Lekker met je handen werkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, gebarentaal. Dat snapt iedereen.
"Wapperen met die klauwen!"quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:21 schreef Cue_ het volgende:
Waarom verbaast het me dat je niet zei "lichaamstaal" of "de taal van de liefde"
quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit kunnen maar weinig mensen begrijpen
Ik vind beide opmerkingen even debiel. Dat wou ik even kwijt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:34 schreef Vilya het volgende:
[..]
Lekker gek doe ik altijdMaar muziek is altijd een grote deel van mijn leven geweest dus dan voel ik me helemaal thuis daar - soms misschien te veel
Jij duiveltje jijquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegen elke kerel (of complicate) waarvan ik het verwacht te zeggen
En opgelucht?quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[..]
Ik vind beide opmerkingen even debiel. Dat wou ik even kwijt.
Eigenlijk wel, dat gedoe altijd met zie mij een 'beautiful and unique little snowflake' zijn. Bijna iedereen gaat uit om plezier te hebben met zijn vrienden en je bent niet de enige die zich kan verliezen in een bepaalde muziek genre.quote:
In dit ropic maar ook in veel andere topics zet men uitgaan weg als jagen op partners. Op het moment iemand zegt dat hij / zij uitgaat voor plezier is dat volgens vele een excuus om niet te versieren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, dat gedoe altijd met zie mij een 'beautiful and unique little snowflake' zijn. Bijna iedereen gaat uit om plezier te hebben met zijn vrienden en je bent niet de enige die zich kan verliezen in een bepaalde muziek genre.
Ik ben geen uitbundige verliezer, maar kan wel wazig voor me uitstaren en m'n omgeving vergeten (als ware je in een goed boek zit zeg maarquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:58 schreef Murdera het volgende:
DIT is jezelf "verliezen" in muziek.
Genieten van bepaalde muziek doet iedereen.
Welkom in het dating topicquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:06 schreef Vilya het volgende:
Wow, had helemaal niet verwacht dat mijn comment over genieten van muziek op een of andere manier kon begrepen worden als "kijk ik ben speciaal/uniek" haha
Ik dacht dat alleen op mijn werk gebeurdequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom in het dating topicwaar alles anders opgevat blijkt te kunnen worden dan jij je ooit voor mogelijk hield
Je werk is ook zo bijzonder en uniek?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:08 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen op mijn werk gebeurde
Mijn hoofd doet pijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:06 schreef Vilya het volgende:
de gedachte erachter was iig meer op de lijn van de feite dat met de leeftijd ik nu tegen loop,
Te veel foute Nederlands in een zin? Wacht ff nog een liter of twee koffie... het wordt beter, geloof me maarquote:
fout nederlands.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:10 schreef Vilya het volgende:
[..]
Te veel foute Nederlands in een zin? Wacht ff nog een liter of twee koffie... het wordt beter, geloof me maar
Als je net zoveel sterke drank voor jezelf schenkt als ik koffie voor me, kunnen we netjes de middenweg vinden met communicatiequote:Op woensdag 5 maart 2014 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
fout nederlands.![]()
Maar ik heb het er zwaar mee ja.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:17 schreef Vilya het volgende:
[..]
Als je net zoveel sterke drank voor jezelf schenkt als ik koffie voor me, kunnen we netjes de middenweg vinden met communicatie
En nu zit haar DM/PM ook meteen volquote:
Kan altijd blijven hopenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En nu zit haar DM/PM ook meteen vol
Was van een Zuid-Amerikaans ogend type met een beetje dezelfde zinsbouw als de jouwe, vandaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Vilya het volgende:
[..]
Kan altijd blijven hopen![]()
H_J: Ik zit nog niet ingeschreven bij datingsites dus helaas (of gelukkig) niet, afhankelijk van wat er gezegd was
Ik was laatst op een feestje waar wat Braziliaanse vrouwen waren, nou manmanmanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was van een Zuid-Amerikaans ogend type met een beetje dezelfde zinsbouw als de jouwe, vandaar.
Ben je nog over ze heen gegaan dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was laatst op een feestje waar wat Braziliaanse vrouwen waren, nou manmanman![]()
![]()
Deze hadden ook niet zo'n overdreven kont, misschien dat dat scheelt
Een totaal tegenoverstelde van me dus. Gebroken Nederlands niet inbegrepen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Was van een Zuid-Amerikaans ogend type met een beetje dezelfde zinsbouw als de jouwe, vandaar.
Uiteraard, want ik zit op Fok! dus ik steek mijn 30cm overal in en schep daar graag over opquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nog over ze heen gegaan dan?
En je hebt natuurlijk foto's!quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uiteraard, want ik zit op Fok! dus ik steek mijn 30cm overal in en schep daar graag over op
Je kan HJ ook pm-en voor ee n date.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Vilya het volgende:
[..]
Kan altijd blijven hopen![]()
H_J: Ik zit nog niet ingeschreven bij datingsites dus helaas (of gelukkig) niet, afhankelijk van wat er gezegd was
En een salaris van 5000 in de maand netto!quote:
Newbiequote:Op woensdag 5 maart 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En een salaris van 5000 in de maand netto!
Oh wacht, jij zit natuurlijk al op 7500quote:
daar kom ik mn bed niet voor uit hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En een salaris van 5000 in de maand netto!
Dat is de bedoeling ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar kom ik mn bed niet voor uit hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |