ach al dat stoere gedoe van die maf doet me aan Bush denken , die was ook zo idioot met dat stoere gejaag en gadaffi ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:34 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zal wel kloppen hoor.
Dit is de originele foto:
[ afbeelding ]
quote:
Was vorige jaar in een kroeg in Riga. Toen kwam dit nummer en die hele tent finaal uit z'n dak. Wij hadden echt zoiets van: wtf...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:13 schreef Ulx het volgende:
Om in Rusland de baas te worden moet je echt een ras poetin zijn.
Waarom produceert de VS niets als ze zelf best wel een grote voorraad hebben van 13 miljoen ton? Of wachten ze totdat Rusland en China door hun voorraad heen zijn en het spul nog waardevoller is?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Net opgezocht. Godver, dat is een bijzonder groot probleem dan inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:wo 05 mrt 2014, 06:35
Obama en Merkel werken aan plan voor Poetin
WASHINGTON - President Barack Obama werkt met bondskanselier Angela Merkel aan een plan om de crisis in Oekraïne op te lossen.
Ze zouden de Russische president Vladimir Poetin een„uitweg” uit de crisis willen bieden.
Obama en Merkel Foto: ap
De president van Amerika en de Duitse bondskanselier belden dinsdag een uur lang over een voorstel om gesprekken tussen het Kremlin en de interim-regering in Oekraïne op gang te brengen. Obama en Merkel denken dat te kunnen bereiken als Rusland zijn troepen op de Krim terugtrekt naar de eigen bases en het aantal troepen in Oekraïne terugbrengt naar 11.000. Bovendien moet het land internationale waarnemers toelaten die erop toezien dat de rechten van etnische Russen worden gerespecteerd.
Obama zei ook dat de Verenigde Staten niet zullen meedoen aan de top van de G8 in Sotsji als Poetin zijn militairen niet terughaalt naar Rusland. De president dreigde daar afgelopen weekeinde ook al mee als Rusland Oekraïne zou binnenvallen.
De Franse president François Hollande zei eerder op de dag dat Rusland een „gevaarlijke weg is ingeslagen” met zijn provocaties richting Oekraïne. Poetin heeft het risico genomen dat het zou escaleren. „Onder deze omstandigheden is het een taak van het Westen om de nodige druk uit te oefenen.”
Ah, milieugekkies dus... Maar ze gaan weer beginnen:quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom produceert de VS niets als ze zelf best wel een grote voorraad hebben van 13 miljoen ton? Of wachten ze totdat Rusland en China door hun voorraad heen zijn en het spul nog waardevoller is?
De voornaamste reden is dat China haar eigen mijnen flink subsidieerde en dat spul daardoor voor de VS niet genoeg meer waard was om het te ontginnen. In Nevada zijn daardoor ook een aantal mijnen gesloten die ze nu weer aan het heropenen zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, milieugekkies dus... Maar ze gaan weer beginnen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mountain_Pass_rare_earth_mine
Wat is eigenlijk de verklaring waarom er niks (of weinig) in Afrika en Europa te vinden is?quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:22 schreef J.B. het volgende:
De voornaamste reden is dat China haar eigen mijnen flink subsidieerde en dat spul daardoor voor de VS niet genoeg meer waard was om het te ontginnen. In Nevada zijn daardoor ook een aantal mijnen gesloten die ze nu weer aan het heropenen zijn.
Dat is een bijzonder goeie vraag waar ik geen antwoord op heb, een geoloog zal dat wel weten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de verklaring waarom er niks (of weinig) in Afrika en Europa te vinden is?
Ja, ik weet er helaas niets van af...quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:32 schreef J.B. het volgende:
Dat is een bijzonder goeie vraag waar ik geen antwoord op heb, een geoloog zal dat wel weten.
Je bent gek als je niet wil dat radioactieve stoffen gelekt worden?quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leuk geconcludeerd uit een artikel waar er niets over de onduidelijkheid van afkomst van de militairen staatquote:Op woensdag 5 maart 2014 06:59 schreef michaelmoore het volgende:
Ze gaan praten hoe ze al die vreemde militairen die Russisch praten kunnen aanpakken , niemand weet wie dat zijn of waar ze vandaan komen
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_voor_Poetin__.html
[..]
Dat weten ze best, maar de interviewers verlangen doorgaans dat ze zich stellig uitdrukken. Voor nuance is niet al te veel tijd beschikbaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:40 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik kan me een beetje ergeren aan al die deskundigen die hun verwachtingen als feit presenteren. Die mensen zijn toch intelligent genoeg om te weten dat zij en hun mede-deskundigen er wel vaker naast zitten, omdat ze nou eenmaal geen glazen bol hebben?
Kom je hier nu pas achter, daar heb ik het al een jaar of 2 a 3 overquote:Op woensdag 5 maart 2014 01:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Net opgezocht. Godver, dat is een bijzonder groot probleem dan inderdaad.
[ afbeelding ]
Ten eerste, ik probeer al sinds ik mij kan heugen zo min mogelijk mee te krijgen van wat jij brabbelt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kom je hier nu pas achter, daar heb ik het al een jaar of 2 a 3 over
De mijnen staan trouwens in afrika waar vooral frankrijk aanwezig is, china en frankrijk zijn partners in crime hier wat de slavernij betreft deze metalen te delven om onze 'technologie/mind-occupation' te verzekeren.
Mooie wereld.
Die kaart klopt niet/is verouderd. Zuid Afrika delft het al heel lang en in Groenland en Japan zitten ook aanzienlijke voorraden in de grond.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ten eerste, ik probeer al sinds ik mij kan heugen zo min mogelijk mee te krijgen van wat jij brabbelt.
Ten tweede, Afrika lijkt helemaal niets tot een deel vd overige 20mil te hebben, volgens deze kaart.
Oh ja, dat is ook zo. Eigenlijk erger ik mij aan artikelen waarin deskundigen lijken te etc. etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef waht het volgende:
[..]
Dat weten ze best, maar de interviewers verlangen doorgaans dat ze zich stellig uitdrukken. Voor nuance is niet al te veel tijd beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |