quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahaha die tactiek heeft mijn moeder ook tevergeefs toegepast
"Het is leuk als je met een meisje thuiskomt... Of jongen, mag ook"
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hahaha die tactiek heeft mijn moeder ook tevergeefs toegepast
"Het is leuk als je met een meisje thuiskomt... Of jongen, mag ook"
Klinkt inderdaad als toffe ouders. Mijn moeder was ook zo (ze leeft helaas niet meer). Mijn vader is juist wat meer een ouderwetse hardliner (hij heeft nog op een kostschool gezeten). En vrijgezel zijn een ziekte? Het zo benaderen getuigd eerder van enig geestelijk mankement.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind mijn ouders gewoon echt lief. In mijn latente homoseksualiteit, maar ook in mijn voortdurende vrijgezellenheid. Ik weet dat mensen tegen hen soms ook wel eens doen alsof het een soort enge ziekte is en ik weet dat ze dan ook reageren met "joh, laat d'r waaien, ze heeft een hilarisch leven".
Ik vind ze zo tof
Watquote:
Vind ik ook echt een raadsel!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap niet dat mensen dat soort opmerkingen zo aantrekken eerlijkgezegd
M'n moeder zei lang geleden eens: 'Als je homo bent mag je dat ook gewoon zeggen hoor'quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat?
Ik snap niet dat mensen dat soort opmerkingen zo aantrekken eerlijkgezegd
Ik kreeg naar mijn hoofd dat ik een gezonde jongen was toen ik met mijn vorige ex thuiskwam. Hij (mijn vader) had de voorraad condooms zien liggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n moeder zei lang geleden eens: 'Als je homo bent mag je dat ook gewoon zeggen hoor'
Omdat ik nooit met iemand thuis kwam...
quote:
Zeer geregeld heb ik t bij t verkeerde eind... Ook nu.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan had jij het eigenlijk gewoon fout.
Pak het goede eind maar weer eens vast dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeer geregeld heb ik t bij t verkeerde eind... Ook nu.
Same, maar dan nog, maar dan nog. Je krijgt neem ik aan toch wel genoeg aanspraak? Of heb jij zo'n uitstraling van, "Talk to me and see what happens!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ga daadwerkelijk uit om gewoon lol met mn vrienden te hebbenDus daar ben ik dan gewoon echt niet mee bezig. Al heb ik mn FB wel uit da club
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #165 - Rode loper voor de keizerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:55 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik heb nog nooit gezoend, laat staat datingsites ervaring hebben..
Lexa werkt wel eens hoor ik?
Ik ben een Marokkaan? Ze laten me nooit over een rode loper lopen? Dat is te verdacht..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:56 schreef habitue het volgende:
[..]
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #165 - Rode loper voor de keizer
Ik kreeg toen mijn ouders kennis maakten met mijn eerste serieuze vriendinnetje (net voor mijn 16e) een pakje condooms van mijn moeder met de boodschap 'ik ben te jong om nu al oma te worden, veel plezier'.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kreeg naar mijn hoofd dat ik een gezonde jongen was toen ik met mijn vorige ex thuiskwam. Hij (mijn vader) had de voorraad condooms zien liggen
Gast, jij kan van een lesbienne nog een hetero maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef Weissman het volgende:
Niemand heeft mij ooit gevraagd of ik homo ben, wat doe ik verkeerd
En natuurlijk na dat pakje gevraagd om meer hoop ik?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg toen mijn ouders kennis maakten met mijn eerste serieuze vriendinnetje (net voor mijn 16e) een pakje condooms van mijn moeder met de boodschap 'ik ben te jong om nu al oma te worden, veel plezier'.
Exact! Vrijgezel zijn is niet erg (al mis ik wel de 'vleselijke geneugten'), maar uiteindelijk wil iedereen toch iemand om het leven en de geneugten maar ook de dieptepunten van het leven mee te delen lijkt mij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Same, maar dan nog, maar dan nog. Je krijgt neem ik aan toch wel genoeg aanspraak? Of heb jij zo'n uitstraling van, "Talk to me and see what happens!"
Maargoed als je stiekem liever ook alleen bent, is dat natuurijk helemaal prima. Persoonlijk moet ik er niet aan denken om tot in lengte van jaren vrijgezel te blijven. Ik vind het leven samen met iemand zo veel leuker.Uiteraard wel iemand met die klik dit,dat allez.
Binnen de week was het pakje op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En natuurlijk na dat pakje gevraagd om meer hoop ik?
Jij behoort dan ook tot een zeer select groepje. Ik heb die vraag overigens ook nooit gehad.quote:Niemand heeft mij ooit gevraagd of ik homo ben, wat doe ik verkeerd
jij doet niets verkeerd, je hebt alleen niet zo een toffe moeder als wij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef Weissman het volgende:
Niemand heeft mij ooit gevraagd of ik homo ben, wat doe ik verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |