Er zullen ook mensen zijn die het nooit zullen kunnen. Ben er bang voor dat hij daar 1 van zal zijnquote:Op maandag 3 maart 2014 22:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jahaa, maar dat wordt op een betere manier geuit, met een beetje lef, wat humor, wat speelser. Zoals jij het doet is het tenenkrommend en om plaatsvervangende schaamte van te krijgen.
Je moet wéten hoe je iets brengen kunt en dat beheers jij totaal niet. Werk daaraan.
Te laatquote:Op maandag 3 maart 2014 23:04 schreef BeamofLight het volgende:
Tipje voor mensen die net inschakelen:niet teruglezen. Echt...
Ik ben hetquote:
Uhm juist ja.....quote:
Ik sta op een bescheiden 2e plaatsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:10 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nee joh! Je bent gewoon de lekkerste!
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook bevooroordeeld door mn verleden, ik houd er helemáál niet van bij n man die ik niet of nauwelijks ken
Whut?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben met een reden geen actief lid meer. Ik heb daar 4 maanden een lidmaatschap gehad en echt 0,0 resultaat gehad. Precies wat je al zegt, zelfs dames die je (met alle respect) net op een 6 inschaalt zijn erg terughoudend en lijken alleen maar voor de echt knappe kerels te gaan. Leuk en aardig, maar om daar nu voor te betalen?
Ik ben nu iets van 1,5 week lid van okcupid. Op zich is het wel leuk dat het internationaler is en je door uitgebreide vragen een beter beeld bij iemand krijgt. Maar helaas ook hier nog 0,0 resultaat in de vorm van gesprekken of dates.
En nee, ik ga niemand hier uit mezelf dm'en. Al heb ik wel wat contact met enkele foksters waarbij enkele me oprecht proberen te helpen. Maar hosselen zoals faxie zit er niet in vermoed ik.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:10 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nee joh! Je bent gewoon de lekkerste!
Gewoon doen en kijken wat voor reacties je krijgt. Voor iedereen werkt het anders. Gratis varianten zijn over het algemeen niet zo serieus als betaalde sites maar dat is niet altijd het geval. In de OP staan enkele goede sites die zeker geen oplichting zijn en waar mensen hier (goede en mindere) ervaringen mee hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:45 schreef Vilya het volgende:
Aangezien dat ik nieuw hier ben (hoi allemaal) ga ik niet eens proberen om aan de vorige topic sluiten, dus ff "off-topic".
Ik ben hier geland omdat ik aan het zoeken was naar ervaringen van dating websites. Ik heb al enige tijd niet gedate, en aangezien dat ik wat problemen heb met het inplannen van een leuke avondje uit met vrienden, dacht ik om toch ff kijken als ik met zo een datingsite iets mee zou kunnen. Overal lees je maar zulke verhalen van "datingsites zijn oplichterij", dus stel ik deze vraag aan jullie.
Wat zijn jullie ervaringen met datingsites - wel of niet mee beginnen?
Dat is echt een hele fascinerende vraag in een topicreeks die over de 400 delen beslaat, Vilya. Ik denk dat je er niet aan moet beginnen. Het is allemaal oplichterij.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:45 schreef Vilya het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met datingsites - wel of niet mee beginnen?
Eh, ik kan hier echt geen chocola van maken. Zit er een sublimal message in?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:13 schreef Vilya het volgende:
Hungry_Joe: Ik ben 29 en alweer single, ik begin te denken dat de hele "happy ever after" meestal isEn ja, ik had ook wel ff gezocht in de oudere posts, maar zelfs dat ik vind dat ik een vrij geduldig iemand kan zijn... Zou een beetje teveel zelfs voor mij worden denk ik
Reizen is echt iets wat je daadwerkelijk in elk profiel terug zal vinden, wees origineel met iets ipv de zoveelste die 'van reizen houdt'. Het grote probleem zit vaak bij de meer eh.. welwillende mensen dat de wanhopigheid en de frustratie er uit spuit. Het gevolg is dat gesprekken niet meer vloeien en heel dwangmatig overkomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:32 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Dat reizen en je eigen zaak klinken als positieve punten. Die zijn altijd goed om te vermelden. Laat zien dat je er trots op bent en er goed bij voelt. Dat geeft een positieve uitstraling. En als iemand het niet leuk vindt? Jammer voor diegene. De volgende vindt het wel leuk.
Het daten begint met chatten als je het via internet doet. Zo gaat dat nou eenmaal. Begin gewoon een leuk praatje. Oefen desnoods op dames die je zelf minder leuk vind om er wat emer feeling mee te krijgen.
Een originele profieltekst levert inderdaad veel meer reacties op. Wees creatief en je hebt zo aanspraak. En een leuk gesprek erna.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Reizen is echt iets wat je daadwerkelijk in elk profiel terug zal vinden, wees origineel met iets ipv de zoveelste die 'van reizen houdt'. Het grote probleem zit vaak bij de meer eh.. welwillende mensen dat de wanhopigheid en de frustratie er uit spuit. Het gevolg is dat gesprekken niet meer vloeien en heel dwangmatig overkomen.
Daten is leuk om te doen, meer niet. Je moet niet uit elke date een relatie willen slepen. Als het leuk is dan vraag je een tweede date. Zo niet, neeeext.
Lieve Mona Hungry_Joe,quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, ik kan hier echt geen chocola van maken. Zit er een sublimal message in?
En maak er geen solicitatiegesprek van.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een originele profieltekst levert inderdaad veel meer reacties op. Wees creatief en je hebt zo aanspraak. En een leuk gesprek erna.
Jullie zijn toch actieve mensen, dating-wise, en zelfs als er 400+ delen over deze topic zijn gemaakt, blijf ik toch de hoop koesteren dat een of andere manier moet wel werken om dates te vinden. Heb gewoon nog nooit datingsites geprobeerd, en het ging niet zo zeer over als er wel dates zijn te vinden op dating sites, maar meer over als het nu echt oplichterij is of niet (ben nogal dubieus over zulke sites).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, ik kan hier echt geen chocola van maken. Zit er een sublimal message in?
ik begin te denken dat de hele "happy ever after" meestal isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:28 schreef Vilya het volgende:
[..]
Jullie zijn toch actieve mensen, dating-wise, en zelfs als er 400+ delen over deze topic zijn gemaakt, blijf ik toch de hoop koesteren dat een of andere manier moet wel werken om dates te vinden. Heb gewoon nog nooit datingsites geprobeerd, en het ging niet zo zeer over als er wel dates zijn te vinden op dating sites, maar meer over als het nu echt oplichterij is of niet (ben nogal dubieus over zulke sites).
En ik ben pas wakker, zo vroeg ga je nooit chocola van maken over wat ik zeg vrees ik
Eenschquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waarom zegt iedereen altijd ''deze topic''? Het is toch gewoon ''dit'' topic of ben ik nu gek? Zwaar irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |