abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137403974
--
pi_137404289
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 5 maart 2014 @ 04:13:25 #53
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_137404312
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zal wel kloppen hoor.

Dit is de originele foto:
[ afbeelding ]
ach al dat stoere gedoe van die maf doet me aan Bush denken , die was ook zo idioot met dat stoere gejaag en gadaffi ook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 5 maart 2014 @ 06:43:27 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_137404466
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_137404493
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:13 schreef Ulx het volgende:
Om in Rusland de baas te worden moet je echt een ras poetin zijn.

Was vorige jaar in een kroeg in Riga. Toen kwam dit nummer en die hele tent finaal uit z'n dak. Wij hadden echt zoiets van: wtf...
pi_137404522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Net opgezocht. Godver, dat is een bijzonder groot probleem dan inderdaad.

[ afbeelding ]
Waarom produceert de VS niets als ze zelf best wel een grote voorraad hebben van 13 miljoen ton? Of wachten ze totdat Rusland en China door hun voorraad heen zijn en het spul nog waardevoller is?
  woensdag 5 maart 2014 @ 06:59:58 #57
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_137404524
Ze gaan praten hoe ze al die vreemde militairen die Russisch praten kunnen aanpakken , niemand weet wie dat zijn of waar ze vandaan komen
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_voor_Poetin__.html

quote:
wo 05 mrt 2014, 06:35
Obama en Merkel werken aan plan voor Poetin
WASHINGTON - President Barack Obama werkt met bondskanselier Angela Merkel aan een plan om de crisis in Oekraïne op te lossen.

Ze zouden de Russische president Vladimir Poetin een„uitweg” uit de crisis willen bieden.

Obama en Merkel Foto: ap

De president van Amerika en de Duitse bondskanselier belden dinsdag een uur lang over een voorstel om gesprekken tussen het Kremlin en de interim-regering in Oekraïne op gang te brengen. Obama en Merkel denken dat te kunnen bereiken als Rusland zijn troepen op de Krim terugtrekt naar de eigen bases en het aantal troepen in Oekraïne terugbrengt naar 11.000. Bovendien moet het land internationale waarnemers toelaten die erop toezien dat de rechten van etnische Russen worden gerespecteerd.

Obama zei ook dat de Verenigde Staten niet zullen meedoen aan de top van de G8 in Sotsji als Poetin zijn militairen niet terughaalt naar Rusland. De president dreigde daar afgelopen weekeinde ook al mee als Rusland Oekraïne zou binnenvallen.

De Franse president François Hollande zei eerder op de dag dat Rusland een „gevaarlijke weg is ingeslagen” met zijn provocaties richting Oekraïne. Poetin heeft het risico genomen dat het zou escaleren. „Onder deze omstandigheden is het een taak van het Westen om de nodige druk uit te oefenen.”
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_137404553
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 06:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waarom produceert de VS niets als ze zelf best wel een grote voorraad hebben van 13 miljoen ton? Of wachten ze totdat Rusland en China door hun voorraad heen zijn en het spul nog waardevoller is?
Ah, milieugekkies dus... Maar ze gaan weer beginnen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mountain_Pass_rare_earth_mine
pi_137404633
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 07:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De voornaamste reden is dat China haar eigen mijnen flink subsidieerde en dat spul daardoor voor de VS niet genoeg meer waard was om het te ontginnen. In Nevada zijn daardoor ook een aantal mijnen gesloten die ze nu weer aan het heropenen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2014 07:23:28 ]
pi_137404657
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 07:22 schreef J.B. het volgende:
De voornaamste reden is dat China haar eigen mijnen flink subsidieerde en dat spul daardoor voor de VS niet genoeg meer waard was om het te ontginnen. In Nevada zijn daardoor ook een aantal mijnen gesloten die ze nu weer aan het heropenen zijn.
Wat is eigenlijk de verklaring waarom er niks (of weinig) in Afrika en Europa te vinden is?
pi_137404674
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 07:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de verklaring waarom er niks (of weinig) in Afrika en Europa te vinden is?
Dat is een bijzonder goeie vraag waar ik geen antwoord op heb, een geoloog zal dat wel weten.
pi_137404725
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 07:32 schreef J.B. het volgende:
Dat is een bijzonder goeie vraag waar ik geen antwoord op heb, een geoloog zal dat wel weten.
Ja, ik weet er helaas niets van af...
  woensdag 5 maart 2014 @ 07:43:31 #63
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137404760
Anti-Turkije
  woensdag 5 maart 2014 @ 08:24:41 #64
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_137405061
quote:

[..]

Je bent gek als je niet wil dat radioactieve stoffen gelekt worden?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_137405298
quote:

[..]

:') Alleen droeftoeters gebruiken deze term!
Ik ben het met veel eens met wat u zegt hier, maar dit is toch weer jammer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_137405760
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 06:59 schreef michaelmoore het volgende:
Ze gaan praten hoe ze al die vreemde militairen die Russisch praten kunnen aanpakken , niemand weet wie dat zijn of waar ze vandaan komen
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_voor_Poetin__.html

[..]

Leuk geconcludeerd uit een artikel waar er niets over de onduidelijkheid van afkomst van de militairen staat :')
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 5 maart 2014 @ 09:40:52 #67
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137406295
Ik kan me een beetje ergeren aan al die deskundigen die hun verwachtingen als feit presenteren. Die mensen zijn toch intelligent genoeg om te weten dat zij en hun mede-deskundigen er wel vaker naast zitten, omdat ze nou eenmaal geen glazen bol hebben?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137406448
9.12 uur - 'Canada stopt militaire samenwerking Rusland'
Canada heeft al zijn 'geplande bilaterale activisteiten' met het Russische leger opgeschort. Dat melden verschillende Russische bronnen, waaronder de Moscow Times.
pi_137406463
8.20 uur - Krim wil niet onderhandelen met Kiev
De recent aangestelde pro-Russische minister-president van de Krim, Sergej Aksjonov, weigert te onderhandelen met de autoriteiten in Kiev.

'We zien deze regering die gesprekken voorstelt niet als legitiem, dat is de voornaamste reden', laat Aksjonov weten aan het radiostation Baltcom.
pi_137406541
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik kan me een beetje ergeren aan al die deskundigen die hun verwachtingen als feit presenteren. Die mensen zijn toch intelligent genoeg om te weten dat zij en hun mede-deskundigen er wel vaker naast zitten, omdat ze nou eenmaal geen glazen bol hebben?
Dat weten ze best, maar de interviewers verlangen doorgaans dat ze zich stellig uitdrukken. Voor nuance is niet al te veel tijd beschikbaar.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:01:21 #71
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137406715
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 01:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Net opgezocht. Godver, dat is een bijzonder groot probleem dan inderdaad.

[ afbeelding ]
Kom je hier nu pas achter, daar heb ik het al een jaar of 2 a 3 over :')
De mijnen staan trouwens in afrika waar vooral frankrijk aanwezig is, china en frankrijk zijn partners in crime hier wat de slavernij betreft deze metalen te delven om onze 'technologie/mind-occupation' te verzekeren. :)
Mooie wereld.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_137407310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Kom je hier nu pas achter, daar heb ik het al een jaar of 2 a 3 over :')
De mijnen staan trouwens in afrika waar vooral frankrijk aanwezig is, china en frankrijk zijn partners in crime hier wat de slavernij betreft deze metalen te delven om onze 'technologie/mind-occupation' te verzekeren. :)
Mooie wereld.
Ten eerste, ik probeer al sinds ik mij kan heugen zo min mogelijk mee te krijgen van wat jij brabbelt.
Ten tweede, Afrika lijkt helemaal niets tot een deel vd overige 20mil te hebben, volgens deze kaart.
pi_137407417
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ten eerste, ik probeer al sinds ik mij kan heugen zo min mogelijk mee te krijgen van wat jij brabbelt.
Ten tweede, Afrika lijkt helemaal niets tot een deel vd overige 20mil te hebben, volgens deze kaart.
Die kaart klopt niet/is verouderd. Zuid Afrika delft het al heel lang en in Groenland en Japan zitten ook aanzienlijke voorraden in de grond.
Beneath the gold, the bitter steel
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:36:54 #74
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137407546
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef waht het volgende:

[..]

Dat weten ze best, maar de interviewers verlangen doorgaans dat ze zich stellig uitdrukken. Voor nuance is niet al te veel tijd beschikbaar.
Oh ja, dat is ook zo. Eigenlijk erger ik mij aan artikelen waarin deskundigen lijken te etc. etc. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137407669
10.09 - 'Nieuwe belegering op de Krim'
Russische troepen hebben twee Oekraïense raketverdedigingseenheden op de Krim in beslag genomen. Dat beweert althans een militaire bron tegenover het Russische persbureau Interfax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')