Was van een Zuid-Amerikaans ogend type met een beetje dezelfde zinsbouw als de jouwe, vandaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Vilya het volgende:
[..]
Kan altijd blijven hopen![]()
H_J: Ik zit nog niet ingeschreven bij datingsites dus helaas (of gelukkig) niet, afhankelijk van wat er gezegd was
Ik was laatst op een feestje waar wat Braziliaanse vrouwen waren, nou manmanmanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was van een Zuid-Amerikaans ogend type met een beetje dezelfde zinsbouw als de jouwe, vandaar.
Ben je nog over ze heen gegaan dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was laatst op een feestje waar wat Braziliaanse vrouwen waren, nou manmanman![]()
![]()
Deze hadden ook niet zo'n overdreven kont, misschien dat dat scheelt
Een totaal tegenoverstelde van me dus. Gebroken Nederlands niet inbegrepen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was van een Zuid-Amerikaans ogend type met een beetje dezelfde zinsbouw als de jouwe, vandaar.
Uiteraard, want ik zit op Fok! dus ik steek mijn 30cm overal in en schep daar graag over opquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nog over ze heen gegaan dan?
En je hebt natuurlijk foto's!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uiteraard, want ik zit op Fok! dus ik steek mijn 30cm overal in en schep daar graag over op
Je kan HJ ook pm-en voor ee n date.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Vilya het volgende:
[..]
Kan altijd blijven hopen![]()
H_J: Ik zit nog niet ingeschreven bij datingsites dus helaas (of gelukkig) niet, afhankelijk van wat er gezegd was
En een salaris van 5000 in de maand netto!quote:
Newbiequote:Op woensdag 5 maart 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En een salaris van 5000 in de maand netto!
Oh wacht, jij zit natuurlijk al op 7500quote:
daar kom ik mn bed niet voor uit hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En een salaris van 5000 in de maand netto!
Dat is de bedoeling ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar kom ik mn bed niet voor uit hoor![]()
Even een tr gedaan voor al dat geslowchat van jou.quote:
Je valt niet op sportieve types?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef Vilya het volgende:
Het valt wel in de categorie "bad dates" vandaag - had afgesproken om gewoon ff kopje koffie ga drinken met iemand die op zich een leuke man leek te zijn. Niks mis mee, toch?
Na zo een tien minuten lekker kletsen wil hij mij een foto laten zien. En nog eentje. En nog eentje. Allemaal van hem in de sportschool. Als ik niet netjes had gezegd dat het niet voor me klikt, zou ik waarschijnlijk nog foto na foto zitten kijken
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef Fascination het volgende:
Even een tr gedaan voor al dat geslowchat van jou.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe graag zelf de cadeau's openmakenquote:
Wie gaat er dan ook op een date zonder een strik?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik doe graag zelf de cadeau's openmaken
Maakt niet uit hoe moeilijk?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik doe graag zelf de cadeau's openmaken
Als het maar de moeite waard isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |