Niet. Soms alleen wat verticuteren om het mos er uit te krijgenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe scheren jullie je schaamhaar eigenlijk? Altijd al willen weten.
Hoe lang duurt het voordat de kerosine bij een vliegtuig op raakt? Ik heb al een tijdje geen landing strip meer gezien namelijk...quote:Op maandag 3 maart 2014 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die past mooi bij "the landing strip"
Ah. Een knipoogje. Het eerste contact is dus al gelegd.quote:
Bij instellingen en 'running apps' de app stoppen als die op de achtergrond nog loopt.quote:
Nee. Nee. Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat de kerosine bij een vliegtuig op raakt? Ik heb al een tijdje geen landing strip meer gezien namelijk...
Gewoon het lot een handje helpen en met de neus omlaag erin duiken. De nabestaanden van die brandende passagiers snappen dat wel.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat de kerosine bij een vliegtuig op raakt? Ik heb al een tijdje geen landing strip meer gezien namelijk...
Daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden. Heb er namelijk zelf ook last van, aandacht van mannen én vrouwen.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, mij.
Ik zou wel graag wat minder aantrekkingskracht willen hebben. Helamaal niet handig, al die mannen die me willen
Uhm ja, maar dat profiel staat op een paar foto's na leeg en ik doe er verder niks meequote:Op maandag 3 maart 2014 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is jouw OKCupid naam nagenoeg gelijk aan je nick?
Ik heb een halve avond een profiel gehad. Ik ging even mn grootste "enemy" bekijken.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden. Heb er namelijk zelf ook last van, aandacht van mannen én vrouwen.
[..]
Uhm ja, maar dat profiel staat op een paar foto's na leeg en ik doe er verder niks mee
Dat was niet de bedoeling.quote:Mijn eerste en laatste advies:
Kap nou eens met benadrukken hoe sneu je jezelf vindt.
quote:Gewoon het lot een handje helpen en met de neus omlaag erin duiken. De nabestaanden van die brandende passagiers snappen dat wel.
Check...quote:En wees een onbaatzuchtige beffer
Nou met een scheermesjequote:Op maandag 3 maart 2014 21:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe scheren jullie je schaamhaar eigenlijk? Altijd al willen weten.
Dat hangt van de eerste date af natuurlijk.quote:
Veel vrouwen houden wel van een man die ook gewoon aan zichzelf denkt in bed.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt van de eerste date af natuurlijk.
Vrouwen die niet ervan houden om gebeft te worden... Ik kan er niks mee... Alsof je je hobby niet mag uitoefenenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Veel vrouwen houden wel van een man die ook gewoon aan zichzelf denkt in bed.
En ik ken er ook genoeg die heul niet gebeft willen worden op een eerste date
Het helpt ook niet dat de helft van de mannelijke bevolking niet door schijnt te hebben dat je daar ook enge ziektes van kan krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan daarna altijd nog. Die knuppel blijft ook wel werken als je eerst beft of vingert.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg nou juist dat ik veel vrouwen ken die dat helemaal niet willen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan daarna altijd nog. Die knuppel blijft ook wel werken als je eerst beft of vingert.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen die niet ervan houden om gebeft te worden... Ik kan er niks mee... Alsof je je hobby niet mag uitoefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |