Oh je hebt haar niet anaal genomen begrijp ik? Bummerquote:
Wel een nieuwe datum voorgesteld dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Kwam beide niet echt goed uit. Maar ik nam het initiatief daarin ja.
Ik moet echt eens Hank Moody als UI nemen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga uit eten, neem even dit momentje voor jezelf op de WC:
"You deserve the white dress and the happy ending... I'm just not the one to give it to you..."
Oh en als je toch bezig bent: The Doors - Love me two times (Mushroom remix)...
YW
Niet mijn dingquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je hebt haar niet anaal genomen begrijp ik? Bummer
De baas der bazenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik moet echt eens Hank Moody als UI nemen...
Ook niet mijne, maar dat terzijdequote:
Uhuh, we weten allemaal wat geen nieuw voorstel betekent hier.quote:
Je bent een lijstje ah maken voor potentiele daters?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Nog meer mannen die willen aangeven of ze wel of niet van anaal houden?
Ik vraag me altijd af he...quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Nee. Ik wil gewoon fair zijn. Alleen nog even kijken hoe ik het er beste in kan fietsen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Het perfecte excuus is toch 'ik heb een ander ontmoet waarmee de klik gewoon fantastisch is'?
Daar heb je helemaal gelijk in. Deze week moet het gebeuren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Vilya het volgende:
Toch maar goed als je niet goed in "dumpen" bent. Maar tja de langer je wacht de pijnlijker het wordt. Ik zou het wel waarderen als ik de waarheid meteen zou horen. Persoonlijk vind ik het veel erger om lange tijd voelen dat er iets mis is en en dan eindelijk te horen krijgen dat ja, ik wilde het eigenlijk al een maand/half jaar geleden doen maar...
Ik ben nog een "groentje"..quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Jaa. Nu wil ik wel ineens met de fokkers hier datenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Je bent een lijstje ah maken voor potentiele daters?
Jij kotst ook altijd na het zoenen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af he...
Na "reguliere" (zoals God het bedoeld heeft) seks, moet je eigenlijk altijd plassen...
Moet je na anale seks dan ook poepen?
Altijd fijner als je er zelf het initiatief in hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Kwam beide niet echt goed uit. Maar ik nam het initiatief daarin ja.
Scherpquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij kotst ook altijd na het zoenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Zo jammer soms dat je geen DMs mag delenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik ben nog een "groentje"..
Iemand die het mij wilt leren?
Geweldig!quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo jammer soms dat je geen DMs mag delen
Is toch reuze normaal? Ze mag mijn tong gebruiken als komkommer..quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef BeamofLight het volgende:
Het ging ff goed, maar fucking cue moest beginnen over neuken in de poep. Nou HJ jouw verhaal dan maar.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Geweldig!
Helaas, zou geweldig zijn he?
Heb je aan de pisang gezeten dat je tong groen is?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Is toch reuze normaal? Ze mag mijn tong gebruiken als komkommer..
Daar zeg ik geen nee tegen.....
Nou ja, eerst ergens wat gegeten en daar maakte ik een blunder door haar iets werkgerelateerds te vragen wat eigenlijk betrekking had op een andere date. Ze moest lachen. ''Nee, dat is die ander.''quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef BeamofLight het volgende:
Het ging ff goed, maar fucking cue moest beginnen over neuken in de poep. Nou HJ jouw verhaal dan maar.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Is toch reuze normaal? Ze mag mijn tong gebruiken als komkommer..
Daar zeg ik geen nee tegen.....
Ik heb dat precies andersom. De basisschool (en eerste drie jaar op de middelbare) waren niet echt leuk. Daarna begon de lol.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
geen idee, ik weet ze bijna allemaal nogvan de middelbare weet ik dan weer zeer weinig. Mm basisschooltijd was dan ook een stuk leuker
Maar hem kwam ik toevallig eens tegen bij t dansen en onlangs ineens wat meer contact.
Het is wat lastig aangeven of je ergens wel of niet van houd als je het nooit geprobeerd hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:
Tip:quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom. De basisschool (en eerste drie jaar op de middelbare) waren niet echt leuk. Daarna begon de lol.
Dequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tip:
Gebruik niet steeds ""
Past volgens mij voor geen meter bij wie je bent en hoe je doet
t past in zoverre bij m dat ik t wel verwacht had, maar verder eens met jou.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tip:
Gebruik niet steeds ""
Eh, steeds? Ik gebruik hem zelden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tip:
Gebruik niet steeds ""
Het was mijquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef Rickario het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een vermoeden van wie die DM kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet moeilijker maken dan het is, ze wist van je twijfels. Zachte heelmeesters..quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon fair zijn. Alleen nog even kijken hoe ik het er beste in kan fietsen.
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Deze week moet het gebeuren.
Echt waar ja?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
t past in zoverre bij m dat ik t wel verwacht had, maar verder eens met jou.
En wat SC hier boven mij zei over de
Je had verslag verwacht met rozenblaadjes en kamillethee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:00 schreef eefje801 het volgende:
"Hihi"
H_J dat dateverhaal klonk een beetje als een bar grap. Was dus echt?
H_J aan de kamillethee? Volgens mij is die nog liever zijn leven lang slapeloos.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Je had verslag verwacht met rozenblaadjes en kamillethee?
Eh ja. Ik vond het wel een geinige anekdote.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:00 schreef eefje801 het volgende:
"Hihi"
H_J dat dateverhaal klonk een beetje als een bar grap. Was dus echt?
Dat zekerquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh ja. Ik vond het wel een geinige anekdote.
Ik zou er ook hartelijk om kunnen lachen als ik jou was.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh ja. Ik vond het wel een geinige anekdote.
Een van de fwb dates ja. Kende ik dus al. En ik zei het je toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat zeker
Hij kan in elk geval ook als bar grap. Dat was die fwb date?
Ik heb na dat "Hihi" akkefietje besloten dat ik er gewoon geen oog voor heb op het moment. Nou ja, wel óóg maar daar stopt het ergens. Noemen ze ook wel kortsluiting
Ha ha okeequote:Op donderdag 6 maart 2014 12:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een van de fwb dates ja. Kende ik dus al. En ik zei het je toch?
Eh nee. Met mijn fantasie moet ik dat niet doen want dan blijf ik bezig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha okeeHad een rare kronkel dat je met een bar grap kwam om de annalen hier wat klassiek te komen bijschrijven.
Jaaa ik weet, het is gewoon lenteIk ga wel op Badoo
Jammer! Na ja er is ook een schrijverstopic dus wat let je?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh nee. Met mijn fantasie moet ik dat niet doen want dan blijf ik bezig.![]()
Badoo is petjesvolk. Daar voel je je hersencellen per gespendeerde seconde afsterven. Weet je het zeker?
je leert snel in ieder gevalquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:54 schreef yats het volgende:
Elke website heeft zijn voor- en nadelen. Ik denk dat het vooral ook van je eigen houding/insteek af hangt of en zo ja wat je daar aan dates aan over houd.
quote:Op de eerste plaats was ze geen dierenarts maar gewichtsconsulent voor dikke huisdieren waarop ik heel gevat begon met ‘dus je werkt met obeestjes!’
Andersom komt ook voor. Een tijdje terug heb ik een paar dates gehad met een leuke dame waarbij er onder andere ook uitgebreid getongworsteld is. De klik was er van beide kanten (dacht ik), uitgebreide gesprekken gehad ook, maar uiteindelijk is het toch nergens op uitgedraaid. Jammer maar helaas. Op naar de volgende date.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dat een beetje gemeen
Nou denkt dat grietje 'oh dat ging goed!'
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]
Andersom komt ook voor. Een tijdje terug heb ik een paar dates gehad met een leuke dame waarbij er onder andere ook uitgebreid getongworsteld is. De klik was er van beide kanten (dacht ik), uitgebreide gesprekken gehad ook, maar uiteindelijk is het toch nergens op uitgedraaid.
Iedereen maakt zoiets weleens mee in zijn/haar leven. Raar is het niet, wel een beetje jammer. Wees dan inderdaad gewoon eerlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat andersom niet voor komt of dat dat dan niet erg is
Ik vind het sowieso gemeen om te doen, man, vrouw, kat, I don't give a fuck
maar doe je dat dan ook als je haar zelf niet zo ziet zitten?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is ook altijd zo'n mooie graadmeter om te zien of ze into you is.
echt hequote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef BeamofLight het volgende:
Als je dit dingen-meemaken-in-je-leven noemt dan ga je het nog zwaar krijgen
Ja, of misschien dacht dat grietje wel: 'nog even tongen met die goed uitziende Clouseau-fan, heb ik tenminste nog even lekker gezoend en ben ik er daarna van af'.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dat een beetje gemeen
Nou denkt dat grietje 'oh dat ging goed!'
nee dat zeg ik niet, dat je dan wat verplicht bentquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, of misschien dacht dat grietje wel: 'nog even tongen met die goed uitziende Clouseau-fan, heb ik tenminste nog even lekker gezoend en ben ik er daarna van af'.
Weten wij veel. Alsof iemand wat verplicht is naar de ander als er 'getongworsteld' is.
Ik vind je lekker is bij mij het zelfde als ik vind je leukquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:07 schreef habitue het volgende:
Ik was al bang dat ik het spijt me kaartjes moest schrijven naar mn kroeghossels die ik nooit meer heb gebeld.
Zoenen is voor mij in eerste instantie meer een indicatie van ik vind je lekker dan ik vind je leuk.
Dat klinkt niet logisch]quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind je lekker is bij mij het zelfde als ik vind je leuk
Ik herken dat wel wat zij zegt. Ik zoen niet met mensen die ik niet een beetje leuk vind (of denk te vindenquote:
Was je dat niet opgevallen dan toen je 's nachts met hem meeging?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik herken dat wel wat zij zegt. Ik zoen niet met mensen die ik niet een beetje leuk vind (of denk te vinden). Het zegt alleen verder nog niks over de toekomst. Ook met alcohol op kan ik het niet op iemand die niet een beetje leuk is. Ben in ieder geval nog nooit geschrokken van de aanblik van de persoon 's ochtends, wel eens van een volledig witte Jan de Bouvrie-achtige inrichting
jij bent een vrouw. wij zijn mannen. einde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik herken dat wel wat zij zegt. Ik zoen niet met mensen die ik niet een beetje leuk vind (of denk te vinden). Het zegt alleen verder nog niks over de toekomst. Ook met alcohol op kan ik het niet op iemand die niet een beetje leuk is. Ben in ieder geval nog nooit geschrokken van de aanblik van de persoon 's ochtends, wel eens van een volledig witte Jan de Bouvrie-achtige inrichting
Damn, ben ik toch een vrouw...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij bent een vrouw. wij zijn mannen. einde.
Ha ha nee dusquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was je dat niet opgevallen dan toen je 's nachts met hem meeging?
Ik snap het ook wel, dan let je er niet zo op
okee schat wat jij wilquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij bent een vrouw. wij zijn mannen. einde.
Ik merk duidelijk dat je mij niet kent. Ik heb al meer meegemaakt in mijn leven dan menig veertiger heeft, en dan heb ik gelukkig nog wel wat jaartjes te gaan om de veertig te halen. Maar om daar nu over te gaan bitchen? Nee, het leven loopt zoals het loopt. Sommige dingen heb je invloed op, andere dingen niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef BeamofLight het volgende:
Als je dit dingen-meemaken-in-je-leven noemt dan ga je het nog zwaar krijgen
De trein? Heb vast een zonnesteek maar volg je even niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en dan huilen met zijn allen, als de trein weer weg is
Innig zoenen? Dat is voor mij een duidelijke hint om een stap verder te gaan ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is ook altijd zo'n mooie graadmeter om te zien of ze into you is.
Tjoeketjoektjoeke *tuut tuut*quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De trein? Heb vast een zonnesteek maar volg je even niet.
Ik neem aan dat hij terugverwijst naar het tongworstelen op het station uit het verhaal een pagina terug?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De trein? Heb vast een zonnesteek maar volg je even niet.
Is dat die man die ook dateblogs bijhoudt? Zo klinkt het wel namelijk. Leuk stukje inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef BeamofLight het volgende:
Niet supersterk stukje, maar moest het toch effe delen met jullie
,
Luckie
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij terugverwijst naar het tongworstelen op het station uit het verhaal een pagina terug?
Ik lees het topic meestal achterstevoren. Soms is er iemand die opmerkt dat teruglezen zinloos is dat scheelt weer.quote:
Ik word dan altijd nieuwsgierig waarom het zinloos isquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees het topic meestal achterstevoren. Soms is er iemand die opmerkt dat teruglezen zinloos is dat scheelt weer.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees het topic meestal achterstevoren. Soms is er iemand die opmerkt dat teruglezen zinloos is dat scheelt weer.
Die man? Dit is BoL toch zelf gewoon? Volgens mij is dat namelijk zo'n rare Brabander.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is dat die man die ook dateblogs bijhoudt? Zo klinkt het wel namelijk. Leuk stukje inderdaad.
uiteraard wordt dit niks. Dat is namelijk de essentie van een vonk. Die ontspringt niet een week later.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:53 schreef wc-eend het volgende:
Mijn date gisteravond was leuk en gezellig, goed contact veel gepraat over van alles en nog wat. Ze gaf vanmiddag aan dat ze wel moest kijken of ze een vervolgdate wilde want ze mistte de vonk.
Hopelijk ziet ze een tweede date nog wel zitten maar vermoedelijk wordt dat niks.
Je hoort anders vaak zat dat na een lagere tijd er opeens een vonk was. Dat zijn alleen geen date situaties nee...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
uiteraard wordt dit niks. Dat is namelijk de essentie van een vonk. Die ontspringt niet een week later.
Ik ben het niet met je eens, je leert in die week misschien iemand beter kennen, misschien toch meer interesse of iemand bedenkt dat hij ondanks zijn dingen toch best wel leuk is...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
uiteraard wordt dit niks. Dat is namelijk de essentie van een vonk. Die ontspringt niet een week later.
Zou kunnen hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die man? Dit is BoL toch zelf gewoon? Volgens mij is dat namelijk zo'n rare Brabander.
Niet denk te vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ik 'r leuk vind, dat sowieso. Maar dat wil nog niet direct zeggen dat ik er een relatie mee wil, godzijdank.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
maar doe je dat dan ook als je haar zelf niet zo ziet zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |