Ik geef toe dat ik waarschijnlijk bevooroordeeld ben door mijn verleden. Alle vrouwen waar ik het bed mee gedeeld hebt waren een enorme fan van beffen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg nou juist dat ik veel vrouwen ken die dat helemaal niet willen.
Ook niet met 'echte' seks als toetje.
Ok, dan zou het in jouw geval dus vingeren en seks zijn mochten we elkaar ooit in een vrijgezelle toestand treffen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook bevooroordeeld door mn verleden, ik houd er helemáál niet van bij n man die ik niet of nauwelijks ken
Dat is wel prettig om te weten, dank jequote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan zou het in jouw geval dus vingeren en seks zijn mochten we elkaar ooit in een vrijgezelle toestand treffen.
Weer niet goed?quote:
Ik heb door jou soms de hele dag:quote:
Sorryquote:Op maandag 3 maart 2014 22:30 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik heb door jou soms de hele dag:
in mn hoofd.
Wat doe ik fout? Teveel toegeven? Ik kan hier alleen maar leren.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar dat maakt niet uit
Je probeert te ouwehoeren. Maar op een of andere manier ben ik steeds bang dat je het meent. Dat maakt het nogal ongemakkelijk allemaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Wat doe ik fout? Teveel toegeven? Ik kan hier alleen maar leren.
Het feit dat je een opmerking maakt over mij vingeren gaat wat te ver imoquote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Wat doe ik fout? Teveel toegeven? Ik kan hier alleen maar leren.
Kan wel, maar niet op die manier (zoals rickario al aangeeft)quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het feit dat je een opmerking maakt over mij vingeren gaat wat te ver imo
Wel met het voorbehoud dat we beiden vrijgezel zijn. Ik heb hier weleens dubieuzere posts gezien. Al is het op het randje.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het feit dat je een opmerking maakt over mij vingeren gaat wat te ver imo
Man man manquote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Wel met het voorbehoud dat we beiden vrijgezel zijn. Ik heb hier weleens dubieuzere posts gezien. Al is het op het randje.
Het gaat idd meer om de manier waarop, kan dat moeilijk uitleggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:54 schreef yats het volgende:
[..]
Wel met het voorbehoud dat we beiden vrijgezel zijn. Ik heb hier weleens dubieuzere posts gezien. Al is het op het randje.
Neem van mij aan, dit soort posts moet je met een enorme korrel zout nemen. Wat ik hier wel meen zijn posts over dat ik wel wat advies kan gebruiken en ook wat met de tips die ik krijg probeer te doen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:50 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je probeert te ouwehoeren. Maar op een of andere manier ben ik steeds bang dat je het meent. Dat maakt het nogal ongemakkelijk allemaal.
Inderdaad. Het komt heel kansloos over. En totaal niet grappig. Dus je moet nieuwe humor zoeken, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat idd meer om de manier waarop, kan dat moeilijk uitleggen.
Je wil grappig doen, maar zo komt het niet over. Ik weet niet.
Nou ja mensen die zichzelf voordoen alsof ze een 8+ zijn vertrouw ik ook niet en zijn vaak enorm onzekerquote:Op maandag 3 maart 2014 22:58 schreef rolklem het volgende:
[..]
Inderdaad. Het komt heel kansloos over. En totaal niet grappig. Dus je moet nieuwe humor zoeken, zou ik zeggen.
En: niet benadrukken wat je van jezelf vindt als je jezelf geen 8+ vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |