Tip:quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom. De basisschool (en eerste drie jaar op de middelbare) waren niet echt leuk. Daarna begon de lol.
Dequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tip:
Gebruik niet steeds ""
Past volgens mij voor geen meter bij wie je bent en hoe je doet
t past in zoverre bij m dat ik t wel verwacht had, maar verder eens met jou.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tip:
Gebruik niet steeds ""
Eh, steeds? Ik gebruik hem zelden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tip:
Gebruik niet steeds ""
Het was mijquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef Rickario het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een vermoeden van wie die DM kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet moeilijker maken dan het is, ze wist van je twijfels. Zachte heelmeesters..quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon fair zijn. Alleen nog even kijken hoe ik het er beste in kan fietsen.
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Deze week moet het gebeuren.
Echt waar ja?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
t past in zoverre bij m dat ik t wel verwacht had, maar verder eens met jou.
En wat SC hier boven mij zei over de
Je had verslag verwacht met rozenblaadjes en kamillethee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:00 schreef eefje801 het volgende:
"Hihi"
H_J dat dateverhaal klonk een beetje als een bar grap. Was dus echt?
H_J aan de kamillethee? Volgens mij is die nog liever zijn leven lang slapeloos.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Je had verslag verwacht met rozenblaadjes en kamillethee?
Eh ja. Ik vond het wel een geinige anekdote.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:00 schreef eefje801 het volgende:
"Hihi"
H_J dat dateverhaal klonk een beetje als een bar grap. Was dus echt?
Dat zekerquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh ja. Ik vond het wel een geinige anekdote.
Ik zou er ook hartelijk om kunnen lachen als ik jou was.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh ja. Ik vond het wel een geinige anekdote.
Een van de fwb dates ja. Kende ik dus al. En ik zei het je toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat zeker
Hij kan in elk geval ook als bar grap. Dat was die fwb date?
Ik heb na dat "Hihi" akkefietje besloten dat ik er gewoon geen oog voor heb op het moment. Nou ja, wel óóg maar daar stopt het ergens. Noemen ze ook wel kortsluiting
Ha ha okeequote:Op donderdag 6 maart 2014 12:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een van de fwb dates ja. Kende ik dus al. En ik zei het je toch?
Eh nee. Met mijn fantasie moet ik dat niet doen want dan blijf ik bezig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha okeeHad een rare kronkel dat je met een bar grap kwam om de annalen hier wat klassiek te komen bijschrijven.
Jaaa ik weet, het is gewoon lenteIk ga wel op Badoo
Jammer! Na ja er is ook een schrijverstopic dus wat let je?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh nee. Met mijn fantasie moet ik dat niet doen want dan blijf ik bezig.![]()
Badoo is petjesvolk. Daar voel je je hersencellen per gespendeerde seconde afsterven. Weet je het zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |