Voer dus gewoon een normaal gesprek, zoals je met elk ander persoon ook zou doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
En zoals -Splash- zei:
Geen sollicitatiegesprek. Wees flirterig, maak grappen of gebruik de schrijfstijl van H_J. Dan hangen ze meteen aan je lippen of het nu mannen of vrouwen zijn.
Zoiets, al ga ik niet met mijn maten flirtenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voer dus gewoon een normaal gesprek, zoals je met elk ander persoon ook zou doen
Hij is wel je grote idool, hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
En zoals -Splash- zei:
Geen sollicitatiegesprek. Wees flirterig, maak grappen of gebruik de schrijfstijl van H_J. Dan hangen ze meteen aan je lippen of het nu mannen of vrouwen zijn.
Een aparte vrouwquote:is het een vrouw ja? ik dacht een aparte man
De jouwe toch ook?quote:
Biker homie jeweet.quote:
Moet je eens doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets, al ga ik niet met mijn maten flirten![]()
Dat is over alle vrouwen te zeggenquote:
Ben geen Nederlander, dus als ik op deze (dit?quote:Waarom zegt iedereen altijd ''deze topic''? Het is toch gewoon ''dit'' topic of ben ik nu gek? Zwaar irritant.
In dat geval zit je hier wel goed.quote:
Ervaringen te delen SC?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je eens doenflirten (op een niet seksuele manier) met mannen kan heel verhelderend zijn
en het maakt je likeable
Dit forum. Dit topic.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ben geen Nederlander, dus als ik op deze (dit?) forum blijf, blijf ik wss je zwaar irriteren
Niet noemenswaardigquote:
Ik weet niet hoe jij tegenover jouw vrienden staat, maar ik flirt niet met mijn vrienden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voer dus gewoon een normaal gesprek, zoals je met elk ander persoon ook zou doen
Nee, je hebt het over wie je hebt gepaald het afgelopen weekend en of ze niet als een stijve plank bleef liggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij tegenover jouw vrienden staat, maar ik flirt niet met mijn vrienden.
Maar bij je vrienden voer je ook geen sollicitatiegesprek....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij tegenover jouw vrienden staat, maar ik flirt niet met mijn vrienden.
Is het geen weekend meer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je hebt het over wie je hebt gepaald het afgelopen weekend en of ze niet als een stijve plank bleef liggen.
Juist. Het is soms zo makkelijk maar het is die eerste stap he.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar bij je vrienden voer je ook geen sollicitatiegesprek....
Maar het gaat hier over mensen die je niet kent, en ook bij mannen of vrouwen waar ik niet op val en dus niet mee wil flirten, heb ik gewoon een normaal gesprek die niet overkomt als een sollicitatie...
waarom zou je dat niet, met extra flirterigheid, bij iemand kunnen doen die je wel aantrekkelijk vindt?
Nog 1 dag werken hierna en dan welquote:
Ik heb niet het idee dat ik bij onbekenden een sollicitatiegesprek voer eigenlijk. Contact leggen (en onderhouden) is het probleem ook nooit geweest. Ik ga alleen aan mezelf twijfelen zodra het een wat meer op flirten gericht gesprek word (omdat ik de bewuste vrouw wel interessant vind), en dan ga ik dus 'foutjes' maken waarmee je inderdaad vaak het resultaat behaald wat je juist niet wilt hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar bij je vrienden voer je ook geen sollicitatiegesprek....
Maar het gaat hier over mensen die je niet kent, en ook bij mannen of vrouwen waar ik niet op val en dus niet mee wil flirten, heb ik gewoon een normaal gesprek die niet overkomt als een sollicitatie...
waarom zou je dat niet, met extra flirterigheid, bij iemand kunnen doen die je wel aantrekkelijk vindt?
Gewoon ermee doorgaan en niet teveel op die foutjes letten tenzij ze enorm erg zijn. Dan kom je er echt welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik bij onbekenden een sollicitatiegesprek voer eigenlijk. Contact leggen (en onderhouden) is het probleem ook nooit geweest. Ik ga alleen aan mezelf twijfelen zodra het een wat meer op flirten gericht gesprek word (omdat ik de bewuste vrouw wel interessant vind), en dan ga ik dus 'foutjes' maken waarmee je inderdaad vaak het resultaat behaald wat je juist niet wilt hebben.
Ik flirt met allesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon ermee doorgaan en niet teveel op die foutjes letten tenzij ze enorm erg zijn. Dan kom je er echt wel
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik flirt met allesnog wel met een kamerplant
Ze waarderen het nou eenmaal
kijk dat zijn al betere grapjes!quote:
Mijn foutjes vallen meer in de categorie :quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
Foutjes zijn:
- knoflook met kruidenboter bestellen op de eerste date
- Een gesprek hebben over ouders en dan denken dat haar moeder niet haar echte moeder is omdat je 2 mensen door elkaar haalt
- Grieks eten
- Net iets te veel drinken
- "Nou, je naam weet ik al, nu je nummer nog!"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:50 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn foutjes vallen meer in de categorie :
- 'Vergeten' een nummer te vragen na een leuk gesprek
- Denken dat ze geen interesse heeft en daardoor te vroeg een gesprek verlaten
- Een gesprek aan gaan met de 'bezette vriendin' en daarbij de vrijgezelle vrouw teveel negeren
- Teveel of juist te weinig richting het 'seksuelere' sturen
Dat is wel een mooie iddquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
- "Ik ga nu weer verder met je vriendin versieren."
Dat is een goede, die moet ik onthouden (en dan ook daadwerkelijk in praktijk brengen mocht de situatie zich weer voordoen).quote:"Ik ga nu weer verder met je vriendin versieren."
Als dat gebeurt komt het wel goed.quote:Laat dit achterwege tenzij ze haar hand al over je broek laat glijden.
Dat gaat natuurlijk nooit gebeurenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een goede, die moet ik onthouden (en dan ook daadwerkelijk in praktijk brengen mocht de situatie zich weer voordoen).
Eh.. ik weet niet..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een goede, die moet ik onthouden (en dan ook daadwerkelijk in praktijk brengen mocht de situatie zich weer voordoen).
[..]
Als dat gebeurt komt het wel goed.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh.. ik weet niet..
Dit soort zinnen moeten echt op een bepaalde manier gebracht worden. Ik weet niet of jij dat kan.
Dat hangt bij mij van mijn gemoedstoestand af. Als ik een 'fuck it' dag heb heb ik daar geen moeite mee, loopt de dag net even wat minder gesmeerd is de kans dat ik zoiets zeg een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh.. ik weet niet..
Dit soort zinnen moeten echt op een bepaalde manier gebracht worden. Ik weet niet of jij dat kan.
Het daadwerkelijk zeggen en het 'kunnen zeggen' is iets anders hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt bij mij van mijn gemoedstoestand af. Als ik een 'fuck it' dag heb heb ik daar geen moeite mee, loopt de dag net even wat minder gesmeerd is de kans dat ik zoiets zeg een stuk kleiner.
Tenzij je enorm goed kan improviseren. Levert ook wel toffe dingen op somsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren
Alles wat je in je hoofd bedenkt aan situaties, met de hoop dat je ooit een gevatte reactie kan geven, komen NOOIT meer voorof in dusdanig andere vorm dat het niet passend is
Waar het fout gaat is simpel, ik heb te weinig de 'fuck it' houding en ben gewoon te vaak nog onzeker over wat een vrouw van mij vind. Ik weet ook wat daar de reden van is (iets uit mijn verleden en mijn omgeving) en probeer daar ook aan te werken. Maar dan maak je dus dergelijke opmerkingen niet of breng je ze niet overtuigend genoeg om ze geloofwaardig te laten zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef Silenus het volgende:
Precies, als je daar daadwerkelijk geen moeite mee zou hebben zou je namelijk wel veel meer vrouwen versieren. Dus ergens gaat er alsnog iets fout.
En het gesprek ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk dat zijn al betere grapjes!
Maar nee, ze gaan dood
Je hoeft ze ook niet te maken. Het gaat niet altijd om gevatte antwoorden en brutaal durven zijn. Als jij dat niet in je hebt dan moet je ook niet zo willen zijn. Wat je wel moet doen is jezelf zijn en niet te geforceerd overkomen (wat je gaat doen door alle opmerkingen die hier gemaakt worden op te schrijven voor later).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Waar het fout gaat is simpel, ik heb te weinig de 'fuck it' houding en ben gewoon te vaak nog onzeker over wat een vrouw van mij vind. Ik weet ook wat daar de reden van is (iets uit mijn verleden en mijn omgeving) en probeer daar ook aan te werken. Maar dan maak je dus dergelijke opmerkingen niet of breng je ze niet overtuigend genoeg om ze geloofwaardig te laten zijn.
Als je niet wil lullen maar neuken keihard de romantiek wilt bedrijven met je date.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:04 schreef habitue het volgende:
Na het wow-gevoel hebben we nu de fuck-it houding. Wat is nou precies de fuck-it houding
Alles fucken wat ook maar iets weg heeft van iets menselijks met een hartslag (optioneel).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:04 schreef habitue het volgende:
Na het wow-gevoel hebben we nu de fuck-it houding. Wat is nou precies de fuck-it houding
Het is lastig daar een gevatte reactie op te geven inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
fuck·it hou·ding (de; v; meervoud: fuck-it houdingen)
1 - manier van houden van de genitaliën
2 - manier van doen; gedrag(slijn)
3 - uitstraling bij fuck-it daters; nonchalance; voor jou tien anderen
1. Rechtsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
fuck·it hou·ding (de; v; meervoud: fuck-it houdingen)
1 - manier van houden van de genitaliën
2 - manier van doen; gedrag(slijn)
3 - uitstraling bij fuck-it daters; nonchalance; voor jou tien anderen
Wees gerust, ik heb welgeteld 1 opmerking gezien die ik graag wil onthouden. Verder probeer ik hier wel iets op te steken, maar zeker niet anderen te kopiëren. Ik ben geen versierwonder, maar ik weet wel dat vrouwen het meteen door hebben als je een 'kunstje op hun aan het uitvoeren bent' waarbij je niet jezelf bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te maken. Het gaat niet altijd om gevatte antwoorden en brutaal durven zijn. Als jij dat niet in je hebt dan moet je ook niet zo willen zijn. Wat je wel moet doen is jezelf zijn en niet te geforceerd overkomen (wat je gaat doen door alle opmerkingen die hier gemaakt worden op te schrijven voor later).
Doe je ding, je eigen ding!!!
O jee. Firefly draait zich om in zijn graf nu.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben geen versierwonder, maar ik weet wel dat vrouwen het meteen door hebben als je een 'kunstje op hun aan het uitvoeren bent' waarbij je niet jezelf bent.
De fuck-it houding:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:04 schreef habitue het volgende:
Geen valse hoop he!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O jee. Firefly draait zich om in zijn graf nu.
Als de leerling gereed is verschijnt de meester vanzelf wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:55 schreef El_Thijs het volgende:
Weiss/H_J: maak van yats je protegé. Heb je een project
Nou, je zit hier al de hele tijd te azen dus het verbaast me dat je nog niet toegehapt hebtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als de leerling gereed is verschijnt de meester vanzelf wel.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, je zit hier al de hele tijd te azen dus het verbaast me dat je nog niet toegehapt hebt
Ik ga niet alles in je mond leggen hoorquote:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga niet alles in je mond leggen hoor
Merk je toch dat Thijs zo zijn voorkeuren heeftquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd...
Dat hoeft niet iedereen te weten SCquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast ben ik ook gewoon onaardig en niet echt een mensenmens, dus ik hoef ze ook niet echt van me af te slaan
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg ik geef geen fuck en ik geef ook daadwerkelijk geen fuck
Ik denk echt, heel zwartwit gezegd, vrij regelmatig, ik heb het leuker zonder jouWaarom zou je nog daten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast ben ik ook gewoon onaardig en niet echt een mensenmens, dus ik hoef ze ook niet echt van me af te slaan![]()
Ik date eigenlijk ook amper. Mijn activiteit op paiq bestaat op dit moment eigenlijk ook uit oneliners wegklikken en een enkele keer op een reageren. Waarna ik ook weer snel "meh" denk.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zeg ik geef geen fuck en ik geef ook daadwerkelijk geen fuck
Ik denk echt, heel zwartwit gezegd, vrij regelmatig, ik heb het leuker zonder jouAls dat je tevreden maakt, wie zijn andere mensen dan om daar een (negatief) oordeel over te vellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast ben ik ook gewoon onaardig en niet echt een mensenmens, dus ik hoef ze ook niet echt van me af te slaan
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
O dat ervaar ik ook eigenlijk nooit, ik reageerde op de fuck-it-houding-discussie...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Als dat je tevreden maakt, wie zijn andere mensen dan om daar een (negatief) oordeel over te vellen?
Beetje kritisch?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik date eigenlijk ook amper. Mijn activiteit op paiq bestaat op dit moment eigenlijk ook uit oneliners wegklikken en een enkele keer op een reageren. Waarna ik ook weer snel "meh" denk.
Tja, wat is kritisch. Dat klinkt alsof je jezelf faboosh vindt en niemand goed genoeg om met je te daten. Dat is het niet. maar ik ben een fervent aanhanger van het klikisme. En die klik ervaar ik gewoon zelden.quote:
Wees blij. Ik krijg geregeld de vraag 'waarom ik nog niet gesetteld ben en aan kinderen begin'. Ik geef tegenwoordig geeneens antwoord meer op die vraag, de meeste mensen snappen de hint dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O dat ervaar ik ook eigenlijk nooit, ik reageerde op de fuck-it-houding-discussie...
Tja, mijn directe omgeving heeft ook kunnen ervaren dat ik het leven als vrijgezel een stuk leuker vind dan met en ik bespreek vrij veel, vrij open met mijn vrienden, dus die weten hoe ik er in sta.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef yats het volgende:
[..]
Wees blij. Ik krijg geregeld de vraag 'waarom ik nog niet gesetteld ben en aan kinderen begin'. Ik geef tegenwoordig geeneens antwoord meer op die vraag, de meeste mensen snappen de hint dan.
Mja er is een verschil tussen veel eisen hebben en lastige eisen hebben....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja, wat is kritisch. Dat klinkt alsof je jezelf faboosh vindt en niemand goed genoeg om met je te daten. Dat is het niet. maar ik ben een fervent aanhanger van het klikisme. En die klik ervaar ik gewoon zelden.
Dat is logisch als je vrijwel nooit date? Heb je ook nooit een leuke klik met iemand met uitgaan oid?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
En die klik ervaar ik gewoon zelden.
Ik ga daadwerkelijk uit om gewoon lol met mn vrienden te hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is logisch als je vrijwel nooit date? Heb je ook nooit een leuke klik met iemand met uitgaan oid?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja, mijn directe omgeving heeft ook kunnen ervaren dat ik het leven als vrijgezel een stuk leuker vind dan met en ik bespreek vrij veel, vrij open met mijn vrienden, dus die weten hoe ik er in sta.
Mijn ouders zijn ook opgehouden met benadrukken dat ik echt uit de kast mag komen
Mijn ouder zijn da bomb, echtquote:
Hahaha die tactiek heeft mijn moeder ook tevergeefs toegepastquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook opgehouden met benadrukken dat ik echt uit de kast mag komen
Tja, het is ook wat apart om bij je ouders te gaan benadrukken dat je relatie wil en dat je een fb hebt voor de lichamelijke behoeften.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahaha die tactiek heeft mijn moeder ook tevergeefs toegepast
"Het is leuk als je met een meisje thuiskomt... Of jongen, mag ook"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahaha die tactiek heeft mijn moeder ook tevergeefs toegepast
"Het is leuk als je met een meisje thuiskomt... Of jongen, mag ook"
Klinkt inderdaad als toffe ouders. Mijn moeder was ook zo (ze leeft helaas niet meer). Mijn vader is juist wat meer een ouderwetse hardliner (hij heeft nog op een kostschool gezeten). En vrijgezel zijn een ziekte? Het zo benaderen getuigd eerder van enig geestelijk mankement.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind mijn ouders gewoon echt lief. In mijn latente homoseksualiteit, maar ook in mijn voortdurende vrijgezellenheid. Ik weet dat mensen tegen hen soms ook wel eens doen alsof het een soort enge ziekte is en ik weet dat ze dan ook reageren met "joh, laat d'r waaien, ze heeft een hilarisch leven".
Ik vind ze zo tof
Watquote:
Vind ik ook echt een raadsel!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap niet dat mensen dat soort opmerkingen zo aantrekken eerlijkgezegd
M'n moeder zei lang geleden eens: 'Als je homo bent mag je dat ook gewoon zeggen hoor'quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap niet dat mensen dat soort opmerkingen zo aantrekken eerlijkgezegd
Ik kreeg naar mijn hoofd dat ik een gezonde jongen was toen ik met mijn vorige ex thuiskwam. Hij (mijn vader) had de voorraad condooms zien liggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n moeder zei lang geleden eens: 'Als je homo bent mag je dat ook gewoon zeggen hoor'
Omdat ik nooit met iemand thuis kwam...
quote:
Zeer geregeld heb ik t bij t verkeerde eind... Ook nu.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan had jij het eigenlijk gewoon fout.
Pak het goede eind maar weer eens vast dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeer geregeld heb ik t bij t verkeerde eind... Ook nu.
Same, maar dan nog, maar dan nog. Je krijgt neem ik aan toch wel genoeg aanspraak? Of heb jij zo'n uitstraling van, "Talk to me and see what happens!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga daadwerkelijk uit om gewoon lol met mn vrienden te hebbenDus daar ben ik dan gewoon echt niet mee bezig. Al heb ik mn FB wel uit da club
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #165 - Rode loper voor de keizerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik heb nog nooit gezoend, laat staat datingsites ervaring hebben..
Lexa werkt wel eens hoor ik?
Ik ben een Marokkaan? Ze laten me nooit over een rode loper lopen? Dat is te verdacht..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:56 schreef habitue het volgende:
[..]
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #165 - Rode loper voor de keizer
Ik kreeg toen mijn ouders kennis maakten met mijn eerste serieuze vriendinnetje (net voor mijn 16e) een pakje condooms van mijn moeder met de boodschap 'ik ben te jong om nu al oma te worden, veel plezier'.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kreeg naar mijn hoofd dat ik een gezonde jongen was toen ik met mijn vorige ex thuiskwam. Hij (mijn vader) had de voorraad condooms zien liggen
Gast, jij kan van een lesbienne nog een hetero maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef Weissman het volgende:
Niemand heeft mij ooit gevraagd of ik homo ben, wat doe ik verkeerd
En natuurlijk na dat pakje gevraagd om meer hoop ik?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg toen mijn ouders kennis maakten met mijn eerste serieuze vriendinnetje (net voor mijn 16e) een pakje condooms van mijn moeder met de boodschap 'ik ben te jong om nu al oma te worden, veel plezier'.
Exact! Vrijgezel zijn is niet erg (al mis ik wel de 'vleselijke geneugten'), maar uiteindelijk wil iedereen toch iemand om het leven en de geneugten maar ook de dieptepunten van het leven mee te delen lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Same, maar dan nog, maar dan nog. Je krijgt neem ik aan toch wel genoeg aanspraak? Of heb jij zo'n uitstraling van, "Talk to me and see what happens!"
Maargoed als je stiekem liever ook alleen bent, is dat natuurijk helemaal prima. Persoonlijk moet ik er niet aan denken om tot in lengte van jaren vrijgezel te blijven. Ik vind het leven samen met iemand zo veel leuker.Uiteraard wel iemand met die klik dit,dat allez.
Binnen de week was het pakje op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En natuurlijk na dat pakje gevraagd om meer hoop ik?
Jij behoort dan ook tot een zeer select groepje. Ik heb die vraag overigens ook nooit gehad.quote:Niemand heeft mij ooit gevraagd of ik homo ben, wat doe ik verkeerd
jij doet niets verkeerd, je hebt alleen niet zo een toffe moeder als wij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef Weissman het volgende:
Nou ik merkte dat op de begrafenis van m'n opa en niet veel later m'n oma...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Exact! Vrijgezel zijn is niet erg (al mis ik wel de 'vleselijke geneugten'), maar uiteindelijk wil iedereen toch iemand om het leven en de geneugten maar ook de dieptepunten van het leven mee te delen lijkt mij.
Behalve wanneer de bruidegom zijn "voetbal"(ofwel zuip)-team vertelt dat je vrijgezel bentquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
...
Daarentegen, alleen op bruiloften zijn is weer het toppunt van plezier
Overduidelijk naar de dames lonkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef Weissman het volgende:
Leverde mij gelijk wel een aantal van ik ga met je trouwen opmerkingen opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Behalve wanneer de bruidegom zijn "voetbal"(ofwel zuip)-team vertelt dat je vrijgezel bent
Op dat soort momenten is het fijn als je iemand naast je hebt waar jij van houd en die van jou houd om je te steunen. Ik huil niet vaak, maar bij de begrafenis van mijn oma een jaar of vier terug was ik toch verdomd blij dat mijn ex naast me stond.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik merkte dat op de begrafenis van m'n opa en niet veel later m'n oma...
Al je neefjes, nichtjes en m'n eigen zus lekker een partner om tegenaan te kruipen en ik stond daar maar alleeniedereen 2 aan 2 in de rij naar het graf lopen, ik alleen
gelukkig merkte m'n zus het vrij snel op en ontfermde zich over mij, maar het was toch wel even 5 seconden van: GVD
Daar durf ik geen uitspraken over te doen. Mijn vrienden/kennissen zijn nog niet zo ver. Dit jaar heb ik de eerste bruiloft sinds die van mijn oom en tante in mijn jonge jaren.quote:Daarentegen, alleen op bruiloften zijn is weer het toppunt van plezier
Ga eens naar een gaybarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef Weissman het volgende:
Daar kwamen mensen naar me toe met de opmerking: "JIJ BENT HELEMAAL GEEN HOMO"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar kwamen mensen naar me toe met de opmerking: "JIJ BENT HELEMAAL GEEN HOMO"
En dan mijn reactie: "Waarom zou ik geen homo kunnen zijn?"enigszins nog beledigd ook
Ik schrok nogal van de directheid van de openingszinnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar trouwens ook een prima plek om leuke vrouwen te ontmoeten![]()
Kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik schrok nogal van de directheid van de openingszinnen
Maar trouwens ook een prima plek om leuke vrouwen te ontmoeten
Lekker gek doen enzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:27 schreef Vilya het volgende:
Heb ook eens per ongeluk naar een gaybar binnengelopen, maar vond het daar ontzettend gezellig, dus af en toe ga ik er nog steeds. Op dit moment gaat mijn voorkeur toch wel op een leuke kroeg met live muziek, daar word ik helemaal gek van
Ik ben een week of vijf terug met een vriend van me die homo is mee geweest naar zijn favoriete gaybar. Die directheid van de aanwezige heren viel me ook nogal op. Na twee afwijzingen waarbij ik duidelijk maakte dat ik toch echt van de hetero-liefde ben, kon ik rustig aan mijn drankje lurken en eens rond kijken of er interessante vrouwen waren. Ondanks de verhalen van die vriend van me dat er veel mooie vrouwen in homo-kroegen uitgaan viel dat dus enorm tegen. Het kan aan mijn woonplaats liggen, maar ik ben nadat ik het drankje op had maar weer gewoon naar een 'hetero-kroeg' gegaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:40 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik schrok nogal van de directheid van de openingszinnen
Maar trouwens ook een prima plek om leuke vrouwen te ontmoeten
Lekker gek doe ik altijdquote:
Dit kunnen maar weinig mensen begrijpenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga daadwerkelijk uit om gewoon lol met mn vrienden te hebbenDus daar ben ik dan gewoon echt niet mee bezig. Al heb ik mn FB wel uit da club
Ben jij ook weer op de markt Markje?quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:16 schreef ook_gek het volgende:
Wanneer kom je eens met een leuke meid thuis? Of man mag ook hoor verhaal is erg bekend![]()
Maar dar ging van,
Je moet wel eerlijk zijn tegen haar
Alweer een ander, wat is er met de laatste gebeurd?
Met wie ga je nou weer weg?
Is ze niet wat te jong
Terug naar, je hebt zoveel vriendinnen... Ben je echt geen homo
Toch mooi dar het daar altijd weer op uit draait
[..]
Dit kunnen maar weinig mensen begrijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Tja smaken verschillen he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:33 schreef Dizorn het volgende:
Als ik lol wil hebben met vrienden weet ik betere plaatsen dan stinkende, te drukke holletjes waar je elkaar amper kan verstaan. Ook dat lijken weinig mensen te begrijpen
Nee sorry!quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ben jij ook weer op de markt Markje?
quote:
Een kroeg met goede achtergrondmuziek trek ik nog wel, maar een discotheek/dancing/club whatever you wanna call it, trek ik niet echtquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:33 schreef Dizorn het volgende:
Als ik lol wil hebben met vrienden weet ik betere plaatsen dan stinkende, te drukke holletjes waar je elkaar amper kan verstaan. Ook dat lijken weinig mensen te begrijpen
Daarom, gebarentaal. Dat snapt iedereen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een kroeg met goede achtergrondmuziek trek ik nog wel, maar een discotheek/dancing/club whatever you wanna call it, trek ik niet echtik nader de 30 en mijn gehoor is volgens mij wat achteruit gegaan
Lekker met je handen werkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, gebarentaal. Dat snapt iedereen.
"Wapperen met die klauwen!"quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Waarom verbaast het me dat je niet zei "lichaamstaal" of "de taal van de liefde"
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit kunnen maar weinig mensen begrijpen
Ik vind beide opmerkingen even debiel. Dat wou ik even kwijt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:34 schreef Vilya het volgende:
[..]
Lekker gek doe ik altijdMaar muziek is altijd een grote deel van mijn leven geweest dus dan voel ik me helemaal thuis daar - soms misschien te veel
Jij duiveltje jijquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen elke kerel (of complicate) waarvan ik het verwacht te zeggen
En opgelucht?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[..]
Ik vind beide opmerkingen even debiel. Dat wou ik even kwijt.
Eigenlijk wel, dat gedoe altijd met zie mij een 'beautiful and unique little snowflake' zijn. Bijna iedereen gaat uit om plezier te hebben met zijn vrienden en je bent niet de enige die zich kan verliezen in een bepaalde muziek genre.quote:
In dit ropic maar ook in veel andere topics zet men uitgaan weg als jagen op partners. Op het moment iemand zegt dat hij / zij uitgaat voor plezier is dat volgens vele een excuus om niet te versieren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, dat gedoe altijd met zie mij een 'beautiful and unique little snowflake' zijn. Bijna iedereen gaat uit om plezier te hebben met zijn vrienden en je bent niet de enige die zich kan verliezen in een bepaalde muziek genre.
Ik ben geen uitbundige verliezer, maar kan wel wazig voor me uitstaren en m'n omgeving vergeten (als ware je in een goed boek zit zeg maarquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:58 schreef Murdera het volgende:
DIT is jezelf "verliezen" in muziek.
Genieten van bepaalde muziek doet iedereen.
Welkom in het dating topicquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:06 schreef Vilya het volgende:
Wow, had helemaal niet verwacht dat mijn comment over genieten van muziek op een of andere manier kon begrepen worden als "kijk ik ben speciaal/uniek" haha
Ik dacht dat alleen op mijn werk gebeurdequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom in het dating topicwaar alles anders opgevat blijkt te kunnen worden dan jij je ooit voor mogelijk hield
Je werk is ook zo bijzonder en uniek?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:08 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen op mijn werk gebeurde
Mijn hoofd doet pijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:06 schreef Vilya het volgende:
de gedachte erachter was iig meer op de lijn van de feite dat met de leeftijd ik nu tegen loop,
Te veel foute Nederlands in een zin? Wacht ff nog een liter of twee koffie... het wordt beter, geloof me maarquote:
fout nederlands.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:10 schreef Vilya het volgende:
[..]
Te veel foute Nederlands in een zin? Wacht ff nog een liter of twee koffie... het wordt beter, geloof me maar
Als je net zoveel sterke drank voor jezelf schenkt als ik koffie voor me, kunnen we netjes de middenweg vinden met communicatiequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
fout nederlands.![]()
Maar ik heb het er zwaar mee ja.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:17 schreef Vilya het volgende:
[..]
Als je net zoveel sterke drank voor jezelf schenkt als ik koffie voor me, kunnen we netjes de middenweg vinden met communicatie
En nu zit haar DM/PM ook meteen volquote:
Kan altijd blijven hopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En nu zit haar DM/PM ook meteen vol
Was van een Zuid-Amerikaans ogend type met een beetje dezelfde zinsbouw als de jouwe, vandaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Vilya het volgende:
[..]
Kan altijd blijven hopen![]()
H_J: Ik zit nog niet ingeschreven bij datingsites dus helaas (of gelukkig) niet, afhankelijk van wat er gezegd was
Ik was laatst op een feestje waar wat Braziliaanse vrouwen waren, nou manmanmanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was van een Zuid-Amerikaans ogend type met een beetje dezelfde zinsbouw als de jouwe, vandaar.
Ben je nog over ze heen gegaan dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was laatst op een feestje waar wat Braziliaanse vrouwen waren, nou manmanman![]()
![]()
Deze hadden ook niet zo'n overdreven kont, misschien dat dat scheelt
Een totaal tegenoverstelde van me dus. Gebroken Nederlands niet inbegrepen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was van een Zuid-Amerikaans ogend type met een beetje dezelfde zinsbouw als de jouwe, vandaar.
Uiteraard, want ik zit op Fok! dus ik steek mijn 30cm overal in en schep daar graag over opquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nog over ze heen gegaan dan?
En je hebt natuurlijk foto's!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uiteraard, want ik zit op Fok! dus ik steek mijn 30cm overal in en schep daar graag over op
Je kan HJ ook pm-en voor ee n date.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Vilya het volgende:
[..]
Kan altijd blijven hopen![]()
H_J: Ik zit nog niet ingeschreven bij datingsites dus helaas (of gelukkig) niet, afhankelijk van wat er gezegd was
En een salaris van 5000 in de maand netto!quote:
Newbiequote:Op woensdag 5 maart 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En een salaris van 5000 in de maand netto!
Oh wacht, jij zit natuurlijk al op 7500quote:
daar kom ik mn bed niet voor uit hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En een salaris van 5000 in de maand netto!
Dat is de bedoeling ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar kom ik mn bed niet voor uit hoor![]()
Even een tr gedaan voor al dat geslowchat van jou.quote:
Je valt niet op sportieve types?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef Vilya het volgende:
Het valt wel in de categorie "bad dates" vandaag - had afgesproken om gewoon ff kopje koffie ga drinken met iemand die op zich een leuke man leek te zijn. Niks mis mee, toch?
Na zo een tien minuten lekker kletsen wil hij mij een foto laten zien. En nog eentje. En nog eentje. Allemaal van hem in de sportschool. Als ik niet netjes had gezegd dat het niet voor me klikt, zou ik waarschijnlijk nog foto na foto zitten kijken
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef Fascination het volgende:
Even een tr gedaan voor al dat geslowchat van jou.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe graag zelf de cadeau's openmakenquote:
Wie gaat er dan ook op een date zonder een strik?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik doe graag zelf de cadeau's openmaken
Maakt niet uit hoe moeilijk?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik doe graag zelf de cadeau's openmaken
Als het maar de moeite waard isquote:
Dat geeft aan dat je een onderdanig mannetje bent, SC. Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
Idd, mijn openingszin zou zijn: "het moest van de rest uit het topic"
Ben ik ook. Het liefst in een lederen pak, met een bal in m'n mond! En een blinddoek om uiteraardquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat je een onderdanig mannetje bent, SC. Zou ik niet doen.
Geen handboeien? Dat stelt me wat teleur SC.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik ook. Het liefst in een lederen pak, met een bal in m'n mond! En een blinddoek om uiteraard
Oh. Dan heb ik niks gezegd. Bring out the gimp.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik ook. Het liefst in een lederen pak, met een bal in m'n mond! En een blinddoek om uiteraard
Gisteren een date gehad. Moet je de details?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
Ook echt niemand heeft iets rullevants toe te voegen geloof ik
Daar is mijn FoBo voor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:15 schreef Weissman het volgende:
Nou Thijs, nu nog die smoothness naar een DM omzetten en je bent weer een date rijker!
Zelf verplaatst?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef habitue het volgende:
Ik zou vanav een date hebben, maar alweer verplaatst.
Mwah, ik heb dit al eens een topic terug gezegd (of dit topic, weet niet meer), maar ik had eens een gesprek met een dame op PaiQ. Ging goed maar ze was een ontzettende milieufreak. Erg milieubewust (maar reed wel auto, daarover later meer), dat soort dingen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef Vilya het volgende:
Ik heb maar een mislukte "date" gehad vandaag, zou wel leuk zijn om andere mensen zijn verhalen ook horen
Gewoon een keer neuken dus? Mwah, ook nooit verkeerd natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Cue_ het volgende:
Niet echt nee
enkel beetje aan het messengen () met een oud basisschoolgenoot, maar daar gaat geen (normale) date uit voortkomen
![]()
Maybe, geen idee nog. We draaien er gezellig omheen. Af en toe wel geinig en best oke ter vermaakquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon een keer neuken dus? Mwah, ook nooit verkeerd natuurlijk.
Als iemand nog alle 400+ delen van deze topic herinneren en daarover zich ergeren... Nou ja, ik zou het niet erg vinden om grappige (sorryquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, ik heb dit al eens een topic terug gezegd (of dit topic, weet niet meer), maar ik had eens een gesprek met een dame op PaiQ. Ging goed maar ze was een ontzettende milieufreak. Erg milieubewust (maar reed wel auto, daarover later meer), dat soort dingen.
Toen ik vertelde dat ik motor reed ging het mis, en kwam er het volgende uit:
"Maar dat is toch levensgevaarlijk! En zo slecht voor het milieu ook ()! En dan moet ik zeker achterop zitten? Nee, dank je wel! Je rijd maar lekker alleen, ik ga niet op zo'n milieuverpester zitten!"
Toen ik zei dat haar wagentje uit 1995 een heel stuk slechter was voor het milieu dan mijn motor uit 2005 kreeg ik nog een paar scheldwoorden en toen werd ik geblokt
Is het heel raar dat ik de namen van mijn basisschoolgenoten niet eens meer weet? Misschien moet ik toch eens de foto=albums in duiken om te zien of er nog wat 'date-baars' tussen zit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Cue_ het volgende:
Niet echt nee
enkel beetje aan het messengen () met een oud basisschoolgenoot, maar daar gaat geen (normale) date uit voortkomen
![]()
Het perfecte excuus is toch 'ik heb een ander ontmoet waarmee de klik gewoon fantastisch is'?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef Rickario het volgende:
Ook maar even een on topic update:
Afgelopen tijd meerdere dates gehad met een meid. Alleen wonen we op nogal een flinke afstand van elkaar vandaan. Ze wist van begin af aan al van mijn twijfels. Maar inmiddels ben ik er uit dat het niet gaat werken. Ondertussen is zij wat gek op mij geworden. Pijnlijke situatie dus.![]()
Maar nu ben ik nogal slecht in het 'dumpen'.
Gisteren merkte ze dat er iets niet goed zat. Ze vond me maar vaag doen, alsof ik iets voor haar verborgen hield/een ander had. Dat heb ik vervolgens zwaar zitten ontkennen. Nu is ze weer gek op mij.
Dom achteraf. Dit was de perfecte mogelijkheid om haar mij te laten dumpen
Kwam beide niet echt goed uit. Maar ik nam het initiatief daarin ja.quote:
Ga uit eten, neem even dit momentje voor jezelf op de WC:quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef Rickario het volgende:
Ook maar even een on topic update:
Afgelopen tijd meerdere dates gehad met een meid. Alleen wonen we op nogal een flinke afstand van elkaar vandaan. Ze wist van begin af aan al van mijn twijfels. Maar inmiddels ben ik er uit dat het niet gaat werken. Ondertussen is zij wat gek op mij geworden. Pijnlijke situatie dus.![]()
Maar nu ben ik nogal slecht in het 'dumpen'.
Gisteren merkte ze dat er iets niet goed zat. Ze vond me maar vaag doen, alsof ik iets voor haar verborgen hield/een ander had. Dat heb ik vervolgens zwaar zitten ontkennen. Nu is ze weer gek op mij.
Dom achteraf. Dit was de perfecte mogelijkheid om haar mij te laten dumpen
geen idee, ik weet ze bijna allemaal nogquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik de namen van mijn basisschoolgenoten niet eens meer weet? Misschien moet ik toch eens de foto=albums in duiken om te zien of er nog wat 'date-baars' tussen zit.
Jij had deze moeten postenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga uit eten, neem even dit momentje voor jezelf op de WC:
"You deserve the white dress and the happy ending... I'm just not the one to give it to you..."
Oh en als je toch bezig bent: The Doors - Love me two times (Mushroom remix)...
YW
Oh je hebt haar niet anaal genomen begrijp ik? Bummerquote:
Wel een nieuwe datum voorgesteld dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Kwam beide niet echt goed uit. Maar ik nam het initiatief daarin ja.
Ik moet echt eens Hank Moody als UI nemen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga uit eten, neem even dit momentje voor jezelf op de WC:
"You deserve the white dress and the happy ending... I'm just not the one to give it to you..."
Oh en als je toch bezig bent: The Doors - Love me two times (Mushroom remix)...
YW
Niet mijn dingquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je hebt haar niet anaal genomen begrijp ik? Bummer
De baas der bazenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik moet echt eens Hank Moody als UI nemen...
Ook niet mijne, maar dat terzijdequote:
Uhuh, we weten allemaal wat geen nieuw voorstel betekent hier.quote:
Je bent een lijstje ah maken voor potentiele daters?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Nog meer mannen die willen aangeven of ze wel of niet van anaal houden?
Ik vraag me altijd af he...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Nee. Ik wil gewoon fair zijn. Alleen nog even kijken hoe ik het er beste in kan fietsen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Het perfecte excuus is toch 'ik heb een ander ontmoet waarmee de klik gewoon fantastisch is'?
Daar heb je helemaal gelijk in. Deze week moet het gebeuren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Vilya het volgende:
Toch maar goed als je niet goed in "dumpen" bent. Maar tja de langer je wacht de pijnlijker het wordt. Ik zou het wel waarderen als ik de waarheid meteen zou horen. Persoonlijk vind ik het veel erger om lange tijd voelen dat er iets mis is en en dan eindelijk te horen krijgen dat ja, ik wilde het eigenlijk al een maand/half jaar geleden doen maar...
Ik ben nog een "groentje"..quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Jaa. Nu wil ik wel ineens met de fokkers hier datenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Je bent een lijstje ah maken voor potentiele daters?
Jij kotst ook altijd na het zoenen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af he...
Na "reguliere" (zoals God het bedoeld heeft) seks, moet je eigenlijk altijd plassen...
Moet je na anale seks dan ook poepen?
Altijd fijner als je er zelf het initiatief in hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Kwam beide niet echt goed uit. Maar ik nam het initiatief daarin ja.
Scherpquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij kotst ook altijd na het zoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Zo jammer soms dat je geen DMs mag delenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ben nog een "groentje"..
Iemand die het mij wilt leren?
Geweldig!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo jammer soms dat je geen DMs mag delen
Is toch reuze normaal? Ze mag mijn tong gebruiken als komkommer..quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef BeamofLight het volgende:
Het ging ff goed, maar fucking cue moest beginnen over neuken in de poep. Nou HJ jouw verhaal dan maar.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Geweldig!
Helaas, zou geweldig zijn he?
Heb je aan de pisang gezeten dat je tong groen is?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Is toch reuze normaal? Ze mag mijn tong gebruiken als komkommer..
Daar zeg ik geen nee tegen.....
Nou ja, eerst ergens wat gegeten en daar maakte ik een blunder door haar iets werkgerelateerds te vragen wat eigenlijk betrekking had op een andere date. Ze moest lachen. ''Nee, dat is die ander.''quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef BeamofLight het volgende:
Het ging ff goed, maar fucking cue moest beginnen over neuken in de poep. Nou HJ jouw verhaal dan maar.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Is toch reuze normaal? Ze mag mijn tong gebruiken als komkommer..
Daar zeg ik geen nee tegen.....
Ik heb dat precies andersom. De basisschool (en eerste drie jaar op de middelbare) waren niet echt leuk. Daarna begon de lol.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
geen idee, ik weet ze bijna allemaal nogvan de middelbare weet ik dan weer zeer weinig. Mm basisschooltijd was dan ook een stuk leuker
Maar hem kwam ik toevallig eens tegen bij t dansen en onlangs ineens wat meer contact.
Het is wat lastig aangeven of je ergens wel of niet van houd als je het nooit geprobeerd hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Tip:quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom. De basisschool (en eerste drie jaar op de middelbare) waren niet echt leuk. Daarna begon de lol.
Dequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tip:
Gebruik niet steeds ""
Past volgens mij voor geen meter bij wie je bent en hoe je doet
t past in zoverre bij m dat ik t wel verwacht had, maar verder eens met jou.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tip:
Gebruik niet steeds ""
Eh, steeds? Ik gebruik hem zelden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tip:
Gebruik niet steeds ""
Het was mijquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef Rickario het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een vermoeden van wie die DM kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet moeilijker maken dan het is, ze wist van je twijfels. Zachte heelmeesters..quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon fair zijn. Alleen nog even kijken hoe ik het er beste in kan fietsen.
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Deze week moet het gebeuren.
Echt waar ja?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
t past in zoverre bij m dat ik t wel verwacht had, maar verder eens met jou.
En wat SC hier boven mij zei over de
Je had verslag verwacht met rozenblaadjes en kamillethee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:00 schreef eefje801 het volgende:
"Hihi"
H_J dat dateverhaal klonk een beetje als een bar grap. Was dus echt?
H_J aan de kamillethee? Volgens mij is die nog liever zijn leven lang slapeloos.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Je had verslag verwacht met rozenblaadjes en kamillethee?
Eh ja. Ik vond het wel een geinige anekdote.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:00 schreef eefje801 het volgende:
"Hihi"
H_J dat dateverhaal klonk een beetje als een bar grap. Was dus echt?
Dat zekerquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh ja. Ik vond het wel een geinige anekdote.
Ik zou er ook hartelijk om kunnen lachen als ik jou was.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh ja. Ik vond het wel een geinige anekdote.
Een van de fwb dates ja. Kende ik dus al. En ik zei het je toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat zeker
Hij kan in elk geval ook als bar grap. Dat was die fwb date?
Ik heb na dat "Hihi" akkefietje besloten dat ik er gewoon geen oog voor heb op het moment. Nou ja, wel óóg maar daar stopt het ergens. Noemen ze ook wel kortsluiting
Ha ha okeequote:Op donderdag 6 maart 2014 12:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een van de fwb dates ja. Kende ik dus al. En ik zei het je toch?
Eh nee. Met mijn fantasie moet ik dat niet doen want dan blijf ik bezig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha okeeHad een rare kronkel dat je met een bar grap kwam om de annalen hier wat klassiek te komen bijschrijven.
Jaaa ik weet, het is gewoon lenteIk ga wel op Badoo
Jammer! Na ja er is ook een schrijverstopic dus wat let je?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh nee. Met mijn fantasie moet ik dat niet doen want dan blijf ik bezig.![]()
Badoo is petjesvolk. Daar voel je je hersencellen per gespendeerde seconde afsterven. Weet je het zeker?
je leert snel in ieder gevalquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:54 schreef yats het volgende:
Elke website heeft zijn voor- en nadelen. Ik denk dat het vooral ook van je eigen houding/insteek af hangt of en zo ja wat je daar aan dates aan over houd.
quote:Op de eerste plaats was ze geen dierenarts maar gewichtsconsulent voor dikke huisdieren waarop ik heel gevat begon met ‘dus je werkt met obeestjes!’
Andersom komt ook voor. Een tijdje terug heb ik een paar dates gehad met een leuke dame waarbij er onder andere ook uitgebreid getongworsteld is. De klik was er van beide kanten (dacht ik), uitgebreide gesprekken gehad ook, maar uiteindelijk is het toch nergens op uitgedraaid. Jammer maar helaas. Op naar de volgende date.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dat een beetje gemeen
Nou denkt dat grietje 'oh dat ging goed!'
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]
Andersom komt ook voor. Een tijdje terug heb ik een paar dates gehad met een leuke dame waarbij er onder andere ook uitgebreid getongworsteld is. De klik was er van beide kanten (dacht ik), uitgebreide gesprekken gehad ook, maar uiteindelijk is het toch nergens op uitgedraaid.
Iedereen maakt zoiets weleens mee in zijn/haar leven. Raar is het niet, wel een beetje jammer. Wees dan inderdaad gewoon eerlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat andersom niet voor komt of dat dat dan niet erg is
Ik vind het sowieso gemeen om te doen, man, vrouw, kat, I don't give a fuck
maar doe je dat dan ook als je haar zelf niet zo ziet zitten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is ook altijd zo'n mooie graadmeter om te zien of ze into you is.
echt hequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef BeamofLight het volgende:
Als je dit dingen-meemaken-in-je-leven noemt dan ga je het nog zwaar krijgen
Ja, of misschien dacht dat grietje wel: 'nog even tongen met die goed uitziende Clouseau-fan, heb ik tenminste nog even lekker gezoend en ben ik er daarna van af'.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dat een beetje gemeen
Nou denkt dat grietje 'oh dat ging goed!'
nee dat zeg ik niet, dat je dan wat verplicht bentquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, of misschien dacht dat grietje wel: 'nog even tongen met die goed uitziende Clouseau-fan, heb ik tenminste nog even lekker gezoend en ben ik er daarna van af'.
Weten wij veel. Alsof iemand wat verplicht is naar de ander als er 'getongworsteld' is.
Ik vind je lekker is bij mij het zelfde als ik vind je leukquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef habitue het volgende:
Ik was al bang dat ik het spijt me kaartjes moest schrijven naar mn kroeghossels die ik nooit meer heb gebeld.
Zoenen is voor mij in eerste instantie meer een indicatie van ik vind je lekker dan ik vind je leuk.
Dat klinkt niet logisch]quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind je lekker is bij mij het zelfde als ik vind je leuk
Ik herken dat wel wat zij zegt. Ik zoen niet met mensen die ik niet een beetje leuk vind (of denk te vindenquote:
Was je dat niet opgevallen dan toen je 's nachts met hem meeging?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik herken dat wel wat zij zegt. Ik zoen niet met mensen die ik niet een beetje leuk vind (of denk te vinden). Het zegt alleen verder nog niks over de toekomst. Ook met alcohol op kan ik het niet op iemand die niet een beetje leuk is. Ben in ieder geval nog nooit geschrokken van de aanblik van de persoon 's ochtends, wel eens van een volledig witte Jan de Bouvrie-achtige inrichting
jij bent een vrouw. wij zijn mannen. einde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik herken dat wel wat zij zegt. Ik zoen niet met mensen die ik niet een beetje leuk vind (of denk te vinden). Het zegt alleen verder nog niks over de toekomst. Ook met alcohol op kan ik het niet op iemand die niet een beetje leuk is. Ben in ieder geval nog nooit geschrokken van de aanblik van de persoon 's ochtends, wel eens van een volledig witte Jan de Bouvrie-achtige inrichting
Damn, ben ik toch een vrouw...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij bent een vrouw. wij zijn mannen. einde.
Ha ha nee dusquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was je dat niet opgevallen dan toen je 's nachts met hem meeging?
Ik snap het ook wel, dan let je er niet zo op
okee schat wat jij wilquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij bent een vrouw. wij zijn mannen. einde.
Ik merk duidelijk dat je mij niet kent. Ik heb al meer meegemaakt in mijn leven dan menig veertiger heeft, en dan heb ik gelukkig nog wel wat jaartjes te gaan om de veertig te halen. Maar om daar nu over te gaan bitchen? Nee, het leven loopt zoals het loopt. Sommige dingen heb je invloed op, andere dingen niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef BeamofLight het volgende:
Als je dit dingen-meemaken-in-je-leven noemt dan ga je het nog zwaar krijgen
De trein? Heb vast een zonnesteek maar volg je even niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en dan huilen met zijn allen, als de trein weer weg is
Innig zoenen? Dat is voor mij een duidelijke hint om een stap verder te gaan ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is ook altijd zo'n mooie graadmeter om te zien of ze into you is.
Tjoeketjoektjoeke *tuut tuut*quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De trein? Heb vast een zonnesteek maar volg je even niet.
Ik neem aan dat hij terugverwijst naar het tongworstelen op het station uit het verhaal een pagina terug?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De trein? Heb vast een zonnesteek maar volg je even niet.
Is dat die man die ook dateblogs bijhoudt? Zo klinkt het wel namelijk. Leuk stukje inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef BeamofLight het volgende:
Niet supersterk stukje, maar moest het toch effe delen met jullie
,
Luckie
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij terugverwijst naar het tongworstelen op het station uit het verhaal een pagina terug?
Ik lees het topic meestal achterstevoren. Soms is er iemand die opmerkt dat teruglezen zinloos is dat scheelt weer.quote:
Ik word dan altijd nieuwsgierig waarom het zinloos isquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees het topic meestal achterstevoren. Soms is er iemand die opmerkt dat teruglezen zinloos is dat scheelt weer.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees het topic meestal achterstevoren. Soms is er iemand die opmerkt dat teruglezen zinloos is dat scheelt weer.
Die man? Dit is BoL toch zelf gewoon? Volgens mij is dat namelijk zo'n rare Brabander.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is dat die man die ook dateblogs bijhoudt? Zo klinkt het wel namelijk. Leuk stukje inderdaad.
uiteraard wordt dit niks. Dat is namelijk de essentie van een vonk. Die ontspringt niet een week later.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:53 schreef wc-eend het volgende:
Mijn date gisteravond was leuk en gezellig, goed contact veel gepraat over van alles en nog wat. Ze gaf vanmiddag aan dat ze wel moest kijken of ze een vervolgdate wilde want ze mistte de vonk.
Hopelijk ziet ze een tweede date nog wel zitten maar vermoedelijk wordt dat niks.
Je hoort anders vaak zat dat na een lagere tijd er opeens een vonk was. Dat zijn alleen geen date situaties nee...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
uiteraard wordt dit niks. Dat is namelijk de essentie van een vonk. Die ontspringt niet een week later.
Ik ben het niet met je eens, je leert in die week misschien iemand beter kennen, misschien toch meer interesse of iemand bedenkt dat hij ondanks zijn dingen toch best wel leuk is...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
uiteraard wordt dit niks. Dat is namelijk de essentie van een vonk. Die ontspringt niet een week later.
Zou kunnen hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die man? Dit is BoL toch zelf gewoon? Volgens mij is dat namelijk zo'n rare Brabander.
Niet denk te vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ik 'r leuk vind, dat sowieso. Maar dat wil nog niet direct zeggen dat ik er een relatie mee wil, godzijdank.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
maar doe je dat dan ook als je haar zelf niet zo ziet zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |