Bedoel je te zeggen dat Poetin door de bezetting van de Krim akkoord gaat met de pro-Europese veranderingen in Oekraine?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Poetin had het al als grondgebied, en verder is wat je zegt onderschrijvend, want het dringt rusland terug. Het is een direct uitroepen van oorlog dit.
All that is required for evil to prevail is for good men to do nothing.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En daar gaat het mis. Je prikt iedereen gelijk in een hokje wat past in de haast blinde haat. Je vult van alles in voor anderen en gaat daar dan weer over tekeer. Zo hou je je wereldbeeld wel vast ja. Lekker makkelijk ook.
Quote mij maar waar ik zeg oorlog te willen.
Ik snap niet hoe je daar in godsnaam bij komt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Bedoel je te zeggen dat Poetin door de bezetting van de Krim akkoord gaat met de pro-Europese veranderingen in Oekraine?
Als het zo simpel was geweest had Poetin geen soldaten hoeven sturen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef theunderdog het volgende:
Wat is nu feitelijk eigenlijk het probleem?
De overgrote meerderheid van de Krim wil bij Rusland horen, en zien deze "bezetting" (wat het in feiten niet is, want de bevolking heeft zelf om de hulp gevraagd) als iets goeds.
De Krim hoort bij Rusland.
Jawel, want Oekraïne had anders de Krim niet aan Rusland gegeven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als het zo simpel was geweest had Poetin geen soldaten hoeven sturen.
Als het overgrote deel van Vlaanderen bij Nederland wil horen moeten wij ook maar gewoon België binnenvallen? Of als het overgrote deel van Zuid-Holland bij Marokko wil horen, mag Marokko Zuid-Holland binnenvallen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:28 schreef theunderdog het volgende:
Wat is nu feitelijk eigenlijk het probleem?
De overgrote meerderheid van de Krim wil bij Rusland horen, en zien deze "bezetting" (wat het in feiten niet is, want de bevolking heeft zelf om de hulp gevraagd) als iets goeds.
De Krim hoort bij Rusland.
Als Zuid-Holland heel lang van Marokko is geweest, en het overgrote deel van Zuid-Holland wil bij Marokko omdat ze etnisch gezien Marokkaans zijn dan moet dat kunnen ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:34 schreef SevD het volgende:
[..]
Als het overgrote deel van Vlaanderen bij Nederland wil horen moeten wij ook maar gewoon België binnenvallen? Of als het overgrote deel van Zuid-Holland bij Marokko wil horen, mag Marokko Zuid-Holland binnenvallen?
Nog los van het feit dat er slechts een Russische meerderheid is op de Krim vanwege het feit dat Stalin niet zo goed me de Tataren op kon schieten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:34 schreef SevD het volgende:
[..]
Als het overgrote deel van Vlaanderen bij Nederland wil horen moeten wij ook maar gewoon België binnenvallen? Of als het overgrote deel van Zuid-Holland bij Marokko wil horen, mag Marokko Zuid-Holland binnenvallen?
En dankzij Chroetjsov werd de Krim van Oekraïne.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat er slechts een Russische meerderheid is op de Krim vanwege het feit dat Stalin niet zo goed me de Tataren op kon schieten.
Hoe de fuck is dat relevant?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat er slechts een Russische meerderheid is op de Krim vanwege het feit dat Stalin niet zo goed me de Tataren op kon schieten.
Omdat ze de uitsluiting van Tataren tot 1989 hebben volgehouden. Zo kan ik ook een meerderheid creëren die het me me eens is.quote:
Rusland creëert nu helemaal niets. Poetin kan er toch niets aan doen dat Stalin zo is omgegaan met de Tartaren?quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat ze de uitsluiting van Tataren tot 1989 hebben volgehouden. Zo kan ik ook een meerderheid creëren die het me me eens is.
Hebben wij die tanks nog staan? Binnenvallen dat land!quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ontvoerd-op-de-krim/
alweer van die vreemde mannen, war komen die toch vandaan??quote:
nee niks daarvan, kernkoppen eropquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hebben wij die tanks nog staan? Binnenvallen dat land!
Vast niet uit een waterkraan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alweer van die vreemde mannen, war komen die toch vandaan??
heeft Poetin een waterkraan??quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vast niet uit een waterkraan?
Genoeg vreemde Nederlandse soldaten op missies in het buitenland. Wat ik daarmee wil zeggen is dat het gewoon Russische soldaten zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alweer van die vreemde mannen, war komen die toch vandaan??
als ie die dicht draatt kost hem dat 1 miljard per dagquote:
"I apologize, that is an older tweet of his"quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:22 schreef DeJori het volgende:
CNN is nu officieel overgegaan van nieuwsomroep naar twittervoorleesdienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |