 05-03-2014 15:54:01 ]
pi_137415923
EuromaidanPR twitterde op woensdag 05-03-2014 om 15:46:09 No compromise on #Crimea is acceptable, #Ukraine won't give up part of its territory, Poroshenko presser/live |PR News reageer retweet
pi_137415953
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:53 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Doe je er niet veel mee tenzij je een salmonella-besmetting wilt veroorzaken
Leuk, het heeft alleen niets te maken met deze discussie
pi_137415957
15.50 uur - Oekraïense controleposten op wegen naar Krim
Oekraïense grenswachten hebben controleposten opgezet bij de toegangswegen naar de Krim. Zo moet worden voorkomen dat 'provocateurs' vanuit Oekraïne naar het schiereiland reizen om daar de nieuwe pro-Russische machthebbers te steunen, melden autoriteiten.

'300 grenswachters zijn actief bij drie toegangswegen', aldus het hoofd van de Oekraïense grenswacht. Ook bij de grens met Rusland zijn verscherpte controles. In een dag tijd zou daar aan 500 'extremisten' de toegang zijn geweigerd.
pi_137416069
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Leuk, het heeft alleen niets te maken met deze discussie
Het volcontinu verkeerd spellen van een getroffen volk helpt anders ook niet echt
pi_137416090
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:58 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Het volcontinu verkeerd spellen van een getroffen volk helpt anders ook niet echt
?
pi_137416633
bobinvienne twitterde op woensdag 05-03-2014 om 16:14:30 1/2 Reports that Russian military vehicles had gathered on Ukraine's border near Kharkiv, Donetsk and Luhansk have triggered rumours that reageer retweet
Donetsk is in elk geval zeer onrustig op het moment.
pi_137416652
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:42 schreef HD9 het volgende:

[..]

ja je mag niet vloeken ook, als Ukraine er zo vanaf komt mogen ze blij zijn en kunen een EU staat worden
Het is in principe gewoon het zelfde als dat duitsland ons zomaar zou binnenvallen.
pi_137416684
140% pro Rusland. Voor een nieuwe Slavische machtstaat. Dood aan zelfverzonnen nationalisten.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:20:15 #176
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_137416758
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:16 schreef wuuht het volgende:

[..]

Het is in principe gewoon het zelfde als dat duitsland ons zomaar zou binnenvallen.
Als Poetin baas van Duitsland was zie ik het hem gerust doen
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:22:58 #177
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137416863
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat weten we wel, rusland wil dat het krim gewoon bij oekraine blijft horen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:24:46 #178
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137416945
quote:
Wel mooi dat RT zichzelf zo voorgoed ongeloofwaardig heeft gemaakt.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_137416959
16.07 uur - VS steunt bondgenoten
Het Amerikaanse leger onderzoekt manieren om bondgenoten te steunen tijdens de Oekraïense crisis. Dat heeft de Amerikaanse minister van Defensie, Chuck Hagel, zojuist gezegd.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:26:30 #180
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137416997
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:22 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat weten we wel, rusland wil dat het krim gewoon bij oekraine blijft horen.
De Duma geeft anders voldoende redenen om daar ook aan te twijfelen.
pi_137417172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef HD9 het volgende:

[..]

Als Poetin baas van Duitsland was zie ik het hem gerust doen
Ik vind het gewoon belachelijk dat er niet gelijk ingegrepen wordt
pi_137417303
WTNN_News twitterde op woensdag 05-03-2014 om 16:31:55 #Reuters: pro-Russian protesters recapture local government building in Donetsk in #Ukraine reageer retweet
pi_137417613
Denk dat ze nog maar weinig kunnen doen. Als de Krim zich onafhankelijk verklaart.
Ура для россии
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:45:26 #184
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137417710
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:26 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De Duma geeft anders voldoende redenen om daar ook aan te twijfelen.
Probleem is dat rusland nogal wat verdragen en afspraken heeft met de op het moment niet in zetel zittende president, en niet met de (laten we het even duidelijk herhalen) anti russische groepen die nu aan de macht zijn. Dat kun je lastig van tafel vegen als nogal wat bedrijvigheid daar van afhangt.
pi_137417819
16.23 uur - Pro-Russische menigte bestormt opnieuw gebouw
Een meningte van ongeveer 200pro-Russische betogers heeft opnieuw het hoofdkwartier van de Oekraïense regering in de stad Donetsk bezet. Dat meldt persbureau Reuters.

Meerdere demonstranten hebben zich blijkbaar kunnen binnendringen in het zwaarbewaakte gebouw. De betogers bezetten sinds maandag het pand en hesen er de Russische vlag.

Vandaag werden de betogers verjaagd, nadat de politie had verteld dat er mogelijk bommen waren gelegd bij het gebouw. Toen de betogers de benen hadden genomen, werd de Oekraïense vlag weer op het gebouw gehesen en blokkeerden eenheden van het Oekraïense ministerie van Binnenlandse Zaken de ingang.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:49:07 #186
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137417861
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Probleem is dat rusland nogal wat verdragen en afspraken heeft met de op het moment niet in zetel zittende president, en niet met de (laten we het even duidelijk herhalen) anti russische groepen die nu aan de macht zijn. Dat kun je lastig van tafel vegen als nogal wat bedrijvigheid daar van afhangt.
Wat wil je daarmee zeggen?
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:54:30 #187
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137418049
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:33 schreef Igen het volgende:

[..]

En je denkt dat de Estse minister van buitenlandse zaken een of ander naïef persoon is die niet doorheeft wat jij wel doorhebt?
joh lees die Ukraine annonymous statement dan zie je ook wel dat die retoriek qua taalgebruik niet uniek is en uit een bepaald kamp komt... en wat een Estonian tegen Ashton zegt is verre van absoluut bewijs dat het ook zo is...

maar goed, het zal bepaalde menen erg goed uitkomen dat het zo is natuurlijk, niet zeggende dat het ook zo is
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137418064
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Anti-Russisch op de manier dat Polen anti-USSR was; laten we het even duidelijk vertellen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:58:38 #189
365082 IPA35
Patriarch
pi_137418180
pi_137418488
EU stuurt geld, 11 miljard.

Oligarchen worden rijker :')
pi_137418635
daar ben ik weer
quote:
:D dat was wat ik al een paar keer heb gezegd maar niemand wou mij geloven...
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:12:17 #192
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137418659
In dit topic word je ook wel wat meer duidelijk wat onderschrijft wat ik al zei maar dat had je zelf ook al door natuurlijk: NWS / EU steunt Oekraïne met ruim 11 miljard euro
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:13:34 #193
365082 IPA35
Patriarch
pi_137418711
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:07 schreef expans het volgende:

Exact.

En het was niet zo alsof de EU geld zat had of zo.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:13:43 #194
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137418716
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:07 schreef expans het volgende:

Nee hoor, want ze kunnen het niet terugbetalen, het is namelijk een lening, en die lening word dus schuld waardoor het westen oekraine 'koopt', exact wat ik eerder al zei, en dit is ook wel relevant van user 'speculant.

"Dec 18, 2013 10:28 AM

Russia will buy Ukrainian state debt this year and next and will cut the price it charges for natural gas to $268.50 per 1,000 cubic meters, President Vladimir Putin said after meeting Yanukovych in Moscow yesterday."

Dat kon het westen niet gebruiken.
pi_137418778
rougek68 twitterde op woensdag 05-03-2014 om 17:00:11 Ukrainian ambassador in Minsk confirms that #Ukraine offers its territory 4 #US missiles in exchange for economic aidRT @Drazmihailovitx reageer retweet
Steiner1776 twitterde op woensdag 05-03-2014 om 17:12:01 Russian Foreign Ministry: #EU refusal to comment on record the conversation and Ashton Paet is a big surprise via @RT_russian #Ukraine #Kiev reageer retweet
aleksiskander twitterde op woensdag 05-03-2014 om 17:04:36 In an informal discussion, if #NATO intervenes, #Russia could use tactical #nuclear weapons -Igor Korotchenko-rosbalt http://t.co/0Hcpwsvqsh reageer retweet
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:21:58 #196
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137419021
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee hoor, want ze kunnen het niet terugbetalen, het is namelijk een lening, en die lening word dus schuld waardoor het westen oekraine 'koopt', exact wat ik eerder al zei, en dit is ook wel relevant van user 'speculant.
Geniaal!
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:23:21 #197
323876 michaelmoore
pi_137419071
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:14 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Leuk geconcludeerd uit een artikel waar er niets over de onduidelijkheid van afkomst van de militairen staat :')
nee en Poetin weet ok niet wie het zijn
pi_137419196
En dit soort plaatjes gaan ook rond

Die eerste tweet die je quote klinkt vervelend. Oekraïne als tussenland was prettiger.
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:29:37 #199
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137419340
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:15 schreef WitteMuur het volgende:
rougek68 twitterde op woensdag 05-03-2014 om 17:00:11 Ukrainian ambassador in Minsk confirms that #Ukraine offers its territory 4 #US missiles in exchange for economic aidRT @Drazmihailovitx reageer retweet
Steiner1776 twitterde op woensdag 05-03-2014 om 17:12:01 Russian Foreign Ministry: #EU refusal to comment on record the conversation and Ashton Paet is a big surprise via @RT_russian #Ukraine #Kiev reageer retweet
aleksiskander twitterde op woensdag 05-03-2014 om 17:04:36 In an informal discussion, if #NATO intervenes, #Russia could use tactical #nuclear weapons -Igor Korotchenko-rosbalt http://t.co/0Hcpwsvqsh reageer retweet
Mooie deal. Voor slechts 11 miljard totaal beschermd tegen een nucleaire aanval van Rusland (zie ook European Interceptor Site).
pi_137419585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:29 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Mooie deal. Voor slechts 11 miljard totaal beschermd tegen een nucleaire aanval van Rusland (zie ook European Interceptor Site).
Met een beetje geluk krijgen we die 11 miljard ook nog terug, met rente, en maken we er nog winst op ook. :P

(Op RT maakten ze zich een paar dagen terug ook heel druk over eerdere IMF-leningen waar Oekraïne wel vijf keer zo veel rente over zou moeten betalen dan de sterke eurolanden zelf op de kapitaalmarkt hoeven te betalen.)
pi_137419678
Meer actie luchtmacht VS in Oost-Europa

Amerika vergroot de activiteiten van zijn luchtmacht in Oost-Europa als antwoord op de crisis op de Krim.

Minister van Defensie Chuck Hagel kondigde woensdag aan dat de Amerikaanse luchtmacht de gezamenlijke oefeningen met de Poolse luchtmacht uitbreidt en dat het meer gaat deelnemen aan luchtpatrouilles door de NAVO in de Baltische staten.
''Het is voor ons allen tijd om het Oekraïense volk terzijde te staan om zijn territoriale integriteit en soevereiniteit te beschermen'', aldus de bewindsman woensdag in een verklaring aan de Senaat.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-in-oost-europa.html
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:42:48 #202
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137419813
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:39 schreef Automatisch het volgende:
Meer actie luchtmacht VS in Oost-Europa

Amerika vergroot de activiteiten van zijn luchtmacht in Oost-Europa als antwoord op de crisis op de Krim.

Minister van Defensie Chuck Hagel kondigde woensdag aan dat de Amerikaanse luchtmacht de gezamenlijke oefeningen met de Poolse luchtmacht uitbreidt en dat het meer gaat deelnemen aan luchtpatrouilles door de NAVO in de Baltische staten.
''Het is voor ons allen tijd om het Oekraïense volk terzijde te staan om zijn territoriale integriteit en soevereiniteit te beschermen'', aldus de bewindsman woensdag in een verklaring aan de Senaat.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-in-oost-europa.html
Amerika gedraagd zich meer en meer als een steeds aggressievere vorm van kanker.
pi_137419827
Estonia confirms authenticity of Paet-Ashton conversation on Kiev snipers
http://voiceofrussia.com/(...)+von+Net+News+Global
pi_137419899
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef Chazr het volgende:
Zie ook hier, voor de persmededeling van de officiële website van het Estse ministerie:
quote:
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:50:31 #205
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_137420070
Ik weet niet of deze al langs is gekomen, maar erg interessant om te bekijken:

Weinig nieuws onder de zon, maar toch.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:53:59 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_137420171
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Amerika gedraagd zich meer en meer als een steeds aggressievere vorm van kanker.
Ik denk dat je chemo bedoelt.
pi_137420186
Nederlandse VN-gezant ontvoerd op de Krim
De speciale gezant van de Verenigde Naties is op de Krim meegevoerd door gewapende mannen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)t-ontvoerd-krim.html
-
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:55:09 #208
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137420215
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:50 schreef DeJori het volgende:
Ik weet niet of deze al langs is gekomen, maar erg interessant om te bekijken:

Weinig nieuws onder de zon, maar toch.
De commentaren zijn echt om te huilen.

Western propaganda11111
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:55:53 #209
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_137420251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef Chazr het volgende:
Hot stuff!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:56:14 #210
361691 DeJori
pi_137420270
quote:
‘Nederlandse VN-vertegenwoordiger wordt vastgehouden op de Krim’
door Annemarie Coevert
Buitenland

Een Nederlandse vertegenwoordiger van VN-voorzitter Ban Ki-moon, Robert Serry, is door gewapende mannen gevangen genomen op de Krim. Dat meldt het Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken tegenover persbureau Interfax.

Een woordvoerder heeft dit zojuist ook bevestigd tegenover persbureau Reuters. Een woordvoerder van Ban Ki-moon ontkent volgens Reuters dat Serry ontvoerd is, en laat weten dat hij slechts bedreigd werd.

De BBC meldt dat Serry een marinebasis aan het verlaten was op het moment dat de auto waar hij in zat omsingeld werd door ongeïdentificeerde gewapende mannen.

Dit bericht wordt aangevuld.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ontvoerd-op-de-krim/
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_137420287
quote:
Nederlandse VN-gezant meegevoerd op Krim

De speciale gezant van de Verenigde Naties is op de Krim meegevoerd door gewapende mannen. Dat heeft het Oekraïense ministerie van Buitenlandse Zaken woensdag laten weten, meldde het persbureau Interfax.

Het gaat om de speciale gezant van de secretaris-generaal Ban Ki-moon. De Verenigde Naties hebben het bericht niet bevestigd. Plaatsvervangend secretaris-generaal van de VN ontkent de berichten over ontvoering, maar zegt dat hij wel is bedreigd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gezant_gepakt__.html
pi_137420387
Top 10 Kremlin myths & lies used to justify Russian invasion of Ukraine’s Crimea

http://www.kyivpost.com/c(...)s-crimea-338420.html

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2014 17:59:56 ]
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:59:26 #213
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137420393
quote:
11s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef Charismatisch het volgende:
Nederlandse VN-gezant ontvoerd op de Krim
De speciale gezant van de Verenigde Naties is op de Krim meegevoerd door gewapende mannen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)t-ontvoerd-krim.html
Mooizo, gooi maar richting kiev dat hij daar nog wat meppen krijgt van de fascisten zodat hij eindelijk begrijpt wat het probleem is.
pi_137420403
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mooizo, gooi maar richting kiev dat hij daar nog wat meppen krijgt van de fascisten zodat hij eindelijk begrijpt wat het probleem is.
_O-
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:02:25 #215
420688 Khazad-dum
You shall not pass
pi_137420477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee, Amerika gunt Poetin geen groter grondgebied.
pi_137420568
De mannen op het blauw-gele pluche hebben het te druk met het afvegen van hun strijkstok om zich te bekommeren om Serry. jammer joh.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:06:11 #217
421524 SadPanda
pi_137420591
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus?
Dan is er ook geen probleem.
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:06:36 #218
421524 SadPanda
pi_137420607
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:59 schreef J.B. het volgende:
Top 10 Kremlin myths & lies used to justify Russian invasion of Ukraine’s Crimea

http://www.kyivpost.com/c(...)s-crimea-338420.html
REALITY: Yanukovych abandoned the presidency overnight Feb. 21-22, fleeing Kyiv and ending up in Russia where he held a press conference on Feb. 28 in Rostov-on-Don. Moreover, he escaped ahead of an arrest warrant that accuses him in the mass murders of nearly 100 EuroMaidan protesters in Kyiv from Feb. 18-20. Many of his top aides are on the run also, including former presidential chief of staff Andriy Klyuyev, former Interior Minister Vitaliy Zakharcheko, former Prosecutor General Viktor Pshonka and former Justice Minister Olena Lukash. More than 300 members of parliament – out of 450 – filled the leadership void on an emergency basis by appointing an interim president, prime minister and Cabinet of Ministers and scheduling presidential elections on May 25.

Dat is dus onzin gebleken..
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:06:40 #219
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137420610
Er zijn iig 2 opties hier: of het westen kankert een eind op met hun verdraaiingen en pogingen om oekraine op te kopen met hun (aids) 'injecties' aan schuld, zonodig na demonstraties van de volkeren zelf die nog wel hersens hebben tegen de zelfbenoemde gezagsuitdragers in hun europese spelletje.

Of er word wel degelijk aangestuurd op een 3e wereld oorlog want rusland zal nooit en te nimmer akkoord gaan met deze schaamteloze bankiers tyrannie, of dachten jullie werkelijk dat rusland alles zou terugtrekken en sorry zou zeggen om iets waar ze gewoonweg 100% bij in hun recht staan of je het nu in de media anders brengt of niet. Dat zullen ze niet. Dus kan het alleen maar oorlog worden als het westen doorgaat hiermee.

Tuurlijk, wat mensen sturen om verkiezingen in de gaten te houden is goed en aardig, maar het is (bewezen) gewoon op alle gronden al hard aan de gang om alles op te kopen terwijl nogmaals rusland nogal wat overeenkomsten op papier had staan daar, ze hebben daar goddomme basissen, infrastructuur, meer dan de helft van het volk is russisch gezind. En dan zal het westen daar even alles weggraaien met schuldsaneringen zul je zien.

Economische injectie, neem een ander in de maling, nognooit is zoiets terugbetaald, en nognooit heeft zoiets uberhaupt iets opgeleverd.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:06:53 #220
361691 DeJori
pi_137420617
jamesmatesitv twitterde op woensdag 05-03-2014 om 18:04:38 UN special envoy Robert Serry with me in coffee shop. Outside local militia block the door. #Ukraine http://t.co/pbotNqCG3i reageer retweet
Hij zit er betrekkelijk relaxed bij.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:06:55 #221
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137420618
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

_O-
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:07:44 #222
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137420649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef Khazad-dum het volgende:

[..]

Poetin had het al als grondgebied, en verder is wat je zegt onderschrijvend, want het dringt rusland terug. Het is een direct uitroepen van oorlog dit.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:09:24 #223
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137420699
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:
Er zijn iig 2 opties hier: of het westen kankert een eind op met hun verdraaiingen en pogingen om oekraine op te kopen met hun (aids) 'injecties' aan schuld, zonodig na demonstraties van de volkeren zelf die nog wel hersens hebben tegen de zelfbenoemde gezagsuitdragers in hun europese spelletje.

Of er word wel degelijk aangestuurd op een 3e wereld oorlog want rusland zal nooit en te nimmer akkoord gaan met deze schaamteloze bankiers tyrannie, of dachten jullie werkelijk dat rusland alles zou terugtrekken en sorry zou zeggen om iets waar ze gewoonweg 100% bij in hun recht staan of je het nu in de media anders brengt of niet. Dat zullen ze niet. Dus kan het alleen maar oorlog worden als het westen doorgaat hiermee.

Tuurlijk, wat mensen sturen om verkiezingen in de gaten te houden is goed en aardig, maar het is (bewezen) gewoon op alle gronden al hard aan de gang om alles op te kopen terwijl nogmaals rusland nogal wat overeenkomsten op papier had staan daar, ze hebben daar goddomme basissen, infrastructuur, meer dan de helft van het volk is russisch gezind. En dan zal het westen daar even alles weggraaien met schuldsaneringen zul je zien.

Economische injectie, neem een ander in de maling, nognooit is zoiets terugbetaald, en nognooit heeft zoiets uberhaupt iets opgeleverd.
Je haat tegen het westen zit zo diep dat je het automatisch eens bent met hun tegenstanders he :D. Lekker geloofwaardig _O-
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:11:08 #224
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137420746
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Je haat tegen het westen zit zo diep dat je het automatisch eens bent met hun tegenstanders he :D. Lekker geloofwaardig _O-
Ja lach er maar om. Kijken of je nog zo lacht als de kogels je om de oren vliegen, is dat wat jullie willen?
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:13:17 #225
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137420819
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja lach er maar om. Kijken of je nog zo lacht als de kogels je om de oren vliegen, is dat wat jullie willen?
En daar gaat het mis. Je prikt iedereen gelijk in een hokje wat past in de haast blinde haat. Je vult van alles in voor anderen en gaat daar dan weer over tekeer. Zo hou je je wereldbeeld wel vast ja. Lekker makkelijk ook.

Quote mij maar waar ik zeg oorlog te willen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:20:23 #226
420688 Khazad-dum
You shall not pass
pi_137420982
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Poetin had het al als grondgebied, en verder is wat je zegt onderschrijvend, want het dringt rusland terug. Het is een direct uitroepen van oorlog dit.
Bedoel je te zeggen dat Poetin door de bezetting van de Krim akkoord gaat met de pro-Europese veranderingen in Oekraine?
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:20:52 #227
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137420995
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

En daar gaat het mis. Je prikt iedereen gelijk in een hokje wat past in de haast blinde haat. Je vult van alles in voor anderen en gaat daar dan weer over tekeer. Zo hou je je wereldbeeld wel vast ja. Lekker makkelijk ook.

Quote mij maar waar ik zeg oorlog te willen.
All that is required for evil to prevail is for good men to do nothing.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:21:18 #228
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137421008
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef Khazad-dum het volgende:

[..]

Bedoel je te zeggen dat Poetin door de bezetting van de Krim akkoord gaat met de pro-Europese veranderingen in Oekraine?
Ik snap niet hoe je daar in godsnaam bij komt.
pi_137421213
Wat is nu feitelijk eigenlijk het probleem?

De overgrote meerderheid van de Krim wil bij Rusland horen, en zien deze "bezetting" (wat het in feiten niet is, want de bevolking heeft zelf om de hulp gevraagd) als iets goeds.

De Krim hoort bij Rusland.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:31:58 #230
361691 DeJori
pi_137421309
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef theunderdog het volgende:

De overgrote meerderheid van de Krim wil bij Rusland horen, en zien deze "bezetting" (wat het in feiten niet is, want de bevolking heeft zelf om de hulp gevraagd) als iets goeds.

Als het zo simpel was geweest had Poetin geen soldaten hoeven sturen.
pi_137421343
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:31 schreef DeJori het volgende:

[..]

Als het zo simpel was geweest had Poetin geen soldaten hoeven sturen.
Jawel, want Oekraïne had anders de Krim niet aan Rusland gegeven.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:34:36 #232
238141 SevD
Boventitel
pi_137421377
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef theunderdog het volgende:

Als het overgrote deel van Vlaanderen bij Nederland wil horen moeten wij ook maar gewoon België binnenvallen? Of als het overgrote deel van Zuid-Holland bij Marokko wil horen, mag Marokko Zuid-Holland binnenvallen?
pi_137421413
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:34 schreef SevD het volgende:

[..]

Als het overgrote deel van Vlaanderen bij Nederland wil horen moeten wij ook maar gewoon België binnenvallen? Of als het overgrote deel van Zuid-Holland bij Marokko wil horen, mag Marokko Zuid-Holland binnenvallen?
Als Zuid-Holland heel lang van Marokko is geweest, en het overgrote deel van Zuid-Holland wil bij Marokko omdat ze etnisch gezien Marokkaans zijn dan moet dat kunnen ja.

Zeker als Zuid-Holland daar om vraagt vanwege conflicten in Nederland.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:36:29 #234
361691 DeJori
pi_137421428
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:34 schreef SevD het volgende:

[..]

Nog los van het feit dat er slechts een Russische meerderheid is op de Krim vanwege het feit dat Stalin niet zo goed me de Tataren op kon schieten.
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:39:00 #235
421524 SadPanda
pi_137421500
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:36 schreef DeJori het volgende:

[..]

Nog los van het feit dat er slechts een Russische meerderheid is op de Krim vanwege het feit dat Stalin niet zo goed me de Tataren op kon schieten.
En dankzij Chroetjsov werd de Krim van Oekraïne.
Anti-Turkije
pi_137421519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:36 schreef DeJori het volgende:

[..]

Hoe de fuck is dat relevant?
  woensdag 5 maart 2014 @ 18:43:17 #237
361691 DeJori
pi_137421623
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe de fuck is dat relevant?
Omdat ze de uitsluiting van Tataren tot 1989 hebben volgehouden. Zo kan ik ook een meerderheid creëren die het me me eens is.
pi_137421693
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:43 schreef DeJori het volgende:

[..]

Omdat ze de uitsluiting van Tataren tot 1989 hebben volgehouden. Zo kan ik ook een meerderheid creëren die het me me eens is.
Rusland creëert nu helemaal niets. Poetin kan er toch niets aan doen dat Stalin zo is omgegaan met de Tartaren?
pi_137421801
De vroegste beschrijvingen van de Tataren komen uit Chinese geschriften. Deze plaatsen de nomadische stam als een onafhankelijke groep ten noorden van het huidige Mongolië, in Zuid-Siberië.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tataren

Interessant.
-
pi_137422051
quote:
Hebben wij die tanks nog staan? Binnenvallen dat land!
pi_137422216

:')
-
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:08:32 #242
323876 michaelmoore
pi_137422374
quote:
alweer van die vreemde mannen, war komen die toch vandaan??
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:09:00 #243
323876 michaelmoore
pi_137422387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:57 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hebben wij die tanks nog staan? Binnenvallen dat land!
nee niks daarvan, kernkoppen erop
pi_137422401
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Vast niet uit een waterkraan?
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:11:11 #245
323876 michaelmoore
pi_137422477
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Vast niet uit een waterkraan?
heeft Poetin een waterkraan??
pi_137422505
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

heeft Poetin een waterkraan??
Wel een gaskraan.....
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:12:07 #247
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_137422513
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Genoeg vreemde Nederlandse soldaten op missies in het buitenland. Wat ik daarmee wil zeggen is dat het gewoon Russische soldaten zijn.
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:13:15 #248
323876 michaelmoore
pi_137422553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Wel een gaskraan.....
als ie die dicht draatt kost hem dat 1 miljard per dag
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:22:07 #249
361691 DeJori
pi_137422836

CNN is nu officieel overgegaan van nieuwsomroep naar twittervoorleesdienst.
pi_137423023
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:22 schreef DeJori het volgende:

CNN is nu officieel overgegaan van nieuwsomroep naar twittervoorleesdienst.
"I apologize, that is an older tweet of his"

:')
-
pi_137423174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:02 schreef Khazad-dum het volgende:

[..]

Amerika gunt Rusland geen veiligheid, dat is het probleem. De NAVO zou niet naar het Oosten uitgebreid worden, zo beloofde men Gorbatchev. Vandaag de dag beweert men dat het rakettenschild tegen raketten vanuit Iran en niet vanuit Rusland is bedoeld.

Amerika dreigde met een kernoorlog toen er raketten op Cuba geplaatst werden. Maar om één of andere reden lijkt het onvoorstelbaar dat Rusland zich bedreigd voelt door de uitbreiding van de NAVO, door het rakettenschild, en door een hoop kernwapens vlakbij z'n grenzen.

het Westen is al jaren bezig met een langzaam spel van brinkmanship, en de media negeren het. Ze denken dat na de Sovjet Unie ze ook Rusland op de knieen kunnen krijgen. Rusland heeft getoond in Georgië en Oekraine dat het bereid is in te grijpen, maar toch wil het westen dit gevaar niet erkennen. De dreiging in 2012 dat het rakettenschild zou aangevallen worden voordat het voltooid was werd afgedaan als het geraaskal van een generaal die ongetwijfeld gek of dronken moest zijn. De VS stuurt nu oorlogsschepen richting de Krim. Men denkt dat een show of force het enige is dat Rusland begrijpt.
Rusland handelt omdat het zich bedreigd voelt, niet omdat het zich sterk voelt. De VS heeft genoeg getoond dat het bereid is om militair in andere landen in te grijpen. Wederzijdse afschrikking werkt enkel als de partijen zich ook laten afschrikken. En als we blijven hun waarschuwingen als retoriek afdoen dan komt er een moment waarop Rusland kernwapens zal gebruiken.

Dat zal niet op land zijn, er is geen situatie waarbij het gebruik van kernwapens nodig is, tenzij troepen Rusland zouden binnendringen, maar de Amerikaanse vloot hou je niet met conventionele wapens tegen, op water kan de situatie snel uit de hand lopen, zeker als er onderzeeërs meespelen. Tijdens de Cuba crisis dropte de USS Beale kleine depth charges om de B59 naar de oppervlakte te dwingen, de commandant van de B59 had reeds opdracht gegeven om een nucleaire torpedo te laden, als zijn officier hem niet op andere gedachten had gebracht was toen de oorlog begonnen.

Het neerschieten van het Iraanse passagiersvliegtuig in de golf toont eveneens de gevaren inherent aan naval warfare, waar het blijkbaar normaal is dat een kapitein orders negeert en op eigen houtje besluit om op zoek te gaan naar actie.

Goed made-for-tv drama (fictie obviously) waarin zo'n situatie escaleert:
pi_137423627
19.34 uur - NAVO schorst missie met Rusland
De NAVO schorst de plannen voor een gezamenlijke missie met Rusland om het Amerikaanse schip te beschermen dat Syrische chemische wapens zal vernietigen. Dat maakte NAVO-topman Anders Fogh Rasmussen bekend. Hij gaat ook de NAVO-samenwerking met Rusland herzien.
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:44:42 #253
361691 DeJori
pi_137423802
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:30 schreef meth1745 het volgende:

[..]

De VS stuurt nu oorlogsschepen richting de Krim. Men denkt dat een show of force het enige is dat Rusland begrijpt.
Bron?
pi_137424072
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef DeJori het volgende:

[..]

Bron?
Was hier toch eerder gepost dat de Turken toestemming gegeven hadden om door de Bosporus te varen?
  woensdag 5 maart 2014 @ 19:52:56 #255
361691 DeJori
pi_137424151
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:51 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Was hier toch eerder gepost dat de Turken toestemming gegeven hadden om door de Bosporus te varen?
Zal ik dan wel gemist hebben :o
pi_137424352
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:44 schreef DeJori het volgende:

[..]

Bron?
Extra trainingen met Polen
De Verenigde Staten drijven ondertussen hun gemeenschappelijke trainingen met de Poolse luchtmacht op, en ook de Amerikaanse deelname aan de bewaking door de NAVO van het luchtruim van de Baltische staten wordt uitgebreid. Dat zei de Amerikaanse minister van Defensie Chuck Hagel bij een hoorzitting in de Amerikaanse Senaat.

Washington wil op die manier zijn Oost-Europese bondgenoten binnen de NAVO geruststellen, luidt het. Die maken zich zorgen over de gevolgen voor hun veiligheid van de Russische militaire acties in Oekraïne. "Het is voor ons allemaal tijd om het Oekraïense volk bij te staan om zijn territoriale integriteit en soevereiniteit te beschermen", aldus nog Hagel.

Oorlogsbodem
De Verenigde Staten bereiden volgens een krantenbericht bovendien de verlegging van een oorlogsbodem naar de Zwarte Zee voor. Turkije heeft groen licht gegeven voor een doortocht van de Bosporus. De VS moet een passage bij Turkije aanmelden. Voor niet aan de Zwarte Zee liggende landen gelden bovendien beperkingen qua tonnage en tijdsduur.

Voor het begin van de Olympische Winterspelen in Sotsji waren twee Amerikaanse oorlogsbodems naar de Zwarte Zee gevaren: de destroyer USS Ramage (DDG-61), die kruisraketten kan onderscheppen, en het commandoschip USS Mount Whitney (LCC-20).

o.a. http://www.hln.be/hln/nl/(...)-over-Oekraine.dhtml
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:03:27 #257
361691 DeJori
pi_137424567
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:58 schreef Automatisch het volgende:

[..]

Extra trainingen met Polen
De Verenigde Staten drijven ondertussen hun gemeenschappelijke trainingen met de Poolse luchtmacht op, en ook de Amerikaanse deelname aan de bewaking door de NAVO van het luchtruim van de Baltische staten wordt uitgebreid. Dat zei de Amerikaanse minister van Defensie Chuck Hagel bij een hoorzitting in de Amerikaanse Senaat.

Washington wil op die manier zijn Oost-Europese bondgenoten binnen de NAVO geruststellen, luidt het. Die maken zich zorgen over de gevolgen voor hun veiligheid van de Russische militaire acties in Oekraïne. "Het is voor ons allemaal tijd om het Oekraïense volk bij te staan om zijn territoriale integriteit en soevereiniteit te beschermen", aldus nog Hagel.

Oorlogsbodem
De Verenigde Staten bereiden volgens een krantenbericht bovendien de verlegging van een oorlogsbodem naar de Zwarte Zee voor. Turkije heeft groen licht gegeven voor een doortocht van de Bosporus. De VS moet een passage bij Turkije aanmelden. Voor niet aan de Zwarte Zee liggende landen gelden bovendien beperkingen qua tonnage en tijdsduur.

Voor het begin van de Olympische Winterspelen in Sotsji waren twee Amerikaanse oorlogsbodems naar de Zwarte Zee gevaren: de destroyer USS Ramage (DDG-61), die kruisraketten kan onderscheppen, en het commandoschip USS Mount Whitney (LCC-20).

o.a. http://www.hln.be/hln/nl/(...)-over-Oekraine.dhtml
Dank ^O^
pi_137424793
Blijkbaar heeft slechts één schip toestemming gekregen, dat zou erop kunnen duiden dat de internationale regels gevolgd zijn en de aanvraag vijftien dagen eerder ingediend werd. Tonnage mag niet meer dan 40 duizend ton zijn.
pi_137425288
quote:
Officers of Security Service of Ukraine (SBU) loyal to the ousted President Viktor Yanukovich have hacked phones of Estonian Minister of Foreign Affairs Urmas Paet and High Representative of the European Union for Foreign Affairs and Security Policy Catherine Ashton and leaked their conversation to the web. The officials discuss their impressions of what's happening in the country after the revolution. The gist of it is that Ukrainian people have no trust in any of the leaders of Maidan.
However the most striking thing of all is the fact which concerns the use of force during the revolution, particularly the snipers who killed both protesters and officers of the riot police. Mr. Paet reveals astonishing information which confirms the rumours that the snipers were employed by the leaders of Maidan.
pi_137425551
Is deze al voorbij gekomen?

http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t5

Ik vind het artikel zelf maar matig interessant, maar de flamewar die in de reacties ontstaat is geweldig. Een vlaming wordt door de manier hoe hij sebastopol schrijft door een amerikaan voor rus uitgemaakt, met de beschuldiging dat hij propaganda komt verspreiden. Erg grappig om te lezen :')
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:37:02 #261
421524 SadPanda
pi_137425934
Wel typisch dat de NOS niks meldt over dat gelekte telefoongesprek :')
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:38:14 #262
361691 DeJori
pi_137426001
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:37 schreef SadPanda het volgende:
Als er vannacht een nucleaire oorlog begint meldt de NOS het waarschijnlijk volgende week in een sidenote aan het einde van een journaal.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:41:12 #263
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137426168
quote:
Er is een verbod op het benoemen van al het nieuws dat enigzins positief kan uitpakken voor rusland en negatief voor de leugenaars.
R.P. (vs) beslist dat overigens.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:42:26 #264
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137426231
quote:
Is dat filmpje van die vrouw bij RT wel langsgekomen dan?
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:42:43 #265
421524 SadPanda
pi_137426250
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Is dat filmpje van die vrouw bij RT wel langsgekomen dan?
Erg vergelijkbaar :')

Dat van dat telefoongesprek is erg groot nieuws.
Anti-Turkije
pi_137426332
Wel ironisch dat de financiële steun van de VS/EU zometeen via de gasrekening Oekraïne naar Rusland wordt doorgesluisd...
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:44:22 #267
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137426335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

All that is required for evil to prevail is for good men to do nothing.
Nu doe je het weer _O-
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:45:57 #268
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137426422
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:42 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ze zouden beide moeten tonen.

Maar de nos is al langer niet meer zo goed. En niet alleen met nieuws.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:46:10 #269
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137426432
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef CafeRoker het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?

http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t5

Ik vind het artikel zelf maar matig interessant, maar de flamewar die in de reacties ontstaat is geweldig. Een vlaming wordt door de manier hoe hij sebastopol schrijft door een amerikaan voor rus uitgemaakt, met de beschuldiging dat hij propaganda komt verspreiden. Erg grappig om te lezen :')
Ik ben dankbaar voor het tegengeluid maar dat word overstemt op die site door de domheid dan wel ingehuurdheid van de amerikanen daar. Ik zou bijna zelf gaan reageren maar toen zag ik dat je je email moest confirmeren, ja no thx.
Ik heb ook geen mobieltje om die reden, je zult me echt niet geweldadig zien worden maar wil nog wel wát privacy houden.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:46:25 #270
8369 speknek
Another day another slay
pi_137426451
quote:

[..]

Op welke manier is het nou eigenlijk groot nieuws?
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:47:00 #271
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137426487
quote:

[..]

Ik vond het 'fuck the eu' telefoongesprek groter nieuws.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:47:21 #272
421524 SadPanda
pi_137426494
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ze zouden beide moeten tonen.

Maar de nos is al langer niet meer zo goed. En niet alleen met nieuws.
Het gaat niet alleen om de NOS ook bij RTL, NRC, BBC, CNN enz. is er niks over te vinden.
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:48:17 #273
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137426550
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:47 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de NOS ook bij RTL, NRC, BBC, CNN enz. is er niks over te vinden.
Gelukkig is er de Russische staatsmedia _O_
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:48:29 #274
421524 SadPanda
pi_137426559
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:46 schreef speknek het volgende:

[..]

Op welke manier is het nou eigenlijk groot nieuws?
Omdat er werd beweerd dat Janoekovytsj op onschuldige burgers schoot, daarom loopt er een opsporingsbevel en zou de coup rechtvaardig zijn.
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:50:16 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_137426642
Maar aan de telefoon werd toch niks meer dan een gerucht gemeld? En volgens mij is de poging tot impeachment op wel meer dan alleen schieten gestoeld.
pi_137426645
Leaked EU’s Ashton Phone Tape: Kiev Snipers Were Hired by US Supported Opposition Leaders
http://www.globalresearch(...)tion-leaders/5371956
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:50:39 #277
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137426658
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:48 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Omdat er werd beweerd dat Janoekovytsj op onschuldige burgers schoot, daarom loopt er een opsporingsbevel en zou de coup rechtvaardig zijn.
Best kans dat Janukovich op eigen burgers schoot, maar dat rechtvaardigt echt geen inval. Dat doe je maar diplomatiek oplossen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:52:37 #278
421524 SadPanda
pi_137426735
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Best kans dat Janukovich op eigen burgers schoot, maar dat rechtvaardigt echt geen inval. Dat doe je maar diplomatiek oplossen.
:? Je weet dat Janoekovytsj pro-Rusland is?
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:54:42 #279
421524 SadPanda
pi_137426825
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:50 schreef speknek het volgende:
Maar aan de telefoon werd toch niks meer dan een gerucht gemeld? En volgens mij is de poging tot impeachment op wel meer dan alleen schieten gestoeld.
De regering van Oekraïne weigert het te onderzoeken dat zegt genoeg.

Vanaf 8.25
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:55:47 #280
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137426900
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:52 schreef SadPanda het volgende:

[..]

:? Je weet dat Janoekovytsj pro-Rusland is?
Niet per se.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:56:26 #281
421524 SadPanda
pi_137426938
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Niet per se.
Jij zegt:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Over welke inval heb je het nou? Over die van Rusland op de Krim?
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:57:31 #282
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137427009
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:56 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Jij zegt:

[..]

Over welke inval heb je het nou? Over die van Rusland op de Krim?
Dit klopt toch. Als Janu op eigen burgers schiet kan Rusland toch niet zomaar binnenvallen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:58:17 #283
421524 SadPanda
pi_137427062
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dit klopt toch. Als Janu op eigen burgers schiet kan Rusland toch niet zomaar binnenvallen.
Eh wat?? Zit je nou te trollen of ben je echt zo dom?
Anti-Turkije
pi_137427083
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:54 schreef SadPanda het volgende:

[..]

De regering van Oekraïne weigert het te onderzoeken dat zegt genoeg.

Vanaf 8.25
Wanneer is het gelekt?
  woensdag 5 maart 2014 @ 20:59:00 #285
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137427108
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Eh wat?? Zit je nou te trollen of ben je echt zo dom?
Je bedoelt dat Janu bewust een inval uitgelokt heeft?
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:00:54 #286
421524 SadPanda
pi_137427214
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Je bedoelt dat Janu bewust een inval uitgelokt heeft?
Lees dit eens:
http://www.refdag.nl/nieu(...)in_oekraine_1_809805
Of je bent erg aan het trollen of je weet hier niks van.
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:01:45 #287
421524 SadPanda
pi_137427255
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 20:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wanneer is het gelekt?
Vandaag
Anti-Turkije
pi_137427521
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:01 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Vandaag
Mag de media het niet eerst checken voordat ze een flater slaan?
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:09:26 #289
421524 SadPanda
pi_137427658
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Mag de media het niet eerst checken voordat ze een flater slaan?
Het is al een tijdje geleden bevestigt..
http://www.vm.ee/?q=node/19353
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:10:43 #290
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137427736
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:09 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Het is al een tijdje geleden bevestigt..
http://www.vm.ee/?q=node/19353
Uiteraard is het regrettable dat de waarheid naar buiten komt ;(
arme spindoctors, wel zoveel moeite gedaan met deze coup.

Maar ik zie liever het 'fuck the eu' filmpje op het nieuws ,maar dat gebeurd toch niet omdat rupert murdoch de scepter zwaait :{
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:25:28 #291
323876 michaelmoore
pi_137428496
wie zijn nu die gewapende mannen op de krim??
Amerikanen soms ??
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:26:26 #292
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137428551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef michaelmoore het volgende:
Amerikanen soms ??
Jappen die dachten dat de WOII nog bezig was ;)
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:26:45 #293
421524 SadPanda
pi_137428561
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef michaelmoore het volgende:
Amerikanen soms ??
Ik gok Oekraïners en Russen.
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:36:10 #294
323876 michaelmoore
pi_137429103
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:26 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik gok Oekraïners en Russen.
nee het zijn geen Oekraïners, maar Poetin wist er ook niets van hoorde ik
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:37:47 #295
421524 SadPanda
pi_137429213
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee het zijn geen Oekraïners, maar Poetin wist er ook niets van hoorde ik
Jij hebt bewijs dat het geen Oekraïners zijn? Of beweer je onzin?
Anti-Turkije
pi_137429386
20.46 uur - Extra gevechtsvliegtuigen VS
De Verenigde Staten sturen zes extra gevechtsvliegtuigen naar het luchtruim boven de Baltische staten. Dat maakte het Pentagon bekend. Momenteel zijn er vier gevechtsvliegtuigen bij het luchtruim, er wordt ook een tankvliegtuig verzonden. Eerder liet de VS al weten gezamenlijke oefeningen met de Poolse luchtmacht en de Amerikaanse deelname aan de bescherming van het luchtruim uit te breiden.
pi_137429508
De Russische ambassadeur bij de NAVO, Aleksandr Groesjko, zei dat de alliantie 'Koude Oorlogsstandaarden' gebruikt voor Rusland.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:43:47 #298
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_137429621
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 19:30 schreef meth1745 het volgende:
Amerika gunt Rusland geen veiligheid, dat is het probleem.
Dat ben ik wel met je eens.
The view from nowhere.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:51:42 #299
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_137430145
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens.
Waarom zou uitsluitend grootmacht Rusland daar recht op hebben en weerloze voormalige Sovjetstaten niet?
pi_137430801
Gelukkig komen complot theorieen niet op NOS :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 5 maart 2014 @ 22:04:01 #301
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_137430907
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef Automatisch het volgende:
De Russische ambassadeur bij de NAVO, Aleksandr Groesjko, zei dat de alliantie 'Koude Oorlogsstandaarden' gebruikt voor Rusland.
Dan moet Rusland zich maar niet gedragen zoals de Sovjet Unie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')