abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2014 @ 18:32:08 #101
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137353434
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Deze week weer een date. Met iemand waarvan ik vermoedde dat ze weleens meer zou willen dan ik. Dus heb haar gezegd dat ik met nog iemand aan het daten ben, ik voel me dan altijd wat lullig :')

Geeft ze aan dat dat geen probleem is en dat ze nu toch nog niet klaar is om wat vasts aan te gaan. Maar het gewoon leuk vindt om af en toe samen eens wat te ondernemen. Wink wink nudge nudge x 1001. Altijd prettig om me niet meer bezwaard te hoeven voelen. +1 voor fwb's.
Lijkt me meer dan prima.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_137353751
quote:
10s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:31 schreef habitue het volgende:

[..]

En ondertussen is ze al behang aan het utizoeken voor de nieuwe babykamer.

Maar idd fwb zijn zeker een uitkomst, mits geen van beide echte gevoelens krijgt.
Ik heb een zelfde soort situatie. Paar keer gedate. Voor mijzelf bedacht of het meer kon worden. Maar kom er achter van niet. Af en toe bij elkaar hangen en een leuke nacht zou prima zijn. Zij reageert ook vaak niet of laat dus heb het idee dat zij dat ook wel ziet zitten. Alleen als we een nacht doorbrengen dan heb ik altijd het idee dat ze wel meer voelt.

Toch volgende keer maar aankaarten. Wel zo eerlijk voor allebei.
  maandag 3 maart 2014 @ 18:48:34 #103
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137353921
Als ik jou en joe zo hoor vraag ik me af of ik een compleet ander type vrouw tegen kom ofzo.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137353978
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:
Als ik jou en joe zo hoor vraag ik me af of ik een compleet ander type vrouw tegen kom ofzo.
Ik ga het aantal fwb's maar niet posten hier dan. Dat wordt wel erg genant. En ik moet natuurlijk aan mijn goede reputatie denken. :{
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 3 maart 2014 @ 18:52:53 #105
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137354035
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik ga het aantal fwb's maar niet posten hier dan. Dat wordt wel erg genant. En ik moet natuurlijk aan mijn goede reputatie denken. :{
_O-

Maar je maakt me eerlijk gezegd wel nieuwsgierig waar je die vrouwen vind en hoe je ze zover krijgt.
pi_137354443
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:48 schreef yats het volgende:
Nee hoor.
Ik herken veel in je verhalen. Ben een echte laatbloeier, ook met vrouwen.Liep altijd tegen dezelfde dingen aan als jij.
Tot 2 jaar terug eigenljk. Toen begon ik wel ineens signalen te zien en korte eerste gesprekjes te voeren die wel werkten, zonder jezelf anders voor te doen. Als ik terugkijk wat het verschil is tussen nu en een paar jaar geleden zijn het kleine dingen die ik niet eens echt zo direct kan benoemen dat als een tip mee te geven is.

En van wat ik van HJ lees, daar zit ik lang niet bij in de buurt. Alleen dat ik over het dooie punt heen ben waarin het lijkt alsof niks werkt wat je doet. En ja, zelfvertrouwen en veel doen bleken toch wel de key. Nu heb ik over zelfvertrouwen nooit veel te klagen gehad, alleen moet je dat wel weten uit te stralen. Ik werd er juist heel bescheiden en afwachtend van door de gedachte dat ik de voorgrond niet nodig had om mij prettig te voelen. Alleen is dat een nogal domme redenatie geweest.

Ben nog steeds geen vrouwenverslinder hoor. Zoals hier al gezegd, het meh wel aardig type laat ik vaak gaan. Toevallig laatste paar maanden geweest dat er wat behoeftes waren en ik dacht echt wat leuks te zien. Kan ook zo weer een jaar niks zijn.

Nu we toch bezig zijn. Mijn laatste liefde waar je niet van kan eten was een paar maanden terug. maar 2x gezien waar ze in een zaakje als student werkte. Was daar met een zwangere vriendin, vergroot je kansen niet. 2 dagen later ging ik alleen, om haar uit te vragen/nummer te regelen. Dat doe ik bijna nooit zo, maar bleek ze net voor een aantal maanden naar het buitenland te zijn. Komt binnenkort weer terug, maar weet alleen een naam. Verder helemaal niks en het is maar afwachten of ze straks daar weer werkt. Nooit gehad dat ik iemand in zo korte tijd zo leuk kon vinden, en het is nog nergens op gebaseerd ook :')
pi_137354707
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:52 schreef yats het volgende:

[..]

_O-

Maar je maakt me eerlijk gezegd wel nieuwsgierig waar je die vrouwen vind en hoe je ze zover krijgt.
Dat vroeg je me al eerder, yats. Op een uitzondering na die ik irl ken via de gebruikelijke datingsites/apps.

Ik doe in principe niks anders dan dit soort flauwekulgesprekken:

quote:
Zij:Wordt het een interessante autobiografie? ;-)

Ik: Zonder al teveel prijs te willen geven; er zit een hoofdstuk in waar ik met mijn olifanten over de Alpen trek om grote delen van Europa te veroveren. Kan ik je alvast noteren voor een gesigneerd exemplaar?

-Oh een machtige man met overwinningsdrang. Toch ben ik nog niet overtuigd. Kun je nog een klein tipje van de sluier oplichten?

-Er zit een magische ring in die door een lilliputter in een vulkaan wordt gegooid. Maar dat heb je niet van mij.

-Nee, klinkt echt te gek! Ik wil 'm...wel een persoonlijke overhandiging uiteraard ;-)

-Is goed, waar woon je? Misschien kom ik tijdens mijn promotietour nog bij je in de buurt.

-In Utrecht. Kan ik me opgeven voor de meet &greet?

-Dat is dichtbij. Wil je nog een handtekening op anatomisch onverantwoorde plekken? Alles voor de fans.
:')

Op een of andere manier smullen ze daarvan. En ik hoef het nu maar te vragen en ik heb alweer een date te pakken weet ik. Het is sowieso weer eens wat anders dan het gebruikelijke ''hoi, hoe gaat het?'' en dat tikkeltje arrogante klootzak zijn werkt ook nogal triggerend. Als je het weet te brengen tenminste. Daarnaast goede foto's hebben en dan is het kat in het bakkie. Ik denk dat het belangrijkste nog is dat je ''iets'' uitstraalt. Iets wat prikkelt, de interesse wekt.
  maandag 3 maart 2014 @ 19:17:26 #108
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_137354960
quote:

[..]

_O-

Als je duidelijk bent in je intenties kun je heus wel vrouwen tegenkomen die dat ook willen. Van ze zover krijgen is helemaal geen sprake, zat vrouwen die iemand "wel leuk voor de neuk" vinden.
pi_137355122
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je duidelijk bent in je intenties kun je heus wel vrouwen tegenkomen die dat ook willen. Van ze zover krijgen is helemaal geen sprake, zat vrouwen die iemand "wel leuk voor de neuk" vinden.
Precies en soms is het zelfs helemaal niet duidelijk wat de intenties zijn. Zoals in mijn post over de aankomende date. Zo'n avond loopt dan gewoon goed en als je elkaar aantrekkelijk vindt merk je dat snel genoeg. Zolang je je daarna niet als een kwijlende mongool gaat gedragen zit het met de rest wel snor.
pi_137355140
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 18:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ik heb een zelfde soort situatie. Paar keer gedate. Voor mijzelf bedacht of het meer kon worden. Maar kom er achter van niet. Af en toe bij elkaar hangen en een leuke nacht zou prima zijn. Zij reageert ook vaak niet of laat dus heb het idee dat zij dat ook wel ziet zitten. Alleen als we een nacht doorbrengen dan heb ik altijd het idee dat ze wel meer voelt.

Toch volgende keer maar aankaarten. Wel zo eerlijk voor allebei.
Grote kans ja...meestal is het bij fwb dat de één toch wat meer voelt dan de ander (vrouwen vooral). Dat zie ik vaak om me heen gebeuren in iedergeval :P Wel goed als je erover praat dan, je hebt ook mannen die weten dat een vrouw meer voor hun voelt maar toch blijven ze er misbruik van maken ( :r) en de vrouwen blijven hoop houden op een eventuele relatie :')
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_137355146
quote:

[..]

_O-

De meeste vrouwen zijn zo ver te krijgen als je een beetje creatief met woorden bent. Het voorbeeld van H_J laat dit goed zien. Daarnaast een klein beetje arrogantie doet wonderen. Het moet je niet al te veel kunnen schelen wat er gebeurd.

Durf je wel eens een grapje over/tegen de dame waarmee je praat te maken? Je komt soms nogal serieus over. En niet om te bashen maar als ik je posts en daarna je tagline 'prettig gestoord' lees, kan ik dat niet linken. je komt niet over als iemand die prettiger gestoord is en het dus allemaal niet zo veel kan schelen. Nogmaals dit is niet om je af te zeiken. Je hebt alleen een andere uitstraling. Tenminste, via hier.
  maandag 3 maart 2014 @ 19:21:50 #112
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137355177
quote:
Op een uitzondering na die ik irl ken via de gebruikelijke datingsites/apps.
Ik heb er een beetje de balen van dat tinder hier dus weer hetzelfde probleem als eerder heeft (niet in kunnen loggen). Datingsites hebben me tot nu toe geen enkele date of zelfs maar een leuk gesprek opgeleverd, ondanks dat ik geen gesprekken aan ga met 'hoi, hoe is het' maar juist origineel probeer te zijn. Ik heb helaas geen knap uiterlijk (ik zou mezelf een krappe 6 geven), dus daar heb ik weinig aan.
pi_137355316
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb er een beetje de balen van dat tinder hier dus weer hetzelfde probleem als eerder heeft (niet in kunnen loggen). Datingsites hebben me tot nu toe geen enkele date of zelfs maar een leuk gesprek opgeleverd, ondanks dat ik geen gesprekken aan ga met 'hoi, hoe is het' maar juist origineel probeer te zijn. Ik heb helaas geen knap uiterlijk (ik zou mezelf een krappe 6 geven), dus daar heb ik weinig aan.
Misschien zijn je eisen te hoog? Ik weet niet op wat voor vrouwen je normaliter valt. Meestal moet er via een datingsite wel wat te regelen zijn denk ik, alleen als je zelf een 6 bent moet je geen 9 aanspreken ofzo :P :@
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_137355335
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

De meeste vrouwen zijn zo ver te krijgen als je een beetje creatief met woorden bent. Het voorbeeld van H_J laat dit goed zien. Daarnaast een klein beetje arrogantie doet wonderen. Het moet je niet al te veel kunnen schelen wat er gebeurd.

Durf je wel eens een grapje over/tegen de dame waarmee je praat te maken? Je komt soms nogal serieus over. En niet om te bashen maar als ik je posts en daarna je tagline 'prettig gestoord' lees, kan ik dat niet linken. je komt niet over als iemand die prettiger gestoord is en het dus allemaal niet zo veel kan schelen. Nogmaals dit is niet om je af te zeiken. Je hebt alleen een andere uitstraling. Tenminste, via hier.
Prettig gestoord vind ik ook altijd een beetje een idiote, vage term. Wat wil dat precies zeggen dan? Dat je je van top tot teen insmeert met poep? Op handen en knieen door een weiland schuifelt en gras vreet? Dat je grapjes maakt waar je moeder om moet lachen? Een zinloos cliché is het.
pi_137355356
Misschien moet je het meer in het echte leven zoeken dan?
Dan weten mensen al wat ze aan je hebben qua uiterlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_137355399
quote:

[..]

Wat voor telefoon heb je?
pi_137355437
ik voel mezelf ook altijd verschrikkelijk puriteins en preuts als ik de beslommeringen en beslobberingen hier zo lees, maar ik heb er dan weer totaal geen moeite mee dat ik zo ben.

Ik baal er alleen van dat ik zo zelden iemand tegen kom die er een beetje bij lijkt te passen :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_137355590
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik voel mezelf ook altijd verschrikkelijk puriteins en preuts als ik de beslommeringen en beslobberingen hier zo lees, maar ik heb er dan weer totaal geen moeite mee dat ik zo ben.

Ik baal er alleen van dat ik zo zelden iemand tegen kom die er een beetje bij lijkt te passen :')
Is ook een beetje hoe het overkomt denk ik. Bij yats kwam ik over als iemand die veel hosselt had ik het idee. Terwijl het eerder een tijdelijke opleving is buiten het gemiddelde van 1 per jaar :')
  maandag 3 maart 2014 @ 19:31:29 #119
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137355625
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Ik ga dates eigenlijk altijd met de instelling 'we zien wel hoe het loopt' in. En ja, dan ben ik mezelf en maak ik ook genoeg grappen. Probleem bij mij is denk ik vooral dat ik van mezelf uit juist niet arrogant ben en me afwijzingen teveel persoonlijk aantrek. Dat is iets wat ik graag wat meer zou hebben, de 'fuck it mentaliteit'. Die heb ik wel binnen mijn werk t.o.v. mannen of vrouwen die een partner hebben, maar niet tegenover vrijgezelle vrouwen.
pi_137355638
quote:

Ik denk dat ik daar prima bij pas O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137355708
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik daar prima bij pas O-)
Ik denk het niet O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_137355736
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk het niet O+
Frigide muts :6
;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137355756
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Frigide muts :6
;)
Ja :Y
  maandag 3 maart 2014 @ 19:36:08 #124
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137355849
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:24 schreef ntm het volgende:

[..]

Misschien zijn je eisen te hoog? Ik weet niet op wat voor vrouwen je normaliter valt. Meestal moet er via een datingsite wel wat te regelen zijn denk ik, alleen als je zelf een 6 bent moet je geen 9 aanspreken ofzo :P :@
Ik betwijfel of het aan mijn eisen ligt. Ok, ik zal niet zeggen dat ik geen eisen heb, maar bijvoorbeeld een paar kilo (lees maximaal 10 a 15 kilo) overgewicht of een bril is voor mij echt geen afknapper. Sterker nog, ik vind brillen eigenlijk best sexy.
Niemand is perfect, en ikzelf al helemaal niet. Ik heb alleen wel het idee dat veel 6-vrouwen op datingsites minimaal voor een 8-man gaan, en ja, dat is niet in mijn voordeel. Vervelend, maar het is niet anders.
pi_137355960
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:31 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ga dates eigenlijk altijd met de instelling 'we zien wel hoe het loopt' in. En ja, dan ben ik mezelf en maak ik ook genoeg grappen. Probleem bij mij is denk ik vooral dat ik van mezelf uit juist niet arrogant ben en me afwijzingen teveel persoonlijk aantrek. Dat is iets wat ik graag wat meer zou hebben, de 'fuck it mentaliteit'. Die heb ik wel binnen mijn werk t.o.v. mannen of vrouwen die een partner hebben, maar niet tegenover vrijgezelle vrouwen.
Dat is ook de enige juiste instelling imho. Een date ingaan en dat je denkt van; fuck it, we zien wel of het leuk worden gaat. En anders ben ik zo weg. Schijt hebben aan. Er staat altijd wel een volgende date klaar ergens.

Wat betreft die afwijzingen; niémand vindt dat leuk. En als ik er een stel op rij krijg trek ik me dat ook aan. Of als ik iemand eindelijk weer eens érg leuk vind zoals die ene van twee weken terug. Dat vreet wel even.

Maar de volgende date ga je dan weer blanco in, niks aan de hand. In jouw geval doet wat meer zelfverzekerdheid wonderen denk ik.
  maandag 3 maart 2014 @ 19:38:35 #126
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137355963
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien moet je het meer in het echte leven zoeken dan?
Dan weten mensen al wat ze aan je hebben qua uiterlijk
Dat probeer ik ook. Het is niet dat ik nooit buiten kom. Sterker nog, ik ga gemiddeld twee keer per week stappen. Alleen loop ik bij het stappen tegen mijn eigen zelfbeeld aan waarbij ik aan mezelf ga twijfelen op het moment dat ik iemand probeer te versieren. Vrouwen merken dat en haken dan logischerwijs af.
pi_137355997
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:11 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat vroeg je me al eerder, yats. Op een uitzondering na die ik irl ken via de gebruikelijke datingsites/apps.

Ik doe in principe niks anders dan dit soort flauwekulgesprekken:

[..]

:')

Op een of andere manier smullen ze daarvan. En ik hoef het nu maar te vragen en ik heb alweer een date te pakken weet ik. Het is sowieso weer eens wat anders dan het gebruikelijke ''hoi, hoe gaat het?'' en dat tikkeltje arrogante klootzak zijn werkt ook nogal triggerend. Als je het weet te brengen tenminste. Daarnaast goede foto's hebben en dan is het kat in het bakkie. Ik denk dat het belangrijkste nog is dat je ''iets'' uitstraalt. Iets wat prikkelt, de interesse wekt.
Dit soort flauwekul werkt vaak goed ja. Alleen soms krijg je (lees: ik) vrouwen die je totaal niet grappig vinden. :D :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 3 maart 2014 @ 19:39:47 #128
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137356019
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Wat voor telefoon heb je?
Een HTC wildfire sence
  maandag 3 maart 2014 @ 19:40:44 #129
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_137356068
quote:

[..]

Als het je niet via een regulier datingsite lukt kun je altijd een wat specifiekere site gebruiken voor dat soort dates. Daar is de intentie (ONS, scharrel) in ieder geval al duidelijk.
pi_137356114
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:39 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit soort flauwekul werkt vaak goed ja. Alleen soms krijg je (lees: ik) vrouwen die je totaal niet grappig vinden. :D :')
Die krijg ik ook weleens natuurlijk, maar daar kan ik zelf ook weinig mee. Ik vind het geweldig om dit soort BS over en weer uit te kunnen wisselen, dat het werkelijk nergens over gaat. Matchen in gevoel voor humor is ook gewoon belangrijk.
  maandag 3 maart 2014 @ 19:41:51 #131
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137356135
quote:

Ach, jij hebt in ieder geval nog af en toe seks. Dan ben je dus zeker niet puriteins/preuts.
  maandag 3 maart 2014 @ 19:44:26 #132
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137356298
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:40 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als het je niet via een regulier datingsite lukt kun je altijd een wat specifiekere site gebruiken voor dat soort dates. Daar is de intentie (ONS, scharrel) in ieder geval al duidelijk.
Ik zou zeggen, noem ze eens? Ik weet dat er specifieke seksdate-sites zijn, maar hier is vooral een overschot aan mannen actief en als ik concurrentie wil kan ik dat ook gewoon irl zoeken.
pi_137356345
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:41 schreef yats het volgende:

[..]

Ach, jij hebt in ieder geval nog af en toe seks. Dan ben je dus zeker niet puriteins/preuts.
Ik heb gek genoeg al jaren dezelfde FB, met wie ik totaal niets gemeen heb :D Verder is het weinig spannend hoor, maar het bespaart me wel het constante leuren om een beetje booty, dus dat maakt me een tevreden mens *O*
pi_137356354
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:40 schreef eefje801 het volgende:

[..]

NOFI voor yats, (Die zelf zegt dat zijn uiterlijk niet in zijn voordeel werkt) maar op zulke sites is de verhouding zo scheef kwa man/vrouw, dat je als man toch wel minimaal heel knap moet zijn om ook maar 1 berichtje terug te krijgen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_137356404
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:44 schreef yats het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, noem ze eens? Ik weet dat er specifieke seksdate-sites zijn, maar hier is vooral een overschot aan mannen actief en als ik concurrentie wil kan ik dat ook gewoon irl zoeken.
Niet doen, het meeste is fake. Hou het bij reguliere datingsites, zijn genoeg dames te vinden die dat ook zoeken. Dat merk je snel genoeg.
pi_137356455
Bij OkCupid zijn genoeg mensen daar ook duidelijk over hoor
Daar al geweest?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 3 maart 2014 @ 19:48:52 #137
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137356531
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
Bij OkCupid zijn genoeg mensen daar ook duidelijk over hoor
Daar al geweest?
Ja, vandaag toevallig nog wat berichten verstuurd. Tot nu toe 1 reactie (afwijzend). Ik denk dat ik gewoon maar weer eens lang op reis moet gaan, dat zijn meestal momenten dat ik makkelijk veel nieuwe contacten opdoe.
pi_137356559
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:48 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, vandaag toevallig nog wat berichten verstuurd. Tot nu toe 1 reactie (afwijzend). Ik denk dat ik gewoon maar weer eens lang op reis moet gaan, dat zijn meestal momenten dat ik makkelijk veel nieuwe contacten opdoe.
Ik denk dat je misschien gewoon eens lang op reis moet gaan omdat je het leuk vindt lang op reis te gaan...?
  maandag 3 maart 2014 @ 19:51:17 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137356658
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat je misschien gewoon eens lang op reis moet gaan omdat je het leuk vindt lang op reis te gaan...?
Ow, dat sowieso! Reizen is een van de leukste bezigheden die er is! Dat je veel nieuwe mensen ontmoet is alleen een mooie bijkomstigheid. Ik merk dat ik het ietwat verkeerd opgeschreven heb net.
pi_137356688
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eensch met deze dame...

/terug in lurkmode
  maandag 3 maart 2014 @ 19:53:43 #141
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137356793
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb gek genoeg al jaren dezelfde FB, met wie ik totaal niets gemeen heb :D Verder is het weinig spannend hoor, maar het bespaart me wel het constante leuren om een beetje booty, dus dat maakt me een tevreden mens *O*
Dat is toch prima als je daar beiden tevreden mee bent? Gewoon af en toe je lusten kwijt kunnen zonder het gedoe van een relatie daar omheen. Als ik van bil wil moet ik wel gaan 'leuren' met mezelf, en dat is dus niet mijn sterkste punt.
pi_137357153
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:53 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is toch prima als je daar beiden tevreden mee bent? Gewoon af en toe je lusten kwijt kunnen zonder het gedoe van een relatie daar omheen. Als ik van bil wil moet ik wel gaan 'leuren' met mezelf, en dat is dus niet mijn sterkste punt.
Vraagje... en waarschijnlijk heb je dat al ergens getikt, maar hoe kom je op het idee om jezelf een 6 te geven?
  maandag 3 maart 2014 @ 20:06:03 #143
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137357384
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:01 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Vraagje... en waarschijnlijk heb je dat al ergens getikt, maar hoe kom je op het idee om jezelf een 6 te geven?
Dat is puur het beeld dat ik van mezelf heb.
pi_137357412
Useless without...
pi_137357450
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:06 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is puur het beeld dat ik van mezelf heb.
Misschien moet je daar aan werken?

Ik ben echt geen standaard vrouw qua uiterlijk. Ik lijk op geen enkele manier op wat populair is en er zijn genoeg mensen wiens type ik niet ben
Maar ik ben op zijn minst een 8 :P
En als je dat niet met me eens bent is dat jammer, genoeg mensen die mij wel heet vinden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137357505
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben echt geen standaard vrouw qua uiterlijk. Ik lijk op geen enkele manier op wat populair is en er zijn genoeg mensen wiens type ik niet ben
En als je dat niet met me eens bent is dat jammer, genoeg mensen die mij wel heet vinden
:Y

Dat inderdaad.... wat de een lekker vind, hoeft de ander niet te vinden etc. :)
pi_137357540
Het maakt echt geen reet uit hoe je er uit ziet (extremen daargelaten) als je het rockt of je meer swag hebt dan Xzibit, geeft niemand er om.
  maandag 3 maart 2014 @ 20:12:02 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137357637
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Geloof me, dat probeer ik al lange tijd, maar daar zit weinig vooruitgang is. Het gaat met pieken en dalen. Ik heb soms dagen dat ik wel de 'fuck it' houding heb, en die zijn vrijwel altijd leuker dan de dagen dat ik die houding niet heb. En dan heb ik weer zo'n dag als gisteren en wil ik het liefst de rest van mijn leven in bed blijven.
pi_137357698
De swag hebben van een joelende neger op wereld aids dag, daar gaat het om.
pi_137357734
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:12 schreef yats het volgende:

[..]

Geloof me, dat probeer ik al lange tijd, maar daar zit weinig vooruitgang is. Het gaat met pieken en dalen. Ik heb soms dagen dat ik wel de 'fuck it' houding heb, en die zijn vrijwel altijd leuker dan de dagen dat ik die houding niet heb. En dan heb ik weer zo'n dag als gisteren en wil ik het liefst de rest van mijn leven in bed blijven.
Daarom gaf god ons alcohol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')