abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137366034
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef yats het volgende:

[..]

Wel met het voorbehoud dat we beiden vrijgezel zijn. Ik heb hier weleens dubieuzere posts gezien. Al is het op het randje.
Het gaat idd meer om de manier waarop, kan dat moeilijk uitleggen.
Je wil grappig doen, maar zo komt het niet over. Ik weet niet.
compact en kleverig.
  maandag 3 maart 2014 @ 22:57:22 #248
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137366113
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je probeert te ouwehoeren. Maar op een of andere manier ben ik steeds bang dat je het meent. Dat maakt het nogal ongemakkelijk allemaal.
Neem van mij aan, dit soort posts moet je met een enorme korrel zout nemen. Wat ik hier wel meen zijn posts over dat ik wel wat advies kan gebruiken en ook wat met de tips die ik krijg probeer te doen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137366152
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Het gaat idd meer om de manier waarop, kan dat moeilijk uitleggen.
Je wil grappig doen, maar zo komt het niet over. Ik weet niet.
Inderdaad. Het komt heel kansloos over. En totaal niet grappig. Dus je moet nieuwe humor zoeken, zou ik zeggen.

En: niet benadrukken wat je van jezelf vindt als je jezelf geen 8+ vindt.
  maandag 3 maart 2014 @ 22:59:22 #250
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137366180
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 22:58 schreef rolklem het volgende:

[..]

Inderdaad. Het komt heel kansloos over. En totaal niet grappig. Dus je moet nieuwe humor zoeken, zou ik zeggen.

En: niet benadrukken wat je van jezelf vindt als je jezelf geen 8+ vindt.
Nou ja mensen die zichzelf voordoen alsof ze een 8+ zijn vertrouw ik ook niet en zijn vaak enorm onzeker ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_137366201
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef yats het volgende:

[..]

Wel met het voorbehoud dat we beiden vrijgezel zijn. Ik heb hier weleens dubieuzere posts gezien. Al is het op het randje.
Jahaa, maar dat wordt op een betere manier geuit, met een beetje lef, wat humor, wat speelser. Zoals jij het doet is het tenenkrommend en om plaatsvervangende schaamte van te krijgen.

Je moet wéten hoe je iets brengen kunt en dat beheers jij totaal niet. Werk daaraan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_137366214
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 22:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nou ja mensen die zichzelf voordoen alsof ze een 8+ zijn vertrouw ik ook niet en zijn vaak enorm onzeker ;)
Je moet jezelf niet voordoen als. Als je jezelf écht een 8+ vindt: prima als je dat laat vallen. Maar anders kan je beter zwijgen wat je van jezelf vindt. In ieder geval als man zijnde. Ik ken tenminste 0 vrouwen die op onzekere mannen vallen. En volgens mij laat yats dat heel snel merken. Kijk, dat je onzeker bent... a la.
  maandag 3 maart 2014 @ 23:02:22 #253
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137366294
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:00 schreef rolklem het volgende:

[..]

Je moet jezelf niet voordoen als. Als je jezelf écht een 8+ vindt: prima als je dat laat vallen. Maar anders kan je beter zwijgen wat je van jezelf vindt. In ieder geval als man zijnde. Ik ken tenminste 0 vrouwen die op onzekere mannen vallen. En volgens mij laat yats dat heel snel merken. Kijk, dat je onzeker bent... a la.
Iedereen heeft wel onzekerheden natuurlijk maar je moet idd trots wezen op wie je bent :)
Van jezelf houden voordat je het van een ander kan... Klinkt cliché, is het ook, maar wel waar ;)

Onzeker overkomende vrouwen zijn ook een enorme afknapper trouwens :@
pi_137366349
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:02 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel onzekerheden natuurlijk maar je moet idd trots wezen op wie je bent :)
Van jezelf houden voordat je het van een ander kan... Klinkt cliché, is het ook, maar wel waar ;)

Onzeker overkomende vrouwen zijn ook een enorme afknapper trouwens :@
Precies. Je kan ook best iets zeggen waar je onzeker over bent, als je het maar van te voren al "gecompenseerd" hebt door "ergens over op te scheppen" (en dan niet zo letterlijk nemen als hier staat, alsjeblieft).

Ik vind dat juist wel leuk :P
  maandag 3 maart 2014 @ 23:04:44 #255
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137366379
Tipje voor mensen die net inschakelen:niet teruglezen. Echt...
pi_137366382
Oh, ineens heeft iedereen een gigantisch zelfvertrouwen?
  maandag 3 maart 2014 @ 23:05:35 #257
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137366414
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Ik neig zelfs naar arrogantie ;)
:P
pi_137366430
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:04 schreef Weissman het volgende:
Dat zeg ik helemaal niet. Begrijpend lezen ;)
pi_137366507
Tip: Krijg een relatie. Goed voor je zelfvertrouwen :7
  maandag 3 maart 2014 @ 23:13:03 #260
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137366687
quote:
Jahaa, maar dat wordt op een betere manier geuit, met een beetje lef, wat humor, wat speelser. Zoals jij het doet is het tenenkrommend en om plaatsvervangende schaamte van te krijgen.

Je moet wéten hoe je iets brengen kunt en dat beheers jij totaal niet. Werk daaraan.
En bedankt. Nogal makkelijk gezegd als je het zelf blijkbaar automatisch goed doet.

quote:
Weinig mensen in mijn omgeving weten hoe ik echt over mezelf denk. Als ik op pad ben met mijn vrienden ben ik meestal een van de gangmakers, maar zodra het op versieren aan komt verander ik in een persoon die liever alle risico's ontwijkt puur om niet gekwetst te worden. Het kan dat vrouwen dat onbewust merken, maar veel mensen merken er weinig tot niets van. Zo verbaasde mijn vorige baas (waar ik ook buiten het werk om een goed contact mee had en heb) zich enorm over het aantal dates dat ik de afgelopen 1,5 jaar gehad heb.

quote:
Je hebt gelijk, maar tussen praktijk en theorie zit een flinke afwijking in mijn geval. En daar moet ik hard aan werken, en werk ik ook aan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  maandag 3 maart 2014 @ 23:19:34 #261
108913 Godshand
guide4you
pi_137366935
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef yats het volgende:

[..]

En bedankt. Nogal makkelijk gezegd als je het zelf blijkbaar automatisch goed doet.

[..]

Weinig mensen in mijn omgeving weten hoe ik echt over mezelf denk. Als ik op pad ben met mijn vrienden ben ik meestal een van de gangmakers, maar zodra het op versieren aan komt verander ik in een persoon die liever alle risico's ontwijkt puur om niet gekwetst te worden. Het kan dat vrouwen dat onbewust merken, maar veel mensen merken er weinig tot niets van. Zo verbaasde mijn vorige baas (waar ik ook buiten het werk om een goed contact mee had en heb) zich enorm over het aantal dates dat ik de afgelopen 1,5 jaar gehad heb.

[..]

Je hebt gelijk, maar tussen praktijk en theorie zit een flinke afwijking in mijn geval. En daar moet ik hard aan werken, en werk ik ook aan.
Even ontopic yats, welke datingsites sta je nog ingeschreven (voordat ome Re of tante moblo dit dichtflikkert)?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 3 maart 2014 @ 23:20:48 #262
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137366986
quote:
5s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Even ontopic yats, welke datingsites sta je nog ingeschreven (voordat ome Re of tante moblo dit dichtflikkert)?
Lexa (al ben ik geen lid nu) en okcupid.
pi_137366987
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:13 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Ga nu niet ineens gepikeerd lopen doen over een goed bedoelde post, het enige wat je kunt doen is dat beter aanvoelen en er gewoon aan werken. Sommige mensen zijn daar natuurtalenten in, anderen niet. Maar dat betekent niet dat je jezelf niet kunt verbeteren. Door er wat mee te oefenen. Lul tegen vrouwen op datingsites, of hier for all i friggin' care. Zie wat werkt en niet werkt. En bovenal, leer ervan.
pi_137367233
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef yats het volgende:

[..]

Probeer Paiq eens. Kun je ouwehoeren en direct uitvinden wat werkt en wat niet. Daarnaast ziet men niet direct je foto.
  maandag 3 maart 2014 @ 23:27:27 #265
108913 Godshand
guide4you
pi_137367239
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef yats het volgende:

[..]

Lexa :') Godver wat een kutsite was dat..tenminste 3 jaar terug..

Is het nog steeds dat je moet dokken om een berichtje te mogen sturen? Ook profielen met meiden die allemaal op elkaar lijken: viva types die alleen voor je gaan als je Brad Pitt zelf bent en/of veel geld hebt..

Mijn advies: paiq, of ga dan (als je echt zo nodig geld wil storten) nog naar Relatieplanet. Hoe wel bij RP je erg veel moeite moet doen om op te vallen.. OK Cupid is op zich wel geinig maar ik had er te weinig mee. Hele tijd dat pseudo intellectuele Engels geneuzel...

En anders FOK, maar dan niet de dames van dit topic DMen. Daarbij heb je 't allang te bont gemaakt...
  maandag 3 maart 2014 @ 23:29:19 #266
108913 Godshand
guide4you
pi_137367320
Oh, sommigen zweren bij Knuz, maar dan moet je in je profiel zetten dat je Geert Wilders/Pim Fortuijn fan bent. Anders kan je het wel vergeten.En bij de date rekening houden dat zij misschien om 22 uur terug naar de instelling moet..
  maandag 3 maart 2014 @ 23:30:05 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137367345
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:20 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ga nu niet ineens gepikeerd lopen doen over een goed bedoelde post, het enige wat je kunt doen is dat beter aanvoelen en er gewoon aan werken. Sommige mensen zijn daar natuurtalenten in, anderen niet. Maar dat betekent niet dat je jezelf niet kunt verbeteren. Door er wat mee te oefenen. Lul tegen vrouwen op datingsites, of hier for all i friggin' care. Zie wat werkt en niet werkt. En bovenal, leer ervan.
Het is gewoon enorm frustrerend als iets wat toch vrij eenvoudig zou moeten zijn (versieren) niet lukt en je daardoor in je vriendengroep ook geregeld een beetje in de zeik gezet word. Al helemaal als je voor je eigen gevoel wel degelijk geregeld andere dingen probeert, maar keer op keer resultaat uitblijft.
  maandag 3 maart 2014 @ 23:36:32 #268
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137367557
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lexa :') Godver wat een kutsite was dat..tenminste 3 jaar terug..

Is het nog steeds dat je moet dokken om een berichtje te mogen sturen? Ook profielen met meiden die allemaal op elkaar lijken: viva types die alleen voor je gaan als je Brad Pitt zelf bent en/of veel geld hebt..

Mijn advies: paiq, of ga dan (als je echt zo nodig geld wil storten) nog naar Relatieplanet. Hoe wel bij RP je erg veel moeite moet doen om op te vallen.. OK Cupid is op zich wel geinig maar ik had er te weinig mee. Hele tijd dat pseudo intellectuele Engels geneuzel...

En anders FOK, maar dan niet de dames van dit topic DMen. Daarbij heb je 't allang te bont gemaakt...
Ik ben met een reden geen actief lid meer. Ik heb daar 4 maanden een lidmaatschap gehad en echt 0,0 resultaat gehad. Precies wat je al zegt, zelfs dames die je (met alle respect) net op een 6 inschaalt zijn erg terughoudend en lijken alleen maar voor de echt knappe kerels te gaan. Leuk en aardig, maar om daar nu voor te betalen?

Ik ben nu iets van 1,5 week lid van okcupid. Op zich is het wel leuk dat het internationaler is en je door uitgebreide vragen een beter beeld bij iemand krijgt. Maar helaas ook hier nog 0,0 resultaat in de vorm van gesprekken of dates.

En nee, ik ga niemand hier uit mezelf dm'en. Al heb ik wel wat contact met enkele foksters waarbij enkele me oprecht proberen te helpen. Maar hosselen zoals faxie zit er niet in vermoed ik.
pi_137367578
Neemt yats dan eindelijk de troon over van Faxie?
  maandag 3 maart 2014 @ 23:40:12 #270
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137367705
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef Weissman het volgende:
Neemt yats dan eindelijk de troon over van Faxie?
Fax kan versieren, alleen wil hij een relatie. Ik heb relaties gehad maar heb moeite met versieren. Dat zijn toch twee aparte takken van sport?
  maandag 3 maart 2014 @ 23:44:13 #271
108913 Godshand
guide4you
pi_137367862
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef yats het volgende:

Ik ben nu iets van 1,5 week lid van okcupid. Op zich is het wel leuk dat het internationaler is en je door uitgebreide vragen een beter beeld bij iemand krijgt. Maar helaas ook hier nog 0,0 resultaat in de vorm van gesprekken of dates.
Tsja, dat chatten werkte niet echt. En veel expats. Als je niet minimaal 5 andere buitenlanders kent, 3 jaar gebackpacked hebt in Australië en Nomad je niks zegt dat willen ze niet met je spreken. En de Nederlandse dames vinden je saai als je gewoon standaard al heel je leven doodgewoon in Holland woont en niet eens ge-expat hebt...

Tenminste, dat was mijn ervaring. Van een hoop anderen hier lees ik dat ze het tof vinden..

Ik kom nu ook zuur over :') maar ik had vooral succes met paiq: een beetje de geinponem uithangen wordt vaak gewaardeerd en ik vind chatten wel leuk. Leuker dan lappen tekst heen en weer zenden...
  maandag 3 maart 2014 @ 23:50:09 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137368080
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tsja, dat chatten werkte niet echt. En veel expats. Als je niet minimaal 5 andere buitenlanders kent, 3 jaar gebackpacked hebt in Australië en Nomad je niks zegt dat willen ze niet met je spreken. En de Nederlandse dames vinden je saai als je gewoon standaard al heel je leven doodgewoon in Holland woont en niet eens ge-expat hebt...

Tenminste, dat was mijn ervaring. Van een hoop anderen hier lees ik dat ze het tof vinden..

Ik kom nu ook zuur over :') maar ik had vooral succes met paiq: een beetje de geinponem uithangen wordt vaak gewaardeerd en ik vind chatten wel leuk. Leuker dan lappen tekst heen en weer zenden...
Ik heb tot nu toe vrij veel gereisd en ken eigenlijk overal in Europa nog wel iemand die ik ooit op een reis ontmoet heb. Als ik snel tel zijn er nog 6 landen in Europa die ik niet bereisd heb. Backpacken is leuk om te doen en zou ik zo weer doen als ik niet net voor mezelf begonnen was. Maar ja, dat schreeuw ik niet overal van de daken. Misschien moet ik dat toch maar eens doen?

Ik schrijf me overigens in op een datingsite om te daten, niet om te chatten. Daar heb ik geen datingsite voor nodig.
pi_137368660
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee joh! Je bent gewoon de lekkerste! ~O>
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_137369191
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:50 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe vrij veel gereisd en ken eigenlijk overal in Europa nog wel iemand die ik ooit op een reis ontmoet heb. Als ik snel tel zijn er nog 6 landen in Europa die ik niet bereisd heb. Backpacken is leuk om te doen en zou ik zo weer doen als ik niet net voor mezelf begonnen was. Maar ja, dat schreeuw ik niet overal van de daken. Misschien moet ik dat toch maar eens doen?

Ik schrijf me overigens in op een datingsite om te daten, niet om te chatten. Daar heb ik geen datingsite voor nodig.
Dat reizen en je eigen zaak klinken als positieve punten. Die zijn altijd goed om te vermelden. Laat zien dat je er trots op bent en er goed bij voelt. Dat geeft een positieve uitstraling. En als iemand het niet leuk vindt? Jammer voor diegene. De volgende vindt het wel leuk.

Het daten begint met chatten als je het via internet doet. Zo gaat dat nou eenmaal. Begin gewoon een leuk praatje. Oefen desnoods op dames die je zelf minder leuk vind om er wat emer feeling mee te krijgen.
pi_137369203
dubbel
  dinsdag 4 maart 2014 @ 01:10:52 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_137369802
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Er zullen ook mensen zijn die het nooit zullen kunnen. Ben er bang voor dat hij daar 1 van zal zijn :{

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:04 schreef BeamofLight het volgende:
Tipje voor mensen die net inschakelen:niet teruglezen. Echt...
Te laat -O-

quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik ben het :D

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:40 schreef yats het volgende:

[..]

Fax kan versieren.
Uhm juist ja.....

Jullie hebben wel 1 groot probleem gemeen met elkaar! Jullie willen te graag en gaan dus over compenseren met als gevolg dar het zwaar kansloos en hopeloos overkomt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_137369833
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 00:10 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ik sta op een bescheiden 2e plaats B-)
Want bescheiden, dat ben ik.
pi_137370351
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook bevooroordeeld door mn verleden, ik houd er helemáál niet van bij n man die ik niet of nauwelijks ken :{w
:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_137370425
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben met een reden geen actief lid meer. Ik heb daar 4 maanden een lidmaatschap gehad en echt 0,0 resultaat gehad. Precies wat je al zegt, zelfs dames die je (met alle respect) net op een 6 inschaalt zijn erg terughoudend en lijken alleen maar voor de echt knappe kerels te gaan. Leuk en aardig, maar om daar nu voor te betalen?

En nee, ik ga niemand hier uit mezelf dm'en. Al heb ik wel wat contact met enkele foksters waarbij enkele me oprecht proberen te helpen. Maar hosselen zoals faxie zit er niet in vermoed ik.
Whut? :')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 06:39:28 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137370773
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 00:10 schreef Perzephone het volgende:

[..]

:')
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 maart 2014 @ 07:55:50 #281
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137371133
Ik wilde een willekeurige post pakken om te quoten maar ik ben blij dat ik toch eens even teruggelezen heb.

Yats: over vingeren beginnen is niet het slimste wat je kan doen, sommige vrouwen houden niet van dat natte vinger werk.

Weiss/H_J: maak van yats je protegé. Heb je een project :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137373974
Aangezien dat ik nieuw hier ben (hoi allemaal :W) ga ik niet eens proberen om aan de vorige topic sluiten, dus ff "off-topic".

Ik ben hier geland omdat ik aan het zoeken was naar ervaringen van dating websites. Ik heb al enige tijd niet gedate, en aangezien dat ik wat problemen heb met het inplannen van een leuke avondje uit met vrienden, dacht ik om toch ff kijken als ik met zo een datingsite iets mee zou kunnen. Overal lees je maar zulke verhalen van "datingsites zijn oplichterij", dus stel ik deze vraag aan jullie.

Wat zijn jullie ervaringen met datingsites - wel of niet mee beginnen?
Whether you think you can, or you think you can't - you're right.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 4 maart 2014 @ 11:04:32 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137374446
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:45 schreef Vilya het volgende:
Aangezien dat ik nieuw hier ben (hoi allemaal :W) ga ik niet eens proberen om aan de vorige topic sluiten, dus ff "off-topic".

Ik ben hier geland omdat ik aan het zoeken was naar ervaringen van dating websites. Ik heb al enige tijd niet gedate, en aangezien dat ik wat problemen heb met het inplannen van een leuke avondje uit met vrienden, dacht ik om toch ff kijken als ik met zo een datingsite iets mee zou kunnen. Overal lees je maar zulke verhalen van "datingsites zijn oplichterij", dus stel ik deze vraag aan jullie.

Gewoon doen en kijken wat voor reacties je krijgt. Voor iedereen werkt het anders. Gratis varianten zijn over het algemeen niet zo serieus als betaalde sites maar dat is niet altijd het geval. In de OP staan enkele goede sites die zeker geen oplichting zijn en waar mensen hier (goede en mindere) ervaringen mee hebben.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_137374484
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:45 schreef Vilya het volgende:
Dat is echt een hele fascinerende vraag in een topicreeks die over de 400 delen beslaat, Vilya. Ik denk dat je er niet aan moet beginnen. Het is allemaal oplichterij. :{
pi_137374524
Misschien durf ik het dan toch aan. Ik denk nog steeds wel dat terwijl internet ook een goede optie is, in het echte iemand gewoon ontmoeten toch veel leuker is.

Alleen ben ik bang dat ik een date-afstotende uitstraling heb _O-
pi_137374724
Hungry_Joe: Ik ben 29 en alweer single, ik begin te denken dat de hele "happy ever after" meestal is :P En ja, ik had ook wel ff gezocht in de oudere posts, maar zelfs dat ik vind dat ik een vrij geduldig iemand kan zijn... Zou een beetje teveel zelfs voor mij worden denk ik -O-
pi_137374908
niet weer een.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')