Was je dat niet opgevallen dan toen je 's nachts met hem meeging?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik herken dat wel wat zij zegt. Ik zoen niet met mensen die ik niet een beetje leuk vind (of denk te vinden). Het zegt alleen verder nog niks over de toekomst. Ook met alcohol op kan ik het niet op iemand die niet een beetje leuk is. Ben in ieder geval nog nooit geschrokken van de aanblik van de persoon 's ochtends, wel eens van een volledig witte Jan de Bouvrie-achtige inrichting
jij bent een vrouw. wij zijn mannen. einde.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik herken dat wel wat zij zegt. Ik zoen niet met mensen die ik niet een beetje leuk vind (of denk te vinden). Het zegt alleen verder nog niks over de toekomst. Ook met alcohol op kan ik het niet op iemand die niet een beetje leuk is. Ben in ieder geval nog nooit geschrokken van de aanblik van de persoon 's ochtends, wel eens van een volledig witte Jan de Bouvrie-achtige inrichting
Damn, ben ik toch een vrouw...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij bent een vrouw. wij zijn mannen. einde.
Ha ha nee dusquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was je dat niet opgevallen dan toen je 's nachts met hem meeging?
Ik snap het ook wel, dan let je er niet zo op
okee schat wat jij wilquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij bent een vrouw. wij zijn mannen. einde.
Ik merk duidelijk dat je mij niet kent. Ik heb al meer meegemaakt in mijn leven dan menig veertiger heeft, en dan heb ik gelukkig nog wel wat jaartjes te gaan om de veertig te halen. Maar om daar nu over te gaan bitchen? Nee, het leven loopt zoals het loopt. Sommige dingen heb je invloed op, andere dingen niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:40 schreef BeamofLight het volgende:
Als je dit dingen-meemaken-in-je-leven noemt dan ga je het nog zwaar krijgen
De trein? Heb vast een zonnesteek maar volg je even niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en dan huilen met zijn allen, als de trein weer weg is
Innig zoenen? Dat is voor mij een duidelijke hint om een stap verder te gaan ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is ook altijd zo'n mooie graadmeter om te zien of ze into you is.
Tjoeketjoektjoeke *tuut tuut*quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De trein? Heb vast een zonnesteek maar volg je even niet.
Ik neem aan dat hij terugverwijst naar het tongworstelen op het station uit het verhaal een pagina terug?quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De trein? Heb vast een zonnesteek maar volg je even niet.
Is dat die man die ook dateblogs bijhoudt? Zo klinkt het wel namelijk. Leuk stukje inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef BeamofLight het volgende:
Niet supersterk stukje, maar moest het toch effe delen met jullie
,
Luckie
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij terugverwijst naar het tongworstelen op het station uit het verhaal een pagina terug?
Ik lees het topic meestal achterstevoren. Soms is er iemand die opmerkt dat teruglezen zinloos is dat scheelt weer.quote:
Ik word dan altijd nieuwsgierig waarom het zinloos isquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees het topic meestal achterstevoren. Soms is er iemand die opmerkt dat teruglezen zinloos is dat scheelt weer.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Ik lees het topic meestal achterstevoren. Soms is er iemand die opmerkt dat teruglezen zinloos is dat scheelt weer.
Die man? Dit is BoL toch zelf gewoon? Volgens mij is dat namelijk zo'n rare Brabander.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is dat die man die ook dateblogs bijhoudt? Zo klinkt het wel namelijk. Leuk stukje inderdaad.
uiteraard wordt dit niks. Dat is namelijk de essentie van een vonk. Die ontspringt niet een week later.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:53 schreef wc-eend het volgende:
Mijn date gisteravond was leuk en gezellig, goed contact veel gepraat over van alles en nog wat. Ze gaf vanmiddag aan dat ze wel moest kijken of ze een vervolgdate wilde want ze mistte de vonk.
Hopelijk ziet ze een tweede date nog wel zitten maar vermoedelijk wordt dat niks.
Je hoort anders vaak zat dat na een lagere tijd er opeens een vonk was. Dat zijn alleen geen date situaties nee...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
uiteraard wordt dit niks. Dat is namelijk de essentie van een vonk. Die ontspringt niet een week later.
Ik ben het niet met je eens, je leert in die week misschien iemand beter kennen, misschien toch meer interesse of iemand bedenkt dat hij ondanks zijn dingen toch best wel leuk is...quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
uiteraard wordt dit niks. Dat is namelijk de essentie van een vonk. Die ontspringt niet een week later.
Zou kunnen hoorquote:Op donderdag 6 maart 2014 15:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die man? Dit is BoL toch zelf gewoon? Volgens mij is dat namelijk zo'n rare Brabander.
Niet denk te vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ik 'r leuk vind, dat sowieso. Maar dat wil nog niet direct zeggen dat ik er een relatie mee wil, godzijdank.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:00 schreef rhubarbje het volgende:
maar doe je dat dan ook als je haar zelf niet zo ziet zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |