Voer dus gewoon een normaal gesprek, zoals je met elk ander persoon ook zou doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
En zoals -Splash- zei:
Geen sollicitatiegesprek. Wees flirterig, maak grappen of gebruik de schrijfstijl van H_J. Dan hangen ze meteen aan je lippen of het nu mannen of vrouwen zijn.
Zoiets, al ga ik niet met mijn maten flirtenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voer dus gewoon een normaal gesprek, zoals je met elk ander persoon ook zou doen
Hij is wel je grote idool, hè?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
En zoals -Splash- zei:
Geen sollicitatiegesprek. Wees flirterig, maak grappen of gebruik de schrijfstijl van H_J. Dan hangen ze meteen aan je lippen of het nu mannen of vrouwen zijn.
Een aparte vrouwquote:is het een vrouw ja? ik dacht een aparte man
De jouwe toch ook?quote:
Biker homie jeweet.quote:
Moet je eens doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets, al ga ik niet met mijn maten flirten![]()
Dat is over alle vrouwen te zeggenquote:
Ben geen Nederlander, dus als ik op deze (dit?quote:Waarom zegt iedereen altijd ''deze topic''? Het is toch gewoon ''dit'' topic of ben ik nu gek? Zwaar irritant.
In dat geval zit je hier wel goed.quote:
Ervaringen te delen SC?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je eens doenflirten (op een niet seksuele manier) met mannen kan heel verhelderend zijn
en het maakt je likeable
Dit forum. Dit topic.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:43 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ben geen Nederlander, dus als ik op deze (dit?) forum blijf, blijf ik wss je zwaar irriteren
Niet noemenswaardigquote:
Ik weet niet hoe jij tegenover jouw vrienden staat, maar ik flirt niet met mijn vrienden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voer dus gewoon een normaal gesprek, zoals je met elk ander persoon ook zou doen
Nee, je hebt het over wie je hebt gepaald het afgelopen weekend en of ze niet als een stijve plank bleef liggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij tegenover jouw vrienden staat, maar ik flirt niet met mijn vrienden.
Maar bij je vrienden voer je ook geen sollicitatiegesprek....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij tegenover jouw vrienden staat, maar ik flirt niet met mijn vrienden.
Is het geen weekend meer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je hebt het over wie je hebt gepaald het afgelopen weekend en of ze niet als een stijve plank bleef liggen.
Juist. Het is soms zo makkelijk maar het is die eerste stap he.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar bij je vrienden voer je ook geen sollicitatiegesprek....
Maar het gaat hier over mensen die je niet kent, en ook bij mannen of vrouwen waar ik niet op val en dus niet mee wil flirten, heb ik gewoon een normaal gesprek die niet overkomt als een sollicitatie...
waarom zou je dat niet, met extra flirterigheid, bij iemand kunnen doen die je wel aantrekkelijk vindt?
Nog 1 dag werken hierna en dan welquote:
Ik heb niet het idee dat ik bij onbekenden een sollicitatiegesprek voer eigenlijk. Contact leggen (en onderhouden) is het probleem ook nooit geweest. Ik ga alleen aan mezelf twijfelen zodra het een wat meer op flirten gericht gesprek word (omdat ik de bewuste vrouw wel interessant vind), en dan ga ik dus 'foutjes' maken waarmee je inderdaad vaak het resultaat behaald wat je juist niet wilt hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar bij je vrienden voer je ook geen sollicitatiegesprek....
Maar het gaat hier over mensen die je niet kent, en ook bij mannen of vrouwen waar ik niet op val en dus niet mee wil flirten, heb ik gewoon een normaal gesprek die niet overkomt als een sollicitatie...
waarom zou je dat niet, met extra flirterigheid, bij iemand kunnen doen die je wel aantrekkelijk vindt?
Gewoon ermee doorgaan en niet teveel op die foutjes letten tenzij ze enorm erg zijn. Dan kom je er echt welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:16 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik bij onbekenden een sollicitatiegesprek voer eigenlijk. Contact leggen (en onderhouden) is het probleem ook nooit geweest. Ik ga alleen aan mezelf twijfelen zodra het een wat meer op flirten gericht gesprek word (omdat ik de bewuste vrouw wel interessant vind), en dan ga ik dus 'foutjes' maken waarmee je inderdaad vaak het resultaat behaald wat je juist niet wilt hebben.
Ik flirt met allesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon ermee doorgaan en niet teveel op die foutjes letten tenzij ze enorm erg zijn. Dan kom je er echt wel
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik flirt met allesnog wel met een kamerplant
Ze waarderen het nou eenmaal
kijk dat zijn al betere grapjes!quote:
Mijn foutjes vallen meer in de categorie :quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
Foutjes zijn:
- knoflook met kruidenboter bestellen op de eerste date
- Een gesprek hebben over ouders en dan denken dat haar moeder niet haar echte moeder is omdat je 2 mensen door elkaar haalt
- Grieks eten
- Net iets te veel drinken
- "Nou, je naam weet ik al, nu je nummer nog!"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:50 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn foutjes vallen meer in de categorie :
- 'Vergeten' een nummer te vragen na een leuk gesprek
- Denken dat ze geen interesse heeft en daardoor te vroeg een gesprek verlaten
- Een gesprek aan gaan met de 'bezette vriendin' en daarbij de vrijgezelle vrouw teveel negeren
- Teveel of juist te weinig richting het 'seksuelere' sturen
Dat is wel een mooie iddquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
- "Ik ga nu weer verder met je vriendin versieren."
Dat is een goede, die moet ik onthouden (en dan ook daadwerkelijk in praktijk brengen mocht de situatie zich weer voordoen).quote:"Ik ga nu weer verder met je vriendin versieren."
Als dat gebeurt komt het wel goed.quote:Laat dit achterwege tenzij ze haar hand al over je broek laat glijden.
Dat gaat natuurlijk nooit gebeurenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een goede, die moet ik onthouden (en dan ook daadwerkelijk in praktijk brengen mocht de situatie zich weer voordoen).
Eh.. ik weet niet..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een goede, die moet ik onthouden (en dan ook daadwerkelijk in praktijk brengen mocht de situatie zich weer voordoen).
[..]
Als dat gebeurt komt het wel goed.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh.. ik weet niet..
Dit soort zinnen moeten echt op een bepaalde manier gebracht worden. Ik weet niet of jij dat kan.
Dat hangt bij mij van mijn gemoedstoestand af. Als ik een 'fuck it' dag heb heb ik daar geen moeite mee, loopt de dag net even wat minder gesmeerd is de kans dat ik zoiets zeg een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh.. ik weet niet..
Dit soort zinnen moeten echt op een bepaalde manier gebracht worden. Ik weet niet of jij dat kan.
Het daadwerkelijk zeggen en het 'kunnen zeggen' is iets anders hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt bij mij van mijn gemoedstoestand af. Als ik een 'fuck it' dag heb heb ik daar geen moeite mee, loopt de dag net even wat minder gesmeerd is de kans dat ik zoiets zeg een stuk kleiner.
Tenzij je enorm goed kan improviseren. Levert ook wel toffe dingen op somsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren
Alles wat je in je hoofd bedenkt aan situaties, met de hoop dat je ooit een gevatte reactie kan geven, komen NOOIT meer voorof in dusdanig andere vorm dat het niet passend is
Waar het fout gaat is simpel, ik heb te weinig de 'fuck it' houding en ben gewoon te vaak nog onzeker over wat een vrouw van mij vind. Ik weet ook wat daar de reden van is (iets uit mijn verleden en mijn omgeving) en probeer daar ook aan te werken. Maar dan maak je dus dergelijke opmerkingen niet of breng je ze niet overtuigend genoeg om ze geloofwaardig te laten zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef Silenus het volgende:
Precies, als je daar daadwerkelijk geen moeite mee zou hebben zou je namelijk wel veel meer vrouwen versieren. Dus ergens gaat er alsnog iets fout.
En het gesprek ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk dat zijn al betere grapjes!
Maar nee, ze gaan dood
Je hoeft ze ook niet te maken. Het gaat niet altijd om gevatte antwoorden en brutaal durven zijn. Als jij dat niet in je hebt dan moet je ook niet zo willen zijn. Wat je wel moet doen is jezelf zijn en niet te geforceerd overkomen (wat je gaat doen door alle opmerkingen die hier gemaakt worden op te schrijven voor later).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:56 schreef yats het volgende:
[..]
Waar het fout gaat is simpel, ik heb te weinig de 'fuck it' houding en ben gewoon te vaak nog onzeker over wat een vrouw van mij vind. Ik weet ook wat daar de reden van is (iets uit mijn verleden en mijn omgeving) en probeer daar ook aan te werken. Maar dan maak je dus dergelijke opmerkingen niet of breng je ze niet overtuigend genoeg om ze geloofwaardig te laten zijn.
Als je niet wil lullen maar neuken keihard de romantiek wilt bedrijven met je date.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:04 schreef habitue het volgende:
Na het wow-gevoel hebben we nu de fuck-it houding. Wat is nou precies de fuck-it houding
Alles fucken wat ook maar iets weg heeft van iets menselijks met een hartslag (optioneel).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:04 schreef habitue het volgende:
Na het wow-gevoel hebben we nu de fuck-it houding. Wat is nou precies de fuck-it houding
Het is lastig daar een gevatte reactie op te geven inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
fuck·it hou·ding (de; v; meervoud: fuck-it houdingen)
1 - manier van houden van de genitaliën
2 - manier van doen; gedrag(slijn)
3 - uitstraling bij fuck-it daters; nonchalance; voor jou tien anderen
1. Rechtsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
fuck·it hou·ding (de; v; meervoud: fuck-it houdingen)
1 - manier van houden van de genitaliën
2 - manier van doen; gedrag(slijn)
3 - uitstraling bij fuck-it daters; nonchalance; voor jou tien anderen
Wees gerust, ik heb welgeteld 1 opmerking gezien die ik graag wil onthouden. Verder probeer ik hier wel iets op te steken, maar zeker niet anderen te kopiëren. Ik ben geen versierwonder, maar ik weet wel dat vrouwen het meteen door hebben als je een 'kunstje op hun aan het uitvoeren bent' waarbij je niet jezelf bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet te maken. Het gaat niet altijd om gevatte antwoorden en brutaal durven zijn. Als jij dat niet in je hebt dan moet je ook niet zo willen zijn. Wat je wel moet doen is jezelf zijn en niet te geforceerd overkomen (wat je gaat doen door alle opmerkingen die hier gemaakt worden op te schrijven voor later).
Doe je ding, je eigen ding!!!
O jee. Firefly draait zich om in zijn graf nu.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben geen versierwonder, maar ik weet wel dat vrouwen het meteen door hebben als je een 'kunstje op hun aan het uitvoeren bent' waarbij je niet jezelf bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |