Dat geeft aan dat je een onderdanig mannetje bent, SC. Zou ik niet doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
Idd, mijn openingszin zou zijn: "het moest van de rest uit het topic"
Ben ik ook. Het liefst in een lederen pak, met een bal in m'n mond! En een blinddoek om uiteraardquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat je een onderdanig mannetje bent, SC. Zou ik niet doen.
Geen handboeien? Dat stelt me wat teleur SC.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik ook. Het liefst in een lederen pak, met een bal in m'n mond! En een blinddoek om uiteraard
Oh. Dan heb ik niks gezegd. Bring out the gimp.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik ook. Het liefst in een lederen pak, met een bal in m'n mond! En een blinddoek om uiteraard
Gisteren een date gehad. Moet je de details?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
Ook echt niemand heeft iets rullevants toe te voegen geloof ik
Daar is mijn FoBo voor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:15 schreef Weissman het volgende:
Nou Thijs, nu nog die smoothness naar een DM omzetten en je bent weer een date rijker!
Zelf verplaatst?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef habitue het volgende:
Ik zou vanav een date hebben, maar alweer verplaatst.
Mwah, ik heb dit al eens een topic terug gezegd (of dit topic, weet niet meer), maar ik had eens een gesprek met een dame op PaiQ. Ging goed maar ze was een ontzettende milieufreak. Erg milieubewust (maar reed wel auto, daarover later meer), dat soort dingen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:05 schreef Vilya het volgende:
Ik heb maar een mislukte "date" gehad vandaag, zou wel leuk zijn om andere mensen zijn verhalen ook horen
Gewoon een keer neuken dus? Mwah, ook nooit verkeerd natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Cue_ het volgende:
Niet echt nee
enkel beetje aan het messengen () met een oud basisschoolgenoot, maar daar gaat geen (normale) date uit voortkomen
![]()
Maybe, geen idee nog. We draaien er gezellig omheen. Af en toe wel geinig en best oke ter vermaakquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon een keer neuken dus? Mwah, ook nooit verkeerd natuurlijk.
Als iemand nog alle 400+ delen van deze topic herinneren en daarover zich ergeren... Nou ja, ik zou het niet erg vinden om grappige (sorryquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, ik heb dit al eens een topic terug gezegd (of dit topic, weet niet meer), maar ik had eens een gesprek met een dame op PaiQ. Ging goed maar ze was een ontzettende milieufreak. Erg milieubewust (maar reed wel auto, daarover later meer), dat soort dingen.
Toen ik vertelde dat ik motor reed ging het mis, en kwam er het volgende uit:
"Maar dat is toch levensgevaarlijk! En zo slecht voor het milieu ook ()! En dan moet ik zeker achterop zitten? Nee, dank je wel! Je rijd maar lekker alleen, ik ga niet op zo'n milieuverpester zitten!"
Toen ik zei dat haar wagentje uit 1995 een heel stuk slechter was voor het milieu dan mijn motor uit 2005 kreeg ik nog een paar scheldwoorden en toen werd ik geblokt
Is het heel raar dat ik de namen van mijn basisschoolgenoten niet eens meer weet? Misschien moet ik toch eens de foto=albums in duiken om te zien of er nog wat 'date-baars' tussen zit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:02 schreef Cue_ het volgende:
Niet echt nee
enkel beetje aan het messengen () met een oud basisschoolgenoot, maar daar gaat geen (normale) date uit voortkomen
![]()
Het perfecte excuus is toch 'ik heb een ander ontmoet waarmee de klik gewoon fantastisch is'?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef Rickario het volgende:
Ook maar even een on topic update:
Afgelopen tijd meerdere dates gehad met een meid. Alleen wonen we op nogal een flinke afstand van elkaar vandaan. Ze wist van begin af aan al van mijn twijfels. Maar inmiddels ben ik er uit dat het niet gaat werken. Ondertussen is zij wat gek op mij geworden. Pijnlijke situatie dus.![]()
Maar nu ben ik nogal slecht in het 'dumpen'.
Gisteren merkte ze dat er iets niet goed zat. Ze vond me maar vaag doen, alsof ik iets voor haar verborgen hield/een ander had. Dat heb ik vervolgens zwaar zitten ontkennen. Nu is ze weer gek op mij.
Dom achteraf. Dit was de perfecte mogelijkheid om haar mij te laten dumpen
Kwam beide niet echt goed uit. Maar ik nam het initiatief daarin ja.quote:
Ga uit eten, neem even dit momentje voor jezelf op de WC:quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef Rickario het volgende:
Ook maar even een on topic update:
Afgelopen tijd meerdere dates gehad met een meid. Alleen wonen we op nogal een flinke afstand van elkaar vandaan. Ze wist van begin af aan al van mijn twijfels. Maar inmiddels ben ik er uit dat het niet gaat werken. Ondertussen is zij wat gek op mij geworden. Pijnlijke situatie dus.![]()
Maar nu ben ik nogal slecht in het 'dumpen'.
Gisteren merkte ze dat er iets niet goed zat. Ze vond me maar vaag doen, alsof ik iets voor haar verborgen hield/een ander had. Dat heb ik vervolgens zwaar zitten ontkennen. Nu is ze weer gek op mij.
Dom achteraf. Dit was de perfecte mogelijkheid om haar mij te laten dumpen
geen idee, ik weet ze bijna allemaal nogquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:33 schreef yats het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik de namen van mijn basisschoolgenoten niet eens meer weet? Misschien moet ik toch eens de foto=albums in duiken om te zien of er nog wat 'date-baars' tussen zit.
Jij had deze moeten postenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga uit eten, neem even dit momentje voor jezelf op de WC:
"You deserve the white dress and the happy ending... I'm just not the one to give it to you..."
Oh en als je toch bezig bent: The Doors - Love me two times (Mushroom remix)...
YW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |