Another pussy riot.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:43 schreef Automatisch het volgende:
10.02 - Regeringsgebouw Donetsk gevacueerd
Bovenop het dak van het regionale regeringsgebouw in de oostelijke stad Donetsk wappert nu weer een Oekraense vlag.
De Oekraense politie zegt dat ze bezig zijn het overheidsgebouw te evacueren. Sinds zaterdag was het gebouw bezet door pro-Russische betogers die de Russische vlag hesen.
De westerse pers heeft meer aandacht besteed aan pussy riot dan aan de honderden doden (waaronder 156 kinderen) in Beslan. Dat lijkt me tekenend voor de Westerse attitude tov Rusland.quote:
dat lijkt me nogal een sterk verhaalquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De westerse pers heeft meer aandacht besteed aan pussy riot dan aan de honderden doden (waaronder 156 kinderen) in Beslan. Dat lijkt me tekenend voor de Westerse attitude tov Rusland.
Dan heb je duidelijk niet de media gevolgd tijdens die aanslag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef meth1745 het volgende:
[..]
De westerse pers heeft meer aandacht besteed aan pussy riot dan aan de honderden doden (waaronder 156 kinderen) in Beslan. Dat lijkt me tekenend voor de Westerse attitude tov Rusland.
Een gelukje, hij deporteert nu niet de locals naar Siberi zoals z'n Sovjet-voorgangers graag deden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:25 schreef HD9 het volgende:
Stalin / Poetin stop met het deporteren van arme Russen naar de Ukraine
[ afbeelding ]
Die Chodorkovski is anders wel naar Siberi gedeporteerd, een van die miljardairs die een andere mening durfde te hebben dan mr. Putin.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:34 schreef waht het volgende:
[..]
Een gelukje, hij deporteert nu niet de locals naar Siberi zoals z'n Sovjet-voorgangers graag deden.
De meeste van die huizen zijn niet eens zo imposant. Die Klitschko woont zelfs in een vrij bescheiden huisje zo te zien.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef theunderdog het volgende:
Wat maakt dit nu weer uit....
Ze zijn rijk en hebben dus grote huizen, boeien?
Oh noes, er zijn grote huizen in Oekrane.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:39 schreef Terminator2000bc het volgende:
Ondertussen wat OT geneuzel van mij... sorry dat ik jullie slowchat onderbreek...![]()
---
Dit zijn de huizen van de huidige 'oppositie' dus... de voorvechters van Jan met de pet en de Europese normen en waarden.![]()
Overvloedig leven van de Oekraense elite
[ afbeelding ]
Villa Joelia Timosjenko en de huizen van haar familie
[ afbeelding ]
Appartement Vitaly Klitschko
[ afbeelding ]
Cottage Arseniy Yatsenyuk
[ afbeelding ]
Thuis Oleh Tiahnyboka
And last but zeker not least...
[ afbeelding ]
Thuis Poroshenko
http://biznes.onet.pl/zasobne-zycie-ukrainskiej-elity/mdq3y
http://translate.google.n(...)lity%2Fmdq3y&act=url
Heet Klitschko dat geld over de ruggen van Oekrainse belastingbetalers verkregen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:39 schreef Terminator2000bc het volgende:
Ondertussen wat OT geneuzel van mij... sorry dat ik jullie slowchat onderbreek...![]()
---
Dit zijn de huizen van de huidige 'oppositie' dus... de voorvechters van Jan met de pet en de Europese normen en waarden.![]()
Overvloedig leven van de Oekraense elite
[ afbeelding ]
Villa Joelia Timosjenko en de huizen van haar familie
[ afbeelding ]
Appartement Vitaly Klitschko
[ afbeelding ]
Cottage Arseniy Yatsenyuk
[ afbeelding ]
Thuis Oleh Tiahnyboka
And last but zeker not least...
[ afbeelding ]
Thuis Poroshenko
http://biznes.onet.pl/zasobne-zycie-ukrainskiej-elity/mdq3y
http://translate.google.n(...)lity%2Fmdq3y&act=url
quote:10:34: in which a man in military fatigues with no insignia stands next to military trucks with Russian number plates and says he is from Russia. Asked about the video by journalists, Russian defence minister Sergei Shoigu says, "this is a provocation, of course"
Bron : BBC Newsquote:10:37: Russian defence minister Sergei Shoigu also says he has "no idea" how armed men - described by the Kremlin as "self-defence forces" formed by Crimean residents -came into possession of armoured military vehicles also used by the Russian military.
Klichko heeft er meerdere. Volgens mij vertoeft hij het grootste deel van zijn tijd in Duitsland, de afgelopen 20 jaar. Waarom hij daardoor een goede presidentskandidaat zou zijn is een mysterie natuurlijk...quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:44 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
De meeste van die huizen zijn niet eens zo imposant. Die Klitschko woont zelfs in een vrij bescheiden huisje zo te zien.
Verwacht je echt dat iemand dit gaat geloven? Er lopen hier teveel Fok!ers rond die dat nog gezien hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk mogelijk dat hij niet zijn campagne baseert op zijn huizen en verblijfplaatsen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Klichko heeft er meerdere. Volgens mij vertoeft hij het grootste deel van zijn tijd in Duitsland, de afgelopen 20 jaar. Waarom hij daardoor een goede presidentskandidaat zou zijn is een mysterie natuurlijk...
Goed verhaal toch? Geloofwaardig, ookquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
[..]
Bron : BBC News
Is dit serieus hun hele PR-verhaal? "It wasn't me?"
Wel, naar het schijnt heeft hij naast zijn bokscarrire ook een PhD gehaald, het is dus geen dom persoon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:46 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Klichko heeft er meerdere. Volgens mij vertoeft hij het grootste deel van zijn tijd in Duitsland, de afgelopen 20 jaar. Waarom hij daardoor een goede presidentskandidaat zou zijn is een mysterie natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |